1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Jak na vlaštovku a prahy (11)
Ondra
3/12/2009 14:26:45
Ahoj všem,
sháním karosáře (Ostrava a okolí). Jedná se mi opravu příčného nosníku pod podlahou.
"Rozjela" se koroze v místech napojení do prahů. Počítám i s případnou výměnou prahů, bude-li to nezbytné. Nevíte, prosím, o někom, s "trabi-praxí" ?
Díky za každé doporučení. Ondra, Ostrava. TEL: 725 877 206, trabikitcar@centrum.cz
Ptak1
15/5/2009 05:35:08
To Tomáš Kouřil. Madari vyrabej plechove dily a karosarske.Madarskej plech je tlusci nez nemeckej, ale bohuzel hure zpracovanej. Takze pripadna montaz vyzaduje kreativni mysleni
Pajka Profil uživatele + foto
13/5/2009 00:55:41
Tady je použitý ten jednoduchý přípravek na zajištění polohy: [URL]
Tomáš Kouřil Profil uživatele
12/5/2009 22:31:39
DDR a madarska vlaštovka čím se liší ? to je prosté.Ta maďarská líta na dovolenou na balaton, a ta německá zas opačným směrem...
 
Někde jsem četl, že madaři karosářské díly nevyrábí, jen repasují, třeba brzd válečky, klikovky apod,.Ale zase jsem viděl takové nepovedené nové límečky, tak těžko říct.Jak to vlastně je. Nejsem na to odborník.
mp
11/5/2009 20:12:25
Aspoň mi, prosím, napište, čím se liší DDR a Maďarská vlaštovka. Děkuji.
mp
10/5/2009 19:43:02
Jak přišla k modré barvě, nevím. Možná je originál. Důležitější jsou ale tvarové změny oproti běžné vlaštovce.
Eda Profil uživatele
10/5/2009 17:05:58
originál DDR byla namočená v černé barvě, nevím zda ji jen někdo přestříkal něčím, co měl po ruce.
Není to sice inzerce, ale novou vlaštovku DDR můžu nabídnout.
Co píše Ivosh je to tak, přípravek se přišroubuje na starou vlaštovku, do podlahy se propíchnou dírky a přípravek se přitáhne až sedne na příčný nosník a vystředí se na středním podélným nosníku. Označí se hrany přípravku na nosnícich a sundá se dolů. Na něj se přišroubuje nová vlaštovka a po odsekáni staré vlaštovky se nasadí přípravek a usadí tak, aby sedla vlaštovka na správné místo. Dopoiručuji přeměřit usazení s karoserii, aby po navaření jsme nezjistili, že původní vlaštovka byla drclá.
Přílohy:  rozmery002.jpg (919,3 kB)
mp
10/5/2009 07:30:16
Najde se někdo, kdo se vyzný ve vlaštovkách? Je vlaštovka v odkazu maďarská druhovýroba?
[URL]
petr
19/9/2006 16:34:55
Na vlaštovce jsou uprostřed 2 díry asi 16mm a těmi se vlaštovka přišroubí ke karoserii
Ivosh Profil uživatele + foto
19/9/2006 13:23:50
Muj klempíř začal prahama. Původně ani vlaštovku nechtěl dělat, tedy střed chtěl nechat, ale nakonec se do toho pustil také.
 
Fígl, který použil na vlaštovku, byl asi tento: měl nějaký přípravek, který po sejmutí pomocného rámu našrouboval na starou vlaštovku. Bylo to asi něco jako pomocný rám, se stejnýma osazovacíma plochama. Ten přípravek pak na několika místech přiheftnul ke kastli (na podbězích, na mot. stěně). Následně sundal vlaštovku a tu novou tam dal tak, aby sedla na otvory na tom přípravku. Je to docela prosté, přitom geniální. Dělá se to tak asi běžně.
HonzaS Profil uživatele
17/9/2006 21:31:06
Chystám se na výměnu vlaštovky a prahů. Poraďte na co dřív, zda začít vlaštovkou nebo prahama, či případně vypárat z trabiho všechno. Jde mi hlavně o to, abych vlaštovku dobře osadil a nevytvořil 4stopého trabiho. Díky za každou radu, fígle i vlastní zkušenosti a postřehy.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Jak na vlaštovku a prahy

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2017 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist