1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Co s tím??? (20)
habr Profil uživatele
3/5/2015 00:12:08
Pokud je vyndaný čep, tak už volant drží jen na nějakém otřepu. V takovém případě doporučuji otočit na plný rejd libovolné strany a pak točit volantem dál, aby se protáčel na hřídeli a současně táhnout rovnoměrně oběma rukama k sobě. Točit a táhnout současně.
Trabin
2/5/2015 21:09:02
Ahoj, měl bych dotaz, jak sundat volant trabant 601, kulatinový čep jsme již vyndali a volant trochu vysunuli, ale vyndat nejde, nemáte na to někdo nějaký funkční fígl? Děkuji za rady Trabin
Danča
22/11/2012 16:11:50
Aktuální nabídka práce z celé ČR na [URL]
RadimPRW
4/11/2005 07:25:08
Já bych v tom nehledal žadné složitosti. Pokud motor jede jen na jeden válec, v 99 procentech případů je problém v kontaktu přerušovače příslušného válce. Je buď zaolejován nebo opálen. Vyčistit a propilovat příp. seřidit kontakty zapalování.
Hoda
3/11/2005 21:18:20
Skus vyměnit zadní díl vyfuku,podle mě je ucpany.Když je to studený tak to jede dobře.ale jak se to ohřeje tak jako kdyby tě za zadu někdo tahal.skus ho třeba jen sundat a projet to bez něho.skus to a dej vědět jak si dopadl.Hoďa.
Honza
3/11/2005 17:25:34
Tak jsem na to koukal a svíčky vypadají v cajku.Teď už jede i kilo,ale z výfuku pořád teče olej,chcípe a nekřesťansky chlastá...Moc se v tom nevyznám,mám ho krátce....Zatim
Honza
3/11/2005 15:04:23
Určitě se ozvu.Zatím díky
Honza Cimr Profil uživatele + foto
3/11/2005 07:40:57
A protoze to auto znam a vim zhruba kde jezdi, tak se dovolim nabidnout
pripadne i vic nez telefonickou pomoc... Kompletni kontakty na me, vc.
telefonniho cisla najdes na www.ifa.cz... (sorry za reklamu)
Ivosh Profil uživatele + foto
3/11/2005 07:28:01
Jak píše Vláďa. Klasická jízda na jeden válec. Pokud budou svíčky a botky
OK, ověř cívky. Pokud nic z toho, tipuju to na neseřízené zapalování.
VlaVla Profil uživatele + foto
2/11/2005 23:26:42
Podle příznaků, které popisuješ, ti s největší pravděpodobností auto jede jenom na jeden válec. Vyšroubuj svíčky, jedna z nich bude nejspíš zaolejovaná. U té svíčky zkus vyměnit botku, zkontrolovat kabel a příslušnou cívku. Napiš, jak jsi dopadnul.
Honza
2/11/2005 22:40:33
Vážení,všechny Vás zdravím a obracím se na Vás prosbou o radu.Můj Traby mi dělá neplechu.Jednou chcípnul a začal se dusit,koupil jsem mu tedy nové svíčky a bylo po problému,jenomže druhý den ráno se opět dusil,nechtěl jet do kopce,na kopci jsem měl 20km/h,za mnou kouřmo,že nebylo vidět na auta,nedrží ve volnoběhu,z výfuku mi začal týct olej,to ani nevím kde se ho tam tolik vzalo a rozchlastal se tak,že mi bere 3 litry na 12 kilometrů.Nevím co s tím mám dělat.Prosím o radu :( Moc předem děkuji Honza
Přílohy:  307_20051026_130637_2.jpg (79,9 kB)
mytysek
17/10/2005 21:14:58
na mém bývalém trabikovi to dělalo taky. Zkus cvičně na alternátoru vyšroubit matku u očka kabelu a tu co je pod ní spodní očistit štětcem s tech. benzinem,a zkontrolovat její dotažení-jestli nemá šroubek vůli. Jinak nezbývá než demontáž alternátoru, jeho rozebrání a vyčištění....zanáší se díky tomu že na něj občes ukápne benzín.
Žídek_Martin
17/10/2005 21:11:10
A ještě jeden pokus
Žídek_Martin
17/10/2005 21:09:25
pokus
Žídek_Martin
17/10/2005 20:50:00
Jo ma. Při rozebirani si dej pozor at neulomis krouzky na rotoru.
Kajda Profil uživatele
17/10/2005 19:48:46
Vlastně to nemůžu tvrdit úplně jistě, že v celém rozsahu, ale všímal jsem si toho v různých fázích jízdy, když o tom přemýšlím, asi jsou otáčky spíše vyšší. Zkusím ty uhlíky, nikdy jsem to sice nedělal, ale poradil jsem si na Trabíkovi zatím se vším i při kompletní opravě, tak uvidíme. Má to nějaké speciality? Alternátor je originál z roku 87.
Tomáš Kotek Profil uživatele + foto
17/10/2005 13:16:07
Jestli kontrolka "mžourá" v celém rozsahu otáčel, tak bych sázel na prošlehlou diodu v alternátoru. Kdyby to dělalo jen v určitých otáčkách, pak bych sázel na uhlíky. Ještě záleží, zda máš originální alternátor či nějakou alternativu...
Ivosh Profil uživatele + foto
17/10/2005 09:04:07
V celém rozsahu? Mně problikávala ve středních a vyšších otáčkách. Příčinou
byly ojeté uhlíky, doplatil jsem na to jednou při cestě na bazén. V noci
auto přestalo nejprve svítit a pak jet úplně, odtah nutný. Takže doporučuji
výměnu uhlíků.
Ptak1
16/10/2005 22:39:28
Muze to bejt sjetejma krouzkama na rotoru ci uhlikama. Kdyby to bylo diodama, tak by to svitilo porad. Taky me ceka vymena krouzku a uhliku.
Kajda Profil uživatele
16/10/2005 21:01:23
Zdravím všechny takytrabanťáky!
Mám trabika, 12V, poslední jízdu mi začalo problikávat dobíjení - v celém rozsahu otáček, opravdu to ale pouze problikává, kontroloval jsem napnutí klínového řemene - zdá se být v pořádku (prohnutí pod ventilátorem max 1,5 cm), čím by to ještě mohlo být? Alternátorem? Co s tím?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Co s tím???

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist