1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Kladivka (12)
honzat
13/7/2006 11:46:02
je také nutné mít v pořádku odvzdušnění nádrže ve víčku
Ing. Bohumil Čapek Profil uživatele
13/7/2006 09:16:57
no jednou dávno jsem měl podobný problém , pořád se to zhoršovalo až to skoro nejelo a byl zlomený kabel u spínací skříňky. Jo a něco podobnýho dělalo smítko v držáku hlavní trysky , vyšroubovat trysku, vypláchnout a zašroubovat.
peky
15/6/2006 07:54:37
mírne pridanie plynu ? podla mna karburátor (mne to robilo ked som šiel len na dotyk plynu, pri ráznom pridaní to prestalo..) bola príliš chudobná zmes alebo nejak tak..)
HaD
14/6/2006 22:19:54
Mikuš TN > na aceton bacha, rozpouští gumu!!! (bennová hadice, těsnění atd)
Mikuš TN
14/6/2006 21:34:43
Osobne dávam prednosť liehu ako bolo povedané aby čo najmenej smrdel, Velfobin už nepoužívam začali tam dávať ako prísadu aceton a ten leptá všetko okrem kovu.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
13/6/2006 21:04:52
No, lih urcite zkusim. Ale moc nadeji tomu nedavam. Zustava mi utajeno,
v cem je zakopany pes... Ale diky za kazdou radu, vice hlav, vice
rozumu... ;o)))
Vašek D. Profil uživatele + foto
13/6/2006 20:50:51
Líh bych zkusil určitě, lepší než to všechno rozebírat:-). Denaturákem to celkem jde (tak decku na 10 l benzínu), ale je dobré, aby líh moc nesmrděl (korozivní příměsi). Anebo se dá koupit Velfobin, to je přímo přípravek na rehomogenizaci vody vyloučené z paliva. Ještě jedna (možná pitomá) poznámka - a svíčky jsou OK? Nízká tepelná hodnota svíček prý taky způsobuje výpadky zapalování a svíčky jsou abnormálně horké. To je jen tip. Va
metras
13/6/2006 11:07:25
To Pavel JHB:Proč myslíš že jsem psal o lihu?Podle mě je jednoduší nalejt líh do nádrže než vše rozebírat a čistit....Líh na sebe naváže všechnu vodu a projde výfukem....
Pavel JHB Profil uživatele
13/6/2006 10:12:44
Ja osobne bych typoval, ze je to na 90% H2O v benzinu. Vycistit odkalovacku,
vyplachnout privod ke katbecu, karvec byndat, vycistit a nechat vysusit
(popr mu pomoci treba hrokovzduskou). S vyfoukavanim mam spatne zkusenosti.
Vode v karbeci je hajzl, kdyz nechce, zadny foukani ji nevyzene.
Tomas BB, SK
13/6/2006 07:48:05
Ak sa to vracia pravidelne, treba zistit v akej suvislosti. Mozno tankovanie, mozno nejaky zasah do niecoho a nasledne rozstelovanie ... Kad pride k tebe, ide OK? A ked odide (nic neopravujes) tak po case sa to zasa pokazi? Zeby sa to samo od seba rozstelovalo a po niekolkych km na ceste k tebe samo dalo do poriadku? Opyaj sa majitela na sposob jazdy, ci sa v niecom nebabral, kde a co tankuje, aky olej... Podozrenie na vodu v benzine by tiez mohlo byt.
metras
13/6/2006 00:19:59
To Címa:Zkus ještě vyčistit odkalovací nádobku a sítko pod kohoutem,nalej do nádrže tak dvě,tři deci lihu a uvidí se.....
Honza Cimr Profil uživatele + foto
12/6/2006 20:34:20
Chlapci mam problem...
Uz ponekolikate se na me obraci clovicek, ktery jezdi pomalu denne
Trabantem 12-15km (jedna cesta) do prace. A vzdy po nejake dobe mu zacne
pri ustalene rychlosti 70-80km/h a mirne seslapnutem plynu kuckat a
strilet do vyfuku. Kladivka jsou nova, karbec vylestenej a serizenej,
benzinova hadicka nova, zapalovani serizeny... Uz opravdu nevim co s
tim...
Auto tri tejdny jezdi jako vztekly a najednou BAC... strili a kucka...
Kouknu na zapalko - je porad serizeny, ani se nestihlo hnout... Neni to
zavisly na benzinu, teplote, vlhkosti...
PLS, poradte...
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Kladivka

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist