1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Prolis na SPZ (1971) (47)
edmundo
15/12/2018 10:04:23
Dobrý den, pane / paní
Získejte tento pohodlný a spolehlivý finanční úvěr od přímého poskytovatele. Jasná a srozumitelná smlouva, jasné pracovní podmínky.
Do 60 minut od vašeho požadavku víte, zda vám mohu poskytnout půjčku a za jakých podmínek.
Pokud je úvěr schválen, budou prostředky okamžitě vyplaceny.
Tato nabídka je platná po celé Evropě.
Garantuji vám spravedlivou a profesionální dohodu.
Moje úroková sazba je 3%.
Můžete splatit od 2 000 do 5 000 000.
 
E-mail: edmundo.casar@gmail.com
Přílohy:  telechargement.jpg (10,3 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
6/3/2006 07:37:33
Nemusíš. Není to povinná výbava, pokud se s tím auto nevyrobilo, nebude
nikdo chtít, abys to tam dodělával.
juch Profil uživatele
6/3/2006 00:40:58
ještě mám takový technický dotaz. když nemam v Trabim spínač na varovné blikačky, musím jej tam přidelat aby na STK nebyli problémy ?? nebo jak se to řeší ? Diky.
Ivosh Profil uživatele + foto
3/3/2006 07:26:58
Tezko rict. Muze to byt taky jen slusna vrstva tmelu, resistinu, nebo neceho
podobneho.
Juch Profil uživatele
2/3/2006 13:41:37
Tak jsem to vyfotil, dle hrubosti okolo, bych řekl že to je navařené.Třeba se mýlím, to zjistím až sloupu dolu vrstvu resistinu.
Přílohy:  smesovac.jpg (64,9 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
2/3/2006 08:56:09
> Je zde už nové , široké topení, avšak je vidět, že bylo zřejmě vařené
> dodatečné.
 
To by mne docela zajimalo, bylo by foto tech svaru?
JUCH Profil uživatele
1/3/2006 22:40:18
Je zde už nové , široké topení, avšak je vidět, že bylo zřejmě vařené dodatečné. Takže uzká roura tam asi dřív byla. :( ale je už tlustá, a smesovac je sundavací.
Ivosh Profil uživatele + foto
1/3/2006 07:28:07
> Dospěl jsme k závěru, že radši udělám to auto na rok 1975.
 
Co třeba vstup pro topení? Taky zásadní věc na kastli, se kterou bez
pořádného vyvařování nehneš. Je starý typ s úzkým hrdlem nebo nový typ s
širokým hrdlem a sundávací směšovací komorou?
Ivosh Profil uživatele + foto
1/3/2006 07:26:53
> na autě je spousta součástek, na kterých je vyražen rok 71, takže alespoň
> to souhlasí.
 
To je velmi dobré vodítko.
JUCH Profil uživatele
28/2/2006 22:50:05
Hmm, jak jsem koukal na dobové prospekty a podobné obrazky.Dospěl jsme k závěru, že radši udělám to auto na rok 1975. neboť Prolis už nevratím. a jak jsem koukal, tak měněné zadní čelo by být nemělo, protože žádný svár apod jsem nenašel.
Pappe Profil uživatele
28/2/2006 22:45:06
>Těžko říct, i svařeči v sachsenringu mola ujet ruka. :-) Ale moc se mi to
>nezdá. Další výzkum nutný.
Budu určitě pokračovat, napíšu bývalému majitelovi o původní techničák a budu doufat, že ho najde a třeba se dozvím něco nového...jinak na autě je spousta součástek, na kterých je vyražen rok 71, takže alespoň to souhlasí. Zatím Díky za všechny rady Ivoši!
Pappe Profil uživatele
28/2/2006 22:37:56
>Ne, je to novější způsob montáže. Matky tam vůbec nemáš, závity jsou, pokud
>vím, přímo v klikové skříni. Mrkni se na to radši.
Aha, to jsem nevěděl, je to můj první trabant, díky za radu! :-)
Ivosh Profil uživatele + foto
24/2/2006 08:33:18
>> matky byly vzdy na strane prevodovky
> To znamená, že na mém autě jsou opačně, že jo ?
 
Ne, je to novější způsob montáže. Matky tam vůbec nemáš, závity jsou, pokud
vím, přímo v klikové skříni. Mrkni se na to radši.
 
> To číslo asi nemá být propálené co ?
 
Těžko říct, i svařeči v sachsenringu mola ujet ruka. :-) Ale moc se mi to
nezdá. Další výzkum nutný.
Pappe Profil uživatele
21/2/2006 17:07:46
>matky byly vzdy na strane prevodovky
To znamená, že na mém autě jsou opačně, že jo ?
 
>Ad cislo kastle: vida ho, no, tak to auto muze mit zajimavejsi historii, nez
si myslis, clovece.
To číslo asi nemá být propálené co ? Myslíš teda že to akorát utvrzuje, že auto není v zcela původním stavu?...Jinak dík za to číslo převodovky, já nevěděl, že i ty byly značený.
Ivosh Profil uživatele + foto
21/2/2006 16:08:18
Ad prevodovka: to je standardni cislo prevodovky. Prvni je rok -- 71, pak je
vyrobni rada.
 
Ad matky na strane motoru/prevodovky -- to, co ve Slehoferovi vypada jako
matka na strane motoru je svornik. Do urciteho roku trcely z bloku motoru
svorniky, matky byly vzdy na strane prevodovky. Pozdeji byly svorniky
nahrazeny srouby.
 
Ad cislo kastle: vida ho, no, tak to auto muze mit zajimavejsi historii, nez
si myslis, clovece.
Pappe Profil uživatele
21/2/2006 16:02:44
>to Pappe: Nezdá se mi, že by Ti chyběl šroub na přírubě, v tom místě před kostrou je jen kolík...
Aha, díky, už jsem koukal do Šlehofera a opravdu tam není, ale zase jsou tam opačně matky, v knížce jsou matky na straně převodovky a já je mám na straně motoru...
Tommy FORSAGE
21/2/2006 15:13:21
to Pappe: Nezdá se mi, že by Ti chyběl šroub na přírubě, v tom místě před kostrou je jen kolík...
Pappe Profil uživatele
21/2/2006 13:18:35
>Zkus dát na začátek řádku >, mělo by to fungovat.
Jo dík, zkusím to:-)
Ivosh Profil uživatele + foto
21/2/2006 13:04:53
> jak označit větu na kterou chci odpovědět, aby v mém příspěvku byla
> šedivá?
 
Zkus dát na začátek řádku >, mělo by to fungovat.
 
Já jinak píšu příspěvky přes mail.
Patrik Petko Profil uživatele
21/2/2006 13:02:16
Aha, tak to jo s tím číslem:-) (nevím,jak označit větu na kterou chci odpovědět, aby v mém příspěvku byla šedivá)?
Pappe Profil uživatele
21/2/2006 12:58:30
Chtěl jsem sem přidat i číslo motoru, ale to je asi zbytečné, pošlu sem číslo karoserie, je mi divné, proč je od bodu propálené až do kastle, tak jestli je opravdu původní.
Přílohy:  cislokastle.jpg (602,4 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
21/2/2006 12:53:16
> ... špatně napsal to jedno klíčové číslo karoserie (1381056)
 
To asi ne, bylo to Ctrl+C, Ctrl+V. :-)
 
> potom by tohle číslo nic nepotvrzovalo, takže správně má být místo 3
> čtyřka:-)
 
Myslim, ze to ani nic potvrzovat nemelo. Spis si myslim, ze autor chtel
rict, ze i jeho auto to tak ma, i kdyz je starsi.
 
Viz: [URL]
Pappe Profil uživatele
21/2/2006 12:52:49
Omlouvám se za rozmnožení příspěvku. Tady posílám fotku toho čísla na převodovce, kde je vidět i ten chybějící šroub.
Přílohy:  prevodovka.jpg (777,5 kB)
Pappe Profil uživatele
21/2/2006 12:49:13
A s tím motorem, to je mi divné, ale máš asi pravdu, že musel být měněný, kromě toho, že roky výroby o velký časový úsek nesouhlasí, tak když jsem fotil číslo motoru všiml jsem si, že na přírubě mezi převodovkou a motorem chybí jeden šroub! A na převodovce jsem našel také jedno vyražené číslo o kterém nevím co značí. Jinak předchozí majitel mi o autě řekl dost věcí, které se mi potom vyvrátily, takže celkem zachovalého trabanta mi prodal, ale kdo ví, čím vším si už prošel.
Pappe Profil uživatele
21/2/2006 12:49:08
A s tím motorem, to je mi divné, ale máš asi pravdu, že musel být měněný, kromě toho, že roky výroby o velký časový úsek nesouhlasí, tak když jsem fotil číslo motoru všiml jsem si, že na přírubě mezi převodovkou a motorem chybí jeden šroub! A na převodovce jsem našel také jedno vyražené číslo o kterém nevím co značí. Jinak předchozí majitel mi o autě řekl dost věcí, které se mi potom vyvrátily, takže celkem zachovalého trabanta mi prodal, ale kdo ví, čím vším si už prošel.
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Prolis na SPZ (1971)

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist