1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Neviem co mam s TRABIM... (34)
Pavel JHB Profil uživatele
17/7/2006 23:11:10
To je zajimave, ze ten origo zadek je lehci, nez polak.
Vašek D.
17/7/2006 21:18:20
Tak jsem také vážil jednotlivé díly výfuku. Je to váženo na celkem přesné váze, všechny díly jsou nepoužité a originál DDR. Na fotce jsou naměřené hodnoty.
Přílohy:  hmotnost_nd.jpg (54,4 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
20/6/2006 13:46:21
Manzelka to nastesti nepotrebuje. Spis ja posledni dobou. :-)
 
Pul kila mi neprijde az takovy rozdil. Ta rucicka na moji nozni vaze se
hybala stylem cela, cela, cela, ... Stacilo polozit vyfuk kousek mimo stred
a uz to vazilo o kilo min (vic). Chtelo by to nejakou zavesnou vahu. Ale i
tak myslim -- okolo 3-5 kg -- vyfuk v norme. 5-20 kg -- uz se to zanasi
svinstvem. :-)
Pavel JHB Profil uživatele
20/6/2006 13:40:03
Tak jsem nelenil a zvazil zadek vyfuku - polsky 4.5 kg (vazeno na velke reznicke vaze). Coz je rozptyl jak hovado, pokud nema Ivosova manzelka nastaveny optimisticke hodnoty :-)) :-))
Ivosh Profil uživatele + foto
14/6/2006 12:55:48
Na to je prostě jenom jedno -- používat kvalitní oleje, které tak
nezanášejí. A pokud možno míň mazat (což si bohužel nebudu moci se
šestistovkou dovolit).
Vašek D.
14/6/2006 12:52:41
Slyšel jsem, že ten polský má uvnitř jen dvě přepážky, originál NDR tři. Takže by ten polský měl být odolnější vůči zanešení. Ivosh: díky za info, mám doma rezervní NDR výfuk, ale použitý - a jak jsem ho tuhle přenášel z jednoho rohu garáže do druhého, tak má tak 10 kg... Takže ho vidim na hození do sběru... V
HaD
14/6/2006 12:25:32
Ten polský (maďarský) dělá dost kravál - rezonuje jak se "nafukuje", jezdím s tím tak rok (moc toho nenajezdím) a už mi to leze na nervy, požád se to nechce trochu zanést a uklidnit... Pro tuningáře možná vhodný, ale jinak na ostudu - lidi se otáčej, co to jede...
Ivosh Profil uživatele + foto
14/6/2006 10:11:13
Tak jsem doma včera zvážil dva zadní díly výfuku. Oba nové, bohužel mám k
dispozici jen obyč váhu na vážení lidí, takže přesnost měření není
bůhvíjaká, ale aspoň orientačně:
 
-- originál NDR zadní díl, nový nepoužitý, r.v. 81 -- 3 kg
-- polský zadní díl, nový nepoužitý -- 4 kg
 
Polský je znatelně těžší už když to vezmete do ruky. Zásadní rozdíl je i ve
zvuku výfuku. Polský při poklepání (krásně) zvoní, zatímco německý zní hodně
tlumeně, jako by tam něco leželo na stěnách. Což bude mít jistě i vliv na
zvuk auta celkově.
Tomas BB, SK
9/6/2006 12:21:14
To Lofi: Zakladna otazka - aku farbu maju sviecky (izolator). Tvoj popis zavad zo zaciatku sedel na bohatu zmes, teraz skor na chudobnu. V prvom rade pozri tie sviecky a nastav zapalovanie na 3 mm. Potom sviecky vymen za nove, pobehaj a znova pozri sviecky, ak sa zavada nastavenim zapalovania neodstranila. Ak to bude stale blbnut, zavada je v karburatore. Podla farby izolatora zistis, ci je zmes bohata (cierna sviecka) alebo chudobna (bila lektroda). Spravne ma byt izolator nahnedly, ruzovy.
Ivosh Profil uživatele + foto
9/6/2006 12:08:55
> pri vysokych otackach mi tam nieco klepe /tak ako ventili na starej
> skodovke/ moze to byt ZAPALOVANIM???
 
Klasicke detonacni spalovani.
Lofi
8/6/2006 22:59:48
No... vyfuk som dal dole...SUPER ZVUK ma teraz Trabi... cez vikend vypalujem uvidim ako... bud ho rozrezem, alebo tam dam to uhlie z grilu.../dobry napad/ Inac je riadne tazky a ma taky tupy zvuk ako keby bol plny...
 
No nieje to ono asi udem mat problem s tou EBZOU... velmi sa mu do otacok nechce no a ked idem a podari sa ze chyti dych tak pri vysokych otackach mi tam nieco klepe /tak ako ventili na starej skodovke/ moze to byt ZAPALOVANIM??? alebo cievkou???
Pavel JHB Profil uživatele
8/6/2006 18:00:24
Jsi mne potesil, ja vymenil v nedeli vyfuk a ted porad obchazim auto a
koumam, proc mi vyfuk tolik trci ven. Preperit to nemuzu protoze starej jsem
nechal u kamose, kde jsem to menil a novej byl zel posledni :-(
prdik
8/6/2006 07:58:14
K tomu vazeni.... . Mel sem v ruce 3 druhy konce vejfuku. (dederonskej, madarskej a asi cssr) a kazdej vazil jinak a rek bych ze o dost. I vyvodna trubka je u kazdyho jinak velka.
Ivan
7/6/2006 22:32:28
Ja to mam vyskusane- 2-3 kusy zapaleneho dreveneho uhlia nasypat do tlmica a pripojit vyvod z vysavaca. 10-15 minut ohromneho dymu, tlmic zeravy a potom lahky a cisty. Karbon zhori- to treba vidiet, je to zazitok. Zerave kusky vyletuju von. Mam to vyskusane, fakt to ide. Cosi podobne ako p. Mikus. Tlmic nedavajte na travu, mne to vypalilo aj korene- na tehly,kamene,beton... Potom to pracovalo ako nove.
Mikuš TN
7/6/2006 21:38:12
Za komančov keď bol plyn i kyslík zadara sa to samozrejme vypalovalo autogénom.
Keď´ešte mali SPOJE Trabikov na doručovanie a prestal im ťahať v Trabant servise sadli do Trabika 4 mechanici a na plný plyn do cca 30km vzdialeného mestečka tam otoč a znova plný plyn naspäť dymu bolo plno ale výfuk bol vypálený a korunky za nový výfuk robotu sa pekne nafakturovali a 4 mechanici sa hodinku povozili.
LukasH Profil uživatele + foto
7/6/2006 19:36:09
Viktor: a neroztrhlo se to? Já bych měl obavy že to zničím :)
Pavel JHB Profil uživatele
7/6/2006 17:19:40
Kdysi mi to rikal zdejsi svazarmovsky mechanik. Byvala to nejcastejsi zavada
starejch dedku. Ja uz to ale nekolikrat zkousel a nikdy se to nepovedlo.
Viktor
7/6/2006 16:49:13
Výfuk roztemuji a svářečkou vypálím příčku.
Přílohy:  vyfuktra_20060504.jpg (205,8 kB)
Honza Cimr Profil uživatele + foto
7/6/2006 13:04:53
Nasledujici postup nedoporucuji!!!
 
Zadni tlumic prolit asi 1/4 litrem benzinu a upevnit na otevrenem
prostranstvi k necemu, co jen tak neodletne, odjistit hasicak... a
skrtnout sirkou. Jednou to mam za sebou - ja prezil bez popalenin,
tlumic zevnitr vyhorel a dodnes jezdi.
Ivosh Profil uživatele + foto
7/6/2006 12:22:37
Mám dva, jeden nový polský a jeden origoš německý (1981), co jsem teď dostal
s trabim. Dobrý nápad, Vašku, provedu měření a dám vědět.
Vašek D. Profil uživatele + foto
7/6/2006 11:22:20
Mimochodem, máte-li někdo doma nepoužitou zadní část výfuku, tak ji, prosím, hoďte na váhu, ať víme, kolik má vážit "prázdný" výfuk. Z hmotnosti použitého výfuku si pak každý snadno zjistí, jak moc je zadrekovaný a případně jak jsou ty zmíněné "vypalovací" metody účinné. Va
Ivosh Profil uživatele + foto
7/6/2006 07:21:30
Taky dobré. :-) Co na to sousedi?
Mikuš TN
7/6/2006 00:44:00
Svojho času keď DDR veci už neboli a maďarské ešte neboli som na doporučenie motokamarátov urobil toto: okolo zvaru som to rozpálil letlampou dočervena a potom som začal opatrne fúkať otočeným vysavačom vzduch zachvíľu to chytilo z konca zadného výfuku sa začalo fest dymiť zastrčil som hadicu vysavača /Eta tam akurát vliezla /a za cca 20min bol vypálený a teplota tam bola asi dobrá pretože prepážka sa prepálila tiež
Ivosh Profil uživatele + foto
6/6/2006 12:14:01
Anebo -- naplnit výfuk během jízdy přemaštěnou směsí (sytič) a pak jet tak,
aby se to vše maximálně zahřálo, vzplanulo a vypálilo se zevnitř. Nemám to
vyzkoušeno, ale slyšel jsem o této metodě, myslím, že jsem ji tu už i
zmiňoval.
VlaVla Profil uživatele + foto
6/6/2006 10:44:23
Otázka je, jestli se taková práce za těch cca pětset korun vyplatí...
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Neviem co mam s TRABIM...

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist