1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
bez názvu (793)
habr Profil uživatele
22/9/2011 11:27:51
To Lucie: Není těžké odhadnout co Vás čeká - jen kopec potíží, starostí a problémů. Doporučuji co nejdříve problém vyřešit s pojišťovnou a ČKP (Česká kancelář pojistitelů), protože Vám může a nejspíše i bude předepsána úhrada dlužného pojistného za nepojištěné období (pojišťovna), může Vám být uložena pokuta za přestupek, bývá to zpravidla 5.000Kč (stát, FÚ) a ČKP bude vymáhat penále - příspěvek do fondu na úhradu škod způsobených nepojištěnými vozidly - ve výši nejméně 50 korun denně (podle obsahu motoru to může být i vícenásobek). V současné době není v zájmu žádného z vyjmenovaných úřadů cokoliv s Vámi řešit, promlčení nehrozí a penalizace spokojeně roste. Po čase Vám přijde platební rozkaz k úhradě několika možná desítek tisíc a splatnost bývá několik málo dnů. Nečekejte až zazvoní exekutor, bývá nepříjemný.
Lucie
21/9/2011 20:06:24
Dobrý den chci se zeptat zda nevíte co mě čeká když jsem právě víc jak po roce zjistila že jsem od sttarého nepojízdného auta nedala značky do depozitu.Neplatila jsem tudiž ani pojisku.Tu poslední jsem zrušila a pravděpodobně chtěla dát značky do depozitu ale tam už sem nedošla =(
olda8
14/9/2011 21:00:21
Zdravím,dal jsem se do opatrné rekonstrukce Trabanta a potřeboval bych nutně nějaké nezhnilé prahy,nemáte někdo? Nemám moc financí,nové jsem sehnal za 1000 kč ale znamí mi řekl že to je moc.
Ilča
26/8/2011 16:44:10
Dobrý den, je možné prodat auto na polopřevod, které je v depozitu, aniž by se depozit zatím rušil? Auto má platnou STK, ale kupec asi nechce auto pojistit dříve než ho opraví. Přechází depozit prodejem na nového majitele?
Autosklo Team
20/8/2011 09:20:28
Zabýváme se výměnami a distribucí autoskel, lepením autofolií 3M, celopolepy vozů. Výměny provádíme u osobních,nákladních vozidel a autobusů.
 
Pobočky:
Litoměrice litomerice@autoskloteam.cz tel:722 151 151
Liberec liberec@autoskloteam.cz tel:606 151 151
Praha 5 - Stodůlky praha@autoskloteam.cz tel:773 151 155
 
Smluvní servis pojišťoven:
Česká pojišťovna, Čpp, Kooperativa, Uniqa, Allianz, Direct, Generali
 
Spolupráce s pojišťovnami nás opravňuje k nahlášení pojistné události,
nafocení vozidla a vyřízení všech potřebných úkonů vedoucí k uzavření a proplacení pojistné události.
 
Dodáváme pouze kvalitní skla od výrobců AGC, Pilkington a Saint Gobain Sekurit.
 
Pro montáže mimo náš servis máme plně vybavené vozidlo zajišťující možnost dopravy skla a vybavení na jakékoli místo dle přání zákazníka zdarma.
 
trabas Profil uživatele + foto
30/5/2011 12:48:56
Možná, že jsem u Speciálu přestřelil. Bylo to asi 2,40 Kč/litr, stejně jako o mixu. Na Speciál nám doma nic nejezdilo.
habr Profil uživatele
30/5/2011 09:50:14
Moje ceny které jsem uvedl se mohou lišit od skutečnosti, zrovna tak jako oktanové číslo Speciálu a Supru, protože tyto dva druhy jsem nekupoval a nepotřeboval, a k těm cenám, je to už dost let a paměť slábne. Co si ale pamatuji zcela přesně, když mi bylo 15 let a měl jsem svoje první vozidlo Moped Stadion S11 který měl ledvinkovitou nádrž pod řídítky o obsahu 1,75l, tak jsem přijel k pumpě, dal jsem paní modrou papírovou tříkorunu a zavel "plnou s olejem", paní ucvrkla oleje do konve, doplnila 1,5 litru Normalu, proštěrchla takovým táhlem a nalila mi "plnou". Nějaký ten haléř nebo někdy zbytek co se nevešel jí zbyl a já mohl zase asi tak týden vesele jezdit i v noci se slunečními brýlemi. Helmy pro skupinu M ještě nebyly povinné a na skůtru se mohlo sedět bokem (spolujezdec), jo - a kouřit na motocyklu za jízdy nesměl jen řidič! Psal se rok 1968. Takže je nač vzpomínat.
trabas Profil uživatele + foto
29/5/2011 20:34:19
Pánové (habr a anténka) dovoluji si malinko nesouhlasit. V roce 1974 jsem si v lednu koupil své prvné auto Moskvič 412, do kterého se používal SUPER, který měl 96 oct. jehož cena byla 3,-Kč/litr. Bohužel jsem jezdil tankovat z Asě až do Chebu, kde se prodával. Do svého Tatranu 125 a otcovo Jawy 250 a Moskviče 408/1 se používal benzin Normál (80 oct.) 1 litr benzinu normál stál v té době 2,10 Kč a s olejem se stojanu MIX 2,40 Kč. Takže, když jsem do Jawy tankoval 10 litru "mixu" dával jsem pumpaři "Žižku" (25ti korunová bankovka) s tím, že je to dobrý a pumpař měl kačku "diško". Speciál 90 oct. stál 2,30 Kč. Nafta se prodávala pouze na bloky benziny a litr stál 1,90 Kč. Ta samá nafta se vydávala na bloky topná nafta, které se prodávaly na poště a litr byl za 0,90 Kč. V té době se platila daň z motorových vozide (asi jaký obsah, tolik Kč za rok. Ta daň byla ten rok (1974) zručena a od (asi) 1.7. 1974 začal stát litr supru 5,-Kč a Special 4,-Kč (daň se pak neplatila) a prý když někdo jezdil 5000km/rok, tak to přišlo na stejno. Já jsem bohužel začal dojíždět na Moravu (500 km tam a 500 km zpět), tak to bylo dražší. Pak začali do benzinu přidávat nějaký sajrajt , který se prodával ve velkých městech, a na ten moskvičáckéj motot 1,5 při zatížení začal "cvrlikat". Tankováno jinde,(mimo velká města) jelo to líp.
antenka
29/5/2011 16:36:29
Tak nevím,ale už taky něco pamatuju ale pokud vím tak letitá cena byla Normál-2,10
Speciál-2,40 Super-3,00(ten byl ale v začátcích jen někde).Nebo se mýlím?
Letopočty původních a prvotních změn si už nepamatuju.
habr Profil uživatele
28/5/2011 23:27:18
Na Normál, měl jen 80 oktanů a stál 2,-/litr. V té době ovšem Speciál stál 2,20 a Super 2,40. Někdy kolem roku 1974(už nevím přesně) byl Normal zrušen a museli jsme chtě-nechtě přejít na dražší Speciál s tehdy 84 oktany, zato nám ADAST Adamov vyrobil tojany MIX. Dnes, když je Speciál zrušen, nenápadně a v tichosti zmizel z prodeje i Natural 91 nám nezbývá, než jezdit na Natural 95 což oktanově bohatě předčí Super z roku 1974 který měl 90 oktanů, ale zase to byl čistě ropný produkt. Dnes se uvádí v benzínu pouze asi 40% podílu ropného původu, zbytek je syntetický benzín který byl v principu vynalezen Wermachtem kvůli nedostatku ropy za války a cca 20% podílu je biolíh a aditiva.
Petr
28/5/2011 22:57:40
Chci se zeptat, na co dříve jezdil/jezdí Trabant. Na super nebo speciál? Děkuji :-)
Marťas
9/3/2011 18:12:53
Prosím potřebuji poradit s následujícím problémem. V roce 2008 dne 23. 5. jsem zakoupil vozidlo a bylo přepsáno do tzv. polopřevodu na mou osobu. V roce 2008 jsem se snažil vozidlo prodat, ale k prodeji bohužel nedošlo. Na základě fiktivní kupní smlouvy, kterou jsem uzavřel s kámošem někdy na konci roku v roce 2008, jsem zrušil zákonné pojištění. (kupní smlouvu již nemám, ale v pojišťovně si udělali kopii). Vozidlo bylo nepojizdné a proto jsem vozidlo nechal ekologicky zlikvidovat, od likvidace mám i potvrzení k datu 4. 2. 2009. Protože jsem v TP uveden v polopřevodu nemohl jsem vozidlo zlikvidovat. Je možné, že pojišťovna bude chtít peníze za pojistku ? a v jakém období? Mohl by mně někdo poradit s uvedeným problémem jak z něho ven a jaké mně případně hrozí sankce? Mockrát děkuji.
Jiří
4/3/2011 13:17:51
Prodám papíry na trabanta. Je tam velký Tp malý TP, štítek, spz. Papíry nejsou psány na mě. V případě zájmu navrhněte cenu. Odpovídejte na email : koleji@seznam.cz
Luboš Profil uživatele
18/2/2011 19:10:29
Ví někdo kolik let je statut veterána?Díky
Strýc
5/2/2011 18:59:18
to PAN: Ta situace, kdy se motor může poškodit může skutečně nastat jen výjimečně, pokud je jehlový ventil a ostatní jak píše Eda OK, pak není důvod čeho se bát a může se směle tlačit:)
Eda Profil uživatele
5/2/2011 18:02:51
Ano, paní má pravdu. Když se nezastaví benzín, může se stát, že benzín proteče samospádem až do motoru, ten se naplní a při otočení klikovky nasaje nad píst a při roztalačení může poškodit - ohnout ojnici - motor. Auto musí stát ještě dokopce.
V běžném provozu, kdy zavíráme benzín a těsní karburátor se to nestává. Pokud startér protočí motorem, ale je jen slabá baterka, můžeme Trabanta roztlačit, ale nesmíme zapomenout mít zapnuté zapalováni a puštěný benzín.
PAN
5/2/2011 16:22:51
slyšel jsem že trabanti se nesmějí rostlačovat že prej muže vzniknout
vážná porucha motoru s kterou si nevědí rady ani tecjnici v servisu
říkala mi to jedna stará paní
habr Profil uživatele
5/2/2011 14:52:29
To Roman Netušil: Posílám svůj sken ORV a máš tři možnosti:
1) Já mám vyšší hmotnost na tažném proto, že mám Trabant 601 a ty máš Trabant 601 S přičemž to S znamená Slabší, tak proto máš méně na kouli.
2) Mám povoleno větší zatížení na kouli proto, že mám zároveň patřičně sníženu maximální rychlost, při větší zátěži by se Trabik dost trápil a brzdy by nezvládaly vysokou rychlost s vysokou hmotností - tedy rychlost výměnou za zátěž.
3) Jiný kraj - jiný mrav a jiné tele za přepážkou.
Přílohy:  sken.jpg (256,4 kB)
antenka
4/2/2011 16:09:45
To Habr/Můj "Kempík" byl na bantamech,bez deklu-jen se k vleku prodávali takové VAKY s trubičkovou konstrukcí.Ten vak byl koženkový.Původní závěs byl opravdu na "30"kouly-používaly se kulové čepy Š-706.Vyráběly se v 60 letech.Blatníky to mělo jako z traktoru a pérování na torzkách-dost to hopsalo.
Roman Netušil
4/2/2011 09:45:51
TO : Habr : Trochu mne udivuje údaj o tažném tvého Trabanta, já mám v TP zapsáno 325kg nebrzděný a 520 brděný.
 
Přikládám fotku techničáků dvou z mých Trabiků, oba majá 300/400.
Přílohy:  skenovani0001.jpg (2,5 MB)
habr Profil uživatele
3/2/2011 22:39:52
Nevím o jakém typu Kempíku píše antenka, ale já vlastním originální papíry a nyní již trochu přepracovaný ale v minulosti originální provedení kempíku - plechová korba bez otvíratelného čela světlé béžové barvy a k ní poměrně vysoké laminátové véko červené barvy. Tento vozík je určený za Š 100 až 120 a je na pneu 165/13 a nikoli na bantamech. Také má standardní kouli ISO 50 a ne nějakou jinou. Rok výroby je 1979, vozík je nebrzděný, hmotnost provozní (prázdný vozík) je podle TP 140 kg, celková přípustná je 390 kg a tím je nevhodný pro použití za Trabantem.
 
Trochu mne udivuje údaj o tažném tvého Trabanta, já mám v TP zapsáno 325kg nebrzděný a 520 brděný.
Přílohy:  michalvlek0804186.jpg (519,0 kB)
antenka
2/2/2011 19:21:34
Zkusím zjistit od majitele co je napsáno v TP.Snad ho-majitele- najdu.
Roman Netušil
2/2/2011 17:34:37
pro Antenka : Dík za info, to já vím, že trabi uveze hodně, historickyjsem za ním vezl Jawu 250 se sajdou, a kupu dílů, ale jde mi o kontrolu PČR, abych byl v limitu. Tedy ne o to co uveze, ale kolik má v papírech.
antenka
2/2/2011 14:16:03
Přívěsný vozík "kempík" se vyráběl v STS Jablonné v Podj.-byl na kolách bantamech a původně na "30" kouli.Já už ho nedávno prodal,ale byl na cca 150kg-víc snad ne.Jinak za trbikem jsem tahal i 10 pytlů cementu.Ale to už torzky byly na doraz až se pálila barva na blatnících.Onehdá jsem dával novou voj a 50 žábu.
Roman Netušil Profil uživatele + foto
2/2/2011 13:56:20
Zdravim, nevite nekdo jakou ma celkovou hmotnost vozik Kempik? Jestli se da pripojit za trabika s limitem 300 kg?
 
Dekuji
předchozí předchozí  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32  další další

Odepsat na: bez názvu

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist