1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

** bez názvu (252)
julo600
30/5/2005 08:14:29
Ahojte. Mam nejaku otázku na skúsenejších. Pri cúvaní na Trabíku, keď prudsie pustím spojku, začne auto cukať a poskakovaním so zvvlášnymi akoby údermi sa pohybuje. Ak spojku púšťam úplne jemne tak sa to nedeje, ale ak ju pustím jemne úplne a potom prudšie pridám plyn, správanie sa opakuje. Pri pohybe vpred sa to nedeje. Spojka na doplnenie, zaberá temer uplne hore, teda tesne pred uplnym uvoľnením pedálu. Mne sa zdá že by to mahlo byť ložisko v prevodovke, alebo spojkou, presne ale neviem čo je s ňou. Ešte ma napadá, že ostáva vysieť zadná przda, ale to zistím ľahko (večer). Ďakujem za rady. Mimochodom, práve odchádzam do Budapešti, do krajiny Trabantov. Idem len na "otočku" ale som zvedavý či zbadám nejakú 600vku.
Honza BK
16/5/2005 13:23:51
Snad už poslední příspěvek k průměrům gumiček zadních brdových válečků. Když nevím, tak mi vždycky pomůže "starý dobrý Vlasta Šlehofer", který ty trabiky měl opravdu v malíčku. Jeho kniha "Údržba a opravy vozů Trabant 600 a 601" je nepřekonatelná. Vyšla v pěti vydáních a opravdu obsahuje i technické údaje a opravy od T 600. A k válečkům - na straně 186 má přehled průměrů válečků a z toho i gumiček:
průměr 19,05 byl do 30. 3. 1968
průměr 18,87 od 1. 4. 1968 (od č. karoserie 12-04852 tudor a 15-48923 kombi)
Také v katalogu bývalé Mototechny jsou uváděny všechny průměry gumiček brzdových válečků.
I Habr se může přehlédnout i když to určitě zná.
Ahoj, Honza BK
Pavel JHB Profil uživatele
5/5/2005 21:41:11
S tou soupravou na lepeni jsi me prekvapil, mam jich nekolik a vsechny maji plastovou "klicku" na ten vyvrtavak/vodic hribku.
julo600
5/5/2005 16:41:33
Ahoj Tomas, ano, asi mas pravdu, aj mne sa zda ze je to pomocka pri zapadnuti. Da sa to jednoducho nasadit na koleso, su vo vrecusku 2 ks... Len neviem ci to funguje a ci sa to da pouzit i na riadenu (prednu) napravu. Mozno je to urcene pre skodovky a ine auta s hnanou zadnou napravou. Pomôcka je nepouzita, nedotknuta, avsak majitel uz nezije a rodinny prislusnici vedeli len tolko, ze je to nieco k autu.
Tomas BB, SK
5/5/2005 16:17:52
Trochu mi to pripomina stojan na hrniec na nasom prenosnom plynovom varici :-)
Ale vazne, nebude to najaka obdoba snehovych retazi?
julo600
5/5/2005 14:06:51
mozno aj ano, ale ako to upevnit ku podlahe? Myslim ze je to na nieco ine, snad sa najde nejaky pamätnik ktory si spomenie na urcenie tejto kopy ocele.
Cahoun Profil uživatele + foto
5/5/2005 13:45:39
Vypada to jak zaves na rezervu pod auto .... jen tipuji.
julo600
5/5/2005 10:56:10
a este jeden
Přílohy:  p1010145.jpg (145,2 kB)
julo600
5/5/2005 10:53:28
Som celkom netrpezlivy, a tak si dovolim este raz zopakovat otazku. Vie niekto co by na obrazku mohlo byt? Neviem ake je pouzitie vecičky (pomocky) na fotke.
Přílohy:  p1010149.jpg (143,6 kB)
Julo 601 Profil uživatele
5/5/2005 10:01:36
Je mozne zakupit nove ihlickove lozisko na klukovku? Medzi ojnicu a piest? Aky ma rozmer, oznacenie, alebo ine parametre? Potrebujem vymenit, no neviem ci sa to da este kupit, ci pasuje z niecoho ineho, ci sa takyto rozmer este vyraba. Vdaka za pomoc
Vít
5/5/2005 08:55:16
Také jsem nedávno tuto soupravu sehnal, ale bez návodu k použití a bez lepidla. Jinak též ve výborném stavu. Pro mne je ale neaktuální, protože mám pneu s dušemi.
julo600
5/5/2005 08:26:21
a este suprava
Přílohy:  p1010142.jpg (141,3 kB)
julo600
5/5/2005 08:25:52
:o)))) fotky
Přílohy:  p1010148.jpg (140,0 kB)
julo600
5/5/2005 08:24:08
Ahojte, včera som ulovil dve zaujímavé vecičky, prikladám foto. Jedna je súprava na lepenie bezdušových pneumatík. Mám diely z podobných súprav, no takuto kompletnú a v perfektnom stave som videl prvý krát, myslím, že bude zaujímavým dobovým doplnkom Trabiho. Tá druhá vec je skôr záhadou pre mna, než úlovkom. Mám typ na to, čo by to mohlo byť. Rád by som ale počul vaše názory, prípadne ak to niekto pozná, nech mi prezradí určenie tejto pomôcky. Na doplnenie: rozmer strany vnútorného plechového štvorca je cca 17cm, dalej súprava obsahuje silný elastický krúžok, 4 ks hákov, materiál je oceľ - to všetko je tam 2x. Nie som si istý či je zariadenie určené Trabantu, možno je univerzálne. Ďakuejm za názory
julo600
2/5/2005 08:19:43
Ahoj, tak som svojim peripetiam s dodavkou paliva do motora učinil koniec. Problemom bol uvoľnený - vyskrutkovaný ihlový ventil. Ten už po malom naplnení nadržky benzinom zastavil privod - to bol celý problém.
julo600
29/4/2005 09:56:08
Ventil som neprefukol, to je pravda, ale nechal som benzin vytekat pri skuske funkcnosti ventila - v polohe rezervy i pred rezervou. Siel sice slabym prudom, ale suvislym, nepretrzitym. Hadicu som namontoval celkom novu v septembri - pancierovu, ale neviem aka je stara v skutocnosti, mozno je prezreta. Asi ma po praci opat caka laborovanie. Velmi ma to netesi, lebo zajtra zacina medzinarodna veteransky zraz v Kosiciach a ja som tam slubil obe 600vky. Snad to rozchodim. Navyse musim na lim. nastavit simplexi, a to sa mi práve nechce, obnasa to totiz demontaz vsetkych kolies. Dolezite je ale opravit privod paliva, aby bol kombik mobilny.
Cahoun Profil uživatele + foto
29/4/2005 09:30:35
Predpokladam, ze fouknout do otevreneho kohoutu si zkousel, vydroleny korek testneni neni dobry kamarad. K tem hadickam, kuriozni bylo, ze vzdy nabobtnaly pri delsi jizde, jedno fouknuti napovi dostatecne. Ucpat trysku na karburatoru se mi jeste nepovedlo, ale samozrejme mozne to je.
julo600
29/4/2005 08:20:44
Tak som vecer vymontoval nadrz a vycistil odkalovaciu nadrzku - vysypal som odtial svinstva akoby si v nej niekto zalieval turecku kavu. Avsak nepomohlo to, asi musim pozriet i karburatur a hadicu.
Cahoun Profil uživatele + foto
28/4/2005 10:47:39
Kdysi se mi podarilo to same, postupnym rozebiranim jsem odhalil dve priciny -
1) hadicky ke karbecu byli tak zarostle, ze palivo teklo moc pomalu
2) palivovy kohout - jakmile stav klesl na rezervu prestaval motor bezet, rozebrat vycistit kohout i nadrz.
julo600
28/4/2005 09:17:19
Ahojte, dnes ráno som do práce nedosiel autom, hoci z domu som na nom vystartoval - motoru sa zastavil chod a podarilo sa ho nastartovat maximalne na 20-30 sekund. Proste som si siel a naraz motor zastavil, myslel som ze je to palivo chybajuce, ale hoci ho bolo len na dne, palivam to asi nebolo. Zistil som totiz ze do karburátora tecie, skontroloval som i sviecky - vyzerali perfektne, boli suché - teda to vyzera na to, ze palivo sa z karburátora do motora nedostava. Domov ma odtiahli a do prace som prisiel druhym Trabim (oooo aké to stastie nemat len jeden Trabant). Nez sa pustím do skúmania, nema niekto radu co by to mohlo byt? Mna napada zasvineny karburator, ale i to je dost vseobecna diagnoza. Dakujem za rady vopred.
Johny
5/4/2005 09:26:07
To se samozřejmě chystám. Je vubec možné aby tam vznikla nějaká trhlinka? Mastnota začíná na přední straně zhruba ve sváru válce!
Ivosh Profil uživatele + foto
5/4/2005 09:09:51
> Zdar. Mám tento problém. ... Nejde o nějakou mikroprasklinku válce?
 
To asi snad ani nejde. Já si myslím, že u všech těchto problémů se
zanesenými válci a plechy chlazení by mělo jít dopátrat, odkud to jde. U
zdroje by mělo být nejvíc svinstva. Pak bych to vyčistil a znovu projel.
Okamžitě uvidíte, odkud vám to jde.
 
IJ
Johny
5/4/2005 07:23:44
Zdar. Mám tento problém. Mezi 4-6 žebrem odvrchu (pod hlavou) mám černou mastnotu, která zasahuje až na zadní plech, kde je flek. Po prohlídce jsem zjistil, že těsnění pod výfukovým kolenem OK pod hlavou OK. Nejde o nějakou mikroprasklinku válce? Auto startuje a jede parádně.
julo cako
14/3/2005 14:58:01
Ahojte
 
Auto som kúpil pojazdne odhlásené a chastal sa na renováciu. Avsak potreboval som peniaze a mal som 600 lim, tak som ho predal. Predal som ho pred renováciou, zato skopletizovane, aspon teda kompletnejsia ako som ho nadobudol. Inak asi rok mi trvalo nez som ho získal. Majitel sa nechcel nechat presvedcit. Bola to zvlástna transakcia - vymenil som ho za 60i lim. Auto som predalveteránistovy z Košíc a ten je i šéfom veteránklubu. Fotky sú z jednej male výstavky oldtimerov v obchodnom centre v Košiciach. Nic moc akcia, ale mal som tam i ja exempláre a fotografie čo som vám poslal som fotil ja. Voz vyzerá na fotkách lepšia ako v skutočnosti je, ale ni je to žiaden šrot. Bol v kondíci dojsť do Prahy sám, ale bolo bezpečnejšie riešť to autovlakom.
Zistím i meno a adresu súčasného majiteľa, nie je to problém. Spomínal zrazy v Zwikau, takže asi to bude tiež "fanda".
Mimochodom, Trabi sa predával inzerátom cez net a boli reakcie i z Veľkej Británie a Nemecka. Trabi bol už ale predaný.
Asi vás zaujíma i cena. Nešírte ju prosím ;o) , ja ju viem presne, ale je to medzi 30 - 40 000,- českých korún.
 
Prosím vás ale o fotografiu strešného tapacírunku v T 600 kombi. Ja som si nestihol pozriť na predanom Trabíku a v mojom nieje a nebolo pri kúpe nič.
 
Ďakujem
 
JULO
 
> Ahoj,
>
> krasne fotky! Me by docela zajimaly
> podrobnosti - to auto je vyfoceno v nejakem
> muzeu? Prodaval jsi ten vuz jiz renovovany
> nebo ho takto zrenovoval dalsi majitel?
>
> Mne asi pred 14 dny prislo par zvlastnich
> emailu od jisteho cloveka, ktery se me ptal na
> hodnotu T 600 v puvodnim vybornem stavu bez
> zasahu a cca s 60 tisici najetymi km. Kdyz
> jsem mu pak odepsal, pak reagoval jeste jednou
> a pointa byla takova, ze vuz vlastni on,
> nehodla ho prodavat a pta se ciste jen tak.
> Prislo mi to docela zvlastni.
>
> Vlado, jak pokracujes v renovaci??? A ty
> Ivosi?:-)
>
> Posilam Vam v priloze obrazek z jednoho
> autosalonu:-)
>
> Mejte se fajn
>
> Honza.
>
>
>
> _______________________________________________
> ______________
> > Od: julo cako
> > Komu:
> > Datum: 14 Mar 2005 12:20:47 +0100 (CET)
> > Předmět: [trabant forum] Nový Trabi 600
> Kombi v ČR
> >
> >
> > Ahojte, asi pred mesiacom sa predal z Košíc
> jeden Trabant 600 kombi ku Prahe. Ak niekoho
> zaujímajú podrobnosti, možem zistiť. Ale kúpil
> ho človek, povodom vraj Nemec bývajúci 50 km
> od Prahy smerom na Usti n Labem. Trabant bol
> pred renováciou moj, 1964, bez TP, pojazdný.
> Preprava sa uskutočnila autovlakom Košice -
> Praha, zvyšok po vlastnej osi a vlastnými
> silami. Prikladám fotky súčasného stavu 1 rok
> staré.
> >
> > P.S. teším sa do Brna
> >
> > prajem pekný deň
> >
> > ________
> > Videli ste uz [URL]?
> > Najpopularnejsie dennicky na slovenskom
> internete.
> >
>
>
> Pozri prilohu.
> See attached file.
>
 
________
Videli ste uz [URL]?
Najpopularnejsie dennicky na slovenskom internete.
julo cako
14/3/2005 12:20:47
Ahojte, asi pred mesiacom sa predal z Košíc jeden Trabant 600 kombi ku Prahe. Ak niekoho zaujímajú podrobnosti, možem zistiť. Ale kúpil ho človek, povodom vraj Nemec bývajúci 50 km od Prahy smerom na ·Usti n Labem. Trabant bol pred renováciou moj, 1964, bez TP, pojazdný. Preprava sa uskutočnila autovlakom Košice - Praha, zvyšok po vlastnej osi a vlastnými silami. Prikladám fotky súčasného stavu 1 rok staré.
 
P.S. teším sa do Brna
 
prajem pekný deň
 
________
Videli ste uz [URL]?
Najpopularnejsie dennicky na slovenskom internete.
předchozí předchozí  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11  další další

Odepsat na: ** bez názvu

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist