1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

PRASKNUTÍ ZADNÍHO RAMENE PŘI 100 KM /HOD (7)
Eda Profil uživatele
6/9/2012 19:08:29
Pan Kytka nabízí renovované. [URL]
Rybář
4/9/2012 23:34:02
Ahoj, stalo se mi to také. Nevíte, kde by se zachovalé zadní rameno dalo sehnat??
Rád bych vyměnil obě, koupím i jednotlivě. Moc děkuji za radu.
Franta
13/2/2006 15:08:31
Mě kdysi upadlo pravé zadní rameno na kombíku při přejíždění přejezdu. V autě jsem měl vypůjčenou aparaturu bratru za 15o tisíc a tak jsem to tam nemohl nechat. Kámoš si sedl na levý přední blatník, kombinačkama jsem zmačkl a zamotal brzdovou trubku a už jsme si to mazali po třech ještě asi tři kiláky k pumpě.
Jinak nejlepší izolace proti vodě a tudíž i korozi je díra. Nová ramena jsem navrtal a nechal žárově pozinkovat a je klid.
laaaci Profil uživatele + foto
13/2/2006 14:10:25
Videl som uz 2 takto prasknute ramena a poviem Vam ze najlepsie je to zvarit nejakym kovovym L-kom v casti ramena ktora ide do stredu vozidla a tiez vystuzit oka ramien a v neposlednom rade, tam ako je na boj kolies ako prechadza tyc ramena k bubnu-co je asi tento pripad.Pretoze pokial je uz rameno hrdzave tak nema taku pevnost a ani pruznost.
Hoda
12/2/2006 20:54:05
Přesně jak píše VlaVla ramena hnijí ze vnitř.Nejlepší je rameno nechat opískovat natřít a pořádně vystříkat olejem nebo rezistinem.
VlaVla Profil uživatele + foto
12/2/2006 19:40:04
To auto má vinuté pružiny, že jo? Na starém listovém peru by to takový problém nebyl. Se zadními rameny je problém, že reznou zevnitř, takže prolití nějakým konzervačním prostředkem určitě není od věci. No a pravidelná kontrola (pokaždé kdzž lžíš pod autem) by měla být samozřejmostí.
Dany
12/2/2006 17:19:11
Čau všem, stala se mi taková věc, že mi na dálnici při 100 km/hod při předjíždění kamionu v prostředním pruhu mi prasklo zadní rameno kola /na straně u volantu/ a v tu chvíli jsem tedy opravdu bojoval o to abych to přežil. Auto se nedalo uřídit, zadek auta mi plaval jak na mejdle,brzdili jen přední brzdy a to skoro vůbec, točil sem volantem jak to šlo abych v plným provozu do nikoho nenarazil, do toho ještě hustě sněžilo, takže to ještě hrozně klouzalo, pátek ve 4 odpoledne , hustej provoz, všichni lidi se hnali pryč z Prahy. Měl jsem štěstí, že se mi podařilo přejet do krajního pruhu a pomalu zastavit v odstavným pruhu. Pak jsem zavolal odtahovku ...
Doma jsem zjistil, že to ramenou bylo prorezlý, viditelně moc nepoznatelný. Řeším ted jednu věc - jak tomu pro příště zabránit. Jak to ošteřit proti rezu. Myslíte že by bylo dobrý ty ramena nachat ošetřit třeba metalizací ? Nechal jsem takhle ošetřit všechno co se týká výfuku a vypadá to pěkně. Nebo navrtat to a napusit olejem ? Co myslíte ? Díky za vaše názory. Ps - Trabiho mám stále moc rád a nedám na něj dopustit...
Přílohy:  auto.jpg (562,0 kB)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: PRASKNUTÍ ZADNÍHO RAMENE PŘI 100 KM /HOD

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist