1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
zvuk v motoru (14)
Ing. Bohumil Čapek Profil uživatele
13/7/2006 01:37:16
vzpomínám, že podobný cvakání mi dělal uvolněný labyrintový kroužek na klikovce,ten nový měl jíiné provedení a už neklapal.
Roman Klimpera Profil uživatele + foto
10/7/2006 22:58:37
Díky za radu asi bude opravdu lepší sehnat novej motor.
Ivosh Profil uživatele + foto
10/7/2006 12:56:02
Volna ojnice na klice opravit lze myslim jen vymenou ojnicnoho loziska. Coz
predstavuje rozlisovani klikovky. Na to potrebujes specialniho zkuseneho
cloveka, kterej to udela. Jeden je napr. v Horce u Olomouce a jmenuje se
Grigar. Ale oprava (renovace) kliky neni v zasade pro trabantistu levna
zalezitost. Vyplati se Ti jen pokud nemas moznost sehnat lepsi motor nebo Ti
zalezi na tom, aby milacek mel puvodni moturek.
Roman Klimpera Profil uživatele + foto
9/7/2006 23:01:28
Prosim va nevíte jestli jde opravit volná ojnice na klikovce dělalo to ramus tak jsem to rozdělal a zjistil tutu zavadu.
honzat
22/6/2006 06:43:06
spraveno-měl jsem povolené matky dole na šteftech co drží válec
Ivosh Profil uživatele + foto
21/6/2006 08:52:48
Vyběpaná ložiska čepu se dobře poznají, když se motor rozjede do otáček
(třeba na volnoběh) a pak se zcela ubere plyn (v záběru s vyřazením).
Vyběhané čepy začnou znatelně mlátit.
Vašek D. Profil uživatele + foto
20/6/2006 22:09:10
Tipuju vyklepané ložisko pístního čepu. Anebo mají vůli šoupátka, i když ty rachtají jen při volnoběhu. Checkni vůli pístů (jde to i pokud ten motor nemáš venku, ale hůř). Sundají se hlavy válců, jeden píst se dá do úvratě a na ten píst přiložís prst. Pak pomalu otáčíš setrvačníkem a pozoruješ, kdy se pohne píst - čím dřív, tím líp:-). Když se nic neděje při otočení tak na délku mezi dvěma zuby setrvačníku, tak už má motor skoro dost...
Václav Kunovský
20/6/2006 19:19:59
Všechna těsnění jsou v pořádku,ten zvuk lze slyšet i při otáčení vymontovaného motoru rukou bez svíček.
Ivosh Profil uživatele + foto
20/6/2006 12:43:14
nebo tesneni pod parohama k vyfuku
honzat
20/6/2006 12:39:10
mám teď něco podobného, akorát při zhasnutí motoru ten zvuk připomíná vytažený dekompresní ventil-tipuji to na propálený těsnění pod hlavou.
Ivan
19/6/2006 22:08:38
A co odstredivy regulator zapalovania? (poskodene alebo uvolnene zavazia)
Václav Kunovský
19/6/2006 16:24:21
Jo motor jede normálně,akorát mě strašně znervozňuje to cvakání,protože netuším co to může být
Ivosh Profil uživatele + foto
19/6/2006 13:17:28
To vypadá na něco uvolněného, těžko říct. Šoupátko? Motor jede normálně?
Václav Kunovský Profil uživatele
18/6/2006 12:10:43
z motoru se mi ozývá cvakání vždy jednou za otáčku v celém rozsahu otáček a nevím co to může být. Nemáte někdo s odstraněním nějakou zkušenost?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: zvuk v motoru

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist