1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Zdechá (57)
Vašek D. Profil uživatele + foto
4/10/2006 12:52:37
No ale když by byla zanesená zadní část výfuku, tak by to auto moc nejelo pořád a ne že by se to někdy na chvíli spravilo a auto jelo normálně. Zapalováním to asi také není, jelikož na jeden válec se na plný plyn 80 km/h nedá jet ani po rovině a ta spotřeba tomu taky neodpovídá. Zkoušel jsi tam dát jiný karburátor? Pak by bylo definitivně jasno.
prdik Profil uživatele + foto
4/10/2006 11:03:40
Bez zadniho tlumice bych doporucoval jet nekde kde neni moc lidi....
Andre Profil uživatele
3/10/2006 18:56:24
Tak potom posledni tlumic vejfuku, ze by uz byl ucpanej... Zkus jet chvily bez nej, odpoj ho za predrazenym tlumicem, to je ten co je v nem zabudovany topeni. A muze se stat ze je ucpana i ta trubka co vede pod autem k tomu zadnimu tlumici.
Tom
3/10/2006 17:11:59
Andre:
Kabely a civky jsou nove a svičky maj najeto tak 3000km. Ale asi bych je moh koupit(ale vypadaji krasne cihlove)
Delá to s kladivkama i s EBZou.
A spotřeba vychází 5,8litru/100km(když jedu po okreskách 90km/h)A to by asi nebyla kdyby jeden valec vynechával. Ale chvili to jede na plný plyn jen 80km/h a pak nekdy na pul plynu 90 km/h i do kopce.
matus
3/10/2006 16:51:40
Zdravim,kolko by mohol stat motor po celkovej GO na T 601 1980? Dik
axe
3/10/2006 16:49:53
Dobry den,
kupil som cerstvo trabiho bez PP-stare TPa SPZ mi ostali,ale neviem ako ho po GO znova prihlasit a kto by poznal nejake predajne na nove ND nech napise.
P.S:nechcem sa blbo pytat,ale co je u trabiho "vlastovka" Moc dik za rady...
Andre Profil uživatele
3/10/2006 15:04:47
To spis vypada ze ti jede jen jeden valec, a jak rikas ze to obcas leti jak z praku, tak se prida ten druhej. Zkus zkontrolovat kabely ke svickam a civky... Pripadne ty svicky nebo kabely vymenit.
Tom
3/10/2006 14:06:52
Mam takovi problem s H1-1... Málo to jede ale občas to letí jak z praku(nezavisle na teplote motoru). Karbec jsem pročistil a nastavil hladinu v plavakové komoře(dal jsem o 1mm vyžší hladinu). A pořad to zlobí... Myslim že mi tam jde moc chuda smes. Ale žádná triska neni ucpaná. Přívod benzinu jsem pročistil.
Andre Profil uživatele
1/10/2006 20:12:53
V plovakovy komore je na prvni pohled neco jako tryska. Ale kdyz to vysroubujes, zjistis ze to neni tryska ale takova dlouha trubice. To poznas, budes na tom mit ten vodni kamen, takze staci to frknout na chvily do octa a vykartacovat.
prdik Profil uživatele + foto
1/10/2006 16:59:05
2 tydny sem ignoroval pisteni povolenyho klinaku az se mi ted prelomila napinaci spojka dynama :( . Tak bacha jak tam neco pisti je dobry se na to hned mrknout.
prdik Profil uživatele + foto
1/10/2006 16:57:44
tech 6 malejch otvurku najdu v plokovakove komore?
Andre Profil uživatele
29/9/2006 16:45:01
Prave sroub na nastaveni bohatosti byl na musce jako prvni kdyz sem urcoval co by mohlo mit za nasledek tak vysokou spotrebu. Ten je nastavenej spravne, na necely 3 otacky. Ovsem kdyz sem ten karbec vyndal, tak sme zjistil, ze predchozi mejitel ten sroub vysrouboval o cca 15 otacek :-/ Asi chtel doprat trabikovi vyzivnejsi stravu... Ale spis se obavam ze si to bude prisavat vzduch tou klapkou. Jistou vuli totiz ma, jenze ja nevim jestli je to v mezich normy a nebo je to uz vybehany. Uvidim az seridim ten volnobeh.
Ivosh Profil uživatele + foto
29/9/2006 14:06:54
Ja myslim, ze ty zbyseni otacek by mohlo pomoci. Jeste bych se podival na to, jestli ma skrtici klapka zvysenou vuli. Muze prisavat falesny vzduch i kdyz je uzavrena, take by to mohlo hrat svou roli. A pokud ani to, tak bych overil nastaveni zadniho sroubu pro bohatost volnobezne smesi.
Andre Profil uživatele
29/9/2006 12:09:26
Nene, ja mam prave HB2-7. Operace sem zkousel, akorat uz nevim jestli sem to psal tady nebo na trabi.me. Ale zopakovat to muzu: prisel sem na to ze dokonale netesnila hlavni tryska, dostatecne sem ji po tom octovym cisteni nedotahl. Po dotazeni se to chcipani zlepsilo, ale porad to obcas blblo. Takze sem dotahl i trysku sytice, ktera taky dokonale netesnila. Ale zatim nevim jestli to melo nejakej efekt, protoze od ty doby sem s tim jel jenom jednou, a musim si jeste seridit otacky volnobehu. Chcipalo mi to sice taky, ale doufam ze to bylo jenom prave tema neserizenejma otackama. Ale pokud se to ani po sestelovani nezlepsi, mam pripravenej HB2-9 kterej misto toho pude...uz nemam nervy se v tom porad vrtat.
Ivosh Profil uživatele + foto
29/9/2006 11:15:52
A zkousel jsi jeste nejake operace, aby to nechcipalo? Ty mas taky H 1-1?
Andre Profil uživatele
29/9/2006 10:39:52
Akorat sem tim octem pomoci injekce prohnal celej karbec, protoze potom co sem videl tu emulzni trubici a hlavne dno plovakovy komory, usoudil sem ze takole zadelanej bude i zbytek vnitrnosti. Dukladne sem to pak vsechno proplachl vodou a nechal pul dne v troube vysusit, ale nevim, mozna ze se mi tam neco pokazilo, protoze mi to porad na volnobeh chcipa, coz byl problem kterej me k tomu cisteni donutil...
Ivosh Profil uživatele + foto
29/9/2006 09:40:21
Ocet pouzivam taky. Myslim, ze ty usady vznikaji, kdyz karburator dlouho nepremava.
Andre Profil uživatele
28/9/2006 22:50:44
Rozpustil sem to v octu. Bylo to behem minuty rozpusteny ale pomohl sem tomu bejvalym kartackem na zuby.
Ivosh Profil uživatele + foto
28/9/2006 21:13:48
A rozpoustel jsi ten kamen, nebo jsi tam dal novou trubicku?
Andre Profil uživatele
28/9/2006 18:27:25
To Ivosh: S tou emulzni trubuci mas pravdu, u me to byla jedna z pricin zvyseny spotreby, mimo jine s netesnym plovakovym ventilem. Mel jsem v plny kondici jenom dve z tech 6 direk, dalsi dve byly tak zadelany ze tam prosel akorat tak vlas, a posledni dve byly tim "kamenem" uplne ucpany.
Ivosh Profil uživatele + foto
28/9/2006 15:53:14
To Vasek: Co myslíš tím obchvatem? Jak u řady HB 2-x, tak u H 1-x je palivo pro volnoběh odebíráno z emulzní šachty. Do té se v obou případech dostává z plovákové komory přes hlavní trysku, takže je-li ucpaná hlavní tryska, nepůjde ani volnoběh, a to u všech typů. Tedy za předpokladu, že je ucpaná zcela.
 
Ad emuzlní trubice: také jsem si všiml, že se ucpává zajímavým způsobem, ale důsledkem ucpání ET nebude pravděpodobně zastavení chodu, ale obohacení směsi při vyšší zátěži (a tím zvýšení spotřeby a emisí), jelikož ET zajišťuje právě to, aby při vyšším odběru bylo palivo ochuzováno vzduchem a tak se zajistilo ideální složení směsi.
prdik Profil uživatele + foto
28/9/2006 10:35:15
Mam H 1-1, ale ktera z tech trysek je volnobezna? Obrazek by pomohl.
Andre Profil uživatele
28/9/2006 10:03:30
No cevece teoreticky asi mas pravdu, ale co ja musel nedavno resit (a vlastne to jeste uplne vyreseny nemam)... Je to sice trosku jina situace, me to chcipalo na volnobeh kdyz sem jel delsi dobu na 4ku bez plynu, treba z kopce, ale hlavne pri dojizdeni na krizovatku a pri prudkym brzdeni. Zjistil sem ze nemam dokonale dotazenou trysku behu naprazdno. Tak sem ji dotahl a problem se vyrazne zlepsil. Ovsem jenom vyrazne, ne uplne. Takze jsem poradne dotahl i tu trysku sytice a vypada to ze to je v poradku. Tim chci rict ze i zdanlive spolu nesouvisejici veci v necem tak slozitym jako je karbec muzou bejt podstatou problemu. Takze ja bych vycistil vsechny trysky, hlavne taky tu emulzni trubici (je tam 6 malejch otvoru ktery se radi zanasej jakymsi "vodnim?benzinovym? kamenem"), at uz ma starsi karbec nebo prave tu 1-1.
Vašek D. Profil uživatele + foto
28/9/2006 06:18:44
Neplatila, jelikož staré karburátory nemají ten obchvat pro volnoběh. Kdyby byla "provozuschopná" jen ta volnoběžná tryska z těch trysek jak píšeš, tak by to auto po přidání plynu nechcíplo, ale jen by motor nešel do otáček, ne?
Andre Profil uživatele
27/9/2006 22:48:21
To Vasek: Pockej, jak neplatila? Vzdyt prece kazdej, i starsi karbec, ma tri trysky. Jedna je tryska okruhu volnobehu, druha okruhu sytice a treti je hlavni tryska, neboli ta ktera pracuje "pod plynem". Opravte me jestli se pletu...
předchozí předchozí  1 | 2 | 3  další další

Odepsat na: Zdechá

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2020 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist