1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

palivový kohout + rezerva nádrže (23)
habr Profil uživatele
31/12/2014 19:21:43
Pro irhdrjr: Příteli, je statisticky dokázáno, že když se chlapovi už nepostaví, tak přebytek krve se nahrne do mozku a pokud je jen ve velikosti mozku drůbežího, tak tam ten přetlak nadělá peklo, tak bacha na to, je to tak na návštěvu psychologa. Do nového roku ti přeji mnohem spokojenější život, než jsi měl v roce letošním.
irhdrjr
31/12/2014 17:03:58
Protožě jseš krypl, s pozdravem tvůj hodný soused ;-)
Xhanz
27/5/2014 12:22:28
Trochu to tu oživím.
Stává se mi, že jedu a když dojde benzín přepnu na rezervu. Ovšem palivovej system uz je zavzdusnenej, takze mi to stejne zdechne. Pak musim jit, otevrit kapotu, fouknout do odvzdusnovaci hadicky a jedu zase dal.
Hadicku sem se snažil vyspádovat co to šlo. Jediný co mě napadá, tak ještě nějakej problém s kohoutem, nebo palivovej filtr co tam mám na hadičce navíc.
Nemá někdo zkušenost?
Pavel JHB Profil uživatele
30/9/2006 10:37:09
Vasek D> Slaby slovo, me se to stalo na uzke ulici, velmi frekventovane.
Jezdil jsem 2 dny na rezervo, kanystr v kufru, nejak jsem vic popojel a par
set metru pred barakem definitivni konec. Jel jsem z jednani, takze svetle
kvadro kosile, kravata. A ja kapota, kufr, rukavice, trichtyr....... Uzasna
atrakce pro vsechny, kteri mne museli objizdet a davat si ruzne prednost.
Ivosh Profil uživatele + foto
30/9/2006 09:30:47
Ono je to asi malo pravdepodobny. Tez se mi kdysi stalo, ze jsem prisel k vozu a sla od nej pekna mastna louze. Shodou okolnosti to bylo pred firmou a sli jsme s kolegy na obed. Ostuda byla na svete. :-)
Andre Profil uživatele
29/9/2006 21:24:45
No jasne, ale ja to myslel tak jako situaci ktera se bezne nam trabantistum stava, a to ze samotna jehla se "osoupe" o hranu na kterou doseda a a tim padem po nezavreni kohoutu proteka benzin do karbecu po kapkach, ktery prepad v pohode zvladne. Neco jinyho je situace kdy se zasekne plovak v poloze otevreno, ale to se myslim tak casto nestava pokud se v tom clovek nehrabe... Ale i tak, pri mejch peripetiich se zlobivym karbecem mi takle par deci benzinu vykapalo, i do kolena karbece a s motorem se nic nestalo.
Ivosh Profil uživatele + foto
29/9/2006 19:19:19
Je to horsi. Pokud netesni jehlovy ventil a proteka benzin do saciho hrdla, nemusi stihat prepad odvadet vsecko palivo. To muze nateci do klikove skrine. Jak vime, kapaliny jsou za beznych podminek nestlacitelne. Pri pokusu roztoceni motoru tedy muze dojit k narazu pistu o hladinu benzinu v klikove skrini a poskozeni ojnice nebo neceho jineho.
Andre Profil uživatele
29/9/2006 18:45:04
Tak to taky fakt ne :-) Maximalne vypustis nadrz pod auto a jestli pude okolo nejakej kurak a odhodi nedopalek, tak vybouchnes :-) Ne, ted vazne. Pokud ti protejka benzin ventilem v plovakovce, tak protece do kolene karbecu a z nej pak dolu pod auto. A s tim nedopalkem to taky nebude tak horky, protoze benzin se pomerne rychle odparuje... Akorat budes mit pod autem olejovou skvrnu, protoze olej se jen tak lehce neodpari.
zwick
29/9/2006 18:32:34
jsem si oddechl. A kdyby mi netěsnil, tak vypustim nádrž do motoru, a při startování vybouchnu???
Andre Profil uživatele
29/9/2006 18:28:01
Pokud ti dobre tesni ventil v plovakovy komore, tak se nestane nic. A jak rikas, benzin neubyl, takze ti tesni dobre :-)
zwick
29/9/2006 18:23:37
Co se stane když zapomenu vypnout palivový kohout? Já jen že jsem to včera zapoměl udělat, a o 24hodin později jsem nastartoval a vše bylo norm., ani benzínn neubyl. Já už jsem holt starší,¨takže skleroza trochu. Ovšem až jednou zapoomenu vypnout světla, budu se asi potom divit... :-)
HaD
27/9/2006 21:34:52
Na mytí rukou radši obyčejný bezín, TB jsem koupil jen 1x na ředění rezistinu (do dutin) a když jsem si jím utřel ruce, tak jsem je měl celé bílé, jaké to má v sobě příměsi. Takže radši bych s sebou vozil litrovku lahev s obyč. benzínem, použitelné bez problémů na mytí, tak i na nouzový dojezd (samozdřejmě po přidání oleje)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
27/9/2006 20:46:37
Ja vozim so sebou v mot. priestore (mam tam urobenu odkladaciu bednicku) malu flasku s TB (bezne sa predava v drogeriach). Mam to jednak na cistenie alebo na nudzove "umytie" ruk pri spinavych opravach na ceste :) no a v pripade ze dojde benzin, nalejem do nadrze, pridam olej a nudzovo dojdem...zatial som to za cely zivot pouzil len raz :)
Petr Profil uživatele
27/9/2006 18:03:48
Já mám na tacháku kilometrovník a vím, že po ujetí asi 300km budu přepínat na reservu, takže mě to nepřekvapí, zkus si sehnat novější tachák.
jiri
27/9/2006 16:55:16
Jasně, díky za odpovědi, kašlu na to, snad nikde nezůstanu viset. A jestli jo, vemu trabiho na záda a dojdu pěšo :-)
prdik Profil uživatele + foto
27/9/2006 13:53:17
Tenhle problem sem vyresil paliv. plovakem a budikem ze skodovky, vse za 300,-. Jen jestli nemas udelanou diru v palivce na plovak je to trosku pracnejsi.
macleod Profil uživatele + foto
27/9/2006 12:51:32
Asi není co dodat, líbí se mně hned ta první Ivoshova odpověď. Když pojedeš rovnou na rezervu, nebudeš už pak mít kam přepnout :-)
orel Profil uživatele
27/9/2006 12:32:42
To: Jiří Posek
Ja jazdim len na rezervu len ked mi to niekde dojde tak som definitivne bez
benzinu treba si to strazit. :-)
orel
 
Ivosh Profil uživatele + foto
27/9/2006 12:29:00
Tož to ja. :-) Akorát dnešní motoristi místo úsměvu nahodí spíš výraz naštvaného lovce.
Vašek D.
27/9/2006 12:23:12
2Ivosh: Pak už člověk musí přepnout jedině na kanystr z kufru a to bude pro okolní motoristy asi fakt dobrej spektákl:-)
Vašek D.
27/9/2006 12:21:33
Ano, jako u motorky. Auto na normální polohu kohoutu začne vynechávat, přepne se na rezervu a jede se dál. A motorista ví, že má v nádrži už jen tu rezervu:-). Posviťte si baterkou do nádrže a uvidíte palivový kohout - pod sítkem se skrývá trubička pro normální výtok benzínu a u dna nádrže je vstup pro benzín z rezervy. Prosté a účinné:-)
Ivosh Profil uživatele + foto
27/9/2006 12:18:57
Nestane se prakticky nic. Pojedes stejne, muzes i s plnou nadrzi, otvor na vytok paliva bude hned u dna misto ve vysce asi 5 cm. Akorat az se ti auto zastavi, nebudes mit kam prepnout a lidi budou koukat jeste blbejc. :-)
Jiří Posek
27/9/2006 12:12:10
Dobrý den. Mám následující problém. Často (tak 3x do měsíce) se mi stává, že zapomenu ohlídat benzín a najednou někde mi to přestane jet. Musínm rychle přepnout palivvový kohout doleva na rezervu a pak se po chvíli zase rozjedu (lidi docela blbě koukaj). A můj dotaz je, co když pojedu na kohout otočený na rezervu i s plnou nádrží? Stejně většinou když mám cv nádrži tak 5l, tak už rovnou jedu na rezervu. Myslím že rezervový ventil je o něco níž (je to z důvodu, aby mě to donutilo přepnout a uvědomit si, že mam málo benzínu, nebo kvuli něčemu jinéímu???)Děkuji,
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: palivový kohout + rezerva nádrže

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist