1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Změna typu motoru v TP - z 601 na 1.1 (21)
edmundo
15/12/2018 10:07:44
Dobrý den, pane / paní
Získejte tento pohodlný a spolehlivý finanční úvěr od přímého poskytovatele. Jasná a srozumitelná smlouva, jasné pracovní podmínky.
Do 60 minut od vašeho požadavku víte, zda vám mohu poskytnout půjčku a za jakých podmínek.
Pokud je úvěr schválen, budou prostředky okamžitě vyplaceny.
Tato nabídka je platná po celé Evropě.
Garantuji vám spravedlivou a profesionální dohodu.
Moje úroková sazba je 3%.
Můžete splatit od 2 000 do 5 000 000.
 
E-mail: edmundo.casar@gmail.com
Přílohy:  telechargement.jpg (10,3 kB)
Jiří Koch
28/5/2012 20:20:00
Ano,měl by Vám stačit velký TP a uspěšně projít STK.Zrovna se na to chystám se sedanem dovezeným z Německa.
Honza1
28/5/2012 14:34:53
Dá se uv ČR nějak legálně přihlásit divezený trabant 1,1??
Pavel JHB Profil uživatele
4/6/2006 11:22:16
To je zajimava taktika, ale v CR je to nepruchozi, protoze prepisovat muzes
pouze karoserii stejneho typu a to 1.1 uz neni, takze by to neproslo v
prvnim kroku. U nas na DI dokonce odmitaji provest zmenu, kdyz najdou jiny
motor, nez je zapsanej /mysleno typ Pxx/ :-((
Mikuš TN
2/6/2006 00:24:46
Na Slovensku sa svojho času robilo s Warťasom z 2t na 4t toto: doviezol sa 4t, karoséria sa použila akože na výmenu, zo zápisom do techničáku. Potom sa požiadalo o papier myslím že na VW obchodné zastúpenie či do karosérie číslo xxxxxyyyyyy môže byť umiestnený motor 4t číslo vvvyyyyyy
dôkladný Nemci to odsúhlasili asi na 4 papieroch a s "vymeneným " motorom a papiermi sa išlo na dopravný inšpektorát zapísať to do papierov.
No s Trabim pokiaľ mi je známe to nikto nerobil./ 4t Trabi bol dosť drahý/
 
Pavel Hahndorf Profil uživatele
25/5/2006 12:14:19
Vjetsinou si dokonce overujou vyrobny cislo podle ktereho si zjisti presne datum vyroby v cizine neni sance neco omladit.U nas se to nekde deje za penize ale je to osemetne asi bych do toho nesel...
Pavel JHB Profil uživatele
24/5/2006 21:43:37
nsrx> teoreticky by to slo, ale diky lepsi evidenci v zahranici (pouzivaji
pocitace) jim to omlazeni neprojde. Navic by si u nas narazil, ze tam neni
kakalizator, nebo bys musel mit katove provedeni.
nsrx
24/5/2006 15:47:03
A premysleli ste nad moznosti to auto umele omladit?? Mit znamyho v zahranici a ze by se mu nejak stratil velky TP a pak se s tim daji delat veci, podle malyho se to musi vypsat novy a spousta informaci mizi a jako prok vyroby se uvadi datum prvni registrace kdyz bude treba 1.5. 1999 tak by to teoreticky melo jit.
Pavel JHB Profil uživatele
20/5/2006 16:11:59
gusano> ne nemohlo, bude vzdycky starej. Posledni, pokud vim se tady nekomu
podarilo prihlasit kombika ze serie 444, kterej byl papirove diky ceste
nekam do turecka nebo ci co omlazen. Dnes uz neni sance.
Pavel JHB Profil uživatele
20/5/2006 16:08:08
gusano> jeste schladni to jsou zatim dohady, ktere prosakuji z vyssich mist.
Kazdopadne casem (pokud nevystoupime) budeme muset srovnat predpisy s EU,
kde je to mozne.
gusano Profil uživatele
19/5/2006 14:34:31
Ještě jednu věc. Teď jsem četl v jednom článku tady na webu "Trabant 1,1 se podrobil obvyklému měření nutnému pro schváleni technické způsobilosti k provozu na československých komunikacích v Ústavu silniční a městské dopravy v Praze." Takže nějaké schválení tam možná i proběhlo, z toho vyplývá že by čistý "dovoz" opravdu po otestování na STK jestli na autě vše odpovídá stavu v době schválení mohl být možný.
gusano Profil uživatele
19/5/2006 14:20:51
Dík všem, no četl jsem už skoro všechno, včetně návrhů změn zákonů které jsou v PS, zatím z toho až tak moc nevyplývá že se nezmění ta podmínka ES případně nějaké jiné schválení, text je vcelku složitě napsaný, ale v podstatě pokud auto bylo schváleno do provozu někde v EU v době kdy stejné podmínky platily u nás, bude to bráno stejně jako ES.
HaD
19/5/2006 14:12:27
Gusano > zkus projít stránky [URL] něco tam je, ale nečetl jsem to...
VlaVla Profil uživatele + foto
19/5/2006 13:12:23
Zatím ti k tomu nikdo oficiálně nic asi neřekne. Protože to není hotové, ale EU tlačí na to, aby se pojízdná provozovaná auta mohla mezi jednotlivými státy převádět volně. Idea je taková, že koupíš v německu auto, které má technickou a u nás je přihlásíš úplně stejně, jako by to bylo auto z vedlejšího okresu.
gusano Profil uživatele
19/5/2006 09:51:43
Ať jsem hledal jakkoliv tak tohle jsem nenašel. To vážně půjde? Kde můžu takové info získat? :)
Pavel JHB Profil uživatele
16/5/2006 09:53:08
gusano> ma posledni (neoverena) informace ze soboty je takova, ze pujde
prihlasit kazde auto, ktere bude mit nepropadlou TUV. Jinak smula.
gusano Profil uživatele
15/5/2006 10:50:33
Tak to je blbý. S tím přihlašováním starých aut je to pravda, musí ovšem splňovat podmínky ES, což stejně Trabi bohužel nebude. Takže libovolně staré auto přihlásit opět nepůjde :(
Pavel JHB Profil uživatele
11/5/2006 09:10:25
VlaVla> jelikoz jdu po 1.1 jiz temer 2 roky, tak jsem schanel samozrejme i
tyto informace, odpovedelo mi cca 90% oslovenych, zel nikdo unikatni reseni
nema. Bud ho maji prihlasenyho z doby, kdy to slo (dokonce o jednom takovem
vim, je ve vedlejsi vsi a neni na prodej), nebo maji 2ks a jezdi na papiry
601.
Pavel JHB Profil uživatele
11/5/2006 08:58:50
Vymena nepujde nikdy, ale proslycha se, ze v ramci sjednoceni predpisu s EU
bude mozno prihlasit libovolne stare auto.
VlaVla Profil uživatele + foto
9/5/2006 15:58:40
Žádné takové informace jsem neslyšel. Odkud to víš? Moc se mně tomu nechce věřit.
 
Jak se do dá zapsat do TP ti neřeknu, protože čtyřtakta nemám a kdo to má, tak si myslím nebude chtít veřejně svůj postup popisovat, protože bývá unikátni a většinou není opakovatelný :-)
Gusano Profil uživatele
9/5/2006 09:12:48
Prošel jsem celou diskuzi, ale nic moc jsem nenašel. Nemáte někdo informace o tom, že to prý zase půjde? A jak to případně řešíte v současnosti? - ježdění, technická atd.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Změna typu motoru v TP - z 601 na 1.1

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist