1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
TRABANT z POLSKA (14)
Pavel JHB Profil uživatele
7/2/2006 21:39:41
Vsechno jde, ale delane cislo je vzdy jine nez origos, navic pokud jsou v
cisle hvezdicky, tak fabricke jsou vzdy trosku jinadsi nez klepane. U
trabanta to asi tolik nevadi, ale je treba pocitat s tim, ze technik neni
uplne slepej a uplne blbej.
Medwjed Profil uživatele
7/2/2006 20:53:31
Robert: Čau číslo karoserie je přibodováno na dvou místech skrz motorovou příčku kastle. To jde jednoduchým způsobem odstranit a nahradit jiným číslem. dělám to běžně a stk nic nepozná pokud máš zájem pomůžu.
Robert
7/2/2006 20:25:02
Lukash - ano, to bylo na tebe :-) Diky, mrknu na to a snad se prokousu dal...
Jeste se chci zeptat Tomasi, to, co popisuješ je moc fajn, ale pokud si dovezu Trabose ze zahranici, tak protoze je v hezkem stavu. A neprezil bych, kdybych mel cislo vyrezat, dat jiny dil, zavarit a prelakovat-jen pres mou mrtvolu :-)
Neslo by cislo jen nejak preklepat? Znate nekoho, kdo by udelal uplne novy stitek? Abych si tam mohl objednat cislo, ktere budu mit v technicaku?
LukasH
7/2/2006 15:36:50
Robert: to bylo na koho :)
Jestli na mě, tak v polsku se ještě domluvíš, ale Maďarsko je horší, jak jsem tam byl jsem naštěstí nemusel mluvit s nikým, jen když si dvě kočky sedly ke mě v Komáromu do kupé a jely někam ke Györu a cosi mi obě říkaly a já jim jen odpověděl, že nemtudom, tím komunikace skončila, třeba chtěly povozit na Trabantu :)
 
Nejjednodušší je www.google.hu a zadat Trabant 1,1 ono to vykopne nějaký kravinky, stránky ale pak kde je nějaký HUF to je zřejmě inzerát a tak nějak se proklikat, je to napalici :/
Tomas BB, SK
7/2/2006 08:08:59
To Pavel JHB: ale nie si. Kladivo+ sekac, potom kusok plechu, sada raznic, lepidlo (epoxid) a trocha prace... Najlepsie este potom znovu "natriet" celu motorovu stenu - pokial mozno co "najhrubsie". U nas to takto funguje. Osobne mam este dva vyrobene stitky do zasoby coby dolezity nahradny diel :-)
Robert
6/2/2006 23:06:20
Chci se zeptat, na vedlejším fóru jsi psal, že koukáš na auta z Maďarska. Pošli mi prosím tě adresu, ať vím, kde se hledají vozy na prodej v Maďarsku. Dík
LukasH
5/2/2006 18:47:50
Nejjednodušší je asi tak jak to udělám já, sehnal jsem Trabika za flašku, celej rok se v něm drbal, jak to dodělám, Trabi co mám má nové TP (Slovenské) bez č.motoru, taková ta modrá harmonika. Sice je r.v. 12/79 a já dělám 12/88 tak z něj zeberu štítek a namontuju ho na ten druhý, Trabík mi dosloužil, celej spodek je na odpis tak mi ani nic jiného nezbyde, ekologicky ho rozeberu a odevzdám všechno zvlášť co už nepujde na nic použít a součástky mi zbydou.
Pavel JHB Profil uživatele
5/2/2006 11:51:32
laaci> to je jak jsem psal opravdu nejjednodusi metoda, ale musis to cislo
mit :-)) Pokud mas jen papiry bez vraku jses v haji :-))
Petr
4/2/2006 12:56:15
Ono už to je asi tři roky. Mám dojem, že sem nejdřív udělal tu změnu karoserie + vyškrtnul motor na odboru dopravy, to s plnou mocí majitele SPZ a papírů a potom byla ta procedura na STK a nakonec přepis. Pak když je změna karoserie v TK už tě nemůžou z STK vyhodit.
laaaci Profil uživatele + foto
4/2/2006 11:59:09
Neviem nejak to tam v CZ mate zlozite.U nas sa to riesi jednoducho, kupis trabant, kupis papiere zvlast aj so znackami, prilepis nove cislo karoserie, kt. je zhodne s papirmi a ides na prepis, tam sa ti policajt pozrie na cislo len tak a mozes jazdit.U nas tusim vymena karoserie nie je povolena, alebo sa za to plati dost vela, takze tato ako ste to nazvali lumpova metoda je fakt najlepsia
Robert
4/2/2006 11:50:41
Dekuji, ale neni to tak jednoduche, jak pises. Dovezu auto z Polska, papiry CZ + SPZ budu mit, dam je na auto a na STK me vyhodi, protoze nebudou sedet cisla ramu, karoserie. Dnes nelze skrtnout cislo ve VTP, ale musi se narazit nove na auto-takove, co je ve VTP?!
Petr
3/2/2006 21:33:58
Přesně jsem to udělal tak, jak psal Pavel. Koupil sem papíry + SPZ,nechal sem si dotáhnout Trabiho z DE. Namontoval SPZ, zajel na STK na evidenční kontrolu před přepisem. Poté sem udělal s majitelem přepis a ještě ten den udělal přepis čísla karoserie a nechal sem vyškrtnout číslo motoru. Když sem toto podstoupil, zbývalo než zajet zpět na STK pro červenej a zelenej špunt. Mnoho zdaru na našich úřadech.
Pavel JHB Profil uživatele
3/2/2006 12:25:49
Moznosti je nekolik, zalezi na tom co vsechno mas. Cesta nejmensiho odporu
je koupit vrak trabose na papirech. Pri prevodu nechas vyskrtnout motor. Pak
provedes "vymenu kastle" + pripadne zmena barvy a je to. Nebo jses lump, pak
odseknes cislo, zavaris, prebrousis, prelakujes, a nahlasis opravu + zazadas
o prideleni uredniho. U trabantu nastesti neni zadny uredni problem, protoze
brano uredne byla behem celeho vyrobniho procesu jedna typova rada. Dokonce
je mozno ofiko zamenit i kastli lim/combi. Ma to tak mnoho lidi, ale ja bych
se radeji predem zeptal. Verim, ze u nas i kdyz to jde by to neslo :-)
Robert
3/2/2006 11:52:00
Vážení, mám prosbu a rád bych to tady s Vámi probral.
V Polsku je na prodej Trabant r.v. 1985 v pěkném stavu. Vozidlo má údajně SPZ, ale nemá registaci (nerozumněl jsem polskému prodávajícímu dobře, myslím si, že nemá TÜV,TK?)
Když vozidlo přivezu na podvalníku, jako by na náhradní díly, tak vozidlo nepřihlásím do provozu. Dají se přihlásit vozidla osm let stará. Druhá možnost je chtít udělat výměnu karosérie, ale jak na to? Jelikož zde bohužel není a nikdy asi již nebude zastoupení této značky, legální přihlášení není možné?
Druhá možnost je svépomocí změnit číslo karosérie a doufat. Jenže technické kontroly se pořád zpřísňují, a snad by se měla v budoucnu všechna vozidla na TK fotit, takže "obálková metoda" bude již nenávratně pryč. Na veteránské značky také nemohu přihlásit.....
Poradí mi, prosím, někdo, jak zprovoznit vozidlo z tohoto roku výroby, abych si mohl užívat ježdění se svým miláčkem, bez problémů? Předem všem díky.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: TRABANT z POLSKA

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist