1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Rychlomer (25)
Radek
13/4/2014 22:40:23
Vy blbouni, tachometr je z Robura a jedině z robura. Jsou tam dvoje značení řazení - pro jízdu normální a pro jízdu na redukovaný kvalty. Ifa má samozřejmě tachograf.
Ivosh Profil uživatele + foto
1/11/2006 10:06:02
Já to dělal tak, že jsem odpojil náhon, sundal matku, ale káblíkz nechal na místě. Povytáhl jsem jsem tacho z otvoru ven, vedle jsem si přidržel nové tacho a káblíky jeden po druhém přeházel ze starého na nový. Pěkně na svá místa. Podobně to dělám, když přehazuju třeba spínač na světla nebo na stěrače.
 
Nicméně člověk nemusí zoufat ani když si kabely nepoznačí. Podle barvy je jednoduché určit zapojení, máte-li schéma.
Ivosh Profil uživatele + foto
19/10/2005 07:38:18
Stale desata. Mam vyukovou pauzu pro dobre zaziti ziskanych poznatku (= neni
cas jit dal). Ale W50 je mezinarodni vyraz. :-)
Honza Cimr Profil uživatele + foto
19/10/2005 07:32:54
Ta nemcina asi nebude tak chatrna... ;o))) Kolikata lekce? ;o)))
Ivosh Profil uživatele + foto
18/10/2005 16:23:51
Takze pry je to tachometr z W50.
Ivosh Profil uživatele + foto
18/10/2005 14:17:50
Dal jsem dotaz do nemeckeho fora. Snad se dovtipi z me bidne nemciny a
odpovi.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
18/10/2005 14:07:22
Robur byl zase tusim trikvalt... Ale zase se muzu mylit...
Tommy FORSAGE
18/10/2005 09:52:48
Jen mě tak napadá jestli to není z ROBURa ?!
Honza Cimr Profil uživatele + foto
18/10/2005 09:32:25
IFA L60 urcite ne, ta mela 2x8 rychlosti, jak W50 nevim, ale urcite nemela
jen 5kvaltu...
mytysek
17/10/2005 21:08:50
Jo přesvědčili jste mě. Díky všem.
Hoďa
17/10/2005 17:54:58
Ahoj.Multikara má tachometr ze simsona aspoň typ M25 ty starší nevím.ale co mě napadlo,žre by to mohla být IFA nákladní automobil.Hoďa
VlaVla Profil uživatele + foto
17/10/2005 11:00:31
Souhlasím s Honzou, že to není určené do Trabanta. Ten totiž vždycky měl rozsah až do 120km/h. Tohle je jenom do stovky, takže ho taky tipuju na Multicar.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
17/10/2005 10:18:46
Jsem opravdu presvedcen, ze rychlomer neni puvodni z Trabanta, ano, mohl v Trabantu bez problemu jezdit, ukazovat a slouzit, ale "ECHT" to podle meho neni. Samozrejme, mohu se mylit...
Jako doplneni mych myslenek, auto, do ktereho byl tento rychlomer urcem bylo jednak petirychlostni s maximalni rychlosti nekde kolem 80km/h a vychodonemecke provenience. Takze Robur, Multicar, IFA nebo jejich bratricci a sestricky. Osobne bych tipnul na nejakou "multikaru" ta mela pet rychlosti a maximalku prave nekde kolem 80km/h...
mytysek
17/10/2005 08:07:36
opravdu je to z trabiho...vymontován někdy v 80. letech z tarabanta 601 (po babičce)
Honza Cimr Profil uživatele + foto
17/10/2005 07:25:32
Tohle ale neni rychlomer z Trabanta...
Sedi tvarem, velikosti, ale urcite ne cejchovanim...
Pavel JHB Profil uživatele
16/10/2005 23:10:21
To nevim, barevne jsem to nevidel, bejvalo to jen bile, ted jsem si to
zmensil, abych to videl normalne na obrazovce a na tom tvym je to opravdu
nejaky divny...
Je treba pockat az dorazi k pocitadlum ti spravni znalci.
mytysek
16/10/2005 20:16:59
no to jsem tušil proč je číslic pět?
Pavel JHB Profil uživatele
16/10/2005 18:24:36
Soudruzi tim meli na mysli toto: do cervene tocis prislusny kvalt a od
zelene tocis prislusny kvalt....
mytysek
16/10/2005 10:25:43
Zdravím všechny příznivce plastů. Mám doma tachometr z Trabiho(kulatý) a jsou na něm kromě údajů o rychlosti i římské číslice I až V v červené a zelené barvě (viz nekvalitní příloha). Neví někdo co tím měli sodruzi na mysli? předem díky
Přílohy:  pa160003.jpg (638,2 kB)
Petr Vaverka Profil uživatele
17/4/2005 13:22:27
V Prostějově je galvanovna, ale dělají tam jenom zinek ( pokud se tedy nic nezměnilo)Minulý rok se po tom pídil kolega z práce a nakonec si dal nárazníky z trabika chromovat právě do Šternberka. Sezónu i přes zimu denně jezdil a zatím je spokojenej.
Vrbis Profil uživatele + foto
16/4/2005 20:55:02
čau Ivošu,
 
taky jsem zkoušel všechno možný, jak hezky zapertlovat budíky, a jednou jsem byl v jakési prodejně, kde dělali reklamní trička a takový blbiny. A v tomhle krámku ti zavřou pomocí takovýho strojku klasickou plechovku. Tak jsem tam jednou vzal i rozebranej palivoměr a zeptal se jestli to dokáže zadělat.... sice koukal divně, ale nakonec sem ho překecal .... a výsledek byl úplně super.
Ivosh Profil uživatele + foto
20/5/2004 08:55:21
> Ako som Ti kedysi spomínal, "naši" dávajú chrómovať veci do Olomouca ak
nie priamo do Šternberku,. Zistím Ti kontakt a pošlem.
 
Ahoj, Julo. Já asi tuším, kam to vozí. Ale určitě mi to pro jistotu zjisti.
Ve Šternberku je jedna galvanovna, ale nechce se mi věřit, že by byla taková
dobrá. :-)
 
Pak vím o jedné, která je prý v Prostějově.
 
Dík. I.
julo cako
20/5/2004 08:50:08
> > tusite nekdo, jestli se da nejak (pripadne
> jak) rozebrat tachometr
>
> Tusime. Jak jste videli na mych fotkach, mam
> dva rozebrane a jeden jeste
> nerozebrany. Jedina, reknu uprimne dost
> kretenska, cesta, jak ten tacho
> rozebrat, je odpertlovat ramecek. Pak vsecko
> pekne vypadne. Bohuzel pri
> odhybani zadniho lemu ramecku je to velmi
> nachylne na roztrhani, takze se
> musi moc opatrne. Zpetna cesta ale uz neni,
> vzdycky to bude z druhe strany
> vypadat nejak blbe, at to zpatky naohybate
> sebepecliveji.
>
> Po odpertlovani mate cely obsah tacha jako na
> dlani. O co lepe byly reseny
> hranate tachometry na 601, kde stacilo povolit
> tri-ctyri sroubecky, a tacho
> se pekne rozpulil.
>
> Mam jiny problem. Vzal jsem silichrom, ze
> zacistim odpertlovany ramecek, a
> setrel jsem chrom az na zlutorerveny kov
> (mosaz?). Nevite, kde by mi to
> stoprocentne nachromovali tak, aby se to
> neznicilo? Nemuzu si dovolit prijit
> o ramecek. Uz mam jen jeden do rezervy, rovnez
> s porusenym chromem.
>
> IJ
>
>
 
Ahojte, zvlášť Ivo
Ako som Ti kedysi spomínal, "naši" dávajú chrómovať veci do Olomouca ak nie priamo do Šternberku,. Zistím Ti kontakt a pošlem.
 
Majte všetci pekný deň
Julo
 
Ivosh Profil uživatele + foto
20/5/2004 08:36:01
> tusite nekdo, jestli se da nejak (pripadne jak) rozebrat tachometr
 
Tusime. Jak jste videli na mych fotkach, mam dva rozebrane a jeden jeste
nerozebrany. Jedina, reknu uprimne dost kretenska, cesta, jak ten tacho
rozebrat, je odpertlovat ramecek. Pak vsecko pekne vypadne. Bohuzel pri
odhybani zadniho lemu ramecku je to velmi nachylne na roztrhani, takze se
musi moc opatrne. Zpetna cesta ale uz neni, vzdycky to bude z druhe strany
vypadat nejak blbe, at to zpatky naohybate sebepecliveji.
 
Po odpertlovani mate cely obsah tacha jako na dlani. O co lepe byly reseny
hranate tachometry na 601, kde stacilo povolit tri-ctyri sroubecky, a tacho
se pekne rozpulil.
 
Mam jiny problem. Vzal jsem silichrom, ze zacistim odpertlovany ramecek, a
setrel jsem chrom az na zlutorerveny kov (mosaz?). Nevite, kde by mi to
stoprocentne nachromovali tak, aby se to neznicilo? Nemuzu si dovolit prijit
o ramecek. Uz mam jen jeden do rezervy, rovnez s porusenym chromem.
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
18/5/2004 15:48:06
Ahoj kluci,
 
tusite nekdo, jestli se da nejak (pripadne jak) rozebrat tachometr
z Trabanta?
 
Vlada
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Rychlomer

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist