1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

** bez názvu (262)
vladimir Pospech Profil uživatele
10/6/2005 22:27:22
Mohl by nekdo napsat proc se v dnesni dobe tak tezce schani Trabant v dobrem stavu.Ja to nechapu.Ja hledam Trabanta od r.v.1988 v super stavu marne.Diky za odpoved.
Tomas BB, SK
1/6/2005 14:13:07
To cahoun: druha pravdepodobna moznost by mohol byt spatny ventil. U nas na SK (aspon tu v BB) sa ako ND nepredavaju, riesil som to vymenou. Pokial ovsem veris v kvalitu svojich trubiek a hadiciek :-)
Cahoun
1/6/2005 10:42:39
To Peky: Bohuzel nastavenim brzdoveho pedalu to v mem pripade opravdu neni ...
peky
31/5/2005 07:50:00
To Cahoun: aj mne po zohriati sa rozsvietlili brzd. svetla - pricina bola v ziadnej (!!) boli medzi pedalom a brzd. valcom, po vyskrutkovani skrutky asi o lmm bolo po probleme..
julo600
31/5/2005 07:44:22
Ahojte, dakujem vsetkým za rady. Vcera som cestou po Madarsku rozmýslal nad prícinami a spomenul som si na zadný silenblok ako na mozny dovod problemov. Na Nitru si samozrejme pamatam a dakujem pomocníkom za naozaj obetavú pomoc!!! Pozriem sa na to pri najblizsej prilezitosti. Vcera som bol v Madarsku a cim dalej od Budapesti, tým hustejsie sa vyskytujú Trabíky. Bolo pekné vidiet ich po case tolko okolo seba (uz sa tesím na zraz v BB) a pobavilo ma, ked som po dialnici siel 130 a predbehol ma Trabi (aj ked to bol 1,1).
Tomas BB, SK
30/5/2005 13:56:31
To Cahoun: presne toto iste spravanie (po zohriati na slnku rozsvietenie brzdovych svetiel) ma donutilo dalej sa dotycnym dvojokruhom zaoberat a zvolil som klasiku...
Cahoun Profil uživatele + foto
30/5/2005 13:19:13
To Tomas BB: Samozrejme na 1mm jsem nezapomel, ale jelikoz se rozsvítí brzdovky i kdyz je auto zaparkované, stojici na napr na slunci, pak samo zacne brzdit vylucuji moznost jen spinace, bohuzel za jizdy je to opravdu neprijemne. Vidim to na repas stareho a tenhle max jako zalozni. Jen skoda vyhozenych penez.
Tomas BB, SK
30/5/2005 12:32:55
To Julo: taky tipujem zadny silentblok, asi bude iba uvolneny skrutkovy spoj. Ale pozri pre istotu aj obidva predne. Mimochodom, podobny problem si mal na zraze v Nitre, nie? (myslim ze zachranci v podobe Ivosha a Maju odviedli pracu dobre...)
To Cahoun: na 1mm volu medzi tlacnou tyckou a piestom si nezabudol? Pripadne to bude spatny ventil. JA som problemy s dvojokruhom poriesil vymenou za stary dobry a jednoduchy jednookruh.
Cahoun Profil uživatele + foto
30/5/2005 11:54:11
To Julo: Shodou okolnosti mam uplně stejný problém ....
1) měl jsem zlomený zadní držák na silentblok (bouchal motor o kastli) a po výměně se chová stejně, na zpátečku se auto klepe, jak kdyby měl motor utéct z kastle, nehledě na to že ještě vyskakuje.
2) jak se ohřejí brzdy rozsvěcí se mi brzdové světla, kvuli tomu že zůstavají vyset.
Brzdový válec mám nový IFA necely rok stary, ale tolik problémů jsem tedy ještě s válcem za celou dobu neměl... :-(
Ivosh Profil uživatele + foto
30/5/2005 09:40:15
To Julo: doporučuji ověřit silentbloky motoru a převodovky, resp. zadní
úhelník držící převodovku na silentbloku. Jednou jsem jel s vozem, který měl
zadní úhelník zlomený, a byly to slušné rany. Ovšem i při rozjíždění vpřed,
což ty píšeš, že nemáš.
julo600
30/5/2005 08:14:29
Ahojte. Mam nejaku otázku na skúsenejších. Pri cúvaní na Trabíku, keď prudsie pustím spojku, začne auto cukať a poskakovaním so zvvlášnymi akoby údermi sa pohybuje. Ak spojku púšťam úplne jemne tak sa to nedeje, ale ak ju pustím jemne úplne a potom prudšie pridám plyn, správanie sa opakuje. Pri pohybe vpred sa to nedeje. Spojka na doplnenie, zaberá temer uplne hore, teda tesne pred uplnym uvoľnením pedálu. Mne sa zdá že by to mahlo byť ložisko v prevodovke, alebo spojkou, presne ale neviem čo je s ňou. Ešte ma napadá, že ostáva vysieť zadná przda, ale to zistím ľahko (večer). Ďakujem za rady. Mimochodom, práve odchádzam do Budapešti, do krajiny Trabantov. Idem len na "otočku" ale som zvedavý či zbadám nejakú 600vku.
Honza BK
16/5/2005 13:23:51
Snad už poslední příspěvek k průměrům gumiček zadních brdových válečků. Když nevím, tak mi vždycky pomůže "starý dobrý Vlasta Šlehofer", který ty trabiky měl opravdu v malíčku. Jeho kniha "Údržba a opravy vozů Trabant 600 a 601" je nepřekonatelná. Vyšla v pěti vydáních a opravdu obsahuje i technické údaje a opravy od T 600. A k válečkům - na straně 186 má přehled průměrů válečků a z toho i gumiček:
průměr 19,05 byl do 30. 3. 1968
průměr 18,87 od 1. 4. 1968 (od č. karoserie 12-04852 tudor a 15-48923 kombi)
Také v katalogu bývalé Mototechny jsou uváděny všechny průměry gumiček brzdových válečků.
I Habr se může přehlédnout i když to určitě zná.
Ahoj, Honza BK
Pavel JHB Profil uživatele
5/5/2005 21:41:11
S tou soupravou na lepeni jsi me prekvapil, mam jich nekolik a vsechny maji plastovou "klicku" na ten vyvrtavak/vodic hribku.
julo600
5/5/2005 16:41:33
Ahoj Tomas, ano, asi mas pravdu, aj mne sa zda ze je to pomocka pri zapadnuti. Da sa to jednoducho nasadit na koleso, su vo vrecusku 2 ks... Len neviem ci to funguje a ci sa to da pouzit i na riadenu (prednu) napravu. Mozno je to urcene pre skodovky a ine auta s hnanou zadnou napravou. Pomôcka je nepouzita, nedotknuta, avsak majitel uz nezije a rodinny prislusnici vedeli len tolko, ze je to nieco k autu.
Tomas BB, SK
5/5/2005 16:17:52
Trochu mi to pripomina stojan na hrniec na nasom prenosnom plynovom varici :-)
Ale vazne, nebude to najaka obdoba snehovych retazi?
julo600
5/5/2005 14:06:51
mozno aj ano, ale ako to upevnit ku podlahe? Myslim ze je to na nieco ine, snad sa najde nejaky pamätnik ktory si spomenie na urcenie tejto kopy ocele.
Cahoun Profil uživatele + foto
5/5/2005 13:45:39
Vypada to jak zaves na rezervu pod auto .... jen tipuji.
julo600
5/5/2005 10:56:10
a este jeden
Přílohy:  p1010145.jpg (145,2 kB)
julo600
5/5/2005 10:53:28
Som celkom netrpezlivy, a tak si dovolim este raz zopakovat otazku. Vie niekto co by na obrazku mohlo byt? Neviem ake je pouzitie vecičky (pomocky) na fotke.
Přílohy:  p1010149.jpg (143,6 kB)
Julo 601 Profil uživatele
5/5/2005 10:01:36
Je mozne zakupit nove ihlickove lozisko na klukovku? Medzi ojnicu a piest? Aky ma rozmer, oznacenie, alebo ine parametre? Potrebujem vymenit, no neviem ci sa to da este kupit, ci pasuje z niecoho ineho, ci sa takyto rozmer este vyraba. Vdaka za pomoc
Vít
5/5/2005 08:55:16
Také jsem nedávno tuto soupravu sehnal, ale bez návodu k použití a bez lepidla. Jinak též ve výborném stavu. Pro mne je ale neaktuální, protože mám pneu s dušemi.
julo600
5/5/2005 08:26:21
a este suprava
Přílohy:  p1010142.jpg (141,3 kB)
julo600
5/5/2005 08:25:52
:o)))) fotky
Přílohy:  p1010148.jpg (140,0 kB)
julo600
5/5/2005 08:24:08
Ahojte, včera som ulovil dve zaujímavé vecičky, prikladám foto. Jedna je súprava na lepenie bezdušových pneumatík. Mám diely z podobných súprav, no takuto kompletnú a v perfektnom stave som videl prvý krát, myslím, že bude zaujímavým dobovým doplnkom Trabiho. Tá druhá vec je skôr záhadou pre mna, než úlovkom. Mám typ na to, čo by to mohlo byť. Rád by som ale počul vaše názory, prípadne ak to niekto pozná, nech mi prezradí určenie tejto pomôcky. Na doplnenie: rozmer strany vnútorného plechového štvorca je cca 17cm, dalej súprava obsahuje silný elastický krúžok, 4 ks hákov, materiál je oceľ - to všetko je tam 2x. Nie som si istý či je zariadenie určené Trabantu, možno je univerzálne. Ďakuejm za názory
julo600
2/5/2005 08:19:43
Ahoj, tak som svojim peripetiam s dodavkou paliva do motora učinil koniec. Problemom bol uvoľnený - vyskrutkovaný ihlový ventil. Ten už po malom naplnení nadržky benzinom zastavil privod - to bol celý problém.
předchozí předchozí  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11  další další

Odepsat na: ** bez názvu

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist