1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

P50 Heizung (27)
VlaVla Profil uživatele + foto
24/11/2004 11:15:36
> Díky za snínky. Je to ted naprosto jasné. :-) Moc se mi to líbí. Myslís, ze
> to patrí i na Tvoje auto, Vládo?
 
Myslím, že tohle prehistorické topení na moji P50/1 už nepatří. K
téhle doměnce mne vede tlumič hluku topení, do kterého ústí kopexová
hadice. Ten je totiž z počátku 60. let (podle BA z roku 1961), má jiný
tvar než pozdější z P60. Navíc už v BA z roku 1960, který mám doma je
vývod teplého vzduchu vyveden klasicky z boku oplechování (jako u
P60), ale ještě bez tlumiče. S tím co víme o zpoždění informací v BA
tipuji, že tam patří i ten tlumič, který se vyskytuje na obrázku až o
rok později.
 
> No, naprosto jasné to vlastne az tak není. Kam sel vlastne výstup z toho
> topení?
 
Viz příloha, tam je to myslím zcela jasné.
 
V.V.
Přílohy:  zima&leto1959.jpg (65,0 kB)  zima&leto1960.jpg (50,4 kB)  zima&leto1961.jpg (70,1 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
23/11/2004 14:31:22
Díky za snínky. Je to ted naprosto jasné. :-) Moc se mi to líbí. Myslís, ze
to patrí i na Tvoje auto, Vládo?
 
No, naprosto jasné to vlastne az tak není. Kam sel vlastne výstup z toho
topení? Pokud sel do tlumice výfuku, pak by nemel být na plechu chlazení
bocní výstup. Já ho tam teda nevidím, ale neco se rýsuje na té sikmé stene,
podobne, jako to mely pozdejsí T601. Ale není presne videt, co to je...
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
23/11/2004 11:09:07
> Zdarec, kluci. Netusite nekdo nahodou, co je ta vec na obrazku oznacena
> cislem 5?
 
Takhle se pred pul rokem ptal Ivos. No a dneska uz muzu rict, ze
zahada je definitivne vyresena. Opravdu se jedna o zadni cast
oplechovani motoru s vyvodem pro topeni, jak dokladaji prilozene
obrazky z historicky prvniho vydani RH 1959. Ve druhem z roku 1962,
ktere skenoval Ivos uz tyhle obrazky nejsou. Jednalo se tedy o velice
kratkodobou zalezitost. Minuly majitel moji P50 rikal, ze ani on na
vlastni oci tohle "zarizeni" nikdy nevidel.
 
Vlada
Přílohy:  p50-heizung.jpg (49,7 kB)  plech_1_s.jpg (40,5 kB)  plech_2_s.jpg (38,2 kB)  plech_3_s.jpg (24,8 kB)
VlaVla Profil uživatele + foto
28/5/2004 10:27:33
> Opet pekne fotecky. Kde to berete, lidi? :-)
 
Tohle je zase z jine knizky (brozurky), co jsem koupil v muzeu, jak
jsme byli s Honzou na vyprave do Eisenachu.
 
> Podle absence motorku steracu,
> absence vnejsi hubice na filtru sani, prehistorickeho karburatoru a par
> dalsich detailu bych to videl tak na 1958, presne podle toho myho KND.
 
Myslim ze se jedna o Nullserii. Nejsou tam horni listy na blatnicich a
pri pohledu zespoda se mne zda je videt okraj znaku na kapote toho
typu co mel jeste napis AWZ.
 
> Ted jsem z toho ale vazne paf. To napojeni hadice na zadni plech motoru
> vypada vazne, jako by tam byl vzadu napasovanej ten bazmek z KND. Ale
> nechapu, proc je to napojeny na trychtyr vedle leveho blinkru (aspon tak to
> vypada). Ze by letni provoz?
 
Nevim kam to vede, ale jak to vysvetlujes ty by to mohlo byt pridavne
chlazeni motoru v letnim provozu ;-)
 
> Ja bych to spis vedl do kabiny. Nebo ze by to
> bylo nekde, kam nevidime, spojeno s vystupem z predniho tlumice? Fungoval
> vubec tehdy predni tlumic vyfuku jako topeni?
 
To je otazka....
 
> Ta vlastovka je opravdu zajimava. To ani neni vlastovka. :-)
 
Hezka, ze :-)
 
V.V.
Ivosh Profil uživatele + foto
28/5/2004 10:12:22
Opet pekne fotecky. Kde to berete, lidi? :-) Podle absence motorku steracu,
absence vnejsi hubice na filtru sani, prehistorickeho karburatoru a par
dalsich detailu bych to videl tak na 1958, presne podle toho myho KND.
 
Ted jsem z toho ale vazne paf. To napojeni hadice na zadni plech motoru
vypada vazne, jako by tam byl vzadu napasovanej ten bazmek z KND. Ale
nechapu, proc je to napojeny na trychtyr vedle leveho blinkru (aspon tak to
vypada). Ze by letni provoz? Ja bych to spis vedl do kabiny. Nebo ze by to
bylo nekde, kam nevidime, spojeno s vystupem z predniho tlumice? Fungoval
vubec tehdy predni tlumic vyfuku jako topeni?
 
Ta vlastovka je opravdu zajimava. To ani neni vlastovka. :-)
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
28/5/2004 09:36:00
> jelikoz plech motoru je stejny, jako u pozdejsich typu, rekl bych, ze se
 
Hmmm.
A ja doma nasel v knize fotku, kde je plechmotoru jiny. Viz priloha.
Vyvod tepleho vzduchu je odkudsi ze zadniho rohu oplechovani.
 
No a jeste prikladam fotku P50 zespoda. Zajimave je, ze tam neni
vlastovka tak jak ji zname dnes. Prijde mne ze ty dva kraje vlastovky
se uprostredka nesbihaji a konci u uchytu pomocneho ramu motoru.
No a samozrejme velmi zajimavy je vymenik a vyfukove potrubi.
 
> jedna o vnitrni rozvod topeni vozu (Vlado, jsi vitez kvizu :-)).
 
Na kvizy jsem byl vzdycky dobry :-)))))
 
V.
Přílohy:  p50_motor.jpg (128,8 kB)  p50_spodek.jpg (163,0 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
28/5/2004 07:17:10
Takze ta vec na obrazku se jmenuje "Heizungkasten, komplett". Jelikoz jsem v
celem KND nenasel klasicke vnitrni trysky na vnitrni ofuk celniho skla a
jelikoz plech motoru je stejny, jako u pozdejsich typu, rekl bych, ze se
jedna o vnitrni rozvod topeni vozu (Vlado, jsi vitez kvizu :-)). Ale
kazdopadne, Jene, pokdu se zeptas na nemeckem foru, budu rad. :-)
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
27/5/2004 13:03:17
> Jen houst, jen vice takovychto veci. :-)) Vlado, pokud jsou tam nazvy tech
> barev, aspon se konecne dozvim, jak se presne jmenuje ta moje.
 
Nazvy tam urcite jsou, kdyz vydrzis do zitrka, tak se je dozvis.
 
Vlada
Ivosh Profil uživatele + foto
27/5/2004 12:46:17
Bomba! Ja to v zivote nevidel, ale je to super, urcite ocenim totez v super
kvalite. Vzdyt na tom obrazku je teoreticky i ta barevna kombi-kombinace, o
ktere hovoril pan ze Zlina. Ma cislo 9. To klidne mohlo byt ono. Taky je tam
ta original Julova.
 
Jen houst, jen vice takovychto veci. :-)) Vlado, pokud jsou tam nazvy tech
barev, aspon se konecne dozvim, jak se presne jmenuje ta moje.
 
IJ
Prager Profil uživatele
27/5/2004 12:44:52
Ivosi, urcite, naskenuju to jeste jednou. Jinak udaje, o ktere zadas, jsem vycetl na zadni strane pohledu: erbaut 1845 bis 1851, 574 m lang, 78 m hoch. Erbauer: Andreas Schubert:-)
 
Obavam se ale Ivosi, ze to nebude k te slecne, ale k tomu mostu:-) Goeltzschtalbruecke bei Reichenbach/Vogtland. Die groesste Ziegelbruecke der Welt.
 
Takze to vypada, ze ustrednim motivem fotky neni ani Trabant, ani dotycna slecna, ale ten most.
 
Co se tyce chromu na svetlech: Plne s tebou Ivosi souhlasim. Je to ale vec vkusu. Puvodne jsem si rikal, ze by se mi libily ty narazniky v chromu, ale nakonec mi to nejak nesedelo a i ta svetla v chromu se mi prestala libit. Pred par tydny jsem je menil za lakovane v barve.
 
H.
 
______________________________________________________________
> Od: "Ivo Jancik"
> Komu:
> CC:
> Datum: Thu, 27 May 2004 12:30:50 +0200
> Předmět: [trabant forum] Re: P50 Heizung
>
> Myslis, Jene, ze bys to mohl naskenovat ve vetsi kvalite? Obrazek je dost
> maly. Uz kvuli te slecne, oblicej ma sice pro nasince trochu fadni, ale
> ostatni tvary ujdou. :-) (Tel. cislo...?)
>
> K chromu -- take jsem nevidel origos chromovane narazniky na P50-P60,
> prokazatelne na dobovem snimku. Jen ty, co byly na ebay, ale jak pisete,
> cokoliv se da pochromovat dodatecne. Ale nejak se mi chromovane veci na T600
> nehodi, myslim si, ze to vypada lepe, kdyz je vse v barve. kdyz jsme u toho,
> nelibi se mi osobne velmi ani chromovane ramecky svetlometu. Jen na T601 v
> kombinaci s narazniky a zadnimi lampami.
>
> IJ
>
>
>
VlaVla Profil uživatele + foto
27/5/2004 12:39:28
> Ja k tem barvam mam jen toto, viz priloha, ale to uz asi znate.
 
To je presne ONO!
Co mam doma v knizce. Mysle jsem ze to je zname vsem, jak je videt,
tak jsem se mylil. Naskenuju to vecer a zitra poslu.
 
V.
Prager Profil uživatele
27/5/2004 12:35:34
Ja k tem barvam mam jen toto, viz priloha, ale to uz asi znate. Navic je to tak blbe naskenovane, ze se ani nedaji precist nazvy tech kombinaci. Uz ani nevim, kde jsem k teto barevnici prisel. takze urcite Vlado opet rozsiris nas obzor, pokud naskenujes to, o cem pises. Taky se tesim! H.
 
______________________________________________________________
> Od: "Ivo Jancik"
> Komu:
> CC:
> Datum: Thu, 27 May 2004 12:22:48 +0200
> Předmět: [trabant forum] Re: P50 Heizung
>
> > Znate ten letak (tusim rok 64) kde je barevna paleta vyrabenych vozu?
> > Jsou tam limosky 601 a kombici 600. Mam to doma v knizce.
>
> Nezname!!! Aspon ja ne. Jak to, ze ho nezname? Sem s nim. Obnovil jsem
> iniciativu v akci TrabiFarben. Materialy stale pribyvaji. Choidm po Olomouci
> a okoli a fotim si originalni barvy trabiku. 60. leta byla velmi zajimava...
>
> IJ
>
>
Ivosh Profil uživatele + foto
27/5/2004 12:30:50
Myslis, Jene, ze bys to mohl naskenovat ve vetsi kvalite? Obrazek je dost
maly. Uz kvuli te slecne, oblicej ma sice pro nasince trochu fadni, ale
ostatni tvary ujdou. :-) (Tel. cislo...?)
 
K chromu -- take jsem nevidel origos chromovane narazniky na P50-P60,
prokazatelne na dobovem snimku. Jen ty, co byly na ebay, ale jak pisete,
cokoliv se da pochromovat dodatecne. Ale nejak se mi chromovane veci na T600
nehodi, myslim si, ze to vypada lepe, kdyz je vse v barve. kdyz jsme u toho,
nelibi se mi osobne velmi ani chromovane ramecky svetlometu. Jen na T601 v
kombinaci s narazniky a zadnimi lampami.
 
IJ
Ivosh Profil uživatele + foto
27/5/2004 12:22:48
> Znate ten letak (tusim rok 64) kde je barevna paleta vyrabenych vozu?
> Jsou tam limosky 601 a kombici 600. Mam to doma v knizce.
 
Nezname!!! Aspon ja ne. Jak to, ze ho nezname? Sem s nim. Obnovil jsem
iniciativu v akci TrabiFarben. Materialy stale pribyvaji. Choidm po Olomouci
a okoli a fotim si originalni barvy trabiku. 60. leta byla velmi zajimava...
 
IJ
Prager Profil uživatele
27/5/2004 12:19:02
> Od: Vladimir Vlach
> Komu: Prager
> CC:
> Datum: Thu, 27 May 2004 11:33:20 +0200
> Předmět: [trabant forum] Re: P50 Heizung
 
> Tyhle narazniky se nedavno drazily na ebay (predni i zadni), ale
> nemyslim ze by byly puvodni.
> Mezi hlavnimi zajimavymi objekty na te fotce jsi jeste zapomnel
> zminit tu slecnu ;-)
>
> V.V.
 
Ve vyctu zmen ve vyrobe se nekde zminuji chromovane narazniky. Je vsak pravdou, ze nachromovat se da teoreticky i puvodne nechromovany naraznik. Podle toho, co jsem doposud videl, tak to bylo vzdy jen u kombi, videl to nekdy nekdo na limuzine? Jinak te slecny jsem si Vlado take vsiml, zrovna se tam tak blbe postavila, ze ani neni videt zadek /auta/:-)) No nic, tu fotku berte spis jen tak pro pobaveni a ty narazniky, to bylo jen na okraj. Je fakt, ze ale jinou fotku sestistovky s chromovanymi narazniky doposud nemam:-) Honza.
VlaVla Profil uživatele + foto
27/5/2004 11:38:07
> Ja bych si dovolil to videt jinak. Co jsem zatim mel moznost videt, myslim,
> ze byla sada barev na Trabiky 600 plus jedna (!) barva kremova. A
> kombinovalo se to podle men tak, ze ta kremova barva byla bud pouzita na
> cely vuz, nebo byla pouzita na pruh. Podle mne se jednalo vzdy o stejnou
> barvu (slaby krem). Druha barva, ta z te palety pro T600 byla pouzita na
> cele auto krome pruhu nebo na ten pruh. Ale asi se na cely vuz nepouzivaly
> vsechny barvy, ale jen nektere. Co zatim vim, tak ta moje tyrkysova, zluta,
> seda co posilal Honza. O vic nevim. A pruh jsem zatim videl jen sedy, modry,
> cerveny, Julo pise, ze ma tyrkysovy, a tot vse (krome slabeho kremu).
 
Tenhle popis vypada duveryhodne...
Nesmime zapomenout, ze ne vsechna auta byla lakovana dvoubarevne.
Znate ten letak (tusim rok 64) kde je barevna paleta vyrabenych vozu?
Jsou tam limosky 601 a kombici 600. Mam to doma v knizce.
 
Vlada
VlaVla Profil uživatele + foto
27/5/2004 11:34:43
Dobrý den,
27. května 2004, 11:21:56, napsal jste:
 
>> Myslel jsem, ze ten clovek zminoval svetlejsi kremovy pruh,
>> ale je to obracene. Skoda, myslel jsem, ze to mohla byt ta
>>barevna kombinace. Ale kazdopadne to nasvedcuje tomu,
>> ze se kremove pruhy v kombinacich laku zrejme objevovaly.
>> Asi to je celkem rarita...
 
> Ja bych si dovolil to videt jinak. Co jsem zatim mel moznost videt, myslim,
> ze byla sada barev na Trabiky 600 plus jedna (!) barva kremova. A
> kombinovalo se to podle men tak, ze ta kremova barva byla bud pouzita na
> cely vuz, nebo byla pouzita na pruh. Podle mne se jednalo vzdy o stejnou
> barvu (slaby krem). Druha barva, ta z te palety pro T600 byla pouzita na
> cele auto krome pruhu nebo na ten pruh. Ale asi se na cely vuz nepouzivaly
> vsechny barvy, ale jen nektere. Co zatim vim, tak ta moje tyrkysova, zluta,
> seda co posilal Honza. O vic nevim. A pruh jsem zatim videl jen sedy, modry,
> cerveny, Julo pise, ze ma tyrkysovy, a tot vse (krome slabeho kremu).
 
> Nemyslim si tedy, ze by barevny pruh na boku T600, co zaslal Hozna, byl
> jiny, nez mam ja na tyrkysakovi, nebo nez je zakladni barva na trabiky s
> tmavebarevnym pruhem. Ale to muzu konecne overit casem in natura, az
> zabrousim plast na svem voze na barevny pruh a prilozim vedle toho dvere,
> ktere jsem dovezl ze Zlina.
 
> Jinak -- ten kombi v Host. vrscih mel zachovanou kremovou barvu v interieru.
> Nebyl to tmavy krem, ale svetly.
 
> IJ
 
 
--
S pozdravem,
Vladimir
vladimir.vlach@i.cz
VlaVla Profil uživatele + foto
27/5/2004 11:33:20
> V priloze zasilam foto 600 kombi. Zajimave jsou na te fotce
> hlavne ty chromovane narazniky, rekl bych:-)
 
Tyhle narazniky se nedavno drazily na ebay (predni i zadni), ale
nemyslim ze by byly puvodni.
Mezi hlavnimi zajimavymi objekty na te fotce jsi jeste zapomnel
zminit tu slecnu ;-)
 
V.V.
VlaVla Profil uživatele + foto
27/5/2004 11:30:50
>>...jeste me ale napadlo, jestli to nemuze souviset s pouzitim starsiho
>>typu vyfuku, nez ktery zname my ted, cili ze by to byl plech,
>>ktery se treba pouzival pred tim nasim.
 
> Jak to myslis? Dost dobre nechapu, jak to muze souviset. Podotykam, ze ten
> KND, ze ktereho to je ofocene, je z roku 1958, takze vyobrazeni neznamena
> stare a nove provedeni, ale dva dily montovane soubezne. Predni tlumic v
> tomtez KND ma tri otvory, jako kazdy jiny.
 
Ja jsem myslel ze by to mohl byt ofuk predniho skla co je v kabine za
palubkou, ale ted mne jeste napadlo, ze by bylo zajimave podivat se na
to jak vypada oplechovani motoru v tom KND. Protoze by to taky mohl
byt privod tepleho vzduchu do motoru do predrazeneho tlumice vyfuku,
za podminky, ze by to oplechovani vypadalo jinak nez na nasich
vozech...
 
Vlada
Ivosh Profil uživatele + foto
27/5/2004 11:21:56
> Myslel jsem, ze ten clovek zminoval svetlejsi kremovy pruh,
> ale je to obracene. Skoda, myslel jsem, ze to mohla byt ta
>barevna kombinace. Ale kazdopadne to nasvedcuje tomu,
> ze se kremove pruhy v kombinacich laku zrejme objevovaly.
> Asi to je celkem rarita...
 
Ja bych si dovolil to videt jinak. Co jsem zatim mel moznost videt, myslim,
ze byla sada barev na Trabiky 600 plus jedna (!) barva kremova. A
kombinovalo se to podle men tak, ze ta kremova barva byla bud pouzita na
cely vuz, nebo byla pouzita na pruh. Podle mne se jednalo vzdy o stejnou
barvu (slaby krem). Druha barva, ta z te palety pro T600 byla pouzita na
cele auto krome pruhu nebo na ten pruh. Ale asi se na cely vuz nepouzivaly
vsechny barvy, ale jen nektere. Co zatim vim, tak ta moje tyrkysova, zluta,
seda co posilal Honza. O vic nevim. A pruh jsem zatim videl jen sedy, modry,
cerveny, Julo pise, ze ma tyrkysovy, a tot vse (krome slabeho kremu).
 
Nemyslim si tedy, ze by barevny pruh na boku T600, co zaslal Hozna, byl
jiny, nez mam ja na tyrkysakovi, nebo nez je zakladni barva na trabiky s
tmavebarevnym pruhem. Ale to muzu konecne overit casem in natura, az
zabrousim plast na svem voze na barevny pruh a prilozim vedle toho dvere,
ktere jsem dovezl ze Zlina.
 
Jinak -- ten kombi v Host. vrscih mel zachovanou kremovou barvu v interieru.
Nebyl to tmavy krem, ale svetly.
 
IJ
Prager Profil uživatele
27/5/2004 10:24:51
S tou barevnou kombinaci jsem se odvolaval na toto: Ptal jsem se pana na ten vrak, co stoji v Host. vrsich (tam uz jsem nestihl zajet). Je pry z roku 1965. Originalni barevna kombinace byla pry kremova + pruh tmavsi kremova doslova tak ty barvy oznacil).
 
Myslel jsem, ze ten clovek zminoval svetlejsi kremovy pruh, ale je to obracene. Skoda, myslel jsem, ze to mohla byt ta barevna kombinace. Ale kazdopadne to nasvedcuje tomu, ze se kremove pruhy v kombinacich laku zrejme objevovaly. Asi to je celkem rarita...
 
Co se tyce toho plechu, pokud to je z roku 58, tak pak je to tedy take o necem jinem. Napadlo me, zda ten stary typ vyfuku nemel vyvody treba jen dva, ale zrejme tedy ne. Zkus se nejdriv podivat doma na ten popisek. Pripadne to muzem dat na trabi.de i s obrazkem a zeptat se, kdyz by nam ten popisek nijak nepomohl.
 
V priloze zasilam foto 600 kombi. Zajimave jsou na te fotce hlavne ty chromovane narazniky, rekl bych:-)
 
Honza.
 
______________________________________________________________
> Od: "Ivo Jancik"
> Komu:
> CC:
> Datum: Thu, 27 May 2004 09:58:32 +0200
> Předmět: [trabant forum] Re: P50 Heizung
>
> >...jeste me ale napadlo, jestli to nemuze souviset s pouzitim starsiho
> >typu vyfuku, nez ktery zname my ted, cili ze by to byl plech,
> >ktery se treba pouzival pred tim nasim.
>
> Jak to myslis? Dost dobre nechapu, jak to muze souviset. Podotykam, ze ten
> KND, ze ktereho to je ofocene, je z roku 1958, takze vyobrazeni neznamena
> stare a nove provedeni, ale dva dily montovane soubezne. Predni tlumic v
> tomtez KND ma tri otvory, jako kazdy jiny.
>
> > Jisty clovek se dusoval, ze mel nejakeho sediveho Trabanta
> > s kremovym pruhem.
>
> Kdo to byl?
>
> Jinak -- ta barevna kombinace, co jsi poslal, je zajimava. A docela bych
> rekl, ze je puvodni. Budu muset poprosit Grigara, aby mi zase ukazal fotku
> toho jeho vozitka.
>
> IJ
>
>
Ivosh Profil uživatele + foto
27/5/2004 09:58:32
>...jeste me ale napadlo, jestli to nemuze souviset s pouzitim starsiho
>typu vyfuku, nez ktery zname my ted, cili ze by to byl plech,
>ktery se treba pouzival pred tim nasim.
 
Jak to myslis? Dost dobre nechapu, jak to muze souviset. Podotykam, ze ten
KND, ze ktereho to je ofocene, je z roku 1958, takze vyobrazeni neznamena
stare a nove provedeni, ale dva dily montovane soubezne. Predni tlumic v
tomtez KND ma tri otvory, jako kazdy jiny.
 
> Jisty clovek se dusoval, ze mel nejakeho sediveho Trabanta
> s kremovym pruhem.
 
Kdo to byl?
 
Jinak -- ta barevna kombinace, co jsi poslal, je zajimava. A docela bych
rekl, ze je puvodni. Budu muset poprosit Grigara, aby mi zase ukazal fotku
toho jeho vozitka.
 
IJ
Prager Profil uživatele
27/5/2004 09:51:42
OK, Ivosi, tak se na to zkus doma podivat a napsat. Ta Vladova teorie mi prijde celkem pravdepodobna, jeste me ale napadlo, jestli to nemuze souviset s pouzitim starsiho typu vyfuku, nez ktery zname my ted, cili ze by to byl plech, ktery se treba pouzival pred tim nasim.
 
Jeste se vracim znovu k tomu, co tu Ivos psal asi pred tydnem. Jisty clovek se dusoval, ze mel nejakeho sediveho Trabanta s kremovym pruhem. Ja k tomu posilam opet fotku, kterou jsem myslim posilal jiz trikrat. Rekl bych, ze ten clovek mluvil prave o teto barevne kombinaci. Co myslite?
 
No a za chvilku Vam jeste naskenuju neco pro pobaveni, co jsem dlouhou dobu hledal a vcera to znovu nasel:-) Jiz kdysi jsem to chtel poslat Ivosovi.
 
Honza.
 
______________________________________________________________
> Od: "Ivo Jancik"
> Komu:
> CC:
> Datum: Thu, 27 May 2004 08:46:39 +0200
> Předmět: [trabant forum] Re: P50 Heizung
>
> Ten popisek uz jsem nevyfotil, ale vim, ze to bylo to prvni, co mne nadadlo.
> Nevim ted z hlavy, co tam je, mam tu knizku doma. Ale moc moudry z toho jsem
> nebyl, je tam neco univerzalne nejasneho, typu "Heizung". Zkusim to zitra
> poslat.
>
> Nemohla by to byt treba zimni vybava misto klasickeho "Luftleitblechu", aby
> bylo topeni ucinejsi a zaroven to odmrazovalo skla, jak rika Vlada?
>
> IJ
>
>
Ivosh Profil uživatele + foto
27/5/2004 08:46:39
Ten popisek uz jsem nevyfotil, ale vim, ze to bylo to prvni, co mne nadadlo.
Nevim ted z hlavy, co tam je, mam tu knizku doma. Ale moc moudry z toho jsem
nebyl, je tam neco univerzalne nejasneho, typu "Heizung". Zkusim to zitra
poslat.
 
Nemohla by to byt treba zimni vybava misto klasickeho "Luftleitblechu", aby
bylo topeni ucinejsi a zaroven to odmrazovalo skla, jak rika Vlada?
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
27/5/2004 08:34:02
Souhlasim, ze popisek by se hodil ;-)
Ja bych to tipoval na ofuky predniho skla...
 
Vlada
 
> Ivosi, vypada to na jiny typ zadniho krytu motoru, ktery jsem
> osobne jeste na zadnem voze nevidel. Kazdopadne na nasledujici
> strance, kterou jsi naskenoval jen z pulky, jsou cisla prislusnych
> dilu a mozna sloupec, ktery jiz naskenovany neni, je slovnim popisem
> daneho dilu. Je tomu tak? Pokud ano, zkus prepsat, co je k cislu 5
> napsano. H.
 
> ______________________________________________________________
>> Od: "Ivo Jancik"
>> Komu:
>> CC:
>> Datum: Thu, 27 May 2004 07:34:40 +0200
>> Předmět: [trabant forum] P50 Heizung
>>
>> Zdarec, kluci. Netusite nekdo nahodou, co je ta vec na obrazku oznacena
>> cislem 5?
>>
>> Dik, IJ
>>
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: P50 Heizung

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist