1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Par fotek z Butova (5)
VlaVla Profil uživatele + foto
31/5/2004 14:06:11
> Kdo pochopil, co jsem tady napsal, at zvedne ruku... :-)
 
Ja to nepochopil. Ale nevadi. :-)
 
> tepelnych hodnot). Ted jeste zjistit, co tam patri. Kouknu do DP65... Myslim
> ale, ze driv byla bezna praxe menit TH svicky podle rocniho obdobi a stavu
> motoru...
 
Tak tak. Urcite se pouzivaly ruzne.
 
> Mne se teda moc nelibi (esteticky), kdyz na miste, kde ma clovek zadnici, je
> kozenka. Neco tam chybi. Vsiml jsem si, ze Krovak to ma stejne. Kdyz uz, tak
> bych tam dal aspone prosivanou kozenku (podelne pruhy).
 
Je videt ze neznas kombiky. Jeden z rozdilu byly sedacky calounene
kozenkou. Na operadle jsou prosite asi tri pruhy, sedak je hladky.
Krovak ma v aute puvodni. To vim na 100%. Ja mam uplne stejne.
 
> No, rikejte si tomu, jak chcete, ale podle mne ten Kytkuv vehikl kybl neni.
> Kdysi tedy urcite byl, to nepopiram, ale Kytka z nej udelal trampa. Kybl ma
> prece khaki nastrik, maskovaci reflektory, vysilacku, bufika, atd., je to
> proste vojensky auto se vsim vsudy. Nebo ne?
 
OK. Vzdavam se. Ted uz je to tramp.
 
VV
Ivosh Profil uživatele + foto
31/5/2004 13:19:56
> Mozna si tam da i male civky a sezene si origos vzduchovy filtr (nebo
> udela repliku).
 
O te replice take premyslim. Filtr mam, jen te orig. tlumic sani. Starsi
budou asi dost korodovany (viz ten na Julove kombiku). Ale zkoumal jsem, co
mam doma a nasel jsem dva "mezitypy", jak to mu rikam, co maji (pri pohledu
zepredu) napravo sice hranate schodkovite zakonceni, ale vlevo je to rovne a
vypoukle. Udelat repliku by prakticky znamenalo najit dva takove tlumice, a
leve kulate osazeni z jednoho ubrousit a "priplacnout" je na pravou stranu
toho druheho (na krytu). Lisi se to dale jeste temi pasy, ktere jdou pres a
tvori takovy pozitivni prolis. Ty by sly mozna dolaminovat. Pak jen upravit
osazeni pro kovovy filtr a je to.
 
Kdo pochopil, co jsem tady napsal, at zvedne ruku... :-)
 
>18mm svicky ma doma a setri si je do DKW.
 
Obhledal jsme situaci a zjistil jsem, ze jich mam doma relativne dost. Ale
tech typu je, jak mraky. Jednak cela bedynka svicek Isolator bez drazkovani
na izolatoru v tep. hodnotach od 225 do 260, jednak nekolik novych i
starsich kousku Isolator Spezial s drazkovanim (ty asi pokryvaji vice
tepelnych hodnot). Ted jeste zjistit, co tam patri. Kouknu do DP65... Myslim
ale, ze driv byla bezna praxe menit TH svicky podle rocniho obdobi a stavu
motoru...
 
> V tom aute to podle meho estetickeho citeni vypada celkem pekne, ale
> nema to s originalem vubec nic spolecneho.
 
Mne se teda moc nelibi (esteticky), kdyz na miste, kde ma clovek zadnici, je
kozenka. Neco tam chybi. Vsiml jsem si, ze Krovak to ma stejne. Kdyz uz, tak
bych tam dal aspone prosivanou kozenku (podelne pruhy). To take neni
origos, ale vypada to myslim lepe...
 
> Fotky v plne kvalite (vcetne nekterych co jsem neposilal) jsou na
> zname adrese [URL] (31MB)
 
Diky. Jsi zlato. :-) Za to mas u mne oskenovany KND P50 Nullserie + Erste
Modelle Auflage 1968. :-)
 
> Ale kytka ma Kybla. Jeste tam byl jiny clovek co rikal, ze ma Kybla
> cerstve na veteranskych papirech vcetne puvodni vojenske vybavy. Uz se
> tesim, az ho nekde potkam.
 
No, rikejte si tomu, jak chcete, ale podle mne ten Kytkuv vehikl kybl neni.
Kdysi tedy urcite byl, to nepopiram, ale Kytka z nej udelal trampa. Kybl ma
prece khaki nastrik, maskovaci reflektory, vysilacku, bufika, atd., je to
proste vojensky auto se vsim vsudy. Nebo ne?
 
> Jo v necem hral. Je to taky Mr.Krovak.
 
A jo, ja zapominam.
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
31/5/2004 12:50:10
> nadhera. A je zrestaurovany velice dobre. Jak pises, je par detailu, ktere
> by stalo za to dotahnout (treba ta decka na motoru), ale to se da zvladnout
 
Tenhle clovek ma taky vic aut, ale je precizni. O te decce jsem mu to
v sobotu rekl a kdyz ji tam daval, tak si myslel, ze tam patri. Slibil
ze ji sunda ;-)
Mozna si tam da i male civky a sezene si origos vzduchovy filtr (nebo
udela repliku). 18mm svicky ma doma a setri si je do DKW.
 
> za par chvilek. Ten caloun sedacek je horsi. Vypada to velmi nepekne, aspon
> pro nas, co zname, jak to ma vypadat. Jestli se nepletu, tak ten caloun je
> sedy.
 
V tom aute to podle meho estetickeho citeni vypada celkem pekne, ale
nema to s originalem vubec nic spolecneho.
 
> Myslis, ze bys mi mohl mimo forum poslat ty fotky v plne kvalite? Dik.
 
Fotky v plne kvalite (vcetne nekterych co jsem neposilal) jsou na
zname adrese [URL] (31MB)
 
> Ke zbytku -- z toho, co pises, se mi zda, ze lide zacinaji ozivovat zasle
> casy. Potesil mne treba ten zeleny T600, ze si jej chce vratit do puvodni
> podoby. Vidim to jako prislib, a myslim si, ze cim vic takovych vozu bude,
> tim vice budou pribyvat. Myslim, ze Trabik jednou bude poctivym veteranem.
 
To mne taky potesilo, ten zeleny byl takovyhle uz pred peti sesty lety
a jsem rad, ze ho nebude "tunit".
 
>> Tramp - 1980 Nejvetsi prekvapeni. Prvni jizda cerstve zrenovovaneho
>> veterana. Je super ze se tu takova auta objevuji.
 
> Vida, vida, Kytka ma konkurenci. :-)
 
Ale kytka ma Kybla. Jeste tam byl jiny clovek co rikal, ze ma Kybla
cerstve na veteranskych papirech vcetne puvodni vojenske vybavy. Uz se
tesim, az ho nekde potkam.
 
>> Hycomat - 1988 Na novem aute stare doplnky z 60.let. Takovy
>> pseudoveteran.
 
> Myslim, ze byl v nejake televizni detektivce, hral tam Vasut.
 
Jo v necem hral. Je to taky Mr.Krovak.
 
V.V.
Ivosh Profil uživatele + foto
31/5/2004 11:32:00
Vlado, rozkosne. Chrochtam blahem nad tema fotkama. Hlavne nad tim
tyrkysovym T600. Jako bych videl svuj vuz zhmotneny z predstav a snu, ktere
mne pronasleduji od chvile, kdy jsem se rozhodl pro tuto barvu. Je to proste
nadhera. A je zrestaurovany velice dobre. Jak pises, je par detailu, ktere
by stalo za to dotahnout (treba ta decka na motoru), ale to se da zvladnout
za par chvilek. Ten caloun sedacek je horsi. Vypada to velmi nepekne, aspon
pro nas, co zname, jak to ma vypadat. Jestli se nepletu, tak ten caloun je
sedy. Jak psal Honza. Ten muj je slonovinovy. Aspon v necem se budou nase
dva vozy lisit. :-)
 
Myslis, ze bys mi mohl mimo forum poslat ty fotky v plne kvalite? Dik.
 
Ke zbytku -- z toho, co pises, se mi zda, ze lide zacinaji ozivovat zasle
casy. Potesil mne treba ten zeleny T600, ze si jej chce vratit do puvodni
podoby. Vidim to jako prislib, a myslim si, ze cim vic takovych vozu bude,
tim vice budou pribyvat. Myslim, ze Trabik jednou bude poctivym veteranem.
 
> P60K - 1965 Auto v puvodnim stavu, vcetne laku. Pro Jula jsem vyfotil
> puvodni potahovou latku na strope.
 
Mr. Krovak, ne? Znak na volantu opravdu kapku nevzhledny...
 
> Tramp - 1980 Nejvetsi prekvapeni. Prvni jizda cerstve zrenovovaneho
> veterana. Je super ze se tu takova auta objevuji.
 
Vida, vida, Kytka ma konkurenci. :-)
 
> Hycomat - 1988 Na novem aute stare doplnky z 60.let. Takovy
> pseudoveteran.
 
Myslim, ze byl v nejake televizni detektivce, hral tam Vasut.
 
> Modra limoska s origos IFA privesem!!! Majitel stejny jako P60L 1964.
 
Supr. Pockejte, az Vam jednou nafotim tu limcu se zelenym Dübener Ei... :-)
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
31/5/2004 11:08:45
Ahoj kluci,
 
byl jsem se v sobotu podivat na srazu na Butove. Tady je par fotek co
jsem privez. Tuningy jsem nefotil (krome te jedne sestistovky v
priloze). Puvodnich aut bez zasahu tam bylo jako safranu (jako vsude).
Proto jsem tam vyrazil s poslednim prirustkem v moji staji ve vzacne
puvodnim stavu z roku 1968. Ted neco k ostatnim vozum.
 
P60L - 1963 Tohle auto uz je v tomhle stavu k videni na srazech delsi
dobu, majitel rikal, ze ji chce renovovat do puvodni barevne kombinace
bila s modrym pruhem. Pod kapotou je vsecko z T601. Sedacky jsou
zavodni. Jezdi rallye pravidelnosti HV.
 
P60L - 1964 Spickove zrenovovany veteran u ktereho majitel nektere
drobnosti neresil (nebo o nich nevedel). Osobne mne nejvic mrzi to
precalouneni, puvodni ma ale doma schovany.
 
P60K - 1965 Auto v puvodnim stavu, vcetne laku. Pro Jula jsem vyfotil
puvodni potahovou latku na strope.
 
Tramp - 1980 Nejvetsi prekvapeni. Prvni jizda cerstve zrenovovaneho
veterana. Je super ze se tu takova auta objevuji.
 
Hycomat - 1988 Na novem aute stare doplnky z 60.let. Takovy
pseudoveteran.
 
Modra limoska s origos IFA privesem!!! Majitel stejny jako P60L 1964.
 
Jde se na obed!
Vlada
Přílohy:  63_-_kv_calouneni_dveri.jpg (54,4 kB)  63_-_kv_motor.jpg (67,7 kB)  63_-_kv_predek.jpg (52,6 kB)  63_-_kv_zadek.jpg (70,1 kB)  64_-_ck_tuning.jpg (57,0 kB)  64_-_kt_interier.jpg (37,8 kB)  64_-_kt_motor.jpg (57,0 kB)  64_-_kt_predek.jpg (65,8 kB)  64_-_kt_rizeni.jpg (55,9 kB)  64_-_kt_zadek.jpg (55,5 kB)  65_-_st_interier.jpg (41,7 kB)  65_-_st_predek.jpg (57,6 kB)  65_-_st_strop_kombi.jpg (28,7 kB)  68_-_moje_original.jpg (62,7 kB)  80_-_tramp.jpg (67,7 kB)  88_-_hycomat_predek.jpg (61,9 kB)  88_-_hycomat_zadek.jpg (73,7 kB)  8x_-_kt_s_privesem.jpg (66,1 kB)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Par fotek z Butova

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2018 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist