1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Karburátor 28HB 4-1 (7)
habr Profil uživatele
24/12/2017 10:39:45
Střílení do karburátoru má obvykle příčinu v nesprávně nastaveném předstihu, ve Vašem případě by měl být předstih moc velký a směs zapaluje moc brzy. Při střílení do výfuku je to naopak malý předstih a směs se zapaluje pozdě. Doporučuji kontrolu a seřízení rozdělovače.
Martin Chvojka Profil uživatele
23/12/2017 10:43:08
Dobrý den, mám problém se střílení do karburátoru, nevíte co stím. Děkuju
kathleencassand
19/12/2017 22:32:48
Nabídka půjček a úvěrů v Česku kathleencassand80@gmail.com
 
kathleencassand80@gmail.com
 
Dobrý den, madam a pane. Neposkytujte půjčky komukoli, kdo nás může splácet s roční úrokovou sazbou ve výši 2%. Náhrady budou upraveny podle měsíčního rozpočtu. Naše podmínky jsou jednoduché a dobře definované. Můžete získat půjčku od 2 000 € do 9 000 000 € podle vašeho výběru. Lze určit splátku měsíčního rozpočtu. E-mail: kathleencassand80@gmail.com
 
Přílohy:  17.jpg (19,5 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
23/6/2006 11:17:35
Ještě můžeš hýbat směšovacíma šroubama. Ten velký otevřený (přídavná směs) a
pak na boku malý zaplombovaný (to je vlastně ten, co má starý karbec vzadu
na přírubě). Ten je zaplombovaný kvůli CO, jak na to sáhneš a vytočíš ho
ven, zvýší se ti CO (bohatší směs). Je to ale každopádně alchymie.
Doporučuji si to všecko psat, abys to mohl zase vrátit do původního stavu.
Poloha škrtící klapky totiž souvisí s polohou klapky sytiče a musí tam být
závislost.
 
Další věc, kterou jsem se dozvěděl od Vaška předevčírem -- existují
hájednajedničky s různými průměru otvoru ve škrtící klapce, právě kvůli
rozdílnému nastavení volnoběžných otáček.
 
Já měl na své někdejší hájednatrojce otáčky extrémně nízké, když jsem zapl
alťas, už to nebyl ani dvoutakt, ale nikdy mi ten volnoběh nechcípl.
Pavel JHB Profil uživatele
22/6/2006 17:13:58
Vyuziju tohoto vlakna, asi budu za blbce, ale jak se prida volnobeh na
28H1-1 (doufam, ze je to spravne oznaceni, proste ten posledni). At ho
zkoumam jak chci, napada mne jen na plynovem lanku....
Ivosh Profil uživatele + foto
22/6/2006 09:04:33
HB 4-1 nemá nastavení bohatosti, ani při volnoběhu. Má jen nastavení
přídavného vzduchu pro volnoběh, tedy de facto ochuzení proti pevnému
(konstrukčně a osazením) továrnímu seřízení. To se děje tím šikmým šroubem
(zavedeno od HB 3-1). Vyšroubuješ -- ochudíš, zašroubuješ -- obohatíš. Ale
není to obohacení (ochuzení) přidáváním (ubíráním) paliva jako u předchozéch
typů. Obohacení by byl možné třeba výměnou hlavní trysky, ale do toho se bez
hlubších znalostí nepouštěj.
Regulos
22/6/2006 08:56:35
Podařilo se mi sehnat fungl nový HB 4-1, ale bohužel nemám potuchy, jestli má nastavitelnou bohatost směsi a případně jakým šroubkem. Nemáte někdo náhodou nějaký šikovný popis karburátoru, nejlépe s obrázkem? Díky.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Karburátor 28HB 4-1

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2018 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist