1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

vliv na vykon + "kam se podela ctvrta rychlost?" (27)
REGULOS
28/8/2006 16:34:19
Nedávno jsme měřili pomocí GPS navigace o kolik proměřuje tacho u našeho Trabika a dělá to na pneu 155 70/R13 rovných +10%. Měřeno v rozsahu 50 - 110 km/h.
Ivosh Profil uživatele + foto
27/8/2006 13:09:35
Souhlas. Meri o neco pozdeji. Takze idealni je je okolo radaru sam a drzet
si nejaky cas konstatni rychlost.
Dan Profil uživatele + foto
26/8/2006 01:30:01
Mate nekdo u tehle informativnich radaru tuseni, kdy vlastne meri? Mam totiz pocit, ze to neni ve chvili, kdy ukazuji namerenou hodnotu, ale o chvili driv a hodnotu pak vypisi s mirnym zpozdenim. Experimentoval jsem takhle s radarem za strahovskym tunelem smerem na Bilou horu a prislo mi, ze to tak je.
Takze pokud si chcete overit presnost tachometru, musite uz nejaky kus pred radarem jet konstatntni rychlosti. Tolik aspon moje zkusenost.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
26/8/2006 00:17:22
Ano su, rovnako ako je zhodny pomer s tachometrom z LADY. Musim to niekde odskusat ci to ukazuje spravne, ale u nas nemame tie radary ktore ukazuju aktualnu rychlost ako je to u vas :)
Pavel JHB Profil uživatele
22/8/2006 21:46:07
Mr_Kuj> Prevodove pomery jsou shodne, musi to sedet.
Ivosh Profil uživatele + foto
22/8/2006 16:57:56
K této věci mohu přidat tu zkušenost, že v mém wartym byl tachometr vyměněn, když měl najeto asi 30-40 tkm, což je de facto nové tacho. Důvod ale bohužel nevím.
VlaVla Profil uživatele + foto
22/8/2006 16:03:35
Myslím, že oba tachometry by tam měly mít jedničku.
Možné ale je, že jeden z nich je vadný. Zrovna teď o víkendu jsem v Jívce potkal známé, kterým se ve dvou autech cestou na sraz rozcházely navzájem tachometry o 15kmh při rychlosti kolem 100km/h.
Ivosh Profil uživatele + foto
22/8/2006 15:55:58
Zalezi samozrejme predevsim, jak se toci oska, ktera tacho pohani. Tacho by melo mit vzadu napsany prevodovy pomer. Zkus se podivat, jaky mas na trabi tachu vs. warty tachu.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
22/8/2006 14:01:38
Cca pred 2tyzdnami som si dal do Trabiho tachometer z W, ale mam pocit ze ukazuje uplne blbo, ovela viac nez je skutocna rychlost. Kolesa mam z W, takze som myslel ze by to mohlo sediet :)
Dan Profil uživatele + foto
20/8/2006 22:47:14
Na tom svindlovani tachometru mozna neco bude. Kdyz jsem jel pred par lety jinym autem a trabiho ridila slecna, porad to svihala po meste pres 60, a kdyz jsem se pak ptal, kam, ze se tak zeneme, tak pry jela celou dobu neco nad 50.
To co pise Pavel_JHB by celkem sedelo. 100 - 105 neni po rozumnem rozjezdu nebo zurivejsim vytoceni velky problem.
Takze verze dve: az trabiho slozim, zkusim kolik jede a zjistim, jak moc nepresne ukazuje :)
Ivosh
20/8/2006 20:39:43
Pokud ram není napsaný "repas" nebo něco pod., měla by být nová. Ale za 4000
Kč bych to bral jen snad na veterána.
 
Ad výměna volnoběžky: není to nic složitého, pravda. Ale přeci jen musíš --
vylít olej, vydělat šrouby, rozlepit, rozebrat, stáhnout kola, vyměnit,
narazit kola, slepit, sešroubovat. To tam radši vrazím jinou a pak po
večerech v klidu si udělám novou.
cheren
20/8/2006 17:02:40
Mno mam motor 83... takze snad neco sezenu... koukala jsem na www.trabantservis.cz - to prodavaj novy dily nebo je to bazar? Prevodovku celou tam maj...
Pavel JHB Profil uživatele
19/8/2006 14:11:06
Ivosh> k legendam: do NDR jsem jezdil casto, neb jsem tam mel kamose a
mluvili tam reci, kterou jsem umel. Po dalnici se nasli taci, kteri me bezne
plne obsazeni ve 115 predjizdeli. Pomalu, ale presto. Nedavno jsem stahnul z
netu video z cestyt na Trabi sraz Holansko, kde jeli taky s vlekama za
trabosema a mazali zle. Je to krasny cca 15ti min video v perfektni kvalite.
Zel jsem ho nekde ztratil a stranky nemuzu najit.... Pokud na to nekdo
narazite, dejte odkaz...
Skutecnost je ta,ze ndraci bezne pred dovolenou i po ni davali novej motor.
V dobach nejvetsi slavy to bylo za par DM a dobrych servisu bylo mracna. I
svagr meho kamose mel jeden :-))
Pavel JHB Profil uživatele
19/8/2006 13:45:37
prdik> nevim, co je na vymene volnobezky slozite. Kazdopadne to nejde delat
s kombinackama a kladivem pred barakem.....
Pavel JHB Profil uživatele
19/8/2006 13:41:00
Mr_Kuj> No pockej, pribrzdi, koukni se na krivku, kolik uz musi motor pri
120 tocit. Ja mam presnej tachometr, motor s origos T-pist, snizene hlavy a
po rovine 110, max 115. 120 uz je tyranie motoru. Idealni je pro trabika,
kdyz je rozjetej tech 100-105. Mam proto vazne obavy, ze origos tacho silne
promeruje. Pro zajimavost - trojku tocim do 80, kdyz se rozhnevam a nejakej
zoufalec s Schade werke se mnou zavodi, tak i 90....
prdik Profil uživatele + foto
18/8/2006 10:40:43
Vymena volnobezky je celkem slozita, takze hura do servisu a penizky za pracu pekne utikaj... . S volnobezkou je dobry vymenit i pritlacny talir spojky, casto je az na nytky...
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
18/8/2006 00:44:00
Ake legendy? Trabant s dobrym motorom musi ist 120 ako nic! Na oboch autach co som mal som prekrutil rucicku kedykolvek. Otazne je, ci tachometer ukazuje to co je skutocnost....A nezalezi to len od motora (loziska, geometria, prevodovka....)
Dan Profil uživatele + foto
17/8/2006 23:46:50
Motor je 89 zebehnuty po vybrusu, kompresni krivky byly paradni. Mozna je to tim, ze jsem nemel to srdce hnat ho v plnych otackach, ale 120 po rovine proste nejel. Asi to chce vytocit trojku pak dat ctyrku a dal zvedat otacky. Ne pridavat plyn na ctyrce a ceka a cekat a cekat. Kdyz to nejsou legendy, udelam test (teda az trabiho zase slozim:).
Ivosh Profil uživatele + foto
17/8/2006 16:42:26
Mozna lepsi vec nez vymenit volnobezku je vymenit celou prevodovku. Daji se sehnat relativne levne (nemas-li rok vyroby 1984+), pokud nebudes mit smulu a nebude mit taky spatnou volnobezku. Treba mne se vali zbytecna prevodovka doma. :-)
cheren
17/8/2006 14:26:00
Tak ja jezdim po rovine asi 55-70 kmph a vic nemam silu ho trapit... Rve jak tygr... Tesneni koupime nove a uvidime co se zmeni... S tou volnobezkou - olej byl vymenen a zadna zmena (uz driv). Takze asi zacnem setrit i na to...
Tomas BB, SK
17/8/2006 12:43:15
120 mytus nie je, ani nahodou. Ale ako u koho. Motor po dedovi 65 kkm, v dobrom stave, s dobrou spotrebou nikdy nesiel na plny plyn viac ako 100. Po vymene motora za novsi s kruzkami na kluke (nie gufera) cca 43 kkm ide s povodnym karburatorom z deda (2-9), v tom istom aute 110 na susobnej rovinke s pedalom zosliapnutym po bod zaberu druhej pruzinky na akceleratore. Na plny plyn kludne moze ist cez 120 ale neskusal som, uz stovka je na trabiho akurat dost a na motore troska pocut klekat piestny cap, takze ho moc nehonim aby vydraz cez 100kkm. S tymi lieatajucimi nemcami by som bol tiez skapticky ja Ivosh.
Ivosh Profil uživatele + foto
17/8/2006 10:22:04
To Cheren: k té nezařaditelné čtverce -- máš v háji volnoběžku. Je nutné převodovku otevřít a volnoběžku vyměnit. Dočasné řešení může být výměna oleje, ale vzhledem k tomu, že se blíží zima, to moc nepomůže, pokud vůbec.
 
K rychlosti: mám teď motor, co má najeto poctivých 40 kkm, je pravda, že jede jako drak. Ale více než 105 jsem z lásky k motoru nezkoušel. Asi provedu na tento popud test. Nicméně i tak myslím, že pravidelná jízda 120 km je pro motor fatální. Na legendy o trabantech, co létaly jako raketa a o němcích, co tahaly přívěsy za totáče do Jugoslávie a předjížděly ještě škodovky, mám dost skeptický názor.
Jara 600 Profil uživatele
17/8/2006 10:12:52
Za mých studenských let jsem měl šedivýho kombíka po dědovi (1980 cca 70tis. najeto) a po rovině frčel 115. Jen jsem to párkrát zkusil. Normálně jsem s ním jezdil kolem 80. Z kopce na dálnici přesáhnout poslední rysku na tachometru nebyl žádný problém. Kde pak mu je asi konec :-(
Pavel JHB Profil uživatele
17/8/2006 09:44:58
Mam motot, ktery ma za sebou 100kKm, 100-105 jedu po rovine normalne. Z
kopce klidne 120 (nemusi byt dlouhej), pak motor zacne mlatit a ja nemam
nervy ho drzet dal :-)) Kamos mel starickyho 6V zelenyho kombika zvanyho
zabicka a tan bez problemu jel i z mirneho kopce tak, ze se opirala rafika
na tachometru o doraz z druhe strany. Pozor - na motoru nebyla provedena
jedina uprava !!
Dan Profil uživatele + foto
17/8/2006 00:47:00
Jinak spatne tesneni pod hlavou snizuje kopresi a tim i vykon, zejmena, kdyz je slyset, jak to fouka ven. Jestli je hlava mokra od oleje, bude v nem nejspis problem. Videl jsem ale pripad, kdy byl mokry jeden (utazeny) sroub drzici hlavu. Uz jsem se ale nedozvedel cim to bylo.
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: vliv na vykon + "kam se podela ctvrta rychlost?"

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist