1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení

Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

Výpis vlákna

Tripoid (10)
mack Profil uživatele + foto
3/6/2007 19:44:27
Ono s těma matkama to není jednoduché. Nedalo mi to a informoval jsem se u odborníků, prý se nemá žádná důležitá matka, či šroub použít dvakrát.
Andre Profil uživatele
3/6/2007 13:58:28
A sakra, tak to ja tu matku mel uz minimalne 3x dole od ty doby co sem ji tam poprvy dal. Tak to diky za upozorneni.
3/6/2007 10:16:15
Stoupání závitu mají stejné, jen límec té matky je oválný a kratsí než originál. Byl jsem upozorněn že použít jen jednou, když se povolí, ztratí samosvornost.
Andre Profil uživatele
2/6/2007 22:09:37
Jo ale to sem se chtel zeptat prave ohledne tehle samo-jisticich matek... Na jakym principu to pracuje? To ma o par setin milimetru jiny stoupani zavitu a vznika tam tim padem neskodny pnuti, ktery zamezuje uvolneni? Nebo jak? V praxi by me totiz zajimalo, kolikrat tu matku muzu vysroubovat a zase utahnout nez se "ochodi" a nebude uz samo-jistit.
Andre Profil uživatele
2/6/2007 20:26:26
Ja mam vepredu original favoritacky, a bez problemu. Takze je tam klidne dej.
2/6/2007 18:30:58
Mám dotazíček, mám tripoid, dělal jsem brzdy a nešly povolit matky na poloose (asi častý problém) tak majzlíček a kladivo a matky jsem usekal. Teď nastal jiný problém, originál jsem nesehnal, ale můj mechanik mi nabídl samosvorné matky z felicie, můžu je tam dát? Závit mají stejný, ale nedají se zajistit jako originály, nemáte s tím někdo zkušenost? Díky moc za radu.
Tomáš Kouřil Profil uživatele
4/5/2006 12:15:42
Staré provedení - 2 kamen - napojení polosy je zde homokinetickým kloubem
nové provedení - tripo, tří kamen - má tripoidní kloub.

a v čem je lepší tripo ? Snese podle mně vetší zatížení, ještě jsem neviděl prasklý kloub tripo, ale dvoukamen ano. Prostě Tripo je daleko lepší. Ikdyž někdy kloub u dvoukamene vydrží taky dost. snad jsem to napsal spravně.