1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Motor-rada (60)
Peter Profil uživatele
13/11/2015 15:58:36
A --:)) oprava otazky---bublinky vychadzaly mezdi spodnou časťou--vaňou a telom vrchnej časti bloku motora,medzi nimi je remenica .za odpoveď -radu ďakujem
Peter Profil uživatele
13/11/2015 15:54:12
Dobry deň-- zdravim všetkych priaťeľov Trabantov :))
Chcel by som sa poradiť--
Mam traktorik s motorom z trabanta a pri poslednej jazde sa mi stala takato vec-- po naštarovani motor pekne naskočil,po pripojeni pridavnej vlečky a pridani plynu motor šiel ale nemal --vykon--žiadnu silu---všimol som si že spod spodnej časti bloku motora vychádzaju bubliky --asi tade odchadzal tlak ??? Skúšal som to pritiahnuť --ale bez vysledku-- nie je tam nieake tesnenie ?? ako by sa to dalo opraviť ??
Strýc
12/2/2013 12:09:12
[URL] zlín
Horka nad Moravou, Opravy klikovek, Grygar P., Albrechtova 20,
585 378 075, opravy klikovek T601
 
Veteran
11/2/2013 23:39:00
kolko ma bude stat oprava kluki - a kde.Dakujem.
Eda Profil uživatele
9/9/2012 13:19:25
nejde top udělat, protože olej na mazaní klikovky a válců je rozpuštěn v palivu, kde v plynu to nejde. Není možné zajistit mazaní směsí, jiné mazaní by bylo velice složité až nemožné.
Jediná šance je u T 1,1, kde čtyřtaktní motor tuto úpravu umožňuje.
Petr
8/9/2012 15:57:04
Chtěl bych se zeptat jestli by slo do strabantu udelat LPG palivo plyn.Děkuji za odpovedi
Standa1443
29/2/2008 11:57:35
Při přepólovaní nejčastěj odejde dynamo, to je trvale zmagnetizované a opačná polarita ho poškodí a pak špatně dobíjí. Ostatním spotřebičům by to nevadilo.
Peter
28/2/2008 19:14:10
Jako ze nie. Ved sa mohli vsetky el. veci prepolovat a to uz je co povedat...
Tom
28/2/2008 16:46:57
To asi ne, pokud říkáte, že na svíčce je jiskra (ta ale musí být dostatečná, pokud tam jenom skáče malinká tenká jiskra, která je sotva vidět tak to není ok), podíval bych se na regulátor předstihu jestli nezůstal rozevřen no a přetěsněte si ten karburátor, poř. ho vyčistěte.
jizicek
27/2/2008 19:35:57
prave ze nema ani snahu... jinak jsem jeste zapomnel neco dodat .. kdyz sme davali baterku tak sme ji omylem otocili, tak to malinko zajiskrilo.. mohli sme tim neco spalit ??
Tom
27/2/2008 19:08:04
Nejprve bych odstranil závadu na karburaci. Teče-li benzín z plovákové komory, pak je vadný jehlový velntil, výměna je jednoduchá. Doporučuji zároveň vyměnit těsnění. A má motor alespoň snahu chytit, nebo "strílí"?
Peter
27/2/2008 18:30:56
mam pravdu chlapi,odbornici, alebo ani nie?
Peter
27/2/2008 18:30:05
To ze tece karburator neni zatial podstatne. Chyba bude v zapalovani, totiz zato ze sviecky davaju iskru to neznamena, ze je zapalovanie v poriadku.
Teda kable, cievky, kontakty, doska zapalovania
jizicek
27/2/2008 18:20:02
zdar, koupili sme s kamosema trabuko, ale nechce chytit, svicky jsou mokre,takze beno tam jde, svicky davaj jiskru, nechytil ani na rozlaceni, a tece karburator... jo a je to 12V
Antonín Bůzek Profil uživatele + foto
6/4/2007 13:46:19
tak to gufero, namazané při montáži bylo, ale zajímá mě ta chudá směs, protože ta spotřeba není zase tak vysoká. Půjčil jsem ho na chvíli kámošovi, ten s ním jezdí denně do práce a spotřeba je kolem 6 - 7 litrů. Je to sice trochu víc, ale ne zas až tak moc. Jak tedy nastavím, alespoň přibližně ten karbec ???
Tomas, Sk
30/3/2007 11:04:31
Moze to byt vadne gufaro z vyroby, spatna montaz (nenamazane pred montazou), lozisko na kluke s volou. Moze to byt gufaro na strane zapalovania... Ovsem vysoku spotrebu by som guferu nepripisoval. Si si isty ze to bude gufaro - priznaky su ako pri chudobnej zmesi, zvysovanie volnobehu.
Antonín Bůzek Profil uživatele + foto
29/3/2007 21:58:48
tak opravdu nikdo neví ???
Antonín Bůzek Profil uživatele + foto
27/3/2007 10:52:14
Zdarec trabantisti. je tu jaro a mě už zase chytla trabantomie. Již loni jsem měl problém se simerinkem na klice na straně spojky. Motor přisával vzduch, žralo to jako prase apod. Ten simerink jsem vyměnil a byl tak měsíc pokoj. Pak začalo vše nanovo, i když v menší míře. Je možný že ten simerink byl vadný nebo je chyba jinde ???
Tadeáška Profil uživatele + foto
23/3/2007 17:51:57
martin_100: žena činu možná ale na sedačce eRka už dáááávno není :-)
HaD
21/3/2007 19:59:37
martin_100 > jj, to jsem já :-) [URL]
a ještě o jiným povozu (to se vztahuje ale k jiným stránkám)... [URL]
martin_100 Profil uživatele + foto
21/3/2007 16:56:39
HaD Jo aha ty máš v avataru mordrýho trabíka a v podpisu cosi o vozech z motorem v zadu a chlazení vzdichem :-)
Já tě považoval za jinýho Hada.
martin_100 Profil uživatele + foto
21/3/2007 16:54:58
Nojo ty si prostě holka činu. pochybuju že by někdo kvůli naší debatě nad bábovkama z písku šel vyndavat motor a vážit ho :-) Ovšem ty si ve výhodě že o máš vyndanej na sedačce v eRku :-D
Tadeáška Profil uživatele + foto
21/3/2007 13:03:22
Asi mi to nedcá a cvičně ho zvážím až ho složím :-) jestli to nestihne někdo jinej dřív :-)
HaD
21/3/2007 09:17:13
Martin 100> nejspíš mě znáš s Hundertího webu... Oficiálně se píše, že ten motor má 56kg, ale nejspíš se vším (tj. ventilátor, dynamo, oplechování, filtr vzduchu, karbec a kdo ví, na co jsem zapoměl...)
martin rypl Profil uživatele + foto
20/3/2007 21:57:22
ituju kamaráda: " 21:55:37: nevim přesně asi 40 kilo
21:56:01: vodstrojenej se dá vzít jak nic"
na začátek předchozí  1 | 2 | 3  další další

Odepsat na: Motor-rada

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist