přihlášení
Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.
|
Výpis vláknaHlučnost trabantu (15) |
---|
VlaVla  29/1/2006 20:08:41 | Zkus se zeptat p.Kytky [URL] jaké má zrovna na skladě. Má různé maďary otestované a před nějakou dobou měl i ty Walkery. | laaaci  29/1/2006 16:43:48 | A neviete kde by som zohnal hocijaky ,len nie madarsky, predny vyfuk?Lebo ja som zatial nevidel iny nez madarsky,pokial sa jedna o nove vyfuky | Ivosh  27/1/2006 13:38:14 | Stary nemecky vyfuk bude asi z tohoto hlediska nejlepsi reseni. Ovsem stary myslim original, ale nepouzity. Repase se myslim v tomto pripade vubec nevyplati. Ja jsem pred casem sehnal origos jeste pro stare uzke topeni. Je to o nahode, je z roku 1980, ale uz se moc tesim, az jej jednou nahodim. | VlaVla  27/1/2006 12:26:26 | Problém je v tom, že těch výrobců je v Polsku i Maďarsku několik. Jen málokterý prodejce o tom výměníku dokáže říct víc, než kolik stojí. Nedávno jsem viděl i německé, tuším od firmy Walker, cena byla podobná jako u maďarské produkce. | laaaci  26/1/2006 21:57:18 | No jasne to mas pravdu.Ja som kupil pred rokom madarsky tlmic a ten stoji fakt za hovno.Rezonuje a k tomu uz po roku aj smrdi.Teraz rozmyslam ci to je fakt nepodarok a ze ci mam kupit novy tlmic alebo si zohnat nejaky poctivy DDR stary vyfuk a nejak ho zrepasovat.Nemate s tym niekto skusenosti? | Ptak1 26/1/2006 18:44:18 | Ach jo, tak znova!!!! Myslel jsem vymenik. Nejak mam zazitej pojem smesovac, ani nevim proc. | Ptak1 26/1/2006 18:42:39 | Jasne smesovac!!!! Jsem myslel. Omlouvam se | Honza Cimr  26/1/2006 17:09:51 | Ja bych rekl, ze autor mini vymenik... | Ivosh  26/1/2006 15:31:55 | Mozna jsem natvrdly, ale co je to smesovac? Karburator? | Ptak1 26/1/2006 15:25:59 | A taky krom motoru bych vycpal interier.Treba ja nemam calouneni strechy na svem T a ono to docela rezonuje. Je to des.Podlahu bych taky trochu vystlal. Podle mne motor sam o sobe je dostatecne tichej, teda pokud je v dobre kondici, ale hodne dela smesovac. Pokud je z Madarska, tak je kazdej vybuch ve valci slyset.Ten zvuk je hoooooodne plechovej | Honza Cimr  26/1/2006 14:16:15 | Julo ma urcite pravdu, jenze treba hlucnost motoru zavisi i na jeho serizeni... Pokud budu chtit s motorem jezdit nebo litat jako zavodnik, urcite ho seridim jinak nez na "tiche predeni". Rec je treba o predstihu. Je obrovsky rozdil mezi predstihem 2mm pred HU a 4mm pred HU. | Ing._Július_Klein 26/1/2006 08:03:02 | Ten trabant o ktorom pises, co bol v Kremnici bol aj v Banskej Bystrici. Osobne som v nom sedel a bola to jedna basen. Ten bol vsak odhlucnovany dodatocnymi tlmiacimi hmotami. to znamena, ze ked otvoril motorovy priestor nebolo skoro nic vidiet. Len same prepazky, tlmiacu hmotu...... Dostat sa k niecomu bola riadna drina - bolo potrebne rozoberat tlmenie. Aj ked k zakladnym veciam sa dokazal dostat dost rychlo - tlmenie nebolo srubovane len pasovalo presne na svoje miesto a dalo sa odnimat. Vlastni ho jeden pan z Bytce.
Druha alternativa, ako uz bolo pisane je vyladenie motora a prevodovky. Minuly rok kupil otec trabanta z Trencina od 90 rocneho dôchodcu - pravnik. Bol to prvy majitel a ked otec odchadzal plakal. Bohuzial sa nedozil rekonstrukcie auta. Je potrebne dat novy lak a zreparovat interier, ALE do motora nikto nebude sahat. Je extremne tichy. Mozno to bude zniet prehnane ale je tichsi ako moje stare Toledo. za jazdy je niekedy problem - pri ceste dole kopcom zistit, ci nezhasol motor, pretoze pocut iba obtekajuci vzduch. Ukazoval som ho chalanom v kosiciach a vsetci usudili, ze tak tichy trabant este nepoculi.Ani ine motory po kompletnej generalke neboli tak tiche.
Zalezi to od konkretneho auta, ake je hlucne. Pri motore a prevodovke sa daju robit divi, ale iba do urcitej miery. Potom uz nasleduje len odhlucnovanie dodatocnym materialom. Pri nom vsak pozor, pretoze najlepsie odhlucnovaci material zvykne byt savy a horlavy. Pri motore moze byt unik benzinu a je tam dost teplo, aby sa to nahodou nevznietilo.
JULO
| Pavel JHB  25/1/2006 20:33:16 | Ano da, dostatecne to popsal Ivos. Co se tyce srovnani, s konkurenci to je tak zhruba nastejno, ale Trabik ma jine "hlukove spektrum", takze je to IMHO pocitove horsi. Podnikal (stale obcas podnikam) jsem s nim i proklate dlouhe jizdy (= 200km na otocku), vsichni kritizuji pohodli, na to si nemuzu stezovat, rychlost taky ne, ale vecer jsem lehnul do postele a slysel ty rozzurene 2 valce :-)) | Ivosh  25/1/2006 16:30:14 | Co jsem jel ve trabíkách za poslední rok, tak co kus, to jiná hlučnost. Jel jsem s trabíkem, co byl vyloženě hlučný na můj vkus a pak s nějakým, kde mne překvapila tichost. Hodně podle mne záleží na opotřebení, resp. závady na motoru. Tam to vše začíná. Taky převodovka může vykazovat nadměrný hluk, je-li opotřebena. Pokud člověk odstraní tyto nešvary, může začít s odhlučněním, když to nebude stačit. Nástřik kapotáže motoru zevnitř tlumící hmotou, podšití dečky motoru, antirezonační izolace tlumičů a trubek topení, přídavné vrstvy na motorové stěně a podlaze. Určitě se dá udělat hodně. V Kremici byl jeden trabík s komplet vycpaným motorovým prostorem. Prý byl vevnitř "tichý jako mercedes". :-) | walkingtall 25/1/2006 16:24:01 | Zajímalo by mě jen tak obecně, co si myslíte o hlučnosti trabantu. Je trabant hlučné vozidlo? Ani snad nemyslím navenek, ale uvnitř, když jedete. Zdá se vám, že to v kabině dělá větší rámus, než třeba staré škodovky, favorit a další? A položím konkrétní otázku: Jak se dá snížit hluk v kabině? Jak nejlépe odizolovat rámus od motoru? |
předchozí | 1 | další  |
Pro zvýraznění částí
textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.
Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.
Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky.
K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci
každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.
|