1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

bez názvu (713)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
4/12/2006 22:02:17
Podla mna je tiez dobre davat BODY, RESISTIN....atd. priamo na zakladovku, ta vrchna (napr. syntetika) tam nema vyznam.
Pavel JHB Profil uživatele
4/12/2006 21:58:29
Ivos> casy se meni :-) Posledni doporuceni lidi, kteri se tim zivi:
Na holy kov odrezovac Wurth (je to racha - kupoval jsem ho pred mesicem a uz
je za 1380,- ale opravdu na rozdil od ostatnich funguje)
Potom bud primo plnic (je to vlastne zakladovka) nebo epoxydovou zakladovku.
Navrch uz rovnou body (idealni je od Body nebo opet Wurth) Prelejvat z
plechovky do kartusi (redit 1:1), nebo naredit v kartusi dolitim redidlem
nadoraz. Nater spodku + dutin opakovat 1x za 2 roky pri stalem provozu.
Dutiny pokud je auto nove strikat vosk (nevim kdo to dela ale je to takovej
ten sedobezovej hlen) u starych aut jedine horkej olej.
 
Vysledek viz foto (upozornuji, ze auto slouzi denodenne, takze podle toho
vypada, hodnotte proto jen vlastni nastrik spodku :-D)
Přílohy:  spodek_stk2006.jpg (67,9 kB)
Viktor
4/12/2006 21:05:13
Rezistin CAR není vosk. Je to asfaltový nátěr.
Vosk do dutin karosérie je Rezistin ML.
Hoda Profil uživatele
4/12/2006 18:22:08
Děkuji za odpoveď.ta kolejnička mě vubec nanapadla je pravda,že já ji tam taky mám.
Ivosh Profil uživatele + foto
4/12/2006 16:10:26
Chvilku jsem přemýšlel, kde je použit Resistin CAR jako základ. Pak mi došlo, že to je asi dle fotky u toho pomocného rámu.
 
Tož to ne. :-) To je jasné, že Resistin nemůže jít na holý kov. Dělám to tradičně postupem:
 
-- odrezovač
-- základ (1-2 vrstvy podle potřeby)
-- vrchní syntetika (1-2 vrstvy podle potřeby)
-- resistin/body
Eda
4/12/2006 15:33:58
Rezistin CAR jako základ asi není to nejlepší,je to vlastně vosk a body, ani jiná barva na tom nemůže držet. Jako základ vždy kvalitní červenohnědý S2000, nebo náhradu. Na něj krycí barvu a pak teprve BODY nebo rezistin CAR na ochranu
Ivosh Profil uživatele + foto
4/12/2006 10:43:36
Já mám dva rámy na T600 z roku 1964. Oba mají silnější kulaté oko. Ne tedy toto. Nicméně vyobrazenému rámu chybí další a řekl bych zásadnější určovací znak. Tím jsou úchyty pro kolejničku řízení, kterou měly všechny Trabanty od počátku výroby do roku 1965 (tedy včetně prvních 601).
 
Fotografie mého rámu zde:
[URL]
[URL]
 
Podle toho bych tedy soudil, že se jedná o rám z T601, nicméně staršího typu, řekněme přelom 60.-70. let, soudě podle např. klínovitého řezu konzoly pod listovým perem.
Hoda Profil uživatele
3/12/2006 22:51:43
[URL]
 
Kdo poradí jaký tam ma patřit pomocný rám.Já mám za to,že s kulatým okem.s Homkomem senemužeme schodnout.díky Hoďa.
Vlada
27/11/2006 07:39:54
Tak to byly ty ucpané trysky,už zase jezdí jako drak :-)
Andre Profil uživatele
22/11/2006 23:02:17
No, tem tryskam bych se nedivil, v karbecu mas totiz zvlast okruh pro volnobeh, okruh pro sytic a hlavni okruh. Takze dyz preventivne vycistis vsechny trysky, vubec tomu neuskodis a mozna tomu i pomuzes ;-)
Vlada
22/11/2006 20:21:53
Omlouvám se, ještě se ozvu k tomuto tematu, kdyby nahodou měl někdo někdy stejný problém. Odpoledne jsem se byl poradit s automechanikem, a ten mi řekl že by to mohla být buď zanesená svíčka, nebo trysky v karbecu , ať zkusím vyčistit (nebo poslední možnost,ale méně pravděpodobná - rozhozený předstih nebo co).O víkendu zkusím, sám jsem zvědav na výsledek. Zdar všem trabanťákům :-)
vlada
22/11/2006 09:49:44
objevil jsem novou věc, když jedu a mam vyplej sytič (az po ozahřátí motoru)tak to takhle blbne, ale když zapnu sytiřč na pulku,tak motor jede a nevynechava,akorat je lehce tak o 500otacek vic nez by mel byt, a kdyz dam spojku takmu to trva nez spadnou,takze by me zajimalo jakto ze na sytic to jede neprerusovane a bez sytice to cuka,asi to lanko plynu nebude... :-(
Tomáš Kouřil Profil uživatele
21/11/2006 20:33:32
ani ne tak kde fouka .... ale stačí dat, když si není jistý, dat za valec cistý papír a kde bude od oleje spinavy, tak tam je tesnení spatne, tesnení stojí 20kč a vyměnís ho na ulici za 10minut.proste praskly tesnení se pozná podle toho, že to nece jet a že to ma jinej zvuk.
Hoda Profil uživatele
21/11/2006 17:04:48
No to mě připadá,že motor saje falešní vzduch.tím to kolísání otáček.těsnení podl hlavou je lehce poznat po poslechu a ne někam strakat ruku kde to fouka a kde ne.:--))).až po sudnání krycích plechu to jde poznat motor pak nastartuj a podívej se a pak tam mužes i dát tu ruku a polde toho poznáš u jaké hlavy ti to fouká.
VlaVla Profil uživatele + foto
21/11/2006 16:51:43
Jaký kamarád ti to radil? Zezadu za motorem proudí chladící vzduch, který tam žene ventilátor. Podle mně se těsnění pozná podle zvuku, ale takhle ne.
Napadá mně, jestli se ti třeba někde nezasekává lanko plynu.
vlada
21/11/2006 16:29:57
Ajaj, problem. Tak to mozno nebude tou spojkou,dnes se choval velmi divne,priznaky:
kdyz ve volnobehu lehce pridam plyn,vyskoci treba na 2tis, a dlho tam drzi (vraci se pomalu),volnobezne norma tak 800,potom kdyz jedu, tak nejede uplne nejlepe, a obcas jako by rychle spomali a zase prida (jako by se prerusil na chvilu benzin-ale toho je tam vela).Ma tak o polovinu necelou veti spotrebu. Mel uz sem nekolkokrat praskle tesneni hlavy, v servisu mi prevrtali a dali novou hlavu i tesneni,stalo me to dost. Kamarad mi rikal ze praskle tesneni se pozna tak,ze kdyz sahnu rukou za motor dolu (jako by pod ten plech co kryje zezadu motor-myslim ze je to vodici plech chlazeni soucastka 03 00001 104, tak to tam vyfukuje-a ono to trochu toto dela, ale s prasklym tesnenim to tak nejak divne prdelo, ale ted zvuk normal (nebo ze by to utikalo jen trochu nepatrne????Rekl bych ze to tam asi nema foukat vubec.ne?) Uz me to docela stve, trabiho mam rad, ale vyhazuju za nej docela dost penez, ktere se tezko schaneji... :-( napada vas neco?
Peter
21/11/2006 15:26:51
Nie to nie, z TN
orel Profil uživatele
21/11/2006 14:16:31
To: peter si z BA???
 
Peter
21/11/2006 14:07:06
Dík
orel Profil uživatele
21/11/2006 13:59:22
To :Peter
 
Podla mna si musis zvysit otacky na volnobeh,je to karburatore tam kde konci
hackom plynove lanko je sroubik ktorym udavas polohu malej kladky pod
plynovym hacikom trochu sa s tym pohraj a sam budes pocut ze motor pridal
alebo ubral otacky otacky..
orel
 
Peter
21/11/2006 13:23:23
Zdravim-Dnes,asi po mesačnom stání auta,som zistil,že síce naštartuje,ale dlho-dlho-dlho- točí a potom sa motor skutočne veľmi pomaly rozbieha na voľnobeh-a po chvíli sa to ustáli.Motor dosť strieka olej z výfuku-kvalitný olej 1:20-.Takto isto dlho musím točiť aj keď vypnem motor na neuveriteĺných pár minút.Niekedy sa pritom stane,že motor na voľnobeh sám zhasne,ale to skôr nie. Ešte raz ďakujem a zároveň prosím o radu,keďže som ešte nie veľmi skúsený v Trabantoch.
Vašek D.
21/11/2006 12:45:59
To s tou prokluzující spojkou se občas stane. Stalo se mi to u Warana, když jsem za něj zapřáhnul plně naloženej vozejk. Jel jsem do kopce na 3 a najednou to začlo podkluzovat. Pozná se to tak, že když člověk ubere plyn, tak se spojka chytne a motor zase sníží otáčky. Jinak se to pozná i "čuchometricky" - pálící se spojka charakteristicky smrdí.
Ivosh Profil uživatele + foto
21/11/2006 12:09:12
A nemohlo se treba stat, ze se Ti nekde v tom kopci zaseklo plynove lanko?
Vlada
21/11/2006 12:00:58
to Andre:jo,pochopil:-) To se mi stalo ale jen jednou, a to sem to fakt dost prislap, takze jsetli je moznost ta spojka, nejspis to bude ono, ja do toho zas tak nevidim, ale tohle me tak jedine napadlo. Jinak na volnobeh bezi normalne tak v osmistech,takze to tedy budu zrejme povazovat za lokalni nahodu, ale radsi vsechno pro jistotu podotahuju,at mam klid, diky moc :-)
Andre Profil uživatele
20/11/2006 22:58:49
To Vlada: Je, ted sem si to znova precetl a nejak sem nevenoval pozornost tomu zes mel vlasne porad zarazenou rychlost a jel si na plny otacky, ale hodne pomalu...pochopil sem to ted napodruhy spravne? Jesi jo tak to nejspis bude ta proklouznuta spojka. Ale zkus treba nejdriv zkontrolovat a dotahnout srouby co spojujou prevodovku s motorem. Sice je to taky dost nepravdepodobny, ale co vis, stat se muze vsechno.
předchozí předchozí  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29  další další

Odepsat na: bez názvu

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist