1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

předstih (11)
pityuka
1/1/2008 12:29:04
HAD
Musel som krúžky vymeniť lebo staré už boly veľmi vydraté a motor som musel čo najrýchlejšie spojazdniť.Chcel som vymeniť aj tesniace guferá zo strany zotrvačníka i od reg. ale žiaľ nemal som náhradné po sviatkoch kúpim ak bude lepšie počasie aj tieto vymením. Motor kompressiu má.Dík za pružnú odpoveď.Zároveň želám vNovom roku veľa zdravia elánu amnoho krásnych a veselých chvýl zažitích z našimy VETERÁNMI
Štefan
HaD Profil uživatele + foto
1/1/2008 11:50:24
Ty jsi dával nové pístní kroužky? To není zrovna nejlepší řešení... Představ si co udělá, když dáš do "šišatého" válce (opotřebeného) kulaté kroužky - zhoršíš tím těsnost, staré kroužky byly přizpůsobeny tvaru válce, nové ne, dotýkají se stěn válce menší plochou.
pityuka
1/1/2008 11:40:52
Po zadretí klukovky som vymenil motor za náhradný a kladivká som vymenil za EBZU -aby som ju vyskúšal.Dostal som od priateľa. motor naskočil na prvý pokus-snažil som sa zistiť čo to dokáže
Žiaľ nemám po skúšobnej prevádzke najlepšie dojmy.Motor stratil na pružnosti,horšie ide do otáčok,na dosiahnutie 80km rýchlosti jepotrebný dlhý čas.Predstih som upravil na 3mm.pre oba valce. neviem kde som niečo v nastavení zbabral. Motor som pred montážou prekrúžkoval ak máte skúsenosti pre lepšie nastavenie budem rád keď mi poradíte.neviem či je nutná úprava karburátora Ináč klasické kladivkové zap.mi pracovalo dobre a neni mi problém
znovu ho namontovať. Ak sa dá chcem z EBZI dostat čo najviac,a pokial pracuje dobre u iných motorov mal by aj u mna. vopred dik.
kajjel
31/12/2007 18:11:08
dekuju
majatrabi Profil uživatele
8/12/2007 21:52:35
TO Kajjel: Tady máš postup - [URL]
Kajjel
8/12/2007 21:11:01
ahoj prosim vas koupil jsem si trabiho(Bohose) a potřeboval bych poradit jak udelat PŘEDSTIH!!!!prosim poradte mi nekdo :(
Ivosh Profil uživatele + foto
20/4/2006 09:01:57
Jaký máš karburátor?
rose Profil uživatele
20/4/2006 08:56:54
díky moc za informace a nastavím to jak říkáš tedy 4mm při rozevřeném
VlaVla Profil uživatele + foto
19/4/2006 14:39:56
Já jen doplním, že nulový předstih si nastavíš, pokud nemáš rozpínací přípravek na odstředivý regulátor. Pokud ho vlastníš, tak je lepší ho použít a nastavit si ty 4mm :-)
Ivosh Profil uživatele + foto
19/4/2006 13:37:49
Zhruba nulový předstih je opravdu při volnoběhu. Ta hodnota 4 mm není při
volnoběhu, ale při rozevřeném regulátoru. Takže máš dvě možnosti. Buď
nastavíš 0 při volnoběhu bez rozevřeného regulátoru (metoda "á la Habr" :-))
a budeš věřit, že při rozevření tam jsou 4 mm. Nebo nastavíš 4 mm s
rozevřeným a budeš věřit, že na volnoběh je tam zhruba 0.
 
Já volím druhou možnost. Zhruba 0 znamená něco okolo nuly. Ani výrobce tuto
hodnotu neudává. Je to proto, že prakticky není pro seřizování důležitá.
Význam předstihu při otáčkách 1500 a výš je důležitější. Většinou ti to
pojede i při první možnosti. Je dokonce pravděpodobné, že ti to pojede
dobře. Ale myslím si, že je lepší vědět přesně, jaký předstih máš s
rozevřeným regulátorem. Kvůli optimalizaci výkonu a spotřeby především.
 
Jen ještě doplním, co se většinou zapomíná uvádět. Že posledním karburátorům
předepisoval výrobce ne 4 mm, ale 3 mm. Nebo kombinovaně pro 1 válec 4 a pro
druhý 3 mm.
rose Profil uživatele
19/4/2006 13:16:14
Nazdar chtěl bych se zeptat co si myslíte o nastavení předstihu. Jeden chlápek v trabant dílech mi říkal že se nastavuje nulový předstih a odstředivý regulátor si to pak nastaví podle otáček. Aspoň to tak prej nemlátí ten motor v menších otáčkách. Chtěl jsem si předstih seřídit a nevím jestli nulový nebo normálně 4mm jak udává literatura.Za názor díky
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: předstih

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist