1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Zdechá (57)
radek
11/9/2014 15:50:16
já bez zadního tlumiče jezdím tak 2 roky a nikomu nic zatím nevadí :DD
radek
11/9/2014 15:50:13
já bez zadního tlumiče jezdím tak 2 roky a nikomu nic zatím nevadí :DD
Ivosh Profil uživatele + foto
19/10/2006 09:27:02
Mne to prijde pomerne jasne: 2-1 az 2-6 1,5 otacky, 2-7 az 2-9 2,5 az 3,5 otacky. Podle mne hraje velkou roli datum vydani jednotlivych knih. Pokud jsi cerpal z posledniho Slehofera, vsimni si na zacatku knihy predslov, kde je napsano, ze v potaz jsou brany jen vozidla vyrobena od r. tusim 1968. Coz se nevztahuje na typy pred 2-7. A logicky take uvedl dolni hranici tolerance, protoze v dobed vydani knihy uz se jelo pomerne slusne na emisni limity.
prdik Profil uživatele + foto
19/10/2006 08:35:30
oprava ne difuzer ale rozprasovac. Mam klasiku, na kterou nedam nedopustim 28H 1-1. Driv sem mel nekolik typu splachovadel...........
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
18/10/2006 22:58:31
To Ivosh:
Preusch, citujem: "...u karburatoru 28 HB 2-1 az 2-6 povolime o 1,5 otacky....u karb. 28HB 2 -7 (motor 26k) musi byt srob povoleny asi o 3,5 otacky".
 
Slehofer: Karb. do typu 28HB2-9 (takze predpokladam ze ma na mysli vsetky predosle typy az do typu 2-9) 2,5 otacky.
 
Dalej napr. M.Kmet: (udaje z tabulky): HB2-2, HB2-3, HB2-6 - 1 az 1,5 otacky, karb. 2-7 a dalsie 2,5 otacky (max.3,5 otacky)
Ivosh Profil uživatele + foto
18/10/2006 20:59:51
Ty mas karbec s vyjimatelnym difuzorem? Nebo myslis rozprasovac?
prdik Profil uživatele + foto
18/10/2006 18:21:25
Tak sem celej karb. rozebral protoze to po pridani plynu na volnobeh zdechalo a on cistej jak detska prdilka. Ale difuzer byl uvolnenej a blimbal odpadlej od privodniho kanalku, netusim jak to vubec mohlo jet, kdyz tžak ten benal spis byly kapky nez mlha.. Ted je zpet a vypada to. že O.K.
Ivosh Profil uživatele + foto
8/10/2006 19:45:43
To Mrkuj: Prosim Te, mohl bys byt konkretnejsi a vice rozepsat tuto informaci (cituji):
 
"...nastavenie je pre kazdy karbec uplne ine a hodnoty udavane v knihach su len velmi, velmi orientacne! Uz len rozny autori sa pre rovnake karebece velmi odlisuju..."
 
prdik Profil uživatele + foto
7/10/2006 17:58:01
Nalil sem do nadrze odstranovac usad karburatoru a motoru od shellu. Davam to pravidelne tak po 500km a znacne se to zlepsilo. Uz to tak nezdecha a motor opet mene hlucny, pruznejsi..., ale jeste to neni 100% takze budu varit, neni ta vodicka holt vsemocna.
Nevim proc tyhle vodicky nekteri zatracuji, ja mam jen pozitivni zkusenosti.
P.S. Vune toluenu, denaturaku to radsi vydrzim ten ocet.......
Pavel JHB Profil uživatele
7/10/2006 10:29:30
Ivos> Kyselinu solnou koupis naprosto bezne v kazde lepsi drogerii.
Andre Profil uživatele
6/10/2006 11:28:54
No jako samozrejme ze sem ten sroub nenastavil hned podle prvniho udaje kterej sem nasel... Byl to udaj presne pro moji radu HB2-? a bylo tam 2,5 otacky, pripadne vysroubovat na 3. A jinak co se tyce filtru i toho gumovyho kolene ktery privadi vzduch z filtru do karbece, tak to mam oboje uplne novy, nahore i dole upevneny stahovacima krouzkama.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
6/10/2006 08:58:54
Toho pouzitia HCL (kyselina chlorovodikova) by som sa trochu obaval, ale ak sa to spravne nariedi, hmmm.....doma jej mam dostatok, musim to niekedy vyskusat. Co sa tyka toho zdochynania auta na volnobeh - myslim ze s tym mal problem Andre. Pisal si, ze srob zmesi na volnobehu je nastaveny spravne na 3 otacky, BLBOST!!! Ako som si z praxe vsimol, nastavenie je pre kazdy karbec uplne ine a hodnoty udavane v knihach su len velmi, velmi orientacne! Uz len rozny autori sa pre rovnake karebece velmi odlisuju, nedavno som pozeral literaturu a Slehofer uvadza uplne ine nastavenia ako Preusch a iny autori. Mne trvalo niekolko dni kym som ten srob nastavil tak,aby to slo poriadne a tak ako ma. Dost zalezi aj od vzduchoveho filtra, ci nie je zaneseny, aky je privod od neho do karbecu, atd.
Vašek D.
6/10/2006 07:53:56
Karburátory i kliková skříň a ostatní součásti motoru jsou ze slitiny hliníku s přísadou zinku a taky křemíku - slitina pro tlakové odlévání. HCl je obyčejná kyselina solná, dá se koupit v drogerii za cca 30,- Kč litr. Ten dříve popsaný postup má tu výhodu, že je rychlý. A navíc se to dá udělat jen štětcem či rozprašovačem na kytky, žádné vaření v hrnci.
HaD
5/10/2006 22:52:59
Není karbec ze zinku? To by se pak s HCl nebo s octem nemuselo moc snášet - oboje rozpouští zinek... Ale když se to dobře naředí, nemusí být problém...
Ivosh Profil uživatele + foto
5/10/2006 17:14:17
To zni dobre. Lze to pouzit i na cisteni klikove skrine a skrine prevodovky? Kde ale vezmu HCl?
Vašek D.
5/10/2006 16:04:07
Kdo nemá rád octový smrad, může použít mnou používaný postup: 1)vykoupat v toluenu, 2) koupel ve 2% HCl (kyselině solné, naředěné cca 1:20). Je to za pět minut jako nové. 3) důkladně opláchnout vodou, 4) důkladně opláchnout lihem, 5) za deset minut možno namontovat na auto, líh bezpečně dosuší zbytky vody.
Pavel JHB Profil uživatele
5/10/2006 15:46:58
Po vyvareni a oplachu vrouci vodou pomerne rychle oschne, pak ho dam na
tyden na topeni....
Ivosh Profil uživatele + foto
5/10/2006 15:13:49
Ja mam hlavni figl ten, ze to koupu v teple az horke vode a pak to dam na teple misto. Voda se rychle odparuje.
Andre Profil uživatele
5/10/2006 14:50:45
Takze se vubec nemusim bat toho ze by karbec voda zevnitr pri cisteni nejak poskodila... Mate nejaky figle na vysouseni?
Ivosh Profil uživatele + foto
5/10/2006 14:41:12
A tož to já jsem vařil. Bylo to naposledy v zimě, garáž zapadaná sněhem, uvnitř starý morácký kamínka na dřevo, rozhajcovaný do ruda, tak jsem si vzal plechovou mísu, naplnil vodou, přidal jar a ocet a dal do toho koupat rozebraný karburátory. Za chvíli garáž voněla cintronem a octem. Ale karburátory jsou jako nové ([URL]). Ještě mi tam leží 2 ks H1-1, které bych chtěl podovně vyčistit a hlavně na nich zkusit tovární seřízení, aby se už konečně našel někdo, kdo je bude umět "odborně" opravit.
Pavel JHB Profil uživatele
5/10/2006 14:26:23
Ivos> tomu octu je jeste dobre pomoct varicem. Vyrobi to pak novej
karburator. Horsi je ten silenej smrad.
Tom
5/10/2006 12:48:16
Ja budu experimentovat s trskama. Dal jsem do okruhu obohacovace 70 misto 45. A je to hned lepsi. Jeste tam zkusim dat 100. A uvidim co to bude delat se spotrebou.
Vašek D.
5/10/2006 12:23:59
Mám taky H1-1 a spotřeba je pod 6 l/100 km, akorát že to auto nejede víc než 100 km/h. Dal jsem včera na motor experimentálně jinou H1-1 a to auto je na hned na první dojem mnohem živější. Takže asi co kus to originál... :-)
Andre Profil uživatele
4/10/2006 21:06:19
Jo tak to uz nezjistis pokud mas H1-1. Ta budto funguje jak ma, a nebo se slozi, a uz ji nikdo nesesteluje do puvodniho stavu :-) Dej si tam splachovadlo, je to mnohem lepsi pocit dyz trabi "jede" ;-)
Tom
4/10/2006 18:37:45
Výfuk je skro novej(nalitano 3000km)
Karbec jsem tam zkoušel dávat jinej a jelo to jak z praku(nejaký to zpalchovadlo:)).
Ale práve já chci zjistit proč ten muj karbec nejede...
Už se mi stalo s jadnou H1-1 že se na nej nedalo vubec nastartovat a nepřišel jsem proč.
A ted chci zjistit cím muže byt to že 100km to jede jak z praku a pak najednou přestane tahnout a netahne dalších třeba 70km. A na 99% je to v tom karburátoru.
na začátek předchozí  1 | 2 | 3  další další

Odepsat na: Zdechá

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist