1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
výměna motoru (12)
habr Profil uživatele
29/7/2011 14:33:19
Nejspíš o něco víc jako na Trabanta
pavel
29/7/2011 14:00:37
kolik stoji v servide vymena motoru - mazda 323 2litr
Lades
9/1/2008 17:31:48
Kolik asi tak stojí výměna motoru za jiný (4-takt)?
mytysek
19/1/2006 17:18:20
trošku mimo mísu bych se chtěl zeptat z kolik se pohybuje motor na trabiho .. novější i starší typ(uložení kluzné a na jehlách)
Beda
13/1/2006 13:12:50
Přidávám se ke zkušenosti s nepřesně pasujícím výměníkem, jinší úhel hrdla výstupu teplého vzduchu, přesně jak popisuješ. Výfuk jsem kupoval jako funglovku v Praze. Zřejmě nepřesná kopie originálu, prodávaná jako náhradní díl. Namontovat se to dalo, kritická věc - hrdlo výfuku (přišrubované k parohům) celkem sedělo a hrdlo na výfukové potrubí celkem taky sedělo.... Z těch ND "neoroginální výroby" to nebyl žádný oříšek výměník namontovat. Jen trochu komplikací... Zažiješ i horší opravy novými ND (třeba samostavy... chraňte chlapi originální německé) a bůh potrestej maďary nebo toho, kdo podobné šunty vyrábí a prodává jej za originální a samozřejmě za současné ceny... Ahoj a hodně radosti s Trabikem...
Ivosh Profil uživatele + foto
4/1/2006 14:57:28
Spíš se jedná o novovýrobu (Maďarsko, Polsko), kde centimetr sem, centimetr
tam nehraje roli. Také jsem jej měl a nešlo to svisle, ale šikmo dozadu.
Odchylek bylo víc.
libor vyhnal
4/1/2006 14:49:22
Jo, šlo to úplně hladce, když jsem povolil přední silentblok převodovky a poposadil jí o šířku držáku do prava. Motor vyklouzl hladce a šel i hladce zpět. Jen jsem musel dát pozor na souosost při sesazení, ale není to problém. Díky všem za podporu.
Jo a jeden postřeh. Asi před rokem jsem koupil nový přední díl výfuku - výměník. Byl asi vařenej na nějakých jiných přípravcích a moc nepasuje. Když se mi podařilo ho tam konečně napasovat, směřuje svislá namontovaná část výrazně dozadu a musel jsem zkrátit
teplovzdušnou hadici asi o 10 cm. Nemohlo by to typově pocházet ze starší verze Trabika, u které nebyla svislá část výměníku a nísto gumové hadice tam byla ohnutá vrapová a vedla přímo z výměníku?( kdysi, v 60. letech, jsme takového Trabika měli)
Juch
3/1/2006 14:34:35
Já postupuji vždy tak, že vše nejdřív odpojím, pote rozmotuju motor od převodovky a musí se právě uvolnit silentbloky na převodovce. a jde krasne ven a i krasne zpět. a i dobře se pak nandá na mrkev.
bert 2
3/1/2006 11:52:56
Proš se s tím vůbec tahle s...... Povol tlumiče, 6 šroubů na vlaštovce, povol vejfuk, hadici od benzínu, řazení a ňákej ten kabel a máš motor celej na zemi. Vyměníš co potřebuješ, a máš to. Je to práce na půl hoďky. Celýho trabi zvedneš za spodek. Tahle odstrojuješ moc věcí a je to pro trabi nezvyklá hodinářská práce.
Ivosh Profil uživatele + foto
2/1/2006 14:59:14
Zapalování se skříňkou se dá demontovat z motoru, jednou jsem to tak dělal,
když se mi nechtělo vytahovat převodovku. O mnoho lépe se pak ježek z klece
dostane ven. :-)
Ing._Július_Klein
2/1/2006 14:52:00
spravne.
prevodovka musi byt uvolnena zo silentblokov. Inak ho von nedas. Po uvolneni
predneho pri tlmici vykurovania a zadneho pri lastovicke pekne povytiahnes
prevodovku mierne nahor a motor ti nadherne vybehne von. Pri montazi je to
podobne, len davaj pozor aby si prevodovku nenadvyhoval prilis vela, pretoze
ti mozu vyskocit poloosy.
 
Vela zdaru
 
libor vyhnal
2/1/2006 13:40:16
Vyměňuji motor u 601. mám ho uvolněný, ale zůstal mi tam tak trochu jako ježek v kleci (zapalování v blatníku).
Převodovku se mi nechce vyndavat. Máte s tím někdo zkušenost? Možná stačí převodovku uvolnit v silentblocích a trochu odsunout?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: výměna motoru

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist