1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení

Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
tažné na trabanta (7)
Multik
13/11/2013 19:14:56
Dobrý den. Neměl by někdo typový list od tažného na trábo, výroba Sport Jacht. Nebo kde ho sehnat? Děkuji
mp Profil uživatele + foto
18/7/2007 09:02:16
Chystám se nahodit na Trabanta TZ, na co si mám dát pozor? Je to 6V předělaný na 12V, TZ je 12V. Listová pera. Jaké je zapojení elektriky?

Papíry z původního Trabanta s TZ mám, takže by neměl být problém. Zajímá mě ještě jedna maličkost. Až s tím půjdu na technickou, budou kontrolovat jen TZ, nebo vezmou jedním vrzem celého Trabanta. Nerad bych dráždil hada bosou nohou.
Josef
14/11/2006 15:27:22
Jelikož jsem začátečník chtel bych vedet,alespoň približne co je potřeba udelat při montáži
zástrčky u tažního- nebo dle vás- jsou nejaké nevyhody 6V zapojení je potřeba to předélávat? Jo a abych nezapomněl jak se vyndává ten pás plechu pod maskou-začínám totiž na něm dnes dělat..Díky
Martin Židek
27/9/2006 14:48:55
Koupíš i nové tažné zařízeni, ale stojí 3,500-Kč
A mam takový pocit, že pokud nemáš typový list od tažného tak ti ho ani nepřihlásí. Aspoň ne u nás Frýdek-Místek.

> mam trabika a chtěl bych na něj tažný. Mám takovej dojem že teď už mi
> pevný(nedemontovatelný) tažný do techničáku nenapíšou...
> Mohli byste mi poradit jak na to případně jestli nějáká firma dělá tu sundavací
> kouly na trabika
Dada260 Profil uživatele + foto
27/9/2006 10:04:32
Musíš mít typový list od toho tažného a zapíšou ti to tam. Když nemáš typový list, tak musíš na EK, pak za magistratním technikem a pak na DI, kde ti tažné zapíšou. Stojí to EK 200 - 300 a 50 na DI správní poplatek. ( toto je situace v Praze, nevim jak to delaji kde jinde ). Pak se dá ještě udelat to, že vezmeš papiry z nějakého trabantika, kterej to tažný má a jen ho necháš přepsat do tvého TP.
Pavel JHB Profil uživatele
26/9/2006 22:50:36