1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
olej 1:100 (18)
Tomas BB, SK
10/7/2006 12:21:40
Neviem, ale najkrajsie vonia M2T. Mazem Valvoline Competition (polosynt.) 1:50 a ta "vona" sa mi vobec nepaci. Ale maze dobre, tak som nad tuto chybicku krasy povzneseny.
Ivosh Profil uživatele + foto
10/7/2006 10:04:20
Jo, takových zatvrzelých týpků bude asi dost. Předminulý týden jsem se byl
dívat na jednoho wartburga z roku 79. Majitel zarytě trval na mazání 1:40 a
moc se divil, že já dávám 1:50. Jenže takový důchodce má svoje neprůstřelný
argumenty, typu: "pane, to musíte, já to celej život mažu M2T 1:40 a ten
auťák jede jak pila".
 
Pokud jsou kouřové signály projevem dekarbonizace, pak je vše OK. V horším
případě to ale může znamenat, že do válce jde víc, než se spálí.
prdik Profil uživatele + foto
10/7/2006 10:00:34
Osobne proti dymu nic nemam, ale vysvetlujte Bursikovi a spol, ze trabanty maj casto lepsi vyfukovy spaliny nez favority. Co oci nevidi to srdce neboli... . :)
Vašek D.
10/7/2006 09:53:14
Ivosh: Jasně, bronzová pouzdra potřebujou oleje víc, já se vyjadřoval k novějším motorům. Ty pouzdra budou potřebovat 1:33,3 ale ja znám pár lidí, kteří mají motor P 65 a stejně mažou 1:40 "pro sichr". A potom trabi při jízdě do kopce určitě taky tak trochu kouří... :-) Ale berme ty kouřové signály pozitivně - vpodstatě je to projev samovolné dekarbonizace výfukové soustavy:-)
Pavel JHB Profil uživatele
10/7/2006 09:36:23
Peky> chtelo by to napsat preny typ, co jsi pouzival, prece jen laborovani s
mazanim by mohlo prinest nejake bolistko motoru a ja osobne ac jeste nejakou
zasobu motoru mam bych nerad o nejakej prisel :-D Treba se casem vytvori
tabulecka odzkouseneho.
Ivos> Ja teda nevim, me to kouri vzdycky zezacatku, pak po cca 4-5 km to
zacne hulit primo silene a po 10-15 km se motor procisti a muzu slapat jak
chci nezakouri. Mazu motorakem, takze smrad asi bude. Ale zalezi na oleji ja
mazal v motorce zavodni Shell, ten smrdel taky ale nektery (polo)syntetiky
voni uplne prekrasne, lepsi nez Dior, necim takovym bych mazal v pripade, ze
by se mi podarilo postavit funglovku motor. I kdyz jak se znam, spis bych ho
vyblejskal podlil olejem a chodil se do dilny kochat a porad honil ten
starej....
Ivosh Profil uživatele + foto
10/7/2006 09:12:35
To Vasek D.: Trvam si na tom, ze bronzy nema cenu mazat mene, nez 1:40.
Preci jen to neni lozisko, je tam silne treni a malo mazat muze znamenat
brzy znacne vule...
Ivosh Profil uživatele + foto
10/7/2006 09:11:12
To Lemra: pokud jde za tebou do kopce dym na dvojku, zkusil bych vymenit
vyfuk, pripadne mozna dekarbonizovat motor, potazmo seridit zapalko, abys se
dobre spalovalo, co se ma spalovat. Mam zkusenost, ze kdyz je motor dobre
zahraty a neslapes az na podlahu, i do kopce jde minimum koure, pokud je
tedy vyfuk cisty a zapalovani OK. Jezdil jsem po kopcich nekolik let a za
mnou cisto. Vuni se nevyhnes, ale kourit to nemusi.
peky
10/7/2006 07:57:21
jadzil som rok po meste 1:100 na syntetiku od OMV a bolo to v pohode...
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
9/7/2006 21:00:07
Ano, ten olej (SHELL) ma skutocne inu vonu. Ale to je tym, ze vsetci ste zvyknuty na smrad M2T :)
Radim S. Profil uživatele
9/7/2006 20:38:22
Sem daval Castrol a taky se mi zda ze min kouři ale vise smrdí tak štiplavěji..... jak píše prdik........
prdik Profil uživatele + foto
9/7/2006 20:01:59
Mam shell advance sx2 l/100kc, 1:50 a proti M2T je to super. Koure je o poznani min, zato se mi zda, ze to ted vic smrdi. Takovej stiplavej, driv byl nasladlej :)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
8/7/2006 20:15:36
Tak kup Shell Advance XS2, ried 1:60 a mas dosmrti pokoj. Stoji takmer tak isto ako M2T
Lemra
8/7/2006 11:45:40
Take mi ani nejde o setreni, ale o to, aby to za mnou nesmrdelo. Z tohoto duvodu nas trabantaky take verejnost nema moc rada a ruku na srdce je to pravda. Ja mazu 1:50 M2TS, myslim si, ze to neni tak spatnej olej, po rovine to jde, ale do dnouhyho kopce, na 2. jdou za mnou kourova znameni a to mi dost vadi. Kdybych mazal 1:100 polosintetikou, tak by to nemuselo kourit a ani by to nebylo drahy. Tata take jezdil na M6AD, ale zdalo se me, ze to strasne kerbonovalo, jinak se da koupit za 30kc.
Pavel JHB Profil uživatele
8/7/2006 10:41:39
Vašek D.> Tady nejde ani o setreni, ale o to, ze cim mene je oleje, tim je
motor "ostrejsi" a navic neobtezuji nikoho kourem. Navic by vzdy mela cena
oleje vychazet +/- stejne, tzn levny olej hodne, drahy, kvalitni malo. Zel
je problem vytipovat spravny olej ja zkusil do trabiho Castrol TT Super a po
ujeti 24km (mazano 1:55) se mi pridrel jeden pist. Takze mazu stale 1:55
olejem M6A nebo AD a hotovo :-)) Drive jsem mazal Super Mogulem (zlata
plechovka). Jestlize da ale buh a povede se mi udelat novej motor, tak bych
rad pouzil neco lepsiho, protoze motoru ubyva a urcite se mi nepostesti do
smrti mit dalsi novej motor :-D
Vašek D.
8/7/2006 08:56:29
A proč šetřit na oleji? Normální olej je za babku a proč kupovat nějakej zázrak a tím pak (podle mě nesmyslně) šetřit. Výrobce tvrdil, že v poměru 1:50 je dostatečná pojistná rezerva, takže je blbost mazat třeba 1:40, jak to dost lidí dělá, ale 1:100 už podle mýho zavání zadřením motoru. Jak se to stávalo dřív u benzínek, když měli špatně nastavené dávkování oleje do stáčeného mixu, tak v tom vadném mixu taky nějaký olej byl a přesto se autum zadřel motor.
VlaVla Profil uživatele + foto
7/7/2006 22:36:36
Jezdit se na to da, ale otazka je jak dlouho. No mozna od pumpy domu bys dojel :-)
 
Jak pise PavelJHB, tak vyssi misici pomer bych pouzil vyhradne se spickovym syntetickym olejem a jeste nejlepe se specialnimi pisty. Znamy v Nemecku micha 1:100, ale ma v motoru Mozzi pisty, pro zajemce zde [URL] , ale nenasel jsem cenu.
Pavel JHB Profil uživatele
7/7/2006 21:44:23
1:100 s polosyntetikou je vrazda, musela by to byt plna (a kvalitni)
syntetika.
Lemra
7/7/2006 20:45:13
mozna to tady uz nekde bylo, ale nenasel jsem to. Chtel bych se zeptat, da se s trabantem jezdit 1:100 s kvalitnim polosintetickym olejem?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: olej 1:100

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist