1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

bez názvu (1010)
vasa
22/12/2014 12:24:29
Zdravím, neměl by někdo na prodej přírubu na převodovku k motoru z wartburga? Nebo aspon výkres?
habr Profil uživatele
20/11/2014 00:20:22
Pokud ostatní rychlosti včetně zpátečky jdou zařadit normálně, tak nejspíš nebude chyba v lanku spojky, ale v seřízení řazení.
patrik
19/11/2014 21:14:11
nazdar chlapi viete mi prosim poradit ? na mojom novom :) wartburgu mi ide tazko zaradit 1 a 2 mam doiahut spojove lanko ? dakujem mam hol jen tyzden :)
habr Profil uživatele
10/11/2014 18:31:37
Firmě žádný, všechno má na triku řidič. Pokuta, body a při opakování odejmutí ŘP. Záměrně nepíšu kolik, protože tov určitém rozpětí avýše je na policistově vůli, případně na úředníkovi.
Petr
10/11/2014 14:53:01
Jaký postih hrozí firmě, která provozuje na pozemních komunikacích nákladní automobil , jehož registrační značky jsou uloženy v depozitu?
habr Profil uživatele
9/11/2014 11:17:30
Celý soubor úprav je podrobně popsán v odborné literatuře Údržba a opravy vozů Trabant od autora V. Šlehofera, vydání 3. z roku 1973. Na asi dvaceti dvou stránkách je podrobný návod včetně výkresů úprav. Nelze udělat jen část, takže je to celé velmi pracné, náročné na manuální i řemeslnou zručnost, náročné na vybavení nářadím a soustruhem, zato to vyjde v dnešní době i velmi draho.
 
Návody se dají vyhledat i na internetu - podle názvu knihy, autora nebo zadáním klíčových slov do vyhledávače, ale i to dá práci.
stano
9/11/2014 10:52:56
caute chcem sa opitat ako zvisit vikon na motore na trabanta
habr Profil uživatele
28/9/2014 22:52:03
Tondo, pokud nejte tím dědicem přímo Vy osobně, nebo nejste držitelem ZTP, pak platíte ekologický poplatek. Kdyby jste vůz přepsal loni, kdy ještě neplatila dnešní úprava vyhlášky, tak by jste si ušetřil 10 tisíc. V současnosti platí, že od poplatku je osvobozen pouze dědic nebo osoba se ZTP, další po nich už osvobozeni nejsou (loni ještě byli). Poplatek se platí jen jednou, tedy po Vás už se platit nebude - to potěší, což? Přepis můžet provést v depozitu, jen musíte předložit čerstvou registrační prohlídku již na Vaše jméno, vozidlo může zůstat dál v depozitu. Pokud je chcete rovnou z depozitu vyjmout, musíte k registrační prohlídce předložit současně i úspěšnou technickou prohlídku bez závad C a platné zákonné pojištění. Pokud v technické budou závady B tak bude platnost omezena na 1 měsíc. Technické prohlídce musí předcházet emisní kontrola a musí dopadnout úspěšně.
Tonda
28/9/2014 20:43:06
Dobrý den, chtěl bych se zeptat.Koupil jsem trabanta v roce 2013 od známých se smlouvou jsme se domluvili že ji sepíšem až se to bude přepisovat na mě. Původní majitel umřel a po proběhnutí dědického řízení nový majitel uložil zn. do depozitu v roce 2006 a je to tam dosud chctel bych jen vědět jak to bude s tou eko daní hodlám to totiž řešit a přepsat to na sebe děkuji za odpověď.
habr Profil uživatele
28/9/2014 00:04:43
Mirko, žádná pokuta Vám nehrozí, to ovšem neznamená, že nemáte problém. Ten Vám nastane v momentě, kdy vejde v platnost nová vyhláška která upraví "pobyt" vozidel v depozitu. Budou tam moci být pouze vozidla provozuschopná, tedy s dokladem o úspěšné technické prohlídce. Pokud vozidlo takový doklad nebude mít, bude muset být vyřazeno z provozu trvale (depozit je jen dočasné vyřazení) a k tomu bude potřeba předložit likvidační protokol. Pokud úřady nevyhlásí nějakou formu amnestie na podobné případy jako je ten Váš, pak budte mít opravdu velký problém. Rozprodat vůz na náhradní díly by se nám líbilo všem mimo státu a ten se tomu logicky brání.
mirka
27/9/2014 19:07:18
Dobrý den chci se zeptat, mám auto v depozitu,a auto už fyzicky neexistuje,nemám doklad o eko likvidaci.
Chci to nějak řešit,je za to nějaká vysoká pokuta?V jaké výši,kam jít,co dodatza doklady.
Děkuji
Strýc
2/9/2014 14:08:03
Ručička tachometru se při zařazení stupně pohybuje? Pokud ano, prasklý homokinetický kloub, pokud ne tak je závada na spojce (např ustřižený tisícihran od lamely- sám jsem zažil) nebo něco v převodovce. Kdy se závada projevila, jak to jezdilo před tím?
rudo
2/9/2014 09:58:19
priatelia trabantisti prosim o radu .....motor ide ako hodniky pri zaradeni akehokolvek rychlostneho stupna sa ani nepohne rychlostne stupne mi iduzaradit aj bez spojky
Paní Rosita
4/8/2014 17:14:32
Jsem Mrs.Rosita Dawson, seriózní, legitimní & akreditované Společnost peníze Věřitele. jsme půjčovat peníze z jednotlivcům ve výši 3%, v potřebují finanční pomoc. Máte špatnou kreditní nebo jste v nouzi o peníze, platit účty? Chceme, aby tento prostředek používat Vás informovat, že jsem se poskytují spolehlivé příjemce pomoci jak budeme rádi Vám úvěr. . Žádná kontrola kreditu, 100% zaručené (e-mail: dawsonrositaloans@live.com)
Paní Rosita
4/8/2014 17:13:21
Good Day All Of You
 
Jsem Mrs.Rosita Dawson, seriózní, legitimní & akreditované Společnost peníze Věřitele. jsme půjčovat peníze z jednotlivcům ve výši 3%, v potřebují finanční pomoc. Máte špatnou kreditní nebo jste v nouzi o peníze, platit účty? Chceme, aby tento prostředek používat Vás informovat, že jsem se poskytují spolehlivé příjemce pomoci jak budeme rádi Vám úvěr. . Žádná kontrola kreditu, 100% zaručené (e-mail: dawsonrositaloans@live.com)
 
žadatel zahájí splácení úvěru 6 měsíců po Úvěr byl přenesen na něj / ni.
 
Neschopnost splácet úvěr v této předpokládané datum / období, budou přijata právní kroky vůči žalobkyni našeho právníka ihned.
 
Žadatel, který není schopen plnit se splácením bude mít dva týdny víc jako bezúročné období, než budou přijata právní kroky.
 
Údaje: dlužník musí poskytnout buď jednu z následujících akcí:-řidičský průkaz, mezinárodní pas nebo platný průkaz totožnosti opatřený jeho / její jméno. Jste povinni vyplnit formulář níže, než budeme moci pokračovat s vaší půjčky.
 
ÚVĚR PŘIHLÁŠKA:
 
Jméno žadatele: ...............
Adresa: ................
Město: .......................
Stav: ........................
Země: ....................
Pohlaví: ......................
Stav: ................
Věk: ..........................
Povolání: ...................
Rychlost příjmu: ...................
Řekni: ...........................
Kancelář číslo: ................
Mobil: .......................
Částka požadovaná: ...............
Doba trvání úvěru: ..................
Půjčka Účel .....................
 
Po odeslání žádosti o úvěr, můžete očekávat, že předběžné odpověď méně než 24 hodin a financování v rámci 72 až 96 hodina po obdržení informace, které potřebujeme od vás kontaktovat naši společnost e-mail: dawsonrositaloans@live.com
 
S pozdravem.
Paní Rosita Dawson.
Půjčka Nabídka ..
Přílohy:  mzpt597799322afribaba.jpg (22,9 kB)
mara
21/7/2014 13:15:16
Tyhle řídké olejíčky pro pily trabimu opravdu nesvědčí, je to motor staré konstrukce s velkýma montážníma vůlema, je potřeba viskózní, hustší olej. M2T rozhodně nic nepokazí: ty motory na něj dříve běžně najížděly 100 tis. km do GO, proč by to nefungovalo i dnes?
rudo
21/7/2014 10:33:16
priatelia prosim o radu ...aky je najlepsi olej do benzinu daval som ..SHEL ako do motorovej píly domnievam sa ze to asi Trabinkovi moc nepasuje ci sa vratit ku klasike M2T dakujem za radu
Přílohy:  20052012007.jpg (309,0 kB)
Eda Profil uživatele
30/6/2014 14:49:36
Do Trabanta se dnes používá Natural 91, nebo 95 a musí se přidat olej M2T v poměru 1:33, nebo 1:50 podle motoru. Morory s bronzovými ložisky na pístním čepu - 1:33, novější motory s jehlovým ložiskem 1:50, když nevíš co tam je tak 1:33. Do benzínu se nepřidávají žádná další aditiva - Trabant je nevyžaduje.
Olej M2T se dá nahradit jiným, lepším, ale Trabant byl stavěn na tento starý olej a je na něj zvyklý.
Habr tvrdí, že když krmíš jezevčíka loveckým salámem, nikdy z něj nebude ohař.
Miroslav Urban
30/6/2014 13:23:05
Ahoj, my do nasich dvoutaktu(motorka JAWA, CZ, PF62, pila a krovinak) lijeme
natural 95 + olej pro dvoutakty STIHL 1:50. 
 
---------- Původní zpráva ----------
Od: MARTIN
Komu: diskuze@trabant.cz
Datum: 30. 6. 2014 11:48:16
Předmět: [Trabant diskuze] Re: benzín
 
"dobrý den,
 
Koupil sem si trabíka a nevim co mam do něj natankovat když už neprodávaj
speciál"
habr Profil uživatele
16/6/2014 23:55:07
Obávám se, že máte zaděláno na pěkný budoucí problém - pokud náhodou vláda nevyhlásí nějakou amnestii na vozidla. Odhlásit - tedy trvale vyřadit vozidlo z provozu , lze jen na základě dokoladu o ekologické likvidaci vozidla vydaném oprávněnou firmou která má krajský souhlas k této činnosti. Tato firma musí doklad o likvidaci vystavit na základě dodaného autovraku a k němu dodaného velkého TP. Firma je již několik měsíců povinna z vraku pořídit a archivovat nejméně 3 fotografie které zadokumentují celkový pohled na typ, barvu a celistvost, na VIN a pohled na kompletnost vraku včetně interiéru. Zadokumentované chybějící komponenty je povinna vyznačit do protokolu jako chybějící. Zatím (ovšem dlouho to tak nenechají) je tolerováno když je vrak neúplný. Některé firmy ovšem u neúplného vraku požadují poplatek, jiné jej odmítají převzít, protože jsou takto ochuzeny o většinou zpracovatelsky zajímavé materiály (startér, auku, alternátor, měď a hliník), některé úřady zatím (ale opravdu ZATÍM) tolerují chybějící agregáty, jiné už odmítají takový protokol uznat.
 
Jak bez vozidla takový protokol - notabene na kompletní vozidlo - získat netuším a jak bez něj vozidlo trvale vyřadit z evidence netuším také.
 
Vyjmout vozidlo z depozitu lze pouze dvěma způsoby: 1) vyřazením s protokolem o ekolikvidaci 2) vyjmutím z depozitu a uvedením do řádného provozu po předložení platného povinného ručení a v případě že vozidlo nemá platnou STK tak i s dokladem o úspěšné STK. Bez úspěšné STK nelze vozidlo z depozitu do řádného provozu vydat, neb není způsobilé k provozu na pozemních komunikacích. Kterou z uvedených možností využijete, až budete (časem) vyzván, aby jste depozit ukončil, protože depozit je jen DOČASNÉ vyřazení vozidla z provozu s omezenou délkou na rok a s možností prodloužení o další půlrok. To, že je zatím tolerováno i dlouhodobé uložení je slomyslný záměr úřadů, ale to je jiná kapitola.
Roman
16/6/2014 16:20:10
Dobrý den!
Mám prosbu,již třetí rok mám značky v depozitu a rád bych vyřadil k ním auto z evidence,ovšem auto již ve skutečnosti neexistuje,je možné toto auto nějak zrušit?
Děkuji za odpověď.
j.
27/5/2014 10:09:21
V první řadě namazat všechna mazací místa na přední nápravě (2*dsč a hsč, komory homokinet. kloubů taky když už tam budeš s maznicí a převodku řízení) info v knize údržba a opravy T600/601 šlehofer.
no a pokud se to nezlepší, tak opravy podle p.habra.
habr Profil uživatele
26/5/2014 23:18:03
Myslím, že řešení tvého problému bude zde [URL] a ještě zde [URL] a možná taky zde [URL] . Pomáhej pánbůh.
Marek Matoušek Profil uživatele + foto
26/5/2014 23:08:24
zdar lidi, koupil sem trabuga a má jeden problém, zatočit s nim je celkem posilovna, v čem všem může bejt problém, nerad bych něco zkurvil až se do toho pustim :o) poraďte
Přílohy:  fotografie0028.jpg (669,1 kB)
Zbyněk
19/5/2014 17:37:31
Daruji originál měrku paliva k trabantu zřejmě 601. Očekávám nějakou malou pozornost třeba něco k baráku nebo do zahrady a když nic takovýho vhodnýho přebytečnýho nemáte, tak vemte u cesty nějakej pěknej placák.
Jo bydlím v Přibyslavi na havlíčkobrodsku poštou neposílám.
předchozí předchozí  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41  další další

Odepsat na: bez názvu

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2020 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist