1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Neviem co mam s TRABIM... (34)
Pavel JHB Profil uživatele
6/6/2006 10:40:37
Lofi> Vypaleni je problematicke, vetsinou se to resi novym vyfukem (delal
jsem to v nedeli :-D), nebo ho zezhora otevres, vycistis, popr uberes
prepazku a znova svaris. Tim se zmensi duseni, ziskas kovovejsi zvuk (ale
stale tichej) a snizi se dalsi zanaseni.
Lofi
6/6/2006 10:17:08
Oka... Dakujem za rady... Vcera mi uz isiel aj 75km/h... dnes skusim pozriet na ten vyfuk a Ebzu... Ak bude vyfuk zakarbonovany da sa to vypalit? /ako na simsone/ alebo treba novy diel vyfuku?
 
Nasiel som tam este jednu vadu... Tecie mi karburator z vrchu okolo sitica... takze musim odstranit aj to...
prdik
5/6/2006 16:36:33
Nejspis ti tahne jen na jeden valec, odpovida tomu i max. rychlost. Che to mrknout na zapalovani - kladivka sou v tomhe jednonusi. a zkontrolovat civku ( poskozene vimnuti zpusobi po zahrati civky docasnou nefunkcnost ) - celkem blbe se to zjistuje, nejlepsi vymenit obe za nove, ale trosku drasi... . No a pak kabely, patky, svicky... .
Hoda Profil uživatele
5/6/2006 12:31:30
a nebo ucpaný zadní díl výfuku.za studena jede ale jak se ohřeje tak ajko kdyby tě někdo ze zadu tahal.Skus výfuk jen sundat a projet to bez něj.:--)))
Vašek D.
5/6/2006 12:27:46
Typoval bych, že to bude tou EBZOU, jelikož už tady tuhle "metafyzickou" závadu někdo řešil. EBZA se během těch pár minut provozu vyhřeje a přestane chodit. Mojí teorii můžeš potvrdit dvěma experimenty- 1) nastartovat trabiho a nechat ho stát na místě na volnoběh tak 10 minut, jestli se závada projeví, pokud ano, tak je to na 90% tím; a 2) Poté, co se za provozu závada projeví, checkni se třetí svíčkou přidržovanou na bloku jestli EBZA hází obě jiskry (bacha na elektrickou ránu, lepší vypnout motor, přepojit kabel a nastartovat znova). 3) Odšroubuj Steuerteil EBZY a otevři ho, jestli tam není něco opravdu připáleného. To jsou moje tipy...
LOFI
5/6/2006 11:16:01
ahojte... sviecky tam boli brisk N19C super.... tak tie som vymenil za N15C/ale nahrady NGK/... ale nic sa nezmenilo... zapalovanie tam je to EBZU kolega mi nastavil predzapal... mam vycisteny karbik a sytic mam zatiahnuty...
 
Za studena vyrazi ako sip a o 5 minut sa uz ledva vlecie 50km/h....
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
4/6/2006 23:21:20
Novsie, prerobene? To myslis EBZU alebo IMFsoft?
HaD
4/6/2006 22:18:15
Do trabiho patří svíčky N15C (pokud ti budou v obchodě nabízet svíčky s označením Y, tak nebrat!). Vypínáš sytič?
Lofi
4/6/2006 20:58:10
Cawte LUDIA... VCERA SOM KUPIL TRABIHO... 601 rv.79 12V nove zapalovanie... Vycistil som nadrz, hadice, sviecky, karburator... Za studena ide ako sialeny...tak cca 5 minut, akonahle sa zohreje straca vykon ako prasa ide ledva 45km/h...mozete mi poradit ake tam maju ist sviecky...mozno maju inu tepelnost alebo uz neviem co som v koncoch... a predsa v zaciatkoch... mam tam brisk ale oznacenie teraz neviem, neviem ani kolko maju rokov... zapalovanie tam je nejake novsie prerobene...
předchozí předchozí  1 | 2  další na konec

Odepsat na: Neviem co mam s TRABIM...

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist