1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Trabant - nejkrásnější auto světa! (23)
petr melichařík Profil uživatele + foto
26/9/2013 08:27:29
ahoj já jsem fanda trabanta pomatujisiho mam ještě foto jak sním muj tata boural
Ivosh Profil uživatele + foto
12/7/2006 07:35:44
Mam za to, ze klubova testace Ti neda veteransky znacky. Pokud nemas papiry,
budes potrebovat "velkou" testaci. V tom pripade bych sel asi stejnou
cestou, jakou Ti doporucil kamarad. Sehnal bych si nekde papiry, je-li to
mozne.
Pavel JHB Profil uživatele
11/7/2006 15:53:15
Je to mozna trosku mimo, ale jses schopnej prosimte Ivosi podat nejake
blizsi info o klubove testaci. Mam na pude 3 kousky CZ125/150, ktere bych
rad zacal koncem praznin restaurovat a udelat z nich jeden origos stroj. Byl
jsem kvuli tomu za kamosem veteranistou, clenem klubu, ten udelal kolem sebe
takovou mlhu, ze jsem nemohl ani najit dvere kdyz jsem sel domu :-D Nakonec
to uzavrel tim at si radeji koupim libovolny stary papiry na CZ 125 + na
burze cistej stitek, ze to stejne zadnej technik podle typovyho cisla
nepozna.... Ja bych to ale radeji provedl nejak "normalne"
Pavel JHB Profil uživatele
11/7/2006 15:45:25
Chalmy> neni to pravda, se skodovkou se taky daji delat uzasne veci ja ji
mel v mezidobi, nez jsem sehnal meho posledniho trabiho. (S100, motor 120,
snizena hlava, el. chlazeni, snizena o 5cm atd) Jenze je to past, ktera
vyzaduje neustalou peci (voda, rizeni, cepy) a podstatne vetsi dilenske
vybaveni. Z druhe strany neni problem tam namaskovat favorita nebo felicii,
5 qalt, hreben....... Trabant je kultovni auto s urcitymi omezenimi a clovek
ho musi mit rad a umet s nim jezdit, jinak podlehne rychle zkaze.
Spesl
11/7/2006 12:53:59
určitě neva jen mě to zarazilo :)
Ivosh Profil uživatele + foto
11/7/2006 12:52:42
Jako admin jsem si to dovolil mlčky přehodit sem. Kolega reagoval na tomto
vlákně, já také, Tvůj dotaz by byl kapku mimo... :-) Neva?
Spesl
11/7/2006 12:51:21
se tu nějak zamotaly vlákna ? ten dotaz ohledně veterána sem odeslal na vlákno -PAPÍROVÁŇÍ- a i to tam bylo, najednou je to tady?
Ivosh Profil uživatele + foto
11/7/2006 12:37:53
Pro ziskani snizene sazby pov. ruceni pro historicke vozidlo potrebujes byt
clenem nejakeho veteran klubu a mit v tom klubu vozidlo testovano. Neni to
testace FIVA, je to KLUBOVA testace, nezamenovat. Pak s tim zajdes do
vybrane pojistovny a daji ti 1/10-1/12 sazby. Nejlepsi bude se informovat v
klubu, kam to mas nejbliz, presne ti reknou, jaky auto ti otestujou a co te
to bude stat. Klubova testace ale nevyjde tak draho, jako FIVA. I omezeni na
provoz nejsou tak dramaticka...
Chalmy
11/7/2006 12:13:07
Jaký veterany? normálka kup slušnýho trabiho na normal papírech.Veteránský maj ruzný omezení a hlavně je to dražší. Jako študent střední školy jsem hned v 18 po zkouškách koupil trabiho a každej den jsem s ním lítal 38 km do školy tam a zpátky bez problémů . Na technický záležitosti postupně přijdeš je to jednoduchý ale spolehlivý autíčko.
Spesl
11/7/2006 11:56:11
Ahoj. Momentálně se připravuju na to že bych mohl být šťastným majitelem vozu Tarbant (moje první auto). Tahle debata mě přiznám se trochu vyděsila. Nicméně mám dotaz kterým si to hodlám zkompikovat: Jak je to s veterány? Prý platí jen desetinu povinného ručení. Proto je nutný bejt členem klubu veteránů. Smí se s takovim autem normálně na silnice nebo jen pro účely klubu? Jak je to s STK u veteránů a popř. jak je to s těmi kluby? Zatim dík za pomoc.
Chalmy
11/7/2006 11:33:51
to spesl:Kup si trabiho škodovka je vobyčejnej dopravní prostředek kdežto trabi to je něco jinýho
Ivosh Profil uživatele + foto
11/7/2006 08:00:45
> Ziadne lisky :-)))
 
To nebolo na bratov Slovákov, veď tam chodím častejšie, ako na opačnú stranu
zemegule, na ktorej to až tak nepoznám ... :-)
orel Profil uživatele
11/7/2006 07:43:52
Dal sa da zohnat vsetko od madarou s nie prilis vysokou kvalitou ale funguje
to :-)
Ziadne lisky :-)))
orel
 
Ivosh Profil uživatele + foto
11/7/2006 07:41:32
Je pravda, že na Škodovku seženeš díly podstatně snadněji, ale ani s
trabanty to není zlé a běžné funkční záležitosti (brzdy, výfuky apod.) mají
na krámech ve většině regionů (Ostrava, Olomouc, Brno, Svitavy, Praha, ...
dál to neznám, tam už dávají lišky dobrou noc, ne? :-))
Spesl
10/7/2006 23:28:30
Ha - tak už sem našel www.trabantservis.cz a zdá se že s dílama nebude problém.
Spesl
10/7/2006 22:55:38
JJ Dík moc za rady. Eště se chci zeptat, protože mě kamarádi zrazujou od Trabanta že prej mám pořídit Škodu 105, jak je to se sháněnim náhradních dílů? Abych pak měsíc nesháněl nějakou důležitou záležitost.
prdik Profil uživatele + foto
10/7/2006 18:25:32
A jeste zkus spojku jakou ma vuli a jestli neni osupanej talir na nyty. ( po delsim seslapnuti pri bezicim motoru se ozyva chrcivej zvuk ) A jestli ho budes mit na kazdodeni jezdeni tak jedine 12V s celoroc. svicenim bys mel brzo problem nastartovat, zvlast v zime. A HLAVNE ta KOROZE.... . I trabici rezavej, ackoli to hodne lidi netusi.
Ivosh Profil uživatele + foto
10/7/2006 15:21:16
Vlez pod auto a hledej korozi v nosnících. Obejdi všechny blatníky a sáhni
zevnitř okolo kol, jestli je tam zdravý kov. Sundej koberce a hledej korozi
v podlaze. Vem za přední kola a zatřepej autem, jestli uslyšíš klepání.
Prohlídni si motorový prostor, koroze bývá okolo tlumičů, baterky, vpředu
pod světlama. Motor by měl běžet relativně tiše a živě, na 4. stupni by
neměla vynechávat volnoběžka. Případně si k tomu vem někoho zkušeného...
Spesl
10/7/2006 15:10:42
Supr! Jsem rozhodnut budu pořizovat Trabanta! Prosim vás zkuste mi eště poradit, jak nekoupit uplnou ruinu. Nebo spíš co je v mezích, abych nehledal nereálné. Já vim že se to asi nedá takle popsat ale každá rada dobrá.
prdik Profil uživatele + foto
9/7/2006 20:05:02
Mam Trabose 3 roky a jsem taky student :), kdyz nekoupis rezavou mrchu, tak je to bomba auticko a da se opravit a pravozovat z kapesnyho.
macleod Profil uživatele + foto
8/7/2006 13:56:46
Zdravím.
Jestli jsem to správě pochopil, pak se ptáš, lze-li mít trabiho na každodenní ježdění do práce, po nákupech, za zábavou atd., nikoli ho jen udržovat jako muzejní exponát a občas s ním vyjet na trabant sraz.
Pak věz, že takového trabiho já mám. Denně v průměru najedu 20 - 30 km a to takhle již po dobu 7 let - v každou roční dobu, v každém počasí. Je to mé jedinné auto. Občas něco investovat musíš, občas něco přestane fungovat, ale taky jsem měl období, kdy jsem do toho nevrazil dva roky ani korunu. Nicméně opravy jsou finančně únosné (nejběžněji bych řekl od 100 do 2000 Kč), nejde-li o životní funkce :-)
Jde to. Nesmíš asi pořídit vyloženě vrak.
Good Luck!
Pavel JHB Profil uživatele
8/7/2006 13:54:56
Proc by to neslo? Me slouzi jako dopravni prostredek pro celou ctyrclenou
rodinu + andulka s kleci, kdyz jedeme na chatu :-) Jako student (= budouci
inteligence) bych si spis polozil otazku, zda jsem toho schopen, protoze
spolehat se na servisy se neda. Tzn musim mit kde, cim (cim = vercajk +
hlava + ruce) To plati obecne pro vsechna starsi auta....
Spesl
8/7/2006 13:29:26
Ahoj, mám ze svého dětství úžasné vzpomínky na Trabiho. A chci se zeptat, jestli je dnes eště reálné provozovat Trabanta jako jediné auto pro člověka který ho chce spíše jen udržovat v provozuschopném stavu a používat skutečně jen jako dopravní prostředek. Jde mi o finančí a časovou stránku věci auto potřebuju a Trabiho bych moc rád. Jenomže jsem zatím jen chudý student a udržovat víceméně nepojízdný auto bych neunesl. Dík za případné reakce.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Trabant - nejkrásnější auto světa!

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist