1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

bez názvu (686)
trabant
16/10/2009 19:07:44
Dobrý den
Měl bych dotaz ohledně přepisu vozidla. Mam trabanta 601 a je odhlášený na mě (polopřevod) a mam kupni smlouvu. Vim že do mesice podle zakona musim auto prihlasit , ale nebudu preci davat za auto za litr 10 000 kč prepis. Tak se chci zeptat jesi to jde udelat tak ze bych si kazdy mesic vytvoril novou kupni smlouvu kdyz sem to koupil od kamose kerej by to podepisoval taky. Diky
Test Trabantu na AutoRevue.cz 11.10.2009
11/10/2009 14:34:03
[URL] klikerjte že se vám líbil
krbec jiri Profil uživatele
5/10/2009 22:23:25
muze byt vlozka ale zalezi jestli to jak pises tlakuje a nebo se to zavzdusnuje pak muze byt pouze netesnost nekde a system si prisava postupne vzduch az dojde k preruseni cirkulace a vyvari to natlakuj system cca na jednu atmosferu a koukej zda nekde neco netece..do okruho pripoj treba i tlakomer a koukej jestli tlak pada nebo ne...vse za studena..za tepla ti tlak bude padat vlivem chladnuti motoru i vody..pokud nikde nebude zadny unik vody tak radeji vysroubuj svicky a zatoc...jestli bude strikat voda odnekud...muze to byt utopena vlozka jak napsal habr
habr Profil uživatele
5/10/2009 00:20:40
Sice sem tento problém nepatří, ale Trabanťáci nejsou "suchaři" a rádi poradí i Škodovkářům.
Tvůj problém podle tvého popisu bude pravděpodobně buď utopená vložka válce a tím netěsná, nebo dokonce od přehřátí prasklá. Předpokládám, že vyměněná hlava byla zabroušená a otlakovaná, takže závadu hlavy (nerovná nebo prasklá) můžeš vyloučit, těsnění nejspíš dáváš také nové a správně, takže nezbývá nic než vložky válce. Po schladnutí dokáže voda natéct do válce, za chodu motoru netěsností odcházejí plyny do vody, tím je voda teplejší než normál a je natlakovaná. Voda sama se nenatlakuje, není stlačitelná, tlak v ní tvoří páry a plyny. Počítám, že když se na vodu podíváš důkladně, tak zjistíš, že je šedá, nebo má sedý povlak, případně je lehce mastná, to by značilo, že do ní uniká komprese a tím se tlakuje.
Termostat je v tom nevinně, ten v žádném případě nevytvoří plyny k natlakování, pokud bude vadný, tak neotevře a vůz vaří, ale by se z motorového prostoru hrnolo množství páry a je to nepřehlédnutelné.
Navštiv zkušeného opraváře a myslím, že závadu snadno najde, pokud se potvrdí co jsem napsal, bude se pravděpodobně jednat o nákladnější opravu.
Pavel
4/10/2009 22:06:24
Zdravím. Koupil jsem si Formana po starém dědovi se skutečným počtem 73 000 km. R.v. je 12/93 ... jezdil jsem vše v pohodě, ale pak začla nějak lézt teplota nahoru no ale zatím v poho ... tak jsem vypustil starou směs a na proplachnutí tam nalil prozatím čistou vodou ... začlo mi to prostě tlačit vzduch pořád odněkud ... v jednom válci byla voda... vyměněno těsnění stále to tlakovalo ... vyměnila se hlava stále to tlakovalo a sem tam něco chrastilo v motoru něco jakoby ventily klepali takové klepaní ... když jsem přišlápl na plný plyn až na podlahu přestalo to ... zajímalo by mě proč mi to děla ta voda ... když jezdím voda je dobrá ale tlakuje do nadobky pořád od někud ten vzduch ... když motor schladne voda zmizne a je tam skoro sucho ... když doliju a jdu jezdit voda přes termostat zase tlakuje a je ji hodně takže prska ven ... v čem vidíte problém? Když je nové těsnění, hlava už mě napadá termostat ... pořád kontrolovat vodu je už na hlavu ... kde vidíte problém?:( prosím poraďte
Mikeš
2/9/2009 20:20:34
A používáš ten sytič? Naznačuje to jen to že jej nepoužíváš... a hned se neurážej, protože EDA má o hodně víc zkušeností než ty, určitě je i o několik desítek let od tebe starší...
Tadeas
2/9/2009 17:45:36
Pro nataceni znelky pro filmovy festival Der Film shanim pojizdny Trabant idealne blede modre / sede barvy (neni podminkou). Melo by se jednat o normalni trabant ktery by mel pusobit identicky z 80. let, o Trabant v tunningu nemame zajem. Trabant by byl potreba na 12 a 13 zari (prip. jen jeden den), misto nataceni je centrum Prahy. V pripade ze mate cas a zajem se mi prosim ozvete s Vasimi financnimi pozadky na mail prip. telefonicky nebo SMS (zavolam zpet) v pripade ze mate cas a zajem. Diky, kontakt je 732 681 389 a email tadek@post.cz
Tomáš Kouřil Profil uživatele
3/8/2009 18:52:21
k té jawce. sežen si jiný papíry je to vyřešený, předělej čísla ajedeš.Nový štítky bez čísel se dají stále sehnat na burze.Proč hned na díly, když jezdí. Kdybys byl poblíž, možná bych ji i vzal.
Michal
29/7/2009 18:43:29
Dobrý den, odpověď Edy nebudu komentovat, omlouvám se za takouvou "drzost" posledního dotazu, ale vážně bych potřeboval poradit ohledně toho, že ať točím jak točím, motor za studena prostě nenaskočí, je třeba auto žduchnout a až po mírném zahřátí po zdechnutí naskočí na startér, předem děkuji za rozumnou odpověď.
Adam.87
29/7/2009 16:51:22
Dobrý den,potřebuju poradit i když to nesouvisí s Trabantama tak se omlouvám.
Dostal jsem motorku Jawa 350 ale nemá SPZ protože byla asi před 7 lety trvale vyřazena z evidence a ve velkém techničáku je poznámka vyřazeno.
Jde přihlásit znovu třeba na veterásnké čísla abych s ní mohl jezdit nebo je dobrá jen na ND?
Děkuju za odpovědi
Eda Profil uživatele
5/6/2009 19:04:03
Michale, vytáhni táhlo sytiče.
Michal
4/6/2009 15:33:26
!!!Trabant me nestartuje s chladnym motorem,pouze po ujeti par km,prosim o radu treba na mail!!!
vojtěch K Profil uživatele + foto
3/6/2009 17:43:54
ve forech na zdejších i jiných stránkách se to řešilo 100-krát, osobně jezdím na natural ve dvou trabantech,aditivum nedolívam, olej použivam od schell sx2 a nemůžu si stěžovat...
Marcel Palát Profil uživatele + foto
3/6/2009 13:12:21
dobrý den trabantoví kolegové. máte někdo zkušenosti s používáním naturalu 95 namísto speciálu 91? a používáte přísadu BENADIT? díky za info, mp
Standa1443
1/6/2009 12:00:23
Jestli máš 12V, kup EBZU spodek i vršek, spodek zamontuješ místo původního zapalování a vačky. Schéma je zde:[URL] Mezi spodkem a vrchem jsou 3 dráty: hnědý na 31g, zelený na 7, černý na 15g. Vrch umístíš vedle induček, hnědý drát na kostru-šroubek držáku induček, černý na obě indučky na 15, zelený na č.1 indučky pro 1.válec a bílý na č.1 indučky pro 2.válec. Pak seřídit zapalování.
Vláďa
31/5/2009 20:05:13
Zdravím všechny příznivce tranbatů.Mám takový jeden technický dotaz,chci předělat zapalování z kladívek na bezkontaktní (teristorové) zapalování,neví někdo náhodou co a jak a hlavně kam zapojit,nebo by se mi šiknul i něaký to schéma.
Moc díky.
Ahoj
Fanda
15/4/2009 21:48:52
ahoj chlapi,potrebuju radu ohledne demontaze setrvacniku na trabosi,povolil sem centrální matku,udela si stahovak ,ale stejne mi nejde dolu,stahovak se ohyba.jestli nekdo vite jak na to .tak napiste na mail:FrantisekRichter@seznam.cz ....dik za odpoved
habr Profil uživatele
30/3/2009 01:07:07
Zajdi si na magistrát na kterém je vozidlo registrované, a pokud je vozidlo na tebe registrované a máš platný doklad totožnosti, nahlas ztrátu TP a ORV. Za malý poplatek ti bude vystaven podle dokladů uložených na magistrátě duplikát TP a když vytáhneš z tašky RZ, tak je rovnou můžeš uložit do depozitu. Počítej s tím, že pravděpodobně budou požadovat i platný doklad o zákonném pojištění, to je jak na kterém magistrátu - podle toho jak si slečna za okénkem vyloží znění zákona. ORV dostaneš bohužel až když předložíš úspěšnou STK při vyzvedávání RZ z depozitu. Doklad o RK z STK ba neměl být v tomto případě požadován, protože se nejedná o převod vozidla a také jej nemůžeš bez duplikátu TP získat.
michal
29/3/2009 23:53:33
Prosim vas,potreboval bych poradit,mel jsem favorita a naboural jsem se a nechal ho zlikvidovat.Jenze se mi stal problem ze jsem ztratil velky i maly technicak ale znacky mam.A potrebuju to dat do depozitu at neplatim pojistku.Srotiste mi da za naky ten tyden papir a ekologickem vyrazeni ale chci to dat do toho depozitu
Lucie Rylkova Benischkova Profil uživatele
10/3/2009 00:35:29
ooo skvěle děkuji za radu.už je to všechno vyřízené,jen jsem zaplatila 300,-za depozit. Ptám se tady protože mi to poradil bratr,že mi tu někdo poradí.
habr Profil uživatele
10/3/2009 00:18:30
Myslím, že přesnou a nezkreslenou informaci najdete spíš v zákoně o podmínkách provozu na veřejných komunikacích a s tím Vám pomůže každý vyhledávač, třeba Google než Trabanťácké stránky. Pokud se Vám ale nechce se s tím hledat, stačí napsat sem, třeba Vám to někdo vyhledá a opíše. Jak jste pochodila s minulým problémem - Škodou 120?
Lucie Rylkova Benischkova Profil uživatele
9/3/2009 14:52:15
Zdravím chci se jen zeptat jestli někdo neví od kolika let či cm se může dítě vozit na motorce. Máme 1400intruder a 125skutr,dík.
habr Profil uživatele
8/3/2009 23:03:10
Prosím, pročti si zde více vláken a příspěvků. Bylo to zde již mnohokrát popsané a není možné psát každému znovu a znovu stále dokola. Nic ve zlém, ale už 3 měsíce se to zde soustavně přetřásá.
Tomáš
8/3/2009 19:57:08
prosím poraďte : chtěl bych koupit od kamaráda škodu 120 na náhradní díly, on je rozhodnutý o tom, že auto odhlásí, ale k tomu je nutný potvrzení o likvidaci . To ode mne nedostane. Tak se ptám jestli ho může odhlásit s tím, že na úřadě řekne, že ho prodal na náhradní díly ????
Tomáš Hamral Profil uživatele + foto
2/3/2009 21:14:06
Máte pravdu, že vylký TP vám zůstává. Myslel jsem si, že ne. Souhlasím, že media problém nafoukla. Na druhou stranu o možnosti vyřazení pomocí "čestného prohlášení" se před koncem roku nikde nemluvilo. Když jsem ke konci prosince přihlašoval svého trabanta, abych neplatil ekopoplatek 10tis, stál jsme od půl čtvrté ráno ve frontě a čísla na mě nevyšla. Na druhý den čekání od pulnoci jsem nakonec trabanta přihlásil. Druhého jsem na čestné prohlášení (uvedl jsem, že vozidlo bylo rozebráno před rokem 2004 na nd) také vyřadil. Po té jsme si opravdu odechl.
Hlavně, že vám vozidlo bez problémů vyřadili z evidence. S pozdravem
předchozí předchozí  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28  další další

Odepsat na: bez názvu

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist