1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Oleje (146)
Dr.Collins
23/6/2017 16:19:46
Toto je informovat veřejnost o muži nebo ženě, která je zdravá a 100% vážná při prodeji ledviny, by měla naléhavě kontaktovat nemocnici Dr.Collins e-mail: doctorcollins3@gmail.com |, protože máme mnoho pacientů, kteří jsou v současné době v Potřeba transplantace ledvin, hledáte příležitost prodávat svou ledvinu za peníze kvůli finančnímu rozpadu a my mu poskytneme 800 000 dolarů za ledvinu. A také máme hiv / pomoc lék, pokud potřebujete lék také jen nám pošlete nyní, EMAIL: doctorcollins3@gmail.com .. whats-app číslo +2348108439977 děkuji.
Dékány.
11/12/2015 05:40:11
Potřebujete naléhavou půjčku (fondů)? Pokud ano, kontaktujte nás pro více informací prostřednictvím našeho e-mailu: (dakany.endre@gmail.com)
 
Nabídka půjčky
Nabízím spolehlivou půjčku
13/8/2015 16:33:42
ahoj
Jsem osoba, která nabízí půjčky až do 5000czk 90000000czk s rozumnou mírou. Jsem ecofinanceplus@gmail.com
děkuji
Přílohy:  383_thumbnail.jpg (10,4 kB)
Eda Profil uživatele
10/10/2013 19:46:57
Taky rezaví nádrž zevnitř. Nechal jsem benzín cca 8-9 litrů v nádrží a po roce je nádrž zevnitř rezavá jak liška. Biosložka obsahuje líh, ten vodu a když se nejezdí tak rezne.
Taky jsem dělal test s Etanolem E85 s olejem M2T po smísení vytvoří takovou bílou emulzi, po odstáti je olej dole a zbytek čirý etanol nahoře. Kdo má v nádrží málo a přepne na rezervu, nateče mu hustý olej do karburátoru a ucpe karb. Pokud je v nádrží více, kohout v poloze puštěno (né rezerva) motor sice pojede na čistý etanol, ale po krátké jízdě se směs v nádrží promíchá a motoru neublíži.
Na čistý etanol (s olejem) se dá jezdit, hůře staruje, studený motor nechce jet, po zahřáti nepoznáte rozdíl. Jezdil jsem ale 1/3 benzín, 2/3 etanol bez problému. Na zimu ale nedoporučuji. Provoz denně - Trabant
Miroslav Urban
9/10/2013 14:42:02
Ja jsem slysel, ze toto delaji pridane slavne bioslozky, kamarad zadrel na
jare pilku a kdyz v servisu zminil, ze bral benzin co tankoval pred zimou,
tak mu servisak rekl, ze namichany benzin spotrebovat tak do mesice
slysel jsem to uz z vice stran, ze bioslozka degraduje maziva
 
---------- Původní zpráva ----------
Od: Zahajskej
Datum: 9. 10. 2013
Předmět: [Trabant diskuze] Re: Oleje
 
"Už někdo řešil degradaci oleje v benzínu Natural? Již z mnoho stran jsem
slyšel, že Natural delším skladováním rozkládá olej. Cca po třech měsících
může spadnout poměr i na dvojnásobek, z 1:50 na 1:100., po půl roce může
"sežrat" olej všechen."
Zahajskej
9/10/2013 11:29:02
Už někdo řešil degradaci oleje v benzínu Natural? Již z mnoho stran jsem slyšel, že Natural delším skladováním rozkládá olej. Cca po třech měsících může spadnout poměr i na dvojnásobek, z 1:50 na 1:100., po půl roce může "sežrat" olej všechen.
Danky
21/7/2013 16:10:47
Je to jedno, special/natural... stejně ani jeden z těch benzínů už doopravdy benzín není...
Panky
21/7/2013 01:32:09
U nás v Trutnově maj special 91 stále k dostupnosti za 36kč/L takže u nás se trabanti mají stále dobře jako kdysy předtím
Jiří Beneš
29/12/2011 15:20:26
Pánové pro ty,kteří bydlí u Plzně a myslí si že speciál 91 neni kd dostání já osobně vím a kupuji na Rokycanské třídě v Plzni na Doubravce u pumpy DEA ho mají pořád.Od známých jsem slyšel že ho prodávají i na horách(Šumava),ale to neni ověřeno,Plzen Rokycanská je ověřeno.
habr Profil uživatele
27/12/2011 16:24:06
Děkujeme za velmi cenné upozornění. Pro toho kdo jej používá je to rada k nezaplacení.
Jiří Koch
27/12/2011 15:51:38
Dobrý den,chtěl bych upozornit na olej Divinol FF.Zadřel jsem s ním dva motory v Trabantu a přidřel pionýra,i když jsem dával poměr 1 ku 30!Tak pozor na něj.Má červenou barvu
Ježek
5/12/2011 17:41:16
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak jste spokojen s tím olejem mogul TS a paramo m2t super? který Vám přijde že víc karbonuje? děkuji za odpověd
JawasakiCZ
12/1/2011 18:37:39
trošku jsem se ponořil do internetových obchodů s 2t oleji a porovnával ceny a jejich specifikace.
 
nejrozumněji mi dle jaso/api a ceny vychází buď Paramáckej Trysk M2T super 100,-/litr nebo Mogulí TS 80,-/litr. Vzhledem k tomu že k podnikové prodejně parama to mám z práce 5 minut autem vyhrál M2T super. Vámi zmíněný TS se mi kvuli dvacce na litru samo líbí víc, ale když si to objednám z netu nebo koupím v obyč prodejně, vyjde mě pomalu dráž ne ramáckej hnědáček ;-)
díky za tipy, pomohlo to
Pavel JHB Profil uživatele
12/1/2011 17:31:03
Pokud se pouzije TSF je zbytecne drahej. U na uz je uz dnes hodne pres 200. Naprosto srovnatelnej s nim je Divinol za 130,-
Pri konstrukci motoru T ale bohate postaci TS.
JawasakiCZ
12/1/2011 11:45:15
Pánové , načetl jsem co šlo. Já zakoupil trabimu TSF. Když jsem na něj drandil Jawku 350/639 tak oproti M2T asi opravdu kouřivost šla dolu. V zásadě by tedy TSF neměl trabimu ublížit. Ještě jsem s ním teda na TSF nejel. Oč mi jde. za svou éru jsem dvoutaktářů pár potkal, něco sám vyzkoušel, něco načetl. TSF a M2T, neublíží v nádrži smíchání? M2T máte odzkoušeného jakého "kvalitního výrobce" neb jsem nabyl názoru že M2T od jednoho není to samé jako M2T od druhého.. Vzhledem k tomu že jsem skoro z Pardubic, hodlám brát paramo.
Daniel Profil uživatele
11/1/2011 19:25:35
Dobrý večer, mám dotaz. Mám babettu 210, liju tam olej Castrol garen 2T občas dojde, tak dám M2t. Tankuju Natural 95+1:40 olej, dřív sem dával special, ale ten zrusili. Chtěl bych se zeptat jestli tam muzu tankovat od Benziny benzín Vervu 100 nebo Natural 98? Jednou sem si koupil ethanol 85 jede to dobře, ale najednou mi to nešlo nastartovat tak sem to odpustil a dal zpatky natural a zase jela.
Jirka
9/12/2010 12:00:27
K problematice oleje jsem se vyjádřil už 1.10.2008. Za tím co jsem napsal si stojím. Řešit olej do Trabanta je plýtváním času a hlavně peněz. Od doby, kdy do našebo motoru lijeme M2T napřed Hekru, potom Paramo tak nemáme problémy. Za tři roky jsme nalétali 260 hod. a to jsem na letadle vyškolil několik žáků, což pro motor představuje dosti značné zatížení. Pro představu 1,5 min. plný plyn do výšky 250 m. Pak 2 min cestovní režim a pak 1.5 min sestup na přistání s motorem na volnoběh. Po dosednutí znovu a tak třeba celou hodinu. V Brně se dá koupil nalévané Paramo M2T za 57 kč litr.Ředíme 1:40 a trysku máme 115 ať se motor maže, když dostává tak zabrat. Za celou dobu se z důvodů špatného mazání ani jednou nezastavil, takže jsem si troufl i na přelety až do Lučence, nebo za dva dny kolem republiky. Po těchto zkušenostech nevidím důvod lít do trabanta něco, co stojí víc než 100 - 180Kč a jak je vidět z mnoha příspěvků, tak to ani nedopadá dobře. Hlavně aby olej měl při 100 stupních viskozitu 15-17, zatímco nové moderní polo a syntetiky mají 7-8. jsou řídké a trabošem protečou a nenamaží. Ať si každý leje do svého motoru sám co chce, ale vymýšlet něco co je dávno vymyšlené je zbytečné. Jinak přeji všem trabantistům ať jim to jezdí.
Martin Kopecký Profil uživatele
14/1/2010 09:45:13
adam: Děláš si z nás legraci? Co takhle malinko hledat? Pro bronzová pouzdra se míchá 1:33 a pro jehličková ložiska 1:50.
adam
4/1/2010 16:37:56
JE PRAVDA ŽE SE OLEJ MÍCHÁ Z BENZÍNEM JAKO DO FECHTLA ???STEJNEJ POMĚR ??? PROSÍM ODEPIŠTE
trabas Profil uživatele + foto
24/11/2009 22:49:59
Jsem mezi trabanťáky novas. Mám svého trabíka jen od 8.11.09. Letos jsem odjel asi 6 srazů a 9 výletů. Začátkem sezóny byly nějaké potíže se strženými závity u šroubů hlav, což se vyřešilo vyříznutím M12 a použitím 4 kusů"steftů" 12/10 a je zatím po problému. Testovací jízdy byly i mimo uvedené trabiakce. Po celou dobu hlavně používám olej M2T, poslední dobou kupován výhradne olej M2T u pumpy "ONO" výrobce asi Pardubice, nebo Kolín. Poměr míšení 1:50. Trabant stál asi pět let na dvoře a před tím jezdil majitel 300 až 500 km za rok. Nejprve se to muselo rozběhnout. Byla provedena výměna zapalování EBZA za trdiční kontaktní. Při jízdě ho nějak nešetřím a zvláště při letním období, kdy používám menší kola o vytáčení motoru není nouze. Zatím žádné problémy s mazáním nemám. Karburátor 28H 1-1. V minulosti, kdy syn závodil v motokárách jsme používali olej Castrol A 747 (1 litr asi za 700Kč, později MOTUL (ne mogul) speciální závodní olej asi za 400Kč litr a benzin 98 až 100 oct. Mazání 1:25-30. Byl to upravený motor TM 125 ccm a točil asi do 13 tis. otáček a výkon údajně cca 43koní. Osazení karburátoru podle počasí. Tam jsme M2T nedávali, bylo by to pak hodně drahé. Cena nového neupraveného motoru byla asi 130 tis.Kč. Myslím si, že cpát do trabíka nějaký super drahý olej je opravdu zbytečné. Jenom ještě poznámku. Myslíte si, že když dáváte více oleje, že je to dobře? Že to nemá vliv na bohatost či chudost směsi? Někudy jde vzduch a někudy směs benzinu s olejem a čím je víc oleje, tím je míň benzinu. Na olej to nejede, ten maže. Nebo to není pravda? (při stejné trysce). Pak vliv vzduchu za vedra, za mokra, v nížině v horách. To u trabanta řešit nemusíme.
Přílohy:  zavodmotokar.jpg (221,0 kB)
HaD Profil uživatele + foto
24/11/2009 21:49:03
Pavel JHB > Motor byl dělaný na M2T, tak je lepší po nějakých desítkách tisíc kilometrů vyměnit výfuk, než po stejné vzdálenosti měnit motor. Zeptej se Vládi (VlaVla), ten by ti řekl, jak dopadl s nejedním motorej, kterému začal dívat Shell SX.
Tomáš Kouřil Profil uživatele
22/11/2009 19:04:06
Ono taky záleží jaké M2t. Já se zatím setkal se 3 druhy.Každý jiný vyrobce. To od Parama neberu, leda do jawky, to m2t od mogul se nazyva myslím TS, s tím jsem moc nejezdil.Ale pak je jeste další M2T, je takové řidčí a spokojenostJe to pruhledný obal, a na něm napsano trabant, wartburg a ještě něco.... Kolega ho používá, má najeto už pár desítek tisic s timto olejem a nemuže si to vynachvalit, kvalitou i cenou.Cena myslím nejakych 72 kč/l . Jednou jsem použil ten Castrol TT, protože na benzince nic jinyho neměli, stal me tehdy cca 5let zpet 200kč/litr... že by se to nějak zmenilo, chod motoru , to semi nezdalo... on taky ten motor nebyl nic zazračnyho.
 
Pavel JHB Profil uživatele
22/11/2009 09:55:00
Tomáš Kouřil> Ver, ze na Castrolu TT je taky motorka a motorka ne nej ujede
max 50km. M2T mu sice chutna, ale silne ho karbonuje, coz neni pri cenach ND
na motory a vyfuku taky to prave orechove. :-)
Tomáš Kouřil Profil uživatele
21/11/2009 20:29:29
Kdekdo si tento shelladvance chválí... já na něj jezdil jak dlouho,...to jen protože byl zdarma... a oddělal sem na tom motor, to fakt nekecám. za rok byl mrtvej.
 
na obalu toho shell mas obrazek motorky silniční, tudíž je to pro motory vysokootačkove 2t, ne pro trabanta. proto leju M2t a vklidu.... trabantu chutná.
HaD Profil uživatele + foto
20/11/2009 21:52:40
Filip > Shell SX není příliš vhodný, protože je velmi řídký. Jeho viskozita je kolem 8, M2T má asi 15.
na začátek předchozí  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6  další další

Odepsat na: Oleje

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2017 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist