1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Přihlášení ojetiny (31)
Honza
8/2/2012 16:41:00
To bylo dřív, po nás chtějí jen papír že ten na koho je polopřevod to prodal dalšímu. Dovoz už taky nemusí být na toho kdo to dovezl.
habr Profil uživatele
9/11/2011 12:17:31
Je to opravdu podle kraje a mravů v tom daném registračním místě. V BM by to vžádném případě neprošlo, je to kvůli ochraně původního majitele, bez jeho vědomí je nyní vůz přepsán na jemu neznámou osobu. Sám jsem v minulosti dovezl vůz "ze západu" a musel jsem jej poprvé registrovat na někoho v KV, protože v BM dělali potíže, následná registrace do BM už pak byla bez potíží. V našem státě si mohou úředníci dělat cokoliv a my jsme jen jech rukojmí a nástroj rozptýlení jejich jinak nudné pracovní doby.
Aleš
9/11/2011 11:37:01
To Marian: Dík za info. Přepis se uskutečnil opravdu bez problémů (ČB :-)), jen jsem musel do žádosti o přihlášení vozu uvést, že jsem auto koupil od pana X z odhlášky. No a už mám vše kompletně přepsané na sebe, uff :-).
Marian Arendáš Profil uživatele
8/11/2011 23:41:13
To Habr: Bohužel musím na váš názor oponovat.Přepis lze uskutečnit sám jsem dnes uskutečnil.Auto koupil pan X v autobazaru kraj HK v červnu a byl od té doby pouze v polopřevodu tak zvaně v odhlášce.Na vůz se vztahovala ekodan 2.Smlouva bez notářského ověření a plná moc byla vystavena na mou matku držitele ZTP.Po splnění evideční kontroly a uzavření zákoné pojistky proběhl převod vozidla do kraje Praha.Možná jiný kraj,jiný úřad,jiný úředník.
habr Profil uživatele
8/11/2011 12:15:25
To Aleš: Vy nebudete mít problémy žádné, protože auto Vám na Vás nikdo nepřepíše. Nejste uvedený původním majitelem v kolonce polopřevodu, takže na Vás nic převedeno být nemůže. Nějaká smlouva mezi Vámi a kýmsi jiným je neplatná, neb ani ten člověk se nestal majitelem - když vůz nepřepsal na sebe. Navíc to ten před Vámi nejspíš neudělal aby nemusel platit ekologický poplatek pokud nebyl dosud uhrazen. Doporučuji auto ihned vrátit, koupě neproběhla platným způsobem. Nebo je to takový zázrak automobilismu, že budete riskovat a jezdit bez platných dokladů?
Aby jste mohl vůz přihlásit, tak musíte být uveden v polopřevodu Vy (to může udělat jen zapsaný poslední vlastník, tedy osoba na kterou je vůz doposud registrován), dále musíte mít platné zákonné pojištění na uvedený vůz a své jméno (pokud dostanete novou RZ tak dodatečně požádáte o opravu v pojistné smlouvě) a platnou registrační kontrolu toho vozidla znějící na Vaše jméno, tato kontrola musí mít kladný výsledek. Pak se můžete stát držitelem zaregistrovaného vozidla. Nezapomínejte na možnost eko-poplatku!
 
Aleš
7/11/2011 11:54:55
Dobrý den,
Právě jsem koupil auto a ve velkém TP je že auto bylo pouze odhlášeno na provozovatele (malý TP je na pův. majitele), dotyčný měl auto cca 2 měsíce a nepřihlašoval je na sebe, od něj jsem auto koupil a mám veškeré doklady. Napsali jsme kupní smlouvu a prý si auto jen přihlásím na sebe a je to vyřízené. Není v tom ale nějaký problém, že auto nebylo na prodávajícího přepsané/přihlášené? Nebudu mít u registrace nějaké problémy? Předem děkuji za odpověď.
Peter
18/3/2007 19:41:02
zdravim po čase znovu. Dokončil so T601 z 1967 do provozu v meste je pekný. Kúpil som ho bez dokladov a prišiel čas na kúpu a prihlásenie. Stači, ak mam doklady, stitok kastle a povinnu vybavu? Chcel by som ale vediet ako postupovat pri prepise poistky. Ako s tym?
Dakujem
 
P.s.: treba mat zapisane v TP aj zahradku na streche? asi nie ze?
Pavel JHB Profil uživatele
2/2/2007 16:13:31
Poptam se...
Eda Profil uživatele
1/2/2007 16:01:58
Běžně na papíry limuzíny se přihlašovaly kombíky a opačně, ve velkém TP se škrtlo kom/lim a zůstal typ Trabant 601. S váhami se nic nedělalo. Jsou tam rozdíly asi 40 - 50 kg.
Ivosh Profil uživatele + foto
1/2/2007 13:24:17
Lze se na ten přípis nebo na tu shodnost typů případně odvolat? Tj. když má člověk problém na úřadě, může tím argumentovat a lze to dohledat v nějaké instituci, která je z toho hlediska autoritou pro evidenci vozidel?
Pavel JHB Profil uživatele
1/2/2007 13:09:36
Vašek D.> to uz se jednou resilo. Dotazal jsem se kamarada technika, ten mi
to s tou databazi potvrdil, ale zaroven dodal, ze on by to klidne prepsal,
protoze trabanti motory byly typove vsechny shodne. On nastesti ale vi co
mluvi, protoze je to clovek, ktery autum opravdu rozumi a navic mel mnoho
let trabanta. Dokonce mne prekvapil, ze u T je pry nejaky pripis ci co, ze
lze zamenit karoserii Lim/Kombi
Dada260 Profil uživatele + foto
1/2/2007 08:08:13
Přesně tak. Když chceš vymazat číslo motoru, vyzvedni si malou žádost. Zapiš tam tvé nacionále a do řádku pro provedení změny napíšes Vymazání čísla motoru a je to. Stojí to padesát korun a musí to udělat. Když by tě vyhodili od okýnka, klidně si nech zavolat vedoucího.
V Praze již mažou číslo motoru automaticky. Jediné co musí auto mít je technická. To potřebuješ pro všechny kroky na DI kromě odhlášení na nového majitele.
Eda Profil uživatele
31/1/2007 16:33:02
Na výmaz motoru není zapotřebí evidenční kontrolu, jen na úřadě evidence mot. vozidel nahlásiš žádost o výmaz čisla motoru a v velkém TP je typ motoru. Není třeba zdůrazňovat, že jsi měnil motor, úředník pak začne zbytečně myslet a vymyslí hovadinu. Žádejzte jen výmaz čísla motoru, třeba při změně barvy a podobně. Někde už výmaz dělají automaticky při jakékoliv změně.
Eda Profil uživatele
31/1/2007 16:27:40
Pokud jezdím na STK, tak technici nevědí jaký typ motoru je ve voze. Je celkem jedno zda je to typ P63 - P66, pořád je to dvouválcový dvoutakt o stejném obsahu. Liší se jen v způsobu osazení ložisek na klice, ojnici a další vyvojové změny. Nárust výkonu je minimální a stejně brzdy jsou stále tytéž. Typ motoru 5B je jen začátek čísla a né typové označení. Vemte sebou knížku o Trabantech a naučte úředníky trošku o Trabantech.
David
31/1/2007 10:21:00
Takže tím mi chcete řict že mám smůlu s přepisem?Ikdyž mám k motoru TP, ale starý motor je již komplet zneškodněn.
Vašek D.
31/1/2007 08:52:59
Mám tu zkušenost, že mám v autě motor 5B-..... a na evidenčce měl technik kecy, že mám ve velkém TP typ P63 a tenhle motor tam nepatří. Na DI MěÚ mě číslo motoru vyškrtli, ale typ zůstal. A nechat přeměnit typ P63 na typ 5B pravděpodobně nejde, jelikož mi technický úředník řekl, že typ motoru "5B" u trabanta vůbec nemají v databázi...
Pavel JHB Profil uživatele
31/1/2007 01:55:38
Tomáš Kouřil> je to proste, je treba dodrzovat zakony (i kdyz nekdy blbe) a
ten byl takovy, ze se evidoval motor + ram (karoserie). Se vstupem do EU
jsme museli sjednotit alespon cast predpisu, takze uz neni (=neeviduje se)
cislo motoru (ale pozor musi souhlasit typ !!!) Kazdej normalni clovek proto
vyrazil na DI a nechal si cislo vyskrtnout. Ta desetikoruna poplatku se
myslim vyplati. Pokud to nekdo nevi odpoved je opet jednoducha: neznalost
zakonu neomlouva.... Pokud to nekde nejaka urednice vyskrtne, ktera to
udela, tak zrejme udelala chybu a pri nasledne kontrole (a tech je dost) ji
to muze stat relativne misto statniho urednika.
Eda Profil uživatele
30/1/2007 21:57:36
Pokud chceš výmaz čísla motoru, zajdeš na evidencí motorových vozidel na příslušný úřad a za 50 Kč ti vystaví nové ORV (malý techničák) a místo čísla je jen typ motoru - P64, P65, P66. Na to není třeba evidenční prohlídka, typ motoru je ve velkém TP.
Tomáš Kouřil Profil uživatele
30/1/2007 19:12:05
Taky mi řekli, žemusím mít origo motor, a jina pani u jineho okynka, mi ochotne to cislo vymazala...zaleží na lidech.Jinak me napadlo, že bysmohl vyrazit cislo na stitek, přilepit namotor, oblemcat plejem, a jen ocisti cislo aby to na STK skoukli a hotovo...stitek pak sejmes jen a je to. nebo cislo motoru vybrousit flexou a vyrazitjiné raznicemi.Jemnoho možností. Stejne je nepochopitelné, proč se delaji takove problemy s tím, když u novych aut se to nepise cislo motoru. Jako kdyby se snad trabanti kradli či co.
HaD
30/1/2007 19:06:05
David > jestli jsi starý motor už vyhodil, tak můžeš mít celkem problém. Pro výmaz čísla motoru musíš na dopravní inspektorát (nebo jak se to jmenuje) donést protokol o evidenční kontrole. Tu ti udělají na STK za necelých 150Kč. Kontroluje se při tom číslo karoserie, barva karoserie, tažné zařízení (pokud jej máš) a číslo motoru. Z 99% vyžadují, aby byl původní motor namontován (resp. na místě kam patří), v kufru ti je na nic. Pokud jsi motor vyměnil a s pracovníkem STK není řeč, tak ti nezbývá nic jiného, než namontovat starý motor, nechat se dotáhnout na laně, provést EK a zase se odtáhnout domů a vrátit funkční motor. Příp. jde motor přehodit provokativně přímo před budovou STK.
Ani ne před půl rokem přesně toto řešil kamarád, kterému umřel motor tak, že s ním nešlo ani otočit (přaskla ojnice v ložisku na klice). Tehdy nad logikou předpisů zuřil a vyhrožoval, že si pujčí krávu nebo podobný dobytek a tím se nechá odtáhnout na STK, jako že nemá kdo by jej odtáhnul a aby jim tam něco po něm zůstalo (resp. ne po něm, ale po tom tažném zvířeti).
Pokud jsi starý motor už zlikvidoval (nemáš z něj ani blok), tak máš problém...
David
30/1/2007 17:00:26
Lidičky mám problém, vyměnil jsem ve svém trabi motor a teď ho nemohu přepsat. Na dopravce řekli že chybí typ motoru. Prosím o radu jak provést výmaz motoru.Díky moc
Jirik
26/1/2007 16:50:57
myslim ze jak jednou vypadl tak uz zpatky nejde. ale neni problem sehnat papiry
Potok
26/1/2007 09:55:17
zdarec ..Myslite že budu mit problém přihlasit trabi?když je rok a pul mimo registr? diky Potok
TMiky
23/1/2007 10:47:07
U trabantu je to obecne problem...
TP musi obsahovat typove schvaleni v danne zemi, odkud se vozidlo dovazi. V nemekcem TP je to tzv. ABE (Algemeine Betriebserlaubnis) na strane 4.
Je tedy potreba nemecky TP dobre prohlednout, zda ABE obsahuje.
Problem je, ze v CR uz neni nikdo oficialni (jako oficilani dovozce/zastupce vyrobce), kdo by pripadne potvrdil technicke udaje pro Trabant.
Trabanty s motory od VW maji tentyz problem. Navic zastupce VW v CR, firma Import Volkswagen Group s.r.o., nemuze na tato vozidla nic potvrdit, protoze neni jejich vyrobcem.
;)
VlaVla Profil uživatele + foto
17/7/2006 16:38:27
Dnes jsem našel prováděcí předpis. [URL] Zatím jsem ho ale nezkoumal. Je to čtení na dlouhé zimní večery:-)
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Přihlášení ojetiny

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist