1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

bez názvu (805)
Eda Profil uživatele
8/10/2010 16:10:06
Mira : pokud vozidlo nebylo na STK, není nutné při odhlášení dokládat protokol Eko. Stačí jen čestné prohlášení, že vozidlo bylo rozebráno - zlikvidováno před 15 léty.
Míra
8/10/2010 14:50:11
Dobrý den, stále se tady řeší vše ohledně automobilů. ale dovedl by někdo poradit, jak je to z vyřazením malého motocyklu Jawa 21 Pionýr? Fyzicky uz 15 let neexistuje, ale potřebuji to dát papírově do pořádku a teď na mě požadují potvrzení o EKO likvidaci. Je postup stejný jako při rušení auta? Povinné ručení je až doposud placeno.
red.jack Profil uživatele
23/9/2010 08:34:48
Zdravím:-)Když by tu měl někdo platné papíry na trabanta(i bez stk) nejlépe zelené barvy a měl by k nim i číslo karoserie a chtěl se jich zbavit tak si je rád za přepis vezmu.Díky Radek tel.603906895
habr Profil uživatele
26/8/2010 03:16:45
Nejkratší možná doba je asi 5 minut, rychleji to úřednice nestihne dvakrát zapsat. Ověřeno!
markina
25/8/2010 13:51:31
Dobrý den, potřebovala bych poradit na jakou nejkratší dobu lze dát auto do depozita. Je možné to provést třeba jen na půl dne?
Stanislav Vysloužil Profil uživatele
20/8/2010 16:14:49
Dával jsem vícekrát vozy do depozitu a vždy mi pojistku po předložení techničáku ukončili v ten den (ale platí se do skončení měsíce) a před vyzvednutím z depozitu jsem si vybral pojišťovnu jakou chci.
habr Profil uživatele
20/8/2010 01:54:20
pojistku tím, že dáš auto do depozitu nezrušíš, ale jen přerušíš. Zrušit pojistku můžeš jen při prodeji a převodu na jinou osobu, to doložíš zápisem v TP, nebo trvalým vyřazením vozidla z provozu, doložíš opět zápisem v TP nebo ukončením pojistné smlouvy ke dni jejího výročí výpovědí v zákonné lhůtě 6 týdnů před tímto dnem. Ale pozor, výroční den je den, který máš vyznačený v zelené kartě jako den do kdy je platná a výpovď musíš dát tak včas, aby byla doručena (ne podána, ale opravdu doručena!) nejméně 6 celých týdnů (tedy nejméně 42 dnů) před tímto dnem. Nevyužité pojistné za dobu, kdy je vůz v depozitu ti pojišťovna vrátí, ne však sama od sebe, ale na tvoji žádost a při doložení doby trvání depozitu, to znamená, že počátek a konec pojišťovně nahlásíš a doložíš zápisem o této skutečnosti v TP. Za depozit se také platí, i když naprosté minimum, nyní 100Kč /rok a započítává se každý započatý další půlrok.
jirka
19/8/2010 14:16:01
Ahoj mam takovou otzku kdys dam auto do dep. musim platit pojistku nebo ji muzu zrusit dik za odpovet
trolololo
31/7/2010 09:57:07
AntiSpyware - uses cutting-edge anti-spyware advancements to detect as many spyware threats as possible and destroy each infection on the spot.
komass
13/7/2010 19:18:21
zrcádko na trabanta ...[URL]
 
srry že to dávám na forum, ale nelze mi to připnout na sekci INZERCE ,,,
trabantista
7/7/2010 11:57:56
Luki vošickí poradim ti z nárazníkem ale musíš mi ríct jesli nárazník vodhmil a nebo se zlomili šrouby,,
Radek
21/4/2010 12:19:10
ahoj,, chtěl bych se zeptat jestli by měl někdo zájem o kola od trabantu, jsou to zcela původní disky a původní ozdobné poklice,, chtěl bych je zrestaurovat,, ale nevím jestli by o to někdo měl zájem,, prosím napište
Procházková S.
16/4/2010 13:41:33
Mám trabanta-limuzína ročník 1974 ve vynikajícím stavu a nevím co s ním, je bez baterie a nijak bych ho nevyužila, můžete mi poradit co s ním? Pište na mail stanpro@seznam.cz
Děkuji
mali trabantista
17/2/2010 17:51:33
michale trabanta jednuše rostlač.
mali trabantista
17/2/2010 17:44:04
jemi 10 let a v 9 letech jsem trabanta koupil a opravdu je dobry.
lada.min
5/2/2010 21:31:58
Nabízím službu pískování a leštění hliníkových a kovových částí na motorky, automobily , bicykly atd... Není problém leštit i nerez a různé slitiny.Kontaktujte mě na e-mail nebo mobil. "Levně a rychle" www.tryskani-piskovani.com
habr Profil uživatele
27/12/2009 00:36:28
Nejlépe asi bude, nejaký na Trabanta namontovat. Nepíšete nic bližšího, takže těžko poradit, ale celkem máte na výběr z dvanácti různých nárazníků, tak snad si nějaký vyberete.
Přední : 1) třídílný chromový, 2) kulatý/kulatý 3)kulatý/špičatý 4) hranatý chromový 5) hranatý lakovaný 6) plastovýT1.1 a to samé v provedení zadní = 12 možností. Možná jsem nějakou možnost vynechal, tak sorry.
Lukáš Vošický Profil uživatele + foto
26/12/2009 20:55:51
MÁM TRABANTA. ALE NENÍ NA NĚM NARAZNÍK .CO MÁM DĚLAT ? ODEPIŠTE!
Tomáš
7/12/2009 18:59:40
Dobrý den,
 
scháním za mého Trabanta originální obytný přívěs.Pokud někdo o nějakém víte dejte vědět.
Chci udělat zájezdní vozidlo DDR!!!!!
 
S pozdravem
 
Tomáš
trabant
16/10/2009 19:07:44
Dobrý den
Měl bych dotaz ohledně přepisu vozidla. Mam trabanta 601 a je odhlášený na mě (polopřevod) a mam kupni smlouvu. Vim že do mesice podle zakona musim auto prihlasit , ale nebudu preci davat za auto za litr 10 000 kč prepis. Tak se chci zeptat jesi to jde udelat tak ze bych si kazdy mesic vytvoril novou kupni smlouvu kdyz sem to koupil od kamose kerej by to podepisoval taky. Diky
Test Trabantu na AutoRevue.cz 11.10.2009
11/10/2009 14:34:03
[URL] klikerjte že se vám líbil
krbec jiri Profil uživatele
5/10/2009 22:23:25
muze byt vlozka ale zalezi jestli to jak pises tlakuje a nebo se to zavzdusnuje pak muze byt pouze netesnost nekde a system si prisava postupne vzduch az dojde k preruseni cirkulace a vyvari to natlakuj system cca na jednu atmosferu a koukej zda nekde neco netece..do okruho pripoj treba i tlakomer a koukej jestli tlak pada nebo ne...vse za studena..za tepla ti tlak bude padat vlivem chladnuti motoru i vody..pokud nikde nebude zadny unik vody tak radeji vysroubuj svicky a zatoc...jestli bude strikat voda odnekud...muze to byt utopena vlozka jak napsal habr
habr Profil uživatele
5/10/2009 00:20:40
Sice sem tento problém nepatří, ale Trabanťáci nejsou "suchaři" a rádi poradí i Škodovkářům.
Tvůj problém podle tvého popisu bude pravděpodobně buď utopená vložka válce a tím netěsná, nebo dokonce od přehřátí prasklá. Předpokládám, že vyměněná hlava byla zabroušená a otlakovaná, takže závadu hlavy (nerovná nebo prasklá) můžeš vyloučit, těsnění nejspíš dáváš také nové a správně, takže nezbývá nic než vložky válce. Po schladnutí dokáže voda natéct do válce, za chodu motoru netěsností odcházejí plyny do vody, tím je voda teplejší než normál a je natlakovaná. Voda sama se nenatlakuje, není stlačitelná, tlak v ní tvoří páry a plyny. Počítám, že když se na vodu podíváš důkladně, tak zjistíš, že je šedá, nebo má sedý povlak, případně je lehce mastná, to by značilo, že do ní uniká komprese a tím se tlakuje.
Termostat je v tom nevinně, ten v žádném případě nevytvoří plyny k natlakování, pokud bude vadný, tak neotevře a vůz vaří, ale by se z motorového prostoru hrnolo množství páry a je to nepřehlédnutelné.
Navštiv zkušeného opraváře a myslím, že závadu snadno najde, pokud se potvrdí co jsem napsal, bude se pravděpodobně jednat o nákladnější opravu.
Pavel
4/10/2009 22:06:24
Zdravím. Koupil jsem si Formana po starém dědovi se skutečným počtem 73 000 km. R.v. je 12/93 ... jezdil jsem vše v pohodě, ale pak začla nějak lézt teplota nahoru no ale zatím v poho ... tak jsem vypustil starou směs a na proplachnutí tam nalil prozatím čistou vodou ... začlo mi to prostě tlačit vzduch pořád odněkud ... v jednom válci byla voda... vyměněno těsnění stále to tlakovalo ... vyměnila se hlava stále to tlakovalo a sem tam něco chrastilo v motoru něco jakoby ventily klepali takové klepaní ... když jsem přišlápl na plný plyn až na podlahu přestalo to ... zajímalo by mě proč mi to děla ta voda ... když jezdím voda je dobrá ale tlakuje do nadobky pořád od někud ten vzduch ... když motor schladne voda zmizne a je tam skoro sucho ... když doliju a jdu jezdit voda přes termostat zase tlakuje a je ji hodně takže prska ven ... v čem vidíte problém? Když je nové těsnění, hlava už mě napadá termostat ... pořád kontrolovat vodu je už na hlavu ... kde vidíte problém?:( prosím poraďte
Mikeš
2/9/2009 20:20:34
A používáš ten sytič? Naznačuje to jen to že jej nepoužíváš... a hned se neurážej, protože EDA má o hodně víc zkušeností než ty, určitě je i o několik desítek let od tebe starší...
předchozí předchozí  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33  další další

Odepsat na: bez názvu

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist