přihlášení
Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.
|
Výpis vláknaTrabant - nejkrásnější auto světa! (23) |
---|
petr melichařík  26/9/2013 08:27:29 | ahoj já jsem fanda trabanta pomatujisiho mam ještě foto jak sním muj tata boural | Ivosh  12/7/2006 07:35:44 | Mam za to, ze klubova testace Ti neda veteransky znacky. Pokud nemas papiry, budes potrebovat "velkou" testaci. V tom pripade bych sel asi stejnou cestou, jakou Ti doporucil kamarad. Sehnal bych si nekde papiry, je-li to mozne. | Pavel JHB  11/7/2006 15:53:15 | Je to mozna trosku mimo, ale jses schopnej prosimte Ivosi podat nejake blizsi info o klubove testaci. Mam na pude 3 kousky CZ125/150, ktere bych rad zacal koncem praznin restaurovat a udelat z nich jeden origos stroj. Byl jsem kvuli tomu za kamosem veteranistou, clenem klubu, ten udelal kolem sebe takovou mlhu, ze jsem nemohl ani najit dvere kdyz jsem sel domu :-D Nakonec to uzavrel tim at si radeji koupim libovolny stary papiry na CZ 125 + na burze cistej stitek, ze to stejne zadnej technik podle typovyho cisla nepozna.... Ja bych to ale radeji provedl nejak "normalne" | Pavel JHB  11/7/2006 15:45:25 | Chalmy> neni to pravda, se skodovkou se taky daji delat uzasne veci ja ji mel v mezidobi, nez jsem sehnal meho posledniho trabiho. (S100, motor 120, snizena hlava, el. chlazeni, snizena o 5cm atd) Jenze je to past, ktera vyzaduje neustalou peci (voda, rizeni, cepy) a podstatne vetsi dilenske vybaveni. Z druhe strany neni problem tam namaskovat favorita nebo felicii, 5 qalt, hreben....... Trabant je kultovni auto s urcitymi omezenimi a clovek ho musi mit rad a umet s nim jezdit, jinak podlehne rychle zkaze. | Spesl 11/7/2006 12:53:59 | určitě neva jen mě to zarazilo :) | Ivosh  11/7/2006 12:52:42 | Jako admin jsem si to dovolil mlčky přehodit sem. Kolega reagoval na tomto vlákně, já také, Tvůj dotaz by byl kapku mimo... :-) Neva? | Spesl 11/7/2006 12:51:21 | se tu nějak zamotaly vlákna ? ten dotaz ohledně veterána sem odeslal na vlákno -PAPÍROVÁŇÍ- a i to tam bylo, najednou je to tady? | Ivosh  11/7/2006 12:37:53 | Pro ziskani snizene sazby pov. ruceni pro historicke vozidlo potrebujes byt clenem nejakeho veteran klubu a mit v tom klubu vozidlo testovano. Neni to testace FIVA, je to KLUBOVA testace, nezamenovat. Pak s tim zajdes do vybrane pojistovny a daji ti 1/10-1/12 sazby. Nejlepsi bude se informovat v klubu, kam to mas nejbliz, presne ti reknou, jaky auto ti otestujou a co te to bude stat. Klubova testace ale nevyjde tak draho, jako FIVA. I omezeni na provoz nejsou tak dramaticka... | Chalmy 11/7/2006 12:13:07 | Jaký veterany? normálka kup slušnýho trabiho na normal papírech.Veteránský maj ruzný omezení a hlavně je to dražší. Jako študent střední školy jsem hned v 18 po zkouškách koupil trabiho a každej den jsem s ním lítal 38 km do školy tam a zpátky bez problémů . Na technický záležitosti postupně přijdeš je to jednoduchý ale spolehlivý autíčko. | Spesl 11/7/2006 11:56:11 | Ahoj. Momentálně se připravuju na to že bych mohl být šťastným majitelem vozu Tarbant (moje první auto). Tahle debata mě přiznám se trochu vyděsila. Nicméně mám dotaz kterým si to hodlám zkompikovat: Jak je to s veterány? Prý platí jen desetinu povinného ručení. Proto je nutný bejt členem klubu veteránů. Smí se s takovim autem normálně na silnice nebo jen pro účely klubu? Jak je to s STK u veteránů a popř. jak je to s těmi kluby? Zatim dík za pomoc. | Chalmy 11/7/2006 11:33:51 | to spesl:Kup si trabiho škodovka je vobyčejnej dopravní prostředek kdežto trabi to je něco jinýho | Ivosh  11/7/2006 08:00:45 | > Ziadne lisky :-)))
To nebolo na bratov Slovákov, veď tam chodím častejšie, ako na opačnú stranu zemegule, na ktorej to až tak nepoznám ... :-) | orel  11/7/2006 07:43:52 | Dal sa da zohnat vsetko od madarou s nie prilis vysokou kvalitou ale funguje to :-) Ziadne lisky :-))) orel
| Ivosh  11/7/2006 07:41:32 | Je pravda, že na Škodovku seženeš díly podstatně snadněji, ale ani s trabanty to není zlé a běžné funkční záležitosti (brzdy, výfuky apod.) mají na krámech ve většině regionů (Ostrava, Olomouc, Brno, Svitavy, Praha, ... dál to neznám, tam už dávají lišky dobrou noc, ne? :-)) | Spesl 10/7/2006 23:28:30 | Ha - tak už sem našel www.trabantservis.cz a zdá se že s dílama nebude problém. | Spesl 10/7/2006 22:55:38 | JJ Dík moc za rady. Eště se chci zeptat, protože mě kamarádi zrazujou od Trabanta že prej mám pořídit Škodu 105, jak je to se sháněnim náhradních dílů? Abych pak měsíc nesháněl nějakou důležitou záležitost. | prdik  10/7/2006 18:25:32 | A jeste zkus spojku jakou ma vuli a jestli neni osupanej talir na nyty. ( po delsim seslapnuti pri bezicim motoru se ozyva chrcivej zvuk ) A jestli ho budes mit na kazdodeni jezdeni tak jedine 12V s celoroc. svicenim bys mel brzo problem nastartovat, zvlast v zime. A HLAVNE ta KOROZE.... . I trabici rezavej, ackoli to hodne lidi netusi. | Ivosh  10/7/2006 15:21:16 | Vlez pod auto a hledej korozi v nosnících. Obejdi všechny blatníky a sáhni zevnitř okolo kol, jestli je tam zdravý kov. Sundej koberce a hledej korozi v podlaze. Vem za přední kola a zatřepej autem, jestli uslyšíš klepání. Prohlídni si motorový prostor, koroze bývá okolo tlumičů, baterky, vpředu pod světlama. Motor by měl běžet relativně tiše a živě, na 4. stupni by neměla vynechávat volnoběžka. Případně si k tomu vem někoho zkušeného... | Spesl 10/7/2006 15:10:42 | Supr! Jsem rozhodnut budu pořizovat Trabanta! Prosim vás zkuste mi eště poradit, jak nekoupit uplnou ruinu. Nebo spíš co je v mezích, abych nehledal nereálné. Já vim že se to asi nedá takle popsat ale každá rada dobrá. | prdik  9/7/2006 20:05:02 | Mam Trabose 3 roky a jsem taky student :), kdyz nekoupis rezavou mrchu, tak je to bomba auticko a da se opravit a pravozovat z kapesnyho. | macleod  8/7/2006 13:56:46 | Zdravím. Jestli jsem to správě pochopil, pak se ptáš, lze-li mít trabiho na každodenní ježdění do práce, po nákupech, za zábavou atd., nikoli ho jen udržovat jako muzejní exponát a občas s ním vyjet na trabant sraz. Pak věz, že takového trabiho já mám. Denně v průměru najedu 20 - 30 km a to takhle již po dobu 7 let - v každou roční dobu, v každém počasí. Je to mé jedinné auto. Občas něco investovat musíš, občas něco přestane fungovat, ale taky jsem měl období, kdy jsem do toho nevrazil dva roky ani korunu. Nicméně opravy jsou finančně únosné (nejběžněji bych řekl od 100 do 2000 Kč), nejde-li o životní funkce :-) Jde to. Nesmíš asi pořídit vyloženě vrak. Good Luck! | Pavel JHB  8/7/2006 13:54:56 | Proc by to neslo? Me slouzi jako dopravni prostredek pro celou ctyrclenou rodinu + andulka s kleci, kdyz jedeme na chatu :-) Jako student (= budouci inteligence) bych si spis polozil otazku, zda jsem toho schopen, protoze spolehat se na servisy se neda. Tzn musim mit kde, cim (cim = vercajk + hlava + ruce) To plati obecne pro vsechna starsi auta.... | Spesl 8/7/2006 13:29:26 | Ahoj, mám ze svého dětství úžasné vzpomínky na Trabiho. A chci se zeptat, jestli je dnes eště reálné provozovat Trabanta jako jediné auto pro člověka který ho chce spíše jen udržovat v provozuschopném stavu a používat skutečně jen jako dopravní prostředek. Jde mi o finančí a časovou stránku věci auto potřebuju a Trabiho bych moc rád. Jenomže jsem zatím jen chudý student a udržovat víceméně nepojízdný auto bych neunesl. Dík za případné reakce. |
předchozí | 1 | další  |
Pro zvýraznění částí
textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.
Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.
Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky.
K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci
každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.
|