1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
W353 - mozne zaludnosti pri kupe (45)
Malcom Dellow Profil uživatele + foto
23/11/2016 17:11:56
Potřebujete úvěr? Jste v jakékoli finanční krizi nebo potřebujete prostředky na založit svůj vlastní podnik? Potřebujete úvěr uhradit svůj dluh nebo splatit své účty, nebo začít pěkný podnikání? Zde je vaše šance získat úvěr od naší firmy. nabízíme půjčky: (vvot.inc@gmail.com)
Přílohy:  money1.jpg (13,1 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
27/9/2006 09:22:19
Pavel: Nevim, jestli je to blabol, ale drzim se tradice a mam zaspuntovanu prevodovku jen vickem bez tycinky. Je fakt, ze jsem to vydelaval jen jednou...
Pavel JHB Profil uživatele
26/9/2006 22:45:44
Ivos> jezisi co to je za blabol, ten clovek musel bejt zhulenej. Vzdyt je
tam dost dlouhy vedeni a tycka do kol strcit navic nejde (teda jde ale pak
cumi jeste 1cm tycky + zatka a pokud to nekomu staci a hodla se rozjet tak
mu patri auto na statni naklady odebrat spolu s obcankou :-). Navic jak
casto se ta merka vyndava?
Ivosh Profil uživatele + foto
25/9/2006 20:44:42
K té převodovce -- předchozí majitel mého wartburga nahradil měřící tyčinku
převodového oleje, která je zapuštěna ve víčku, pouze tím víčkem samotným,
víčko s tyčinkou pak vozil v kufru pro potřebu měření. Zdůvodnil mi to tak,
že má tu zkušenost (už se mi nevybavuje, jestli vlastní z předchozího vozu
nebo od známého), že je poměrně snadné zasunout tyčinku při zavírání zátky
převodovky pod jiným úhlem, načež se tyčinka dostane mezi soukolí, kterým je
vtažena do převodovky a neštěstí, které popisuješ (nebo horší), je brzo na
světě.
vlado z NR
25/9/2006 16:01:24
PP 80,ale znesie sa aj 90-ka,resp neraz sme to aj pomiešali,t.j jeden sa dolial druhým,akurát,čo sa pamätám,tak do trabanta sa dával výhradne 80-ka.Dokonca na Wartburgu sa mi stalo,že pri pokuse o kontrolu stavu oleja,pri otváraní sa uvoľnila mierka z uzávera,spadla do prevodovky (!!!) a napriek všetkým obavám sa ja zdilo veselo tak ďalej.Až asi po ďalších 35 000,odišla na tej prevodovke 4-ka,t.j zasekol sa 4.prevod stupeň,tak že nešiel ani vyradiť,ale ktovie či to bol dôsledok tej vypadnutej mierky,ale bo celkového opotrebenia prevodovky,ktorá mala za sebou už vyše 200 000 km,samotné súkolie 4.ky okolo 120 000.Nezisťovali sme ,vymenili sme celú prevodovku,kus za kus, z rovnako starého voza a takto to bezchybne šlapalo ešte ďalších 7 rokov.
P.S. ešte som si spomenul,ohľadom tých zvislých gumovách členov,ako som tak lovil v pamäti,že zvláštnou kapitolou boli kombíky,(Tourist),ktorá,myslím,že od modelu ´72 mali celogumové,ale takzvaný "C" profil,podľa bočného tvaru,zjednotilo sa to,ak sa dobre pamätám až v r.1982,z (model 83) zavedením malých členov.Vôbec,čo sa týka kombíkov tam boli aj odlišnosti,ohľadom bocných vetracích mriežok,dodnes považujem za unikát,myslím že to boli modely 1970-72 s kovovovou aerodynamickoou mriežkou na stlpku za zad dverami,ale teraz z hlavy už celkom prene neviem,či boli nahradené dlhými plastovými ešte v r.1972 alebo až 73,Jedno je isté,že určite je dochované minimum takých vozov.
Ivosh Profil uživatele + foto
21/9/2006 14:41:44
Taky jsem daval vloni PP 80, vyrobce Paramo, obyc., stal par korun.
Pavel JHB Profil uživatele
21/9/2006 13:50:39
PP80
HaD
21/9/2006 12:04:57
tyrystor > Mám dojem, že PP90
tyrystor
21/9/2006 08:18:30
nazdar lidi nevite nahopdou nekdo jakej patri olej do prevodovky u 353w? dik moc za odpovedi
vlado,NR
23/8/2006 12:32:41
P.S. Mlhovka:
Presne si pamatam na ten otvor v spod casti zad cela,neviem ci to malo uz povod.celo z r.1976.ale po havarii v r.1985 nam vymenili cely zad diel od zad.okna a tam ten otvor veru bol.Vlastnorucne som ho zapchaval plastelinou,lebo v servise,kde nam to menili ho nechali tak....
vlado,NR
23/8/2006 12:28:36
To Pavel JHB,:sorry,asi som sa nejasne vyjadril,tie celogumove vyske členy boli od modelu 1972,spolu so striebor plast mriezkami na zad.stlpkoch.Tie nizke gove.alebo uz skor plastove členy mali vozy modelu 1983,spolu s plast.vonkajsimi kluckami dveri a zmeneou spinacou skrinkou,ipur volantom a hlav.opierkami.Cierne narazniky sa objavili o rok neskor,teda od modelu 1984,od mod.85 plechone predne celo a tvarove reflektory.Inak co sa taka vonk.vzhladu od mod 1972-77 sa vyraznejsie nemenili,az na nahradenie hlinikovych ozob.napisov plastovymi,niekedy okolo r.1973 a napiaom 353W od 1.3.1975 .Inak este teba podotknut,ze mnohe tie zmeny,ktore sa seriovo ojavili v urcitom roku,aj u vozov dovazanych do CSSR,vznikli uz skor ako sucast nadstadartnej vybavy,ako napr.zvysene pred sedadla,ktore sa objavili u nas az v r.1983,uz som videl u vozu turistu z NDR v lete 1981.
Pre uplnost dodam,ze Wartburg,s ktorym som najazdil ja sam cez 100 000 km,bol typ 353W/standard r.v.1976,povodne tmavohnedej farby,v r.1990 prelakovany na orechovo hnedu,sluzil celej rodine verne az do r.2001,zaciatkom r.1989 bol vymeneny motor,celkove ten voz spolahlivo najazdil okolo 300 000 km,bez nadsadzky to bol nezmar,vozili sa na nom m.i. aj betonove rury :o)))).Proste auto na ake sa nezabuda a vzdy sa bude spominat v dobrom
Momentalne ma napada spustu dalsich podrobnosti a detailov okolo wartburgov,ale zial cas mi to neovoluje podrobnejsie sa rozpisat,ci uz ide postrehy,rady,ci vesele prihody,ale urcite sa este ozvem.
Ivosh Profil uživatele + foto
23/8/2006 10:14:29
> Nemci to zpravidla vrtali do podlahy, Tzn pokud mas diru v podlaze, neni to origos.
 
Tos mne dostal. Mel jsem sundany naraznik pred 2 mesici, ale uz nevim, kde ta dira je. :-) Mrknu na to. Kazdopadne byl vuz koupeny uz se zadni mlhovkou nemecke provenience.
Pavel JHB Profil uživatele
23/8/2006 09:00:22
Ivos> zel musim zustat jen u odhadu, veskera dokumentace je (doufam)
nasledkem 2 adaptaci zaskladana na pude, takze hledam i podstatne
dulezitejsi veci :-)
Mlhovka ma tovarne pruchodku vzadu v rohu v cele !! Pruchodka je malinkata
(prum. cca 8mm) a je protazen pouze holej drat bez buzirky. Nemci to
zpravidla vrtali do podlahy, Tzn pokud mas diru v podlaze, neni to origos.
Ivosh Profil uživatele + foto
22/8/2006 22:04:58
To Pavel: Odhadem to vím také. Zajímaly by mne ale přesná tovární data, něco
jako máme zde na trabant.cz ohledně vývoje trabantů. S tou mlhovkou to moc
nechápu, můžeš být přesnější? Já mám mlhovku vedenou myslím dírou v podlaze
kufru.
Pavel JHB Profil uživatele
22/8/2006 21:48:15
Vlado> celkem vy to souhlasilo, ale muj prvni W353 byl z r. 74 a uz mel
svisle celogumove cleny......
Pavel JHB Profil uživatele
22/8/2006 21:46:07
Ivos> musel bych pohledat po pude v papirech, ale odhadem (podle koupe meho)
nastala zmena koncem r. 82 (chrom + male plastove) a prelom 83/84 cerne.
(W353 S) Prelom 84/85 (posledni varka do CSSR zadni mlhovka. (353S mel
pruchodku v zad. cele + drzak + diru na vypinac) Pak samozrejme nasledovaly
narazniky bez svis. clenu ale ty uz k nam nesly.
Ivosh Profil uživatele + foto
22/8/2006 15:58:36
Mne treba zajima, od kdy presne se montovaly cerne narazniky misto chromovanych a od kdy byly vysoke dorazy nahrazeny malymi (coz je zmena, ktera se tyka jeste chromovanych narazniku).
vlado,NR
22/8/2006 12:51:48
Zas mam len chvilkucasu,cakam na "dlhe zimne vecery",momentalne este nnemam svoj NET,len hostujem,potom sa chystam aj konkretnejsie reagovat na niektore prispevky,ako som uz uviedol v teme o trabantoch,ale co sa tyka Wartburgov,mam s nimi este daleko vacsie skusenosti,ako s trabikmi,nielen nostalgicke spomienky,ale odjazdenych vyse 100 tisic km,aj nejake tie opravy,a taktiez ako pri Trabantoch ,specialne o 353-kach viem takme r o kazdom detaile,ako sa menili,podla rocnikov.Zatial len v rychlosti:diskove brzby na pred.kolesach sa objavili od 1.3.1975,bol to inovovany model oznaceny 353w,vyznacoval sa zmenenom pristrojovkou,len 2 kruhove pristroje a niektore dalsie drobnosti,ak by mal niekto konkretne zaujem sa spytat na nejaky detail,rad odpoviem aj cez moju mail adresu,mam aj prospekty a literaturu,este som si ponecha knihu Ing.Jindřicha Dršatu,takže môzem aj naskenovať a zaslať nejake materialy.Taktiez,ako u trabantov si pamatam detailne,ako sa menil vonk,vzhlad,aj podla drobnosti.Casto je predmet dotazov vzhladove zmeny 353/1000 - 353/1 a 353W.Tak aspon v rychlosti. Zdruzeny púristroj nahrad kruhovymi 18.6.1969,kovove mriezky na zad stlpkoch nahr,plastovymi striebor.farby a celogumove zvisle cleny naraznikov od modelu 1972,neskor nahradene ciernymi (1978),ale ako som spomenul,ak niekoho zaujima nejaka konkretna podrobnost,moze mi napisat aj na moj mail.
Chalmy
20/8/2006 11:02:53
to jo náš W 353 tourist je z roku 72 a v tej době to muselo bejt asi nejlepší auto na trhu. Jede jak svina a toho prostoru 3 lidi se v něm na festáku v pohodě vyspí původní majitel řikal že s ním postavil celej barák , žigul kombi v tej době ještě nebyl, do škodky se nic nevešlo a š 1202 byla zas lína jak mrcha
Pavel JHB Profil uživatele
19/8/2006 13:35:15
Chalmy> na to si prisel dost pozde :-)) To jeste, dybys mel moznost sveszt
se s nim primo z prodejny, pekne s fungloveckou a tu si udrzovat. Ja jel cca
pred rokem v tzv. "suprovym" W353 a byl jsem zdesenej.... Navic kdyz si
promitnes v kterym roce W353 jezdil, tak zjistis, ze to bylo nejrychlejsi
auto na nasich silnicich. Prvni pokoritel byl az F 125p/1500. 603, Volhy atp
byly tehda uskrceny kvuli silenej spotrebe, takze nemely sanci. Jo to byly
krasny doby, ktery se uz na 601% nikdy nevrati... :-(
Ivosh Profil uživatele + foto
18/8/2006 10:17:15
Jedno slovo: souhlas. :-) Pri prvni jizde jsem zazival shodne pocity...
Chalmy
17/8/2006 21:47:23
Tak dneska jsem s bráchou koupili Wartburg 353 tourist panečku to je luxus proti trabiku , to pohodlí, výkon motoru, ten prostor prostě mazec. Kam se na wartase hrabou starý škodárny.
Ivosh Profil uživatele + foto
13/6/2006 08:20:41
Jeste jsem si vzpomnel, tchan rikal, ze jeho znamy prodava trabika, ma pry
horsi spodek, ale byl by levne (rikal neco o 3000) a kopu dilu k tomu (snad
dalsi rozebrany trabik).
 
Okres Prievidza, SK, kdyby nekdo mel potencialni zajem, napiste mi, vyzvim
vic info.
Ivosh Profil uživatele + foto
13/6/2006 08:13:23
Treba to vyjde pozdeji. O vikendu jsem poveril tchana, ze kdyby vedel o
nejakem peknem W353, aby dal echo.
Tomas BB, SK
9/6/2006 16:10:07
Seslo, lebo bol prislub ineho, s otvaracou strechou a radenim na podlahe skoro zadara ale z toho nakoniec tiez nic nebolo takze zatial zostavam verny 2T dvojvalcom (trabi a Jawa 350)
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: W353 - mozne zaludnosti pri kupe

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist