1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Lví síla (13)
Ondra Ptak
5/9/2006 20:15:01
To Vasek D.: JJ, muzu tvoje slova potvrdit!Pan matejovsky je opravdu kapacita na paliva a maziva. Exkurze ve zkusebne je velmi zajimava, bohuzel clovek pohybujici se v jine sfere zamereni nez jsou paliva si z toho nic nepamatuje, pouze ze vsude hori plaminky a nejaky teplomery.
majatrabi Profil uživatele
5/9/2006 07:48:04
TO Ivos: To bych se určitě nebál. Karbon to rozpouští pozvolna. Benzín je určený právě pro starší auta. A určitě né, když daš jenom jednu nádrž, a to ještě omylem. :-)
Vašek D.
4/9/2006 18:12:45
Příspěvek Trabofilla je fakt mazec, ohodnotil bych ho následujícími třemi písmeny: THC. :-)Jinak ten článek je zajímavý a pan Matějovský je celkem kapacita v oblasti motorových paliv, takže o pravdivosti uvedených informací nepochybuji.
Ivosh Profil uživatele + foto
4/9/2006 14:29:43
Zajímavé čtení. I když jsem čekal, že to bude více o trabantech (o těch je naopak až příliš příspěvek jistého Trabofilla, který se neodvažuji komentovat).
 
Shrnuto -- mám se tedy obávat toho, že mi to rozpustí karbon a zničím si tak jinak výtečný motor? Nebo je to rozpouštění tak šetrné, že karbon opustí motor výfukem v kapalněplynném stavu aniž by zanechal nejmenší stopy?
majatrabi Profil uživatele
4/9/2006 13:32:41
oprava odkazu:
[URL]
majatrabi Profil uživatele
4/9/2006 13:28:16
Vidim ze si necetl muj clanek. Neni tam sice test primo na Trabantu, ale dvoutak tam je.
[URL]
A hlavne jsou tam popsane rozdily benzinu.
kofpak Profil uživatele + foto
3/9/2006 23:28:25
Přesně tak makám na pumpě už 8 let a řeknu vám že i v čr je benoš i nafta většinou Litvínov, kralupy, kolin (čepro) Byly časy že nat91 se vozil z A protože u nás ho nevařili.
A pozor ty udajný benály s velkým oktanem je jen obyčejná přísada aditiv kterou koupíte u kterékoliv ČS. Ptejte se u pumpy na spíš na to kdy se čistili a odkalovali nádrže tam je ten problém špatnýho benoše.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
3/9/2006 21:04:26
Hmm. no neviem ako u vas v CZ, ale u nas je snad uplne jedno kde natankujete, pretoze (takmer) vsetky benzinky kupuju benzin od Slovnafu, ci uz je to OMV, Shell, alebo niekto iny. Zaujimave pri tom je to, ze na Slovnafte je najdrahsi :)))
DAN FANDA
3/9/2006 15:51:23
Shell a OMV má jednoznačněš nejlepší beznín. osbně mám několik let prověřen Natural 95 sehll a tento doporučuji. Zkusil jsem i V-POWER ale je to zbytečný ještě si torufnu tvrdit že hprší. Prostě Shell natural 95 a olej Shell SX 2 je ta správná volba
prdik Profil uživatele + foto
30/8/2006 17:12:30
Jezdim na shell benzin obyc. natural a proti neznackovym benzinum za levnejc je to dost znat i na nenarocnym trabantim motoru. Asi mene voby, petroleje a buh vi ceho vseho jeste... . S V- power sem se zatim neprehmatnul, s nafou uz jo :(
Tomáš Kouřil Profil uživatele
30/8/2006 11:14:06
taky jsem kdysi použil tento V power, ale vysledek nula. V trbám motoru to nepoznám, to bych musel jezdit stále na tento benzín a mít podle toho upraveny předstih.
Vašek D.
29/8/2006 21:32:55
Zkušenost mám, nalil jsem ho do Vectry a to auto na to jede řekl bych úplně stejně jako na normální natural. Při vší úctě, trabi má poněkud jednodušší motor, takže se pravděpodobně žádné změny neprojeví. Ale je to zajímavý experiment.
Ivosh Profil uživatele + foto
29/8/2006 16:47:00
Humorná historka ze včerejška. :-) Zajel jsem na shellku, že si na traboškovi doplním benzín. Běžně beru natural, tam měli dva zelené stojany na natural, tak jsem se nerozmýšlel, sáhl po prvním a začal čerpat. Jak čerpám, spadne mi oko na cenu na displeji a ouha -- něco přes 33 za litr. To je nějak moc, říkám si. Podívám se na stojan pořádně a hle -- on to V-Power! :-) Nu, co, už je tam. Aspoň vyzkouším. Třeba mi klesne spotřeba, jak mi slibovala paní za pultem.
 
Zatím je trabošek jen subjektivně více hlučný. Nejede špatně, ale netroufám si posoudit, zda je to lepší, než předtím.
 
Má někdo zkušenosti s tímto benzínem?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Lví síla

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist