1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení

Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

Výpis vlákna

Co je voloběžka a jak se u trabanta řadí - jsem amatér (26)
Jirka
14/1/2009 13:39:42
Já Vám to ještě trochu zamotám:-)) V techničáku je psán rok výroby 67, ale dovezeno Motokovem bylo 16.12.66. První registrace provedena 14.2.67 Typ P601 a výrobní číslo je 11-28716.
Fotku motorového prostoru nemám, to jsem tenkrát nefotil :-( Vím jen, že přes motor je takovej ten hadrovej kabátek .-) , ale že bych dokázal posoudit, který hadice jak vypadaj, to neé.
Při projížďce se mi naskytl velice vzácný pohled na palubní desku :-))
Ivosh Profil uživatele + foto
14/1/2009 10:15:30
Díky, Pappe. Vyhlašuji se za debila dne. Prolis tam opravdu není. To já byl asi rozespalý, nebo si musím koupit nový monitor.

Takže se omlouvám, kastel bude nejspíš původní z roku 1968. :-)
Pappe Profil uživatele
13/1/2009 23:21:38
Teda Ivoši, jsem dost rozespalý, ale vidím nad spz 5 žárovek a to jasně značí staré čelo a prolis, který ty vidíš také nevidím..
13/1/2009 22:52:22
Bylo by ještě foto motorového prostoru?
13/1/2009 22:50:39
Mně se to celé nezdá. Buď někdo šikovně zakamufloval otvory v C sloupcích, nebo si dal hodně práci, aby to auto vypadalo jako z 2. poloviny 70. let. Zadní čelo má prolis na SPZ (od roku 1973). Že by dovařené zadní čelo? Zadní nárazník je model 77-80. Všechna těsnění oken černá s bílou vložkou (okolo 1980). A další detaily (plastov odrazky, plastové nápisy). Podle fotek těžko soudit. Buď je to zbastlená osmašedesátka, nebo zbastlená devětasedmdestka. :-)

Tip: projdi, zda nalezneš netovární svary ve spojení dna kufru a zadního čela. Pokud ne, tak bych prozkoumal ty C sloupky (sice se mi nezdá, že by někdo maskoval větrací otvory, ale co kdyby...)
juch1
13/1/2009 22:19:22