1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Spotřeba, aneb za kolik jezdíte? (27)
dušan traktorista
14/5/2016 22:30:04
ja mám traktor s motorem z trabanta .Při těžbě si běžně bere kolem 30 litru. Dlouhodobě podnikám v lesnictví, děně dělám kolem 40 metrů tak spotřebu neřeším.
Radovan Mäsiar Profil uživatele
20/4/2014 22:50:23
Štartuje dobre.naštartuje ide.Za studena na sičiť chytí pekne. Za tepla bez sičitu tiež. Motor všetko je namontovaný utesnený na 100%.Motor som musel pretesnit,rozrobiť lebo som ho kúpil a bol utopený. Zapalovanie predstih.odtrh je nadstavený dobre nadstavoval mi to sused pomocou meraču ktorým nadstavuje motorky. Ja by som to skôr tipoval na ten karburátor. Podľa mňa dáva moc paliva. Lebo dymý moc na bielo. Takže asi dáva moc paliva.
habr Profil uživatele
20/4/2014 22:23:43
Radovane, můžeš vyloučit chybně namontovaná šoupátka při GO motoru? To je další (a častá) z možných příčin které ti celkem přesně vypsal jara.
jara
20/4/2014 20:09:47
To je jako včera mi pošla kobyla, předevčírem byla ještě zdravá, nevíte proč?? tisíc možných odpovědí.. špatná montáž dílů motoru, zatěsnění k. hřídele, vada v karburátoru, špatně seřízené zapalování atd atd.. Co to dělá? jede dobře ve všech režimech, studený, volnoběh, špičkový výkon, startuje správně za tepla i studený? Barva elektrod svíček (světlá/cihlová/černá), sahal někdo do nastavení karburátoru? je zapalování seřízeno správně (odtrh/předstih) ..?
Radovan Mäsiar Profil uživatele
20/4/2014 19:11:13
Dobrý deň. Mám problém ohladom spotreby. Môj trabík má veľkú spotrebu. Motor som porobil a je to po GO ale bez problémov potiahne aj cca 11/12 litrov. Nevie niekto čím to môže byť?
milan
15/5/2013 08:59:49
jinak když se dělá traktor z trabanta tak se dává ještě jedna převodovka z jiného auta. třeba ze stodvacítky...
milan
15/5/2013 08:54:55
hej ten diferák nezavářej. dej tam z jedný strany poloosu kterou přišroubuješ k rámu. a výstup z diferáku natáhneš do druhé převodovky.
Milan Hofman
13/5/2013 21:13:39
proto je dvoutakt do podobných strojů nevhodný. Ty motory se musí točit, konstatntní nízký otáčky a zátěž pro ně nejsou dobrý... Malý diesel, multikára nebo tak něco, to by byla výhra!
standa1443
13/5/2013 20:29:46
Nesmysl, diferenciál je jako celek, asi myslíš zavařit jednu stranu-to by chvilku jelo 2x rychlej, ale pak by se to rozsypalo. Na traktorek potřebuješ sílu a ne rychlost. Je to stejné jako bys jel autem na jedničku, bude spotřeba aspoň 3x věčší
standa1443
13/5/2013 20:29:22
Nesmysl, diferenciál je jako celek, asi myslíš zavařit jednu stranu-to by chvilku jelo 2x rychlej, ale pak by se to rozsypalo. Na traktorek potřebuješ sílu a ne rychlost. Je to stejné jako bys jel autem na jedničku, bude spotřeba aspoň 3x věčší
robert
13/5/2013 19:31:37
a ked dam trabik motor do traktora a jeden diferak zavarim napevno...tak co aku to bude mat spotrebu?mne to zerie ako maly tank nestiham dolievat benzin...nechapem dik za rady
Petulin
9/10/2012 22:08:54
Dostat se pod 6L/100km se mi dlouho nedařilo,obrat nastal po "revoluci"..diagonalní pneu se pomaluvytrácelo z nabídky a já spíš náhodou obul Trabíka radiálkami 155/70 R13 a už to bylo zajímavejší.Uplně jiný Trabík!To bylo poježděníčko zatáčkami.A k mému překvapení jsem se na dálku dostal na neuvěřitelných 5,5L/100km.
nevim
12/8/2012 16:30:41
tak sem uz hodne dlouho nikdo nenapsal.
hrubatko
20/11/2005 12:00:26
to Mr_Kuj & all:
z mojej praxe zatial viem aso tolko, ze H1-1 tiez nieje vsemocny pan karburator! Viaceri ludia mi uz aj vysvetlili, ze kazdy motor bol vo fabrike stelovany s urcitym karburatorom! To znamena, ze je zbytocne prehadzovat karburatory na zaklade informacii "jedna pani povedala". Ja mam motor typ 5B, karburator 28HB2-7 a klasicke kladivkove zapalovanie. Spotrebou nemam problem ist na dialku za 5,3-5,5l/100km. Kupil som si aj ospevovanu H1-1 ale mam ju hodenu v garazi a pokial ten stary karbec ide ako ma, je hlupost ho menit. Velmi ale zalezi aj na style jazdy, takze lahka noha a co najmenej brzdenia...
Mikuš TN
19/11/2005 22:24:14
Po prepočítaní spotreby od cca 50 000 po 98 000km mi vyšla priemerná spotreba 7,1l na 100km /okrem 1000km /všetko po meste každý deň.
ALE !!!
Aj keď je trabi žoštelovaný karburátor, zapalovanie, jazdí na kvalitný olej, dobré sviečky, zbiehavosť OK atď. ...
Sbotreba aj za ideálneho stavu závisí najmä od štýlu jazdy a je to o ľahkej nohe na plyne a žiadnej na brzde.
Petr Veselský
16/11/2005 22:59:31
Tak newim ale já jezdím po městě mezi 8-9litry,dálku 7,2-7,7 l.dle nálady řidiče.Karbec starej....,jezdim docela svižně.V zimě je to 10 jak vyšitá....
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
16/11/2005 17:53:56
7l v meste? Tak to mas spotrebu celkom slusnu. Zalezi aky mas karbec....je to na nom vyrazene, take male cisielko :) Sice videl som aj karbece, ktore to vobec nemali, z nejakych starych trabantov....
David
16/11/2005 12:40:02
smankote pardon, samozrejme ze se pise spotreba :-) to je tak, kdyz nekdo dela vic veci najednou :-) Jdu roztrhat maturitni vysvedceni :-)
David
16/11/2005 12:37:55
Ahoj, no ja sem zacatecnik, trabika mam chvilku a jezdim jenom popraze do prace a z prace cca 10 km tam a 10 zpet a zpotrebu mam okolo sedmi litru.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
16/11/2005 11:51:31
28H1-1 by som doporucoval hlavne pre trabantistov - zaciatocnikov , ktory maju tazku nohu a s beznym karburatorom dosahuju nehorazne spotreby. Trabantisti - profesionali dokazu na H1-1-cke jazdit aj na 5l / 100km :)
jame10
16/11/2005 10:36:50
Já se svím třrágle jezdí ta 6 až 7 litrů a to jak ve mestě tak na dálce
Marian Konečný
16/11/2005 09:20:46
S karburátorem H1-1 mi Trabant jezdí za necelých 7 litrů. A to polovinu kilometrů najedu v Brně ve městě! Při dlouhé trase mi to vychází 6,5. Spotřebu měřím vždy až při tankování po vyježdění plné nádrže. Někdo měří spotřebu po ujetí 10, 20 kilometrů :-)) to je potom přesnost...
Honza Cimr Profil uživatele + foto
16/11/2005 06:50:03
S jednim motorem (zavodni upravy) po meste za 14l/100km, s jinym motorem
(klasika po poskladani z novych dilu), ale typove i kusove stejnym
karburatorem za 5l/100km na dlouhe trasy...
VlaVla Profil uživatele + foto
15/11/2005 16:27:02
Dovolím si s Radimem nesouhlasit. Pokud je trabant v dobrém stavu, tedy má slušný motor a seřízený karburátor, tak se spotřeba pohybuje kolem 6,5-7 litrů. Významný vliv na snížení spotřeby má i karburátor 28H1-1. Kdybych jezdil za osm litrů, tak už je podle mně někde chyba a není to v těžké noze. :-)
Hoda Profil uživatele
15/11/2005 14:56:31
A jěště dost záleží na stvu motoru pokuď má motor víc najeto tak si taky vezme víc.typ karburátoru,dobrý neucpaný zadní výfuk,atd je to ho dost.Napr:Můj služební trabant motor celkem slušný.karb H1-1.při normálním jízdě dál spotřeba okolo 6.5l.ale na krátké vzdálenosti z práce nebo při rychlejší jízde tak max.8litru.prostě jak kdy.
a se svím Kombíkem na srazy všechno po komplet go spotřeba do na 100 km 6,2 litru.
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Spotřeba, aneb za kolik jezdíte?

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist