1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

bez názvu (684)
habr Profil uživatele
28/5/2011 23:27:18
Na Normál, měl jen 80 oktanů a stál 2,-/litr. V té době ovšem Speciál stál 2,20 a Super 2,40. Někdy kolem roku 1974(už nevím přesně) byl Normal zrušen a museli jsme chtě-nechtě přejít na dražší Speciál s tehdy 84 oktany, zato nám ADAST Adamov vyrobil tojany MIX. Dnes, když je Speciál zrušen, nenápadně a v tichosti zmizel z prodeje i Natural 91 nám nezbývá, než jezdit na Natural 95 což oktanově bohatě předčí Super z roku 1974 který měl 90 oktanů, ale zase to byl čistě ropný produkt. Dnes se uvádí v benzínu pouze asi 40% podílu ropného původu, zbytek je syntetický benzín který byl v principu vynalezen Wermachtem kvůli nedostatku ropy za války a cca 20% podílu je biolíh a aditiva.
Petr
28/5/2011 22:57:40
Chci se zeptat, na co dříve jezdil/jezdí Trabant. Na super nebo speciál? Děkuji :-)
Marťas
9/3/2011 18:12:53
Prosím potřebuji poradit s následujícím problémem. V roce 2008 dne 23. 5. jsem zakoupil vozidlo a bylo přepsáno do tzv. polopřevodu na mou osobu. V roce 2008 jsem se snažil vozidlo prodat, ale k prodeji bohužel nedošlo. Na základě fiktivní kupní smlouvy, kterou jsem uzavřel s kámošem někdy na konci roku v roce 2008, jsem zrušil zákonné pojištění. (kupní smlouvu již nemám, ale v pojišťovně si udělali kopii). Vozidlo bylo nepojizdné a proto jsem vozidlo nechal ekologicky zlikvidovat, od likvidace mám i potvrzení k datu 4. 2. 2009. Protože jsem v TP uveden v polopřevodu nemohl jsem vozidlo zlikvidovat. Je možné, že pojišťovna bude chtít peníze za pojistku ? a v jakém období? Mohl by mně někdo poradit s uvedeným problémem jak z něho ven a jaké mně případně hrozí sankce? Mockrát děkuji.
Jiří
4/3/2011 13:17:51
Prodám papíry na trabanta. Je tam velký Tp malý TP, štítek, spz. Papíry nejsou psány na mě. V případě zájmu navrhněte cenu. Odpovídejte na email : koleji@seznam.cz
Luboš Profil uživatele
18/2/2011 19:10:29
Ví někdo kolik let je statut veterána?Díky
Strýc
5/2/2011 18:59:18
to PAN: Ta situace, kdy se motor může poškodit může skutečně nastat jen výjimečně, pokud je jehlový ventil a ostatní jak píše Eda OK, pak není důvod čeho se bát a může se směle tlačit:)
Eda Profil uživatele
5/2/2011 18:02:51
Ano, paní má pravdu. Když se nezastaví benzín, může se stát, že benzín proteče samospádem až do motoru, ten se naplní a při otočení klikovky nasaje nad píst a při roztalačení může poškodit - ohnout ojnici - motor. Auto musí stát ještě dokopce.
V běžném provozu, kdy zavíráme benzín a těsní karburátor se to nestává. Pokud startér protočí motorem, ale je jen slabá baterka, můžeme Trabanta roztlačit, ale nesmíme zapomenout mít zapnuté zapalováni a puštěný benzín.
PAN
5/2/2011 16:22:51
slyšel jsem že trabanti se nesmějí rostlačovat že prej muže vzniknout
vážná porucha motoru s kterou si nevědí rady ani tecjnici v servisu
říkala mi to jedna stará paní
habr Profil uživatele
5/2/2011 14:52:29
To Roman Netušil: Posílám svůj sken ORV a máš tři možnosti:
1) Já mám vyšší hmotnost na tažném proto, že mám Trabant 601 a ty máš Trabant 601 S přičemž to S znamená Slabší, tak proto máš méně na kouli.
2) Mám povoleno větší zatížení na kouli proto, že mám zároveň patřičně sníženu maximální rychlost, při větší zátěži by se Trabik dost trápil a brzdy by nezvládaly vysokou rychlost s vysokou hmotností - tedy rychlost výměnou za zátěž.
3) Jiný kraj - jiný mrav a jiné tele za přepážkou.
Přílohy:  sken.jpg (256,4 kB)
antenka
4/2/2011 16:09:45
To Habr/Můj "Kempík" byl na bantamech,bez deklu-jen se k vleku prodávali takové VAKY s trubičkovou konstrukcí.Ten vak byl koženkový.Původní závěs byl opravdu na "30"kouly-používaly se kulové čepy Š-706.Vyráběly se v 60 letech.Blatníky to mělo jako z traktoru a pérování na torzkách-dost to hopsalo.
Roman Netušil
4/2/2011 09:45:51
TO : Habr : Trochu mne udivuje údaj o tažném tvého Trabanta, já mám v TP zapsáno 325kg nebrzděný a 520 brděný.
 
Přikládám fotku techničáků dvou z mých Trabiků, oba majá 300/400.
Přílohy:  skenovani0001.jpg (2,5 MB)
habr Profil uživatele
3/2/2011 22:39:52
Nevím o jakém typu Kempíku píše antenka, ale já vlastním originální papíry a nyní již trochu přepracovaný ale v minulosti originální provedení kempíku - plechová korba bez otvíratelného čela světlé béžové barvy a k ní poměrně vysoké laminátové véko červené barvy. Tento vozík je určený za Š 100 až 120 a je na pneu 165/13 a nikoli na bantamech. Také má standardní kouli ISO 50 a ne nějakou jinou. Rok výroby je 1979, vozík je nebrzděný, hmotnost provozní (prázdný vozík) je podle TP 140 kg, celková přípustná je 390 kg a tím je nevhodný pro použití za Trabantem.
 
Trochu mne udivuje údaj o tažném tvého Trabanta, já mám v TP zapsáno 325kg nebrzděný a 520 brděný.
Přílohy:  michalvlek0804186.jpg (519,0 kB)
antenka
2/2/2011 19:21:34
Zkusím zjistit od majitele co je napsáno v TP.Snad ho-majitele- najdu.
Roman Netušil
2/2/2011 17:34:37
pro Antenka : Dík za info, to já vím, že trabi uveze hodně, historickyjsem za ním vezl Jawu 250 se sajdou, a kupu dílů, ale jde mi o kontrolu PČR, abych byl v limitu. Tedy ne o to co uveze, ale kolik má v papírech.
antenka
2/2/2011 14:16:03
Přívěsný vozík "kempík" se vyráběl v STS Jablonné v Podj.-byl na kolách bantamech a původně na "30" kouli.Já už ho nedávno prodal,ale byl na cca 150kg-víc snad ne.Jinak za trbikem jsem tahal i 10 pytlů cementu.Ale to už torzky byly na doraz až se pálila barva na blatnících.Onehdá jsem dával novou voj a 50 žábu.
Roman Netušil Profil uživatele + foto
2/2/2011 13:56:20
Zdravim, nevite nekdo jakou ma celkovou hmotnost vozik Kempik? Jestli se da pripojit za trabika s limitem 300 kg?
 
Dekuji
Lenka Skočdopolová
31/1/2011 20:39:47
Zkuste se kouknout do nějakého katalogu, pokud si dobře vzpomínám, nedávno jsem taky jeden použila. Myslím, že to byl [URL] nebo tak něco. Člověk pak získá mnohem lepší přehled a má větší šanci někoho pořádného najít.
Pavel JHB Profil uživatele
31/1/2011 16:59:27
martin11> to uz ukazujou na ruznych vystavach radu let. Ja ho videl nazivo poprve v roce 2008 v Norimberku. Jestli jsem to dobre pochopil, je to jakasi studie, pokud se najde bohatej mecenas, tak se za dalsich par let muze klidne vyrabet. Slysel jsem ruzne druhy pohonu (ele, vodik, 900ccm klasika)
martin11
31/1/2011 11:01:35
Víte někdo něco o tomto...??...nový trabant nt..??...dostal jsem jen fotky bez popisu...martin11
Přílohy:  trnt21.jpg (86,8 kB)
Roman Netušil Profil uživatele + foto
30/1/2011 17:37:12
Děkuji Ivoši.
Ivosh Profil uživatele + foto
30/1/2011 13:14:57
Továrně se to nedávalo, originál to tedy není, byť je to na mnoha vozidlech,
nejen trabantech. Je možné, že když jej demontuješ, najdeš na něm označení
PAL.
Roman Netušil Profil uživatele + foto
30/1/2011 10:36:58
Zdravím,
v jednom z mojich Trabantů mám bateriový vypínač, je umístěn na pravé straně od pojistkové skříňky a vypadá velmi originálně. Kupoval jsem Trabanta od původního majitele, a ten mi tvrdil, že je to původní. Máte to někdo v autě? Je to celkem dobrá věc, ale můj cíl je origo stav, tak by šel vypínač pryč.
Martin Pithart Profil uživatele
25/1/2011 09:59:17
zdravím, tak to jsem já uvnitř / v době, kdy jsem se ještě nebál/...trabi je jíž několik let "na špalkách"...k oživení bude potřeba trochu máknout, už jsem sehnal vše potřebné...teď si na to udělat čas....zdraví martin11
Přílohy:  mrveteran1986.jpg (398,0 kB)
martin11 Profil uživatele
23/1/2011 20:20:04
zdarec všem zde...jsem tu novej...asi 10 minut....
a už mám výsledek....
 
Pajka
11/10/2010 11:57:52 Jen bych doplnil, že to auto se dá opětovně přihlásit na původní doklady. Pro doklady zrušené v období 1. 7. 2001 do 1. 5. 2004 platí stejná pravidla jako pro doklady později uložené do depozitu. Tzn. vůz musí mít platnou stk + povinné ručení a lze jej znova přihlásit.
 
tady je to co hledáš Pajíku
 
pošlu fotku...co mám za klenot....
členem jsem se stal , protože jsem dnes koupil šestého Traboše...za život./ takže dnes mám doma jen 3/ tak zatím zdravím...musím se zde trochu zorientovat...zdraví martin11
Roman Netušil Profil uživatele + foto
23/1/2011 16:33:28
Zdravím, četl jsem tady někde na fóru (teď už to hledám hodinu a nemůžu to najít), že pokud bylo vozidlo odhlášeno z eveidence mezi 2001 - 2004 (myslím), že jej lze opět zapsat do evidence, a že se k tomu přistupuje jako k SPZ v depozitu. Je to pravda?
předchozí předchozí  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28  další další

Odepsat na: bez názvu

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist