1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Karburator H1-1 (16)
Tomáš Kouřil Profil uživatele
18/8/2006 19:55:02
jedna dobrá zkušenost. Motor P 60 a na to karbec H 1-1 a cele dva roky uplně v pohodě hezdil a lítal uplně v klidu tech 120 jako nic, ale tech osm si vzal při te rychlsoti. spís slo o to, že měl velmi dobrý zatah,
prdik Profil uživatele + foto
18/8/2006 10:56:54
mam H1-1 a jsem spokojenej, na cukani studenyho motoru sem si zvyknul. Tah slusnej, spotreba mala a splodiny lepsi nez u favorita ( aspon to tvrdil vyditelne zmateny technik STK kontroly ) :) Samo, ze to neni jen karbecen, ale urcite hodne udela....
Gagarin
21/7/2006 16:32:47
No vite,mel jsem s nim takovy problem ze chvilku startoval jako das...ale nahle jeko kdys utne ne a ne naskocit...jsem ho cistil,koupal...ale furt to neslo.Tak bych se Vas rad zeptal,zda-li nekdo take nemel podobny problem.
nsrx
20/7/2006 22:50:51
ja mam ty akrburatory na dvou motorech a se s mini velice spokojeny, a nastavit se daji bez problemu chce o jen trosku casu a clovek musi vedet co dela.
lemra
20/7/2006 21:58:21
je toho k nastaveni vic, tahlo, klapka atd., ale vsechny tyhle veci jsou popsane v dilenske prirucce, akorat ta bohatost smesy pri volnobehu tam neni
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
20/7/2006 12:51:45
Myslim ze nastaveneho toho bolo viac + sroby boli zaistene. O nastaveni tohoto karbecu by sa dalo polemizovat na 10 stran, kazdy s nim ma ine skusenosti. Ja nehovorim ze je zly, osobne by som na nom jazdil, bohuzial ziadne z nastaveni mi nevyhovovalo, tak som od toho upustil. Ale niekolko si ich doma schovavam na dalsie "pokusne" ucely.
Ivosh Profil uživatele + foto
20/7/2006 12:42:28
Mne bezel na nekolika hodne starych motorech bez problemu.
lemra
20/7/2006 12:37:56
myslim, ze tyto karburatory chodili obstojne asi jenom na uplne novy motor, starsim motorum uz takhle chuda smes moc nechutna. Pokud vim, nastaven z tovarny na pristrojich byl pouze sroub bohatosti smesi pri volnobehu, kdyby to bylo jenom v tom, tak se na to da snad prijit. Neznam cloveka, ktery umi nastavit jakykoliv 1H1 na jakemkoli motoru (dobrem)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
20/7/2006 11:49:45
To Ivosh: Samozrejme ze mas pravdu, ale myslel som to tak, ze pri H1-1 nie je dobre "sprtat" sa s nastavenim a uz vobec nie ludom, ktory ledva vedia ako sa Trabant startuje....Ja mam doma 1ciek niekolko, ale so ziadnou som nebol spokojny, ani po "vyladeni" na konkretny motor.
Ivosh Profil uživatele + foto
18/7/2006 07:22:00
To MrKuj> Neni samozrejme pravda, ze "akekolvek ine nastaveni nevedie k
nicomu". To je scestne. Zadny karburator nema jen jedno dobre nastaveni,
navic u kazdeho karburatoru muzes po delsi dobe provozu najite urcite vule a
opotrebeni, ktere vyzaduji drobne korekce v nastaveni.
Ivosh Profil uživatele + foto
18/7/2006 07:13:50
Nastaveni a serizeni H 1-1 najdete v Dilenske prirucce -- "dalsi vyvoj", ta
se potuluje oskenovana ruzne na netu, napr. [URL].
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
18/7/2006 07:13:12
Karbec H1-1 sa neda nastavit!!! H1-1 bol nastaveny na stroji od vyroby pre kazdy motor zvlast, akekolvek ine nastavenie nevedie k nicomu! Ja ich mam doma niekolko a tiez nejazdim na ziadnom z nich, pretoze to proste nie je ono.
Gagarin
17/7/2006 21:59:29
Nu mne ten karburator zlobil tak dlouho az jsem ho nechal vymenit za HB2-7,ale starty byly s H1-1 mnohem lepsi...
lemra
17/7/2006 20:59:35
s timto karburatorem jsem take bojoval, asi pred rokem, pak jsem to vzdal. Pak se situace zacala zhorsovat i se starsimi karb. nedrzelo to volnebeh atd. Pak jsem zjistil, ze jsem mel dirku od neceho v klikove skrini. Proto se domnival, ze krb. H1-1 je extremne citlivy na jakekoliv podsavani falesneho vzduchu, gufera atd. Chystam se karb. H1-1 znova osadit, ale zatim nemam cas. Pred tim jsem s nim delal vsechno a proste to delalo hlouposti, hlavne pri malem zatizeni.
Petr Vaverka Profil uživatele
17/7/2006 14:49:14
Si chceš Gagarine postavit novou raketu či co? o))
Gagarin
17/7/2006 14:43:08
Ydravim mam na Vas takovou prosbu,nevi nahodou nekdo jak ma bzt tento karburator nastaven(hladina,skrtici klapka...)Dekuji
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Karburator H1-1

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist