1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Zadni plech krytu motoru (3)
VlaVla Profil uživatele + foto
14/4/2004 13:02:44
>> nejsem jisty, jestli na vyznacenem miste (na druhe strane to vypada
>> uplne stejne) nema byt nejaky zobacek za ktery se ten plech opre.
 
> Ten zobacek tam opravdu je. Vycniva trochu
> ven, aby sedl na svisly plech motoru. Vim to, protoze jsem na nej zkusmo
> sahal a rikal si, ze radsi s nim nebudu moc hybat, abych ho neulomil.
 
:-)))
Tak ted jsem se ujistil, ze ho uz nekdo ulomil prede mnou. No snad
nebude velky problem ho tam navarit zpatky.
 
>> patrani je nasledujici. Mam pet disku. Z toho jenom dva jsou vyrobene
>> ve stejnem mesici a to sice 6/65. To opet potvrzuje datum vyroby.
 
> Kdybys mel zajem, mam jeden tento disk nyni na vozidle. Mam tam zimni gumy,
> ale muzu to jedno kolo nechat prezout. Mensi problem -- disk nema rantl na
> puklici. Pokud myslis, ze si to tam navaris nebo nanytujes, je Tvuj.
 
Diky Ivosi. Ten disk mne urcite schovej. Ja budu mezitim shanet dal.
Pravdepodobne budu mit pro tebe jeden na vymenu. Mam ho u znameho
zamluveny.
S nytovanim to byl vtip? To se musi prece privarit. Nebudu si do disku
prece vrtat diru kvuli nytu.
 
Vlada
Ivosh Profil uživatele + foto
14/4/2004 11:03:17
> nejsem jisty, jestli na vyznacenem miste (na druhe strane to vypada
> uplne stejne) nema byt nejaky zobacek za ktery se ten plech opre.
 
Shodou okolnosti jsem mel ten plech v ruce v nedeli, kdyz jsme stehovali
sestikilo z garaze do garaze. Ten zobacek tam opravdu je. Vycniva trochu
ven, aby sedl na svisly plech motoru. Vim to, protoze jsem na nej zkusmo
sahal a rikal si, ze radsi s nim nebudu moc hybat, abych ho neulomil. Takova
hejblata rada ureznou v miste ohybu a pak uz je jen otazka casu, kdy
upadnou. Myslim, ze jsou ty zobacky na obou stranach.
 
> patrani je nasledujici. Mam pet disku. Z toho jenom dva jsou vyrobene
> ve stejnem mesici a to sice 6/65. To opet potvrzuje datum vyroby.
 
Vidis. Takze jsi dosel k zaveru, ze i na T600 kombi se montovaly tyto disky
spolu s T601. To je super. Nedavno jsme o tom debatili. Pravdepodobne se
zacaly osazovat soucasne s T601 (IV. Q. 64).
 
Kdybys mel zajem, mam jeden tento disk nyni na vozidle. Mam tam zimni gumy,
ale muzu to jedno kolo nechat prezout. Mensi problem -- disk nema rantl na
puklici. Pokud myslis, ze si to tam navaris nebo nanytujes, je Tvuj. Ja mam
ted od Jula 4 disky T600 (1 ks 1963, 3 ks 1964). Shanim jeste origos na
rezervu, ale jeden disk mam na aute, silne zkordodovany a taky bez rantlu.
Pokud nesezenu, vezmu rantl z novejsiho disku a nejak ho pridelam na tu
rezervu.
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
14/4/2004 10:32:33
Ahoj kluci,
 
potreboval bych vedet, jak vypada uchyceni zadni steny plechu motoru.
V priloze je plech, ktery jsem nedavno ziskal a po prozkoumani si
nejsem jisty, jestli na vyznacenem miste (na druhe strane to vypada
uplne stejne) nema byt nejaky zobacek za ktery se ten plech opre.
Muzete se k tomu vyjadrit?
 
No a jako dalsi tema je datum (mesic) vyroby meho kombika a s tim
souvisejici puvodni disky. O vikendu jsem se podival na
www.original-trabant.de a ve vyctu zmen v roce 65 jsem nasel "8. Juni
0508147-K", moje auto je 0508290 tedy jenom o 143 pozdeji. Z toho tedy
usuzuji, ze muj kombik byl vyroben pravdepodobne jeste v cervnu. Taky
jsem obesel svoje auto a hledal jak je to s puvodnimi disky. Vysledek
patrani je nasledujici. Mam pet disku. Z toho jenom dva jsou vyrobene
ve stejnem mesici a to sice 6/65. To opet potvrzuje datum vyroby.
Ostatni disky jsou mnohme novejsi, az ze zacatku sedmdesatych let.
Jeste jsem nasel na jednom svetlometu datum vyroby 5/65. Na muj vuz
tedy patri disky s velkymi vyrezy. Pokud by tedy nekdo z Vas na takove
disky narazil, tak prosim myslete na mne. Diky...
 
Vlada
Přílohy:  disky_02.jpg (70,0 kB)  disky_04.jpg (67,8 kB)  zadni_kryt_motoru.jpg (42,6 kB)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Zadni plech krytu motoru

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist