1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Trabi 601 - 1971 ? (18)
Tomáš Kouřil Profil uživatele
15/2/2006 22:29:52
hmm, tak nevím,...no budu muset popřemýšlet, co vlastně chci z toho udělat, ale myšlenka veterána se mi zamlouvá nejvíc.
Hoda
15/2/2006 14:28:18
Trabant rok 1974 taky zadní čelo bez prolisu.
Přílohy:  snimek034.jpg (150,8 kB)
Hoda
15/2/2006 14:26:41
V pondělí jsem koupil trabanta rok 1971 zadní čelo bez prolisu.vě špatném stavu po 1.majiteli.
Přílohy:  snimek033.jpg (147,5 kB)
Tomáš Kouřil Profil uživatele
15/2/2006 08:59:08
číslo není žádné, asi ho někdo nějak zakitoval, se musim podrobněji podívat, stítek s číslem není taky.
VlaVla Profil uživatele + foto
15/2/2006 00:39:20
To Tomáš Kouřil: Koukal jsi na číslo karoserie? Jaký měsíc/rok je to podle našeho ověřovacího nástroje? Nebo je číslo odekané a vyměněné?
 
To Patrik: Určitě fotky pošli sem do dikskuze, nejlepší bude, když na to založíš nové vlákno.
Pappe Profil uživatele
14/2/2006 22:27:56
Jasně, to se dá vyměnit, já myslel, že to tak chceš nechat..
Tomáš Kouřil Profil uživatele
14/2/2006 21:35:11
Ano, poklice mám z warana, nyní.líbí se mi.maska se muže vyměnit.vidm to tak na rok 1975 co jsem koukal.Nejvíc by to odpovídalo.
Patrik Petko Profil uživatele
14/2/2006 21:30:51
Ivoši, můžu ti poslat taky fotky mého auta ? Řeším to stejné a strašně rád bych znal tvůj názor. I když já si myslím, že na obou autech je čelo měněné, vím o jednom autě, které vypadá, býti v původním stavu a už má nové přední blikače, výplně dveří jsou ještě bílé, ale nejsou hladké, řekl bych profilované a sedačky už jsou novějšího typu, s přednastavitelným opěradlem a má taky starý typ poklic, tudíž bych jeho rok výroby odhadoval na rok 71-72, samozřejmě, pokud předpokládám, že na autě nebylo nic změněno. Myslím, že to bude skoro určitě mladší ročník, než naše auta, z čehož mi vyplývá, že starší auto nemůže mít prolis, když ho mladší vůz taky nemá, samozřejmě myslím mladší roku 9/73. Podle mě, musela být ověřovací série až v roce 73. Ale věc by byla jiná, jestliže ověřovací série byla jenom část aut celkové produkce v daném období, která se vyráběla do definitivní výrobní změny zadního prolisu. V tom případě by z továrny vyjížděli skoro současně auta jak s prolisem, tak ještě bez prolisu. No nevím, co jsi o tom myslíš ?
Pappe Profil uživatele
14/2/2006 21:02:01
Ale stejnak, by jsi z toho 100% veteránka neměl, když tam máš tuhle masku, která se přestala dělat v roce 1969 a třeba i poklice jsou z Wartburga..
Tomáš Kouřil Profil uživatele
14/2/2006 20:30:47
interier..tak jsem to koupil...
Přílohy:  interier.jpg (61,9 kB)
Tomáš Kouřil Profil uživatele
14/2/2006 20:29:27
fotka vozu ze předu - jina maska
Přílohy:  zlutik1.jpg (70,0 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
14/2/2006 12:26:55
Tomáši, mohl mi poslat snímky toho vozu? Buď sem do konfery nebo na mail.
Mrknu Ti na to auto, případně si vyptám další info. Určitě na to přijdeme.
Je nutné pamatovat, že většina změn ve vývoji měla ověřovací série...
 
IJ
Tomáš Kouřil Profil uživatele
13/2/2006 19:54:22
Ano maš pravdu, v autě, je hodně věcí nepůvodních: výplně dveří, barva, prolis, apod. Ale kvuli tomu nebudu měnit celé zadní čelo. Ty výplně jsem tam dal jen na sraz Praha.totéž volant je jen prozatím.Ale přední blikačky si nechám rozhodně kulaté.
 
Z tvého příspěvku, tak vyplývá, že je měněno zadní čelo.Takže z toho holt 100% veterán nikdy nebude. jedině to udělat jako jiný ročník, už s prolisem, ale já bych se nerad vzdal malých kulatých krytek blikačů. Rozhodně ale zůstane 6V.
Pappe Profil uživatele
13/2/2006 18:00:38
Musím tě trochu poopravit, protože prolis na SPZ se dělal až od poloviny září roku 1973, ale to tvojí situaci nijak neřeší. Všiml jsem si toho na tvém autě a chtěl jsem tě na to už dřív upozornit. Já jsem stejný případ jako ty, už jsem se to stejné na těhlech stránkách snažil rozebrat, ale bohůžel bez výsledku. Mám auto z roku 1971 a motor 1972, takže to bude nejspíš přelom roku. No a prolis mám taky a i když jsem původnímu majiteli zdůrazňoval, že tam být nemá, tvrdil mi, že čelo nebylo určitě měněné, ale podle mého názoru muselo být, i když to na to zas tolik nevypadá. Koukni se do prospektů, ješte v roce 1972 jsou tam auta bez prolisu. Co říct na závěr, nechtěl bych tvému autu nijak uškodit!, ale z fotek co jsem viděl je i interiér nepůvodní (palubka,výplně dveří), takže kdo ví, čím vším si už chudák prošel. Třeba na něm najdeš ještě víc nepůvodních věcí, než si čekal jako já na svém. Ale jinak rok 1971 ještě s malými blinkry se mi líbí:-)
JUCH Profil uživatele
13/2/2006 14:58:46
ne, ne, myslím prolis na SPZ, byl v roce 1972 zaveden do výroby, aby SPZ byla o 15° víc položená. Je to zde na webu ve vývoji vozidel uvedeno.
laaaci Profil uživatele + foto
13/2/2006 14:01:10
Myslis oble narazniky?
laaaci Profil uživatele + foto
13/2/2006 14:00:16
Neroumiem.Aky prolis na SPZ?
JUCH Profil uživatele
13/2/2006 12:37:49
Mám T601, dle štítku je to rok 1971. Ale má už prolis na SPZ, což by mít neměl.Takže dotaz zní, jak je to možné ? Na měněné zadní čelo to nevypadá. a také bych bych rád veděl, jaké barvy se v těch letech orig davaly na Trabanty limusine.chci to mít co nejvíc origo.Díky.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Trabi 601 - 1971 ?

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist