1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Vyvařování.. (23)
adam
2/8/2007 20:45:45
jak prerobite 6V na 12V,hlavne zapalovanie
prdik Profil uživatele + foto
13/9/2006 10:25:54
Na 100% bych bral toho vyvarenaho a hlavne 12V. S vyvarovanim a menenim plechu sou celkem problemy ( doma na kolene to moc nejde ), dyz uz to nekdo udelal tak to ber.
A 6V sou fakt uz jen pro veterany na srazy. S celoroc. svicenim nema 6V v norm. provozu sanci a v zime uz pak vubec. Pokud nebudes brat baterku dom a dobijet. (loni sem ho predelal na 12 a nemuzu si to vynachvalit - startuje, sviti, blika, proste jako norm. auto)
Prestavba 6 na 12 te vyjde jen na materialu absolutni min. na 2500,- + vyvareni´. Takze lepsi ten za 8000,- nez 3000,- + xxx kc navic.
Sllawek Profil uživatele + foto
12/9/2006 22:36:10
Ještě k těm dvěma Trabantům, koukal jsem u pana Pince taky, jestli by něco neměl, tak jsem je viděl. Je pravda, že ten za těch 8000 je moc pěkná limuzínka s krásným interiérem, nově komplet vyvařená (prahy, vlašťovka, klobouky tlumičů....), ale přesto se mi to za těch 8 klacíků zdá dost, to mi přijde lepší sehnat někde zravou kastli, což se jistě dá, pár jsem jich už i viděl a pak do ní naskládat zbytek z nějakého dalšího trabiho, pokud je to teda jenom na ježdění...Na vetrána to samozřejmě bude chtít asi trochu jiný přístup. Na druhou stranu, tahle by měla po rozleštění,myslím si, i pěkný lak, takže z tohoto hlediska se může její koupě zdát jako výhodná...
Ivosh Profil uživatele + foto
12/9/2006 17:01:03
Aha, díky za tip. To dřív nebylo třeba.
HaD
12/9/2006 16:35:26
Ivoš > Předtím, než pujdeš na magistrát musíš zajet na evidenčku a na magistrát donést papír, kde bude napsáno, že v autě je skutečně originál motor, prostě, že auto evidenčně vyhovuje, teprve pak ti v TP napíšou výmaz motoru. Kamarád to teď řešil, protože se mu uplně rozsypal motor, tak jsme táhli Trabika na STK a teprve teď mění motor.
Pavel JHB Profil uživatele
12/9/2006 16:17:57
Vit> No nevidel jsem je, ale dnes jsem se stavel u nas v jednom bazaru a
stoji tam jedna Limca lux, hranaty narazniky, zasla barva, ale nevybydlenej,
predposledni palubka, homokynetaky, orig. stresni okno, elektrika nevim za
3600,- Bejt to tripo uz mi stoji pred barakem....
Pavel JHB Profil uživatele
12/9/2006 16:10:28
Vit> na to se nada jednoznacne odpovedet. Za vlastni prevareni prahu pocitej
cca 600-800/ks nez materialu a nastriku. Nastrik spodku je zase podle toho
co tam chces mit a jak to mas pripravene. Pokud to pricezes, a chces
nastrik, tak pocitej sundat + nandat vejfuk, vzit wapkou, ocistit +
zkontrolovat pripadna bolistka + zakladni nastrik. Materialove je to cca
250-280 (Body + redidlo) zbytek dle mistnich vlastnosti a stavu vozidla. Tzn
od cca 800 do 2000. Muze se ale strikat vosk + body a pak je to jen za vosk
neco malo pres 1000.
Vít Profil uživatele
12/9/2006 16:02:39
Tak to se to pokusím provést stejně. S těma emisema počítám. Díky za opětovnou radu.
Ivosh Profil uživatele + foto
12/9/2006 15:57:03
Shodou okolností budu teď řešit asi stejný problém. Věřím, že jej vyřeším tak, že zajdu na EV a zažádám o výmaz čísla motoru z TP. Tím pádem můžeš přehazovat motory jak je libo a na EV už nemusíš. Ovšem po každé výměně by jsi měl zajít na emise a nechat si změřit emise se zápisem do emisní karty.
Vít Profil uživatele
12/9/2006 15:54:32
TO IVOSH: jeste bych měl jeden dotaz, teda jestli budeš vědět. Když mi přendají motor z jednoho do druhýho a jen přeštítkují, budou kolem toho oplétačky na úřadech a na STK, nebo stačí změnit na magistrátě změnit barvu a tím to hasne a dál po tom nepátraj?
Vít Profil uživatele
12/9/2006 15:36:18
No, snad budu mít štěstí a nenalítnu, jak už se mi to bohužel párkrát stalo a tenhle tráboš bude v pořádku a bude sloužit. Moc se na něj těšim a hlavně na to zdokonalování potom...
Ivosh Profil uživatele + foto
12/9/2006 15:32:46
> přestavba pro něj osobně není úplně to pravý, že šestka má zůstat šestkou
 
U veterána možná jo, na běžný ježdění je to podle mne tak půl na půl. Pokud máš dobrý auto, který má dobrý kontakty, dobrou baterku, umíš se o to starat a chce se ti starat a pokud jezdíš tak často, že baterku i s rozsvícenými dobiješ i v zimě (nebo dáváš na noc do nabíječky), není problém i s 6V. Ale pro většinu lidí bude 12V lepší.
Vít Profil uživatele
12/9/2006 15:24:28
Já vím, ale právě ten chlápek z Chrastavy říkal, že přestavba pro něj osobně není úplně to pravý, že šestka má zůstat šestkou. A je fakt, že ta dvanáctka vypadá co se týče proreznutí mnohem líp, sice ta barva, ale zevnějšek se dá řešit postupně a podle peněz. Hlavně aby byl fit a zdráv, co se týče motoru a kastle.
Ivosh Profil uživatele + foto
12/9/2006 15:18:06
Přestavba na 12V je ovšem také řešení. Asi bych spíš preferoval stav karosérie. Všask uvidíš.
Vít Profil uživatele
12/9/2006 15:16:01
Tak jsem měl problém s blinkrama, ještě, když původní trabant jezdil a taky jsem měl hrozný problém se startování, dokonce mi to jednou zdechlo v nepřehledný zatáčce a ne a ne nastartovat, tenkrát jsem měl opravdu kliku, že tam šel někdo okolo a pomohl mi to odtlačit...
Rozhodnuto, koupim dvanáctku..
Ivosh Profil uživatele + foto
12/9/2006 15:08:23
Upřímně, já jsem velký zastánce a fanda 6V instalace. Ale praxe mluví jinak. Počátkem léta jsem si pořídil trabiho na ježdění do práce. Byl 6V. Zpočátku bez problémů, jen jsem zjistil, že když blikám změnu směru, vím to jenom já. (Dodnes je mi záhadou, jak s tím mohl projít technickou.) Začalo mi to vadit v okamžiku, kdy na mě lidi začali křičet na křižovatkách, což je zcela pochopitelné a tak abych nezpůsobil nehodu, jal jsem se to řešit. Výměna intervalového spínače nepomohla, očištění kontaktů jen částečně: po delším civění na žárovku v naprosté tmě mohl jedinec s velmi dobrým zrakem na chvíli spatřit slabě světelkující vlákno. Pak jsem jednou nechal asi 3 hod. puštěnou parkovačku a téměř jsem nenastartoval, naštěstí to bylo z kopce. Pak jsem nechal auto stát asi 4 dny a nenastartoval jsem již vůbec. Což byla poslední kapka do ohně. Do toho přišlo povinné svícení a bylo rozhodnuto. Teď je trabi přestavěn na 12 V, po očištění kontaktů dokonce bliká, svítí, startuje, snad vydrží i přes zimu...
 
Takže do práce 12V, veteránek 600 a 601 zůstanou ovšem samozřejmě plnokrevné 6V.
Vít Profil uživatele
12/9/2006 14:41:33
Děkuju za rozhovor, myslím, že se nakonec asi rozhodnu pro dvanáctku, kdyby to vyšlo, mohlo by to být bez zbytečných dalších starostí okolo prahů a podobně. Měj se hezky a já se ozvu, až to bude všechno vyřízený, jak to dopadlo a pokusim se poslat nějaký fotky.
Ivosh Profil uživatele + foto
12/9/2006 14:35:51
Pokud je to solidní trabanťák, asi bych tomu taky věřil. Nebo pak najít někoho z okolí, kdo by se ti na to podíval a řekl ti.
Vít Profil uživatele
12/9/2006 14:17:03
Chci ho pro normální výkendový ježdění. Tak, aby prošel klasickou STK, bez jakýkoli protekce a aby byl zdravý. Ten člověk tvrdí, že je naprosto v pořádku. Docela mu věřím. Trabantům se věnuje dlouho. Je z Chrastavy, jmenuje se Petr Pinc. Ale zase se mi nechce jen tak vyhodit peníze z okna. Fotky bohuzel poslat nemůžu, nemám je k dispozici.
Ivosh Profil uživatele + foto
12/9/2006 14:01:14
Zalezi na tom, co od nej cekas a co s nim budes delat. Oba by bylo treba dobre prohlednout. Zalezi, jakym zpusobem byl ten druhy vyvaren. Je take mozne, ze na nem nebyly spraveny jen prahy ale prosel mensi GO, coz by jasne mluvilo v jeho prospech. Zkus poslat fotky, mozna budem chytrejsi.
Vít Havlík Profil uživatele
12/9/2006 13:52:02
Děkuji za odpověď. Rozhoduju se totiž nad koupí trabanta601 6V, který je jinak v pořádku, až na ty prahy(cena 3000,- bez motoru, tem mám vlastní), nebo nad trabantem 601 12V, ale ten je komplet nově vyvařený, taky bez motoru, ale chtějí za něj 8000,- Co si o tom myslíte? Jakou variantu preferujete? Nakonec asi ty prahy by mě stály taky kolem pěti tisíc a to je přesně ten rozdíl mezi dvanáctkou a šestkou...
Ivosh Profil uživatele + foto
12/9/2006 12:24:12
"Muj" klempir bere 220 za hodinu. Prahy odhadoval na 2500 jedna strana, ovsem nakonec to bylo i s podlahou, vlastovkou a limeckama...
 
Nastrik spodku na W353 mne prisel na 1100 Kc.
Vít Profil uživatele
12/9/2006 11:29:20
Zdravím příznivce,
 
je možné pordadit, kolik se tak cca dává za vyvaření prahů, když jsou tak z půlky prohnilý? A kolik stojí případně nátěr podvozku. Předem děkuji za odpovědi. .VIT-
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Vyvařování..

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist