1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

motor (32)
tom_nr
7/6/2017 00:31:04
Měl bych na prodej traktůrek s celým agregátem Trabant, tj. motorem, převodovkou, poloosami, pomocným rámem, nápravami včetně kol. Motor běží, ale jsou tam 2 závady - jiskří jedno kladívko i po výměně zapalovací desky - asi cívka, mám náhradní. Dále po vyšlápnutí rachtá spojka a skoro nejde řadit - pravděpodobně grafitové vypínací ložisko spojky potřebuje vyměnit. K dispozici je stará baterka na vyzkoušení motoru, ale nevím, zda nastartuje. Chtěl jsem traktůrek opravit, ale nemám na to čas. Dále mám nekompletní zapalování EBZA (tranzistorové), chybí mu jen kolečko s magnetem.
Prodal bych nejradši vše i s traktůrkem - nutno odvézt na plaťáku nebo si přijeďte odmontovat jednotlivé díly a já pak zbytek traktůrku sešrotuji.
Cena za komplet 10000 Kč.
habr Profil uživatele
20/4/2017 00:09:35
Motor Trabanta je tak jednoduchý, že ani žádnou trubku neobsahuje, takže pokud na Vašem motoru žádná trubka není, je vše v nejlepším pořádku, motor s trubkou by byl nejspíš nějaký problém.
petr21
19/4/2017 15:42:52
Ahoj, chci se zeptat scháním trabanta 601.
našel jsem jednoho u kterého chybí nějaká trubka v motoru.Mohl byste mi někdo poslat foto funkčního motoru (typ 601) předem díky
oldřich řezníček Profil uživatele
7/12/2014 17:11:48
Díky za odpověď....zapalování vape bezkontaktní a karburátor JAWA 350 cros, tedy Jikov. ale po přečtení, si myslím kde bude závada...Gufero. .. Na 100% tam jsou gufera a bude to asi ze strany zapalování, Vyměnil bych je už z každé strany...Labyrinty mě zajímají, dají se sehnat a vyměnit za gufera, nebo se musí dělat nějaké úpravy, mají větší a spolehlivější učinost. Opět předem děkuji. Odkud jsi, bych přijel na pokec..
mara
6/12/2014 12:27:38
Toho může být víc- obecně nízký volnoběh, vada zapalování (kladívko, prošlehnutá fajfka, svíčka), netěsné gufero klikové hřídele... zkusil bych 1. přidat šroubkem dorazu škrtící klapky pokusně volnoběh 2) zjistit, který válec vynechává 3) povyměňovat elektriku z okruhu jednoho válce na druhý- vada zůstane/zmizí. Jaký karburátor tam je? Motor zatěsněn guferem nebo labyrinty?
oldřich řezníček Profil uživatele
6/12/2014 11:47:56
Zdravím.. chci se zeptat na příčinu vady ..nepravidelný chod motoru na volnoběh (vnízkých otáčkách) motor je bez výkonu, jako kdyby jel na jeden válec. Po chvíli s přidáním plynu se do otáček dostane, ale jestliže se plyn opět ubere, motor se začne třepat a běží nepravidelně. Tohle se stále opakuje, tady i na teplém motoru. Prosím o radu..děkuji.
Ivosh Profil uživatele + foto
7/7/2007 20:05:29
Nejlepší řešení je výměna hlavy, nic jiného bych nedoporučoval.
Anton Kender Profil uživatele + foto
6/7/2007 22:29:43
ahojte vytrhlo mi sviečku z hlavy ako sa to dá riešiť lebo nieviem zohnať druhú hlavu dik tono adr. tono.ke@orange mail. sk
Tadeáška Profil uživatele + foto
4/3/2007 21:38:05
Zdravím, máte nějaký typ, jaká gufera na kliku koupit? Myslím značku, původ. Prostě aby vydržely. Nebo je to víceméně jedno? Jinak bych asi koupila z Rubeny. Dík.
Tadeáška Profil uživatele + foto
28/2/2007 22:41:15
Takže se vám pánové omlouvám za zbytečné dotazy a veřejně uznávám, že jsem trdlo, pako a vůl nedočkavej a zjišťuju něco, co jsem si pořádně neprohlídla. Vymezovací podložky tam jsou, jedna a jedna (neměla jsem čas je vyndavat) a když se klika uloží kam patří, tak nic nikam necestuje, teda axiálně alespoň. To že se decentně vaklaj ložiska je asi trochu horší, ale s tím nic neudělám, páč 4k na repas nemám. A slibuju, že příště budu předem víc myslet a míň psát =-)
VlaVla Profil uživatele + foto
28/2/2007 22:19:50
Tak tohle jsem se dozvěděl od Habra. Jak dopadlo měření???
 
Ahoj Vláďo,
nové provedení s úzkým labyrintem se nevymezuje, podložky se cpou k ložisku,
ale také jsem narazil na motory bez vymezovaček úplně. Se širokým labyrintem
se vymezuje na obě strany zhruba stejně, ale nikdy jsem neviděl mezeru k
vymezení třeba 5mm! To je nějaké divné, obvykle stačí k vymezení 2 - 3
podložky různé síly. Někdy jedna nejtenčí, jindy 3 silné, ale tolik? To jsem
za své praxe doposud nezažil, tak asi 2mm to ano. Vymezit by to asi šlo,
když se slepí motor, nemají vymezovačky kam uhnout, ale nesetkal jsem se s
tím, pokud to někde máš, důkladně se podívej, proč tomu tak je.
Michal.
Tadeáška Profil uživatele + foto
28/2/2007 10:37:33
Jj, díky, vím. Jen se mi nikde nepodařilo najít kolik se ještě dá vymezit, stejně jako jsem sice našla o kolik se může na soustruhu stáhnout přítlačák ale nikde kolik má normálně, takže nepoznám, jestli už ho někdo někdy nestahoval.
Tadeáška Profil uživatele + foto
28/2/2007 10:29:33
Změřím jí přesně dneska až se dostanu do garáže, ale můj hrubej odhad nebude zase tak daleko od pravdy.
VlaVla Profil uživatele + foto
28/2/2007 10:28:07
V každém případě se používá těch podložek víc najednou a na každou stranu labyrintu se jich dává pokud možno stejný počet.
VlaVla Profil uživatele + foto
28/2/2007 10:10:13
Zkusím to zjistit od odborníků. Ty jsi tu svojí vůli měřila?
Tadeáška Profil uživatele + foto
28/2/2007 09:55:56
Vymezovací podložky tam nebyly, to bych se zmínila, dělají se max do 0,5, zajímalo by mě, jak velká vůle je ještě vymezitelná.
VlaVla Profil uživatele + foto
28/2/2007 09:25:53
Ahoj, jestli ti jde o vymezení vůle na té klikovce co máš nafocenou na stránkách, tak to by nemusel být problém. Myslím, že půl centimetru to zdaleka nebude :-) Na vymezení vůle labyrintu se používají podkovovité podložky různých tlouštěk z nějaké umělé hmoty (něco jako pertinax), které se dělají speciálně pro tenhle účel. Jestli jsi v motoru při rozebírání žádné nenašla, tak je budeš muset koupit
Tadeáška, http://hugo.skodateam.cz Profil uživatele + foto
28/2/2007 00:02:03
Ahoj, dala jsem se do půlení klikovky a krom všeho ostatního nepodstatného mám drobný problém a tím je obrovská axiální vůle na středovém labyrintu. Nemám zkušenosti, ale vymezovat půl centimetru už mi přijde dost drsný. Pomůže vyměnit labyrint? Čím to? Je to normálka? Díky
Honza RAC Profil uživatele
14/2/2007 21:55:06
A safra, to jsem teda domorodec, u Rakovnika bydlim kolik let a nevim, ze tu repasuji motory :-)))))), ale mam tuseni. Tenkrat za hlubokeho miru v Kralovicich (25 km za Rakacem smerem na PL) byval velky servis na trabiky a mel fungovat v ramci moznosti do dnes. Koneckoncu, velky zavodnik p. Bidrman za Zlutic to ma napsane na zadnim okne sveho trabika. Schanim kontakt na chlapika, ktery dela vybrusy klasicky, ale i 690 ccm. Spotreba pry je temer stejna, dodava to vcetne pistu, krouzku, a cepu. Cena jednoho hrnce byla cca 1500. Kdyby jste vedely o dotycnem tak dejte hned vedet, zkusim patrat H
Eda
3/12/2006 20:36:09
Počítej : klikovka repasována od 3 500 kč, písty 1 300, jehlové ložiska 400, šoupátka 200, těsnění a gufera 150, práce. Nevím, zda se ceny opět nehly. Repasována klika je určitě na 60 000 Km, tj asi na 10 roků provozu.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
29/11/2006 09:43:07
Motor po GO, zozenies, staci sem-tam pozriet nejake to AVIZO alebo ine inzeraty, cena od 4 do 7. Ale nie je go ako GO...
Peter
28/11/2006 16:30:32
Zdravim-Koľko by ma asi tak stál motor po GO na 601 a tyč ťaž.zariadenia?Prípadne ako to dať tak,aby to sedelo aj v papieroch? Dík
Vašek D.
4/10/2006 13:36:53
Asi tak 8 tisíc minimálně. Dělají to prý někde u Rakovníka. Přivezeš starý motor a dostaneš "nový". Uvozovky jsou namístě, jelikož dost pochybuju že bude mít novou klikovku. Spíš to bude nějaká repasovaná klikovka, jelikož novou DDR kliku prodává pan Kytka za cca 8t.
matus
3/10/2006 15:44:26
Zdravim,kolko by mohol stat motor po celkovej GO na T 601 1980? Dik
hany 601
19/8/2006 17:45:04
Dopručuju take dve auta....Jinak mam jeden takovej motor z wartase a prirubou a upravenou prevodovkou na prodej:-).Je dobre upravit prvodvku aby to jezdilo poradne z wartasem a take musis mit upravenej pomocnej ram.
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: motor

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2017 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist