1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

prosím o radu k zapalování (2)
Pavel JHB Profil uživatele
21/8/2006 08:13:06
Jenda> vyjmenovani zavad muze byt tez na slohovou praci :-) Ja bych
postupoval nasledovne:
Vyhodit zapalko + civky + kabelaz a odzkouset s timtez z jineho auta.
Zakladem je komplet!!! proste nic co ma neco spolecneho s puvodnim zapalkem
tam nenechat.
Potom postupne vracet puvodni dily az se zavada objevi.
Pokud je tam EBZA, tak mi to delalo take, pomohl az Vrbis, byla nutna vymena
hybridniho IO na vsrupu.
Dalsi pricinou, pokud novy motor dlouho stal a ma uz nejakou vuli, ze se
"vytahal" simering a motor saje vzduch.
Jenda
20/8/2006 21:36:22
Zdar pánové. Mám dotaz, který vyřeší snad jen kouzelník. Dostal se ke mě na výměnu motoru jeden trabík. No problém, ale pak to začlo. Že prý jede na jeden válec. OK, pohoda. Problém vyřešen, jeden válec byl po smrti, zadřenej, kousnutej a prostě KO. Byla taky vůle ne klice, tak jsem neváhal a dal tam jinej motor. Ten má nalítáno asi 100 motohodin (byl původně na sekačce, takovej domácí výtvor) Takže motor ok. A opět nepálí ten pravej válec, kterej odešel i tam na tom motoru. Vyzkoušel jsem i tyristorový zapalování (nebo jak se to jmenuje, no tu černou krabičku se snímačem) a vždycky to vypálí tu diodu, která obsluhuje pravý válec. Oddělal jsem takhle dvě diody. Pak se mi taky doneslo, že do práce i zpráce vždycky jezdil na novou indučku, protože mu ta z pravýho válce odešla. Už předtím, prej jezdil pořád na ten levej. Na sucho (svíčky venku) hází jiskry tak jak má, ale dám to tam a jede opět jenom jeden. Předstih ok, altík ok, kabely ok, kondíky ok, svíce ok, ale já KO. Za chodu když vyndám fajfku z pravýho válce, tak levej běží vesele dál, krásně si to šepotá. Ale když vyndám fajfku z levýho, tak ten pravej běží jako by ztuha a nemá vůbec ale vůbec pěknej zvuk. Zkrátka do tohodle jednoho válce jde míň proudu. Tak teď budu vážně rád za každou radu, a rád vyzkoušim i jakýkoliv voloviny, který mi pomůžou zjistit, kam ten proud mizí. Pardon za slohovku, ale už to jinak neumim. Zdar a dík
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: prosím o radu k zapalování

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist