1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Co je voloběžka a jak se u trabanta řadí - jsem amatér (26)
Jirka
14/1/2009 13:39:42
Já Vám to ještě trochu zamotám:-)) V techničáku je psán rok výroby 67, ale dovezeno Motokovem bylo 16.12.66. První registrace provedena 14.2.67 Typ P601 a výrobní číslo je 11-28716.
Fotku motorového prostoru nemám, to jsem tenkrát nefotil :-( Vím jen, že přes motor je takovej ten hadrovej kabátek .-) , ale že bych dokázal posoudit, který hadice jak vypadaj, to neé.
Při projížďce se mi naskytl velice vzácný pohled na palubní desku :-))
Ivosh Profil uživatele + foto
14/1/2009 10:15:30
Díky, Pappe. Vyhlašuji se za debila dne. Prolis tam opravdu není. To já byl asi rozespalý, nebo si musím koupit nový monitor.
 
Takže se omlouvám, kastel bude nejspíš původní z roku 1968. :-)
Pappe Profil uživatele
13/1/2009 23:21:38
Teda Ivoši, jsem dost rozespalý, ale vidím nad spz 5 žárovek a to jasně značí staré čelo a prolis, který ty vidíš také nevidím..
Ivosh Profil uživatele + foto
13/1/2009 22:52:22
Bylo by ještě foto motorového prostoru?
Ivosh Profil uživatele + foto
13/1/2009 22:50:39
Mně se to celé nezdá. Buď někdo šikovně zakamufloval otvory v C sloupcích, nebo si dal hodně práci, aby to auto vypadalo jako z 2. poloviny 70. let. Zadní čelo má prolis na SPZ (od roku 1973). Že by dovařené zadní čelo? Zadní nárazník je model 77-80. Všechna těsnění oken černá s bílou vložkou (okolo 1980). A další detaily (plastov odrazky, plastové nápisy). Podle fotek těžko soudit. Buď je to zbastlená osmašedesátka, nebo zbastlená devětasedmdestka. :-)
 
Tip: projdi, zda nalezneš netovární svary ve spojení dna kufru a zadního čela. Pokud ne, tak bych prozkoumal ty C sloupky (sice se mi nezdá, že by někdo maskoval větrací otvory, ale co kdyby...)
juch1
13/1/2009 22:19:22
Podle C sloupku bez větracích šachet by to mohl být klidně 68. Já měl 68 a vypadala skoro stejně, jen byla modrá. mela kulatej tacho.viz obrázek zde - [URL]
 
Napiš odkad tak asi ses, a nahradní narazník či origo díly se seženou. Jinak volnoběžka je opravdu skvělá věc, jak by se mi líbila u meho disla kdybych jí tam měl.
Jirka Hanuš Profil uživatele + foto
13/1/2009 20:27:43
Ještě fotka interiéru.
Přílohy:  081203trabant005.jpg (58,6 kB)
Jirka
13/1/2009 19:52:22
No, o historii toho mnoho nevím. Ve velkým TP je akorát 2x měněný motor po GO. Rok výroby je tam, psanej tuším leden 68.
Přílohy:  copyofp1010091nejlepsi.jpg (162,0 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
13/1/2009 10:41:59
Jirko, klidně pošli další snímky vozu. Nejlépe zezadu, motorový prostor a interiér. Tvůj vlz zepředu nepřipomíná osmašedesátku ani vzdáleně. Nemá to měněnou karosérii nebo jen implantovaný interiér do nového vozu?
Jirka
13/1/2009 08:05:12
Dík za uvítání a za rady !!!
Omlouvám se za plevelení této větve offtopikem, budu se snažit to nedělat :-))
 
Už se moc těším, až povolí led, a projedu se :-)) Sice jsem k Trabíkovi přišel jak slepej k houslím, ale i tak je mi ho líto tahat do soli.
 
Jediný co mě na tom mým Trabikovi opravdu mrzí a na co jsem se vážně těšil je ta volnoběžka. To je prostě boží vynález. A řazení pod volantem dvěma prsty - no prostě paráda :-)) To se jinde stěží hledá ! Už jsem sice jezdil s autem s řazením pod volantem, ale nebylo takhle pohodlný, jako je to u trabíka :-(
 
Přikládám fotku nýho "mazlíka". Je ve stavu, jak jsem ho získal. Ještě jsem na něm nic nedělal :-(
Přílohy:  resizeofp1010112superalemazla.jpg (127,6 kB)
YETTIK Profil uživatele + foto
12/1/2009 23:51:28
Ano pane,toto jsou ty nárazníky.Z dané fotky není moc vidět jestli je to ten starší typ,ale můžeš je tam prásknout,však koukni sám,jak jsou zaoblené,měl bys to poznat.Vítám Tě mezi námi smraďochy
Jirka
12/1/2009 17:42:39
Ivoshi, moc díky !
Ikdyž přesně toho jsem se bál :-)) Mám tady jeden vyhlídnutej, myslíš, že by to mohl být on? Údajně je z roku 71, takže bu to měl být on, ale stejně bych rád znal názor někoho, kdo ví o čem je řeč :-))
 
Díky
Jirka
Přílohy:  naraznik71predni.jpg (21,3 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
12/1/2009 13:42:00
Na Tvého trabíka patří špičatý nárazník, jednodílný, bez pryžových dorazů. Přesně takový, jako je na tomto vozidle:
 
[URL]
 
Tento nárazník se montoval do roku 1977, pak přišel na řadu velmi podobný, ale profilem méně do špice, více do kulata. V roce 1980 se začaly montovat hranaté nárazníky s černými plastovými rohy. Sehnat se dají, ačkoliv jich také značně ubylo. Cena bývá velmi individuální (pro někoho šrot, pro někoho "veteránský" artikl).
Jirka
12/1/2009 12:27:42
Dík, pokusím se jí asi časem sehnat :-)
 
Jak je to stím nárazníkem? Nemáte někdo pro mě nějakou uspokojivou odpověď?
Existuje víc druhů předních nárazníků? kterej patří na mýho Trabíka r. 68?
 
Dík
Jirka
Pavel JHB Profil uživatele
12/1/2009 09:42:13
Neni to problem, ale znamena to rozhodit celou almaru, coz bych nekde na
sidlistnim piskovisti urcite nedelal. Navic nove dily nebudou zadarmo. Jako
nejlevnejsi reseni bych videl prohozeni cele vyzkousene skrine.
Jirka
11/1/2009 22:41:11
No, už jsem si tu pročetl některá vlákna taky mě to napadlo. Asi bude nejlepší vyměnit ji za jinou :-( Je to komplikovaný? Nebo to zvládnu s běžnými klíči a kladivem :-)) na sídlišti na parkovišti ? Teda až na jaře, teď to mám a málo :-((
Díky za odpověď
Jirka
Pavel JHB Profil uživatele
11/1/2009 22:16:19
Typuji, ze ji nekdo vzhledem k poruse (vymackane jadro) zavaril.
Jirka
11/1/2009 21:47:03
Zdravím,
Taky jsem začátečník :-)) Trabika mám cca týden. Moc jsem se těšil na řazení pod volantem a volnoběžku. Podvolantový řazení si fak uýívám, ale volnoběžka mě zklamala. Nevím, jestli některý modely, nebo typy převodovek volnoběžky neměly, nebo ji neumím nějak "aktivovat", nebo je nějakým způsobem rozbitá, ale prostě, když pustím plyn při zařazené čtyřce, tak auto začne bradit motorem :-(( Nevíte někdo, co je, nebo dělám špatně ?
 
Mimochodem, můj Trabík je z ledna 68. Myslím, že je celkem v dost původním stavu, hranatej tachometr, sklápěcí opěradla sedadel - prý starší typ. Akorát přední nárazník je asi z novějšího typu. Takový ten s těmi svislými řernými členy. Dá se sehnat ten starší typ? koik tak může stát? Bylo těch typů víc, nebo jen jeden?
 
Dík moc za odpovědi !!!
Jirka
prdik Profil uživatele + foto
25/9/2006 18:54:20
Vitam dalsiho trabantaka... . Jen tak vic at sme v prvni 10 v poctu aut. :)
P.S. "globalni oteplovani planety je jen fikce" (Klaus, 2005) takze at nam to smrdi!!!!!!!!!!!
zorg
24/9/2006 20:58:57
Jáj, trabik je fakt super, a jede dost slušně, pokud je trochu v otáčkách, na řazení si zvyknu, něco nechám vyvařit a pár let ještě sloužit bude :-) A tady je starší fotka mého červeného draka (lak teď malinko prýská, ale to vůbec nevadí :-) )
Přílohy:  tr1.jpg (65,1 kB)
Pavel JHB Profil uživatele
22/9/2006 02:09:03
qalty se nekopou, kope se do mice a jdou tam opravdu lehce dvema prsty bez
pousteni volantu
zorg
21/9/2006 20:25:45
jako dvěma prsty to je pro mě nepředstavitelné, dyk je ta páka docela daleko od volantu (no možná až to uvidim na vlastní bulvy) a to tam ty kvalty dou kopat tak lehce?
VlaVla Profil uživatele + foto
20/9/2006 22:20:24
Řazení probíhá, při správně promazaném autu, velmi lehce. Obvykle není potřeba ani sundavat ruku z volantu a lze přeřadit dvěma prsty. Takže odpověd je NE, ruce se neukroutí :-)
 
Povinné ručení si můžeš nechat spočítat tady https://www.cpp.cz/vypocty_pr/index2006.asp Ale pokud jsi neměl předtím žádné auto, tak nemáš ani bonus a na první rok zaplatíš lehce přes dva tisíce.
zorg
20/9/2006 21:56:08
díky, výstižnej obrázek, hm to je zajímací... to jsem na to zvědav... To se přitom neukroutěj ruce? např ze 3 na 4? Jo a kolík platíte za povinné ručení?
Ivosh Profil uživatele + foto
20/9/2006 21:40:18
Razeni:
[URL]
 
Volnobezka je zarizeni, ktere pracuje u trabika na 4. stupni. Pri sundani
nohy z plynu auto nebrzdi motorem ani pri zarazene rychlosti. Je to uplne
stejne, jako kdyz pri jizde na kole prestanes slapat. Princip zarizeni
objasnime, az si trabika koupis. :-)
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Co je voloběžka a jak se u trabanta řadí - jsem amatér

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist