1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Overenie karoserie a motoru - nastroj (31)
Branislav Klein
16/10/2011 21:09:50
Ahojte.Ja som vlastník dvoch kusov Trabant 600 a výrobné číslo u 600 je jedno nad nádržou a druhé identické je na ľavom prednom podbehu. Výrobné číslo motora je ako na fotke čo tu máte pri zotrvačníku ale iba na novších modeloch.Staršie medely ho mali vyrazené za karburárorom.
Myslivec
3/6/2011 22:20:10
Viz níže, Ivoshův příspěvek 12/10/2005
Myslivec
3/6/2011 22:17:30
Jedná se pouze o nějaké interní výrobní značení, mají to i pozdější vozy 601. Výrobní číslo se nachází na motorové stěně.
Jozef
3/6/2011 21:45:37
Zdravím, stal som sa majiteľom trabanta 600 limuzinky rok výroby 1963 relatívne v pôvodnom stave, zaujalo ma na ňom ale akési číslo podobné číslu karoserie na ľavom prednom blatniku neviete niekto čo to číslo označuje?
Ivosh Profil uživatele + foto
14/10/2005 11:42:16
Podle toho všeho se také přikláním ke druhé možnosti. Bude to chtít porovnat
s čísly s podobným r.v.
Tomas BB, SK
14/10/2005 08:16:27
Tento motor bol vymeneny za povodnu P60 v roku 1974. Ci bolo cislo od vyrobcu alebo bolo vyrazene az na SK v opravovni sa asi nedozvieme (priklanam sa k druhej moznosti).
Ivosh Profil uživatele + foto
14/10/2005 08:12:53
Tome, mas v TP nejaky zaznam o vymene motoru nebo je to prvni motor v TP?
Cislo je nezvykle vyosene doprava, chybi take tradicni hvezdicka na konci
(ta ale nevim, jestli se davala na vsechny motory). Celkove mi to pripomina
znaceni nahradni skrine, i kdyz tam zase hodne casto byva lomitko.
Tomas BB, SK
14/10/2005 08:06:26
Tu je foto cisla mojo motora. Cislo vyrazene na prirube je 5 302521. Podotykam ze v TP je uvedene ako 5-302521
Přílohy:  cislomot.jpg (69,2 kB)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
12/10/2005 12:16:26
To VlaVla: Ano, mas pravdu, je to skoda, ale bohuzial po marci 2005 sa na Slovensku uz karoseria tak jednoducho zapisat neda, musi to prejst kontrolou schvalenim a kto vie cim este...uz to nie je take jednoduche ako kedysi. Mne sa tiez nechcelo sr.t s tymi stitkami, ale bohuzial ina moznost nebola. Co sa tyka toho bieleho kombi, moje nazvanie - veteran, nie je az take doslovne a ani ho za prilisneho veterana nepovazujem, kedze je to rok 1981, ale v podstate je na nom zatial vsetko original, jejina uprava z mojej strany bola vymena klasickeho volantu za H-volant.
Ivosh Profil uživatele + foto
12/10/2005 10:34:10
Přiznávám, chtěl.
Karel
12/10/2005 10:27:58
Dobře, sáms to chtěl ... :-)))
Ivosh Profil uživatele + foto
12/10/2005 09:38:57
Existuje ještě jedno číslo na kastli. Šestistovky je mají nalevém podběhu,
601 na pravém. Ale bohužel nevím o žádné dokumentaci k tomuto číslu, není
uváděno ani nikde v TP a nepodléhá kontrole. Pokud Ti jde ale o to si
vozidlo, které máš, časově zařadit, je kvantum poznávacích znaků. Nevíš-li
jaké, pošli pár foto, hned budeme chytřejší.
Karel
12/10/2005 09:31:56
Patřím k těm, kteří museli svoje původní číslo odsekat a dát tam jiné (po dovozu z DDR), protože jsem trabiho dostal za flašlu od exDDR spolužáka a bez papírů. Dotäz je tento: existuje ještě jiné číslo někde a autě, podle kterého by šlo identifikovat, třeba na sklech (fakt mi to promiňte)?
VlaVla Profil uživatele + foto
11/10/2005 23:23:04
Té výměny štítků je škoda. Nevím jak to na slovensku funguje, ale v čechách bych to raději řešil "výměnou karoserie", tedy nechal bych zapsat nové číslo karoserie do techničáku, než sekat štítky. Obzvláš u auta, které sám označuješ jako veterán, bych se snažil zachovat historickou hodnoutu, ale třeba to na Slovensku není tak jednoduché.... Můžeme se těšit alespoň na fotku toho záhadného čísla motoru?
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
11/10/2005 22:16:30
Biely kombik (1981), cislo kasne 3700721 (dnes uz stitok neexistuje - odsekany z kasne, nahradeny stitkom z modreho kombika :)
Přílohy:  Veteran.jpg (61,7 kB)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
11/10/2005 22:15:07
Modry kombik (1990), cislo karoserie 4755357 (dnes uz stitok, TP+SPZ pouzite na veteranovy)
Přílohy:  uning.jpg (369,1 kB)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
11/10/2005 22:13:09
Prosim este pred tym ako sa pozriete na fotky, si precitajte toto:
Prve auto je moj modry kombik-tuning (1990), s TP+SPZ, druhe auto moj novy biely kombik-veteran (1981), bez TP+SPZ, ma originalne papiere, ale na Slovensku uz tzv. STARE SPZ, teda neplatne (vymena za nove bola do konca r. 2004). Modry tuning (1990) mal original cislo karoserie 4755357, to bolo aj v TP. Biely veteran (1981) mal original cislo kasne 3700721. Bohuzial, kedze som nemal moznost zohnat platne TP+SPZ na veterana a tuning sa predal bez TP+SPZ, papiere, stitok + znacky boli pouzite z tuningu a presunute na veterana. Prikladam vsak fotky, ako boli umiestnene stitky na oboch autach (original), este predtym, nez som ich odsekal a vymenil. Dufam ze to bude aspon ako-tak vidiet, ine fotky nemam a bohuzial uz nie je moznost nafotit...
Ivosh Profil uživatele + foto
11/10/2005 10:00:04
Provedl jsem upravu "nástroje" na ověřování VIN a č. m. Díky Mrkujovi a
Tommymu Forsagovi za zaslání připomínek. Zdrojem části chyb byl chybně
uvedený rok 1987, kdy došlo u provedení Limousine k vyčerpání číselné řady a
aby se to nepletlo s kombíkem, byl někdy urpostřed roku proveden skok z
36... na 40..., čímž se kombík (37...) přeskočil. Tato chyba je již
upravena.
 
Druhá chyba se týkala čísla kastel 3700721 (kombi 81). Tady mám pro Mrkuje
špatnou zprávu. Všechny zdroje, které máme k dispozici, uvádějí poslední
číslo kombíků v roce 1980 2899424 a první číslo v roce 3702170. Není znám
důvod, proč část řady chybí a dokud nebudeme mít k dispozici další
informace, nebude Tvoje číslo ověřitelné. Smůla. To samé se týká čísla
kastle Tvého druhého vozu z roku 1990.
 
U obou vozů -- můžeš si prosím Tě dat tu práci a nafotit nám čísla kastlí a
motoru in natura (NE z TP), jak jsem již jednou prosil? O totéž bych
poprosil Tomáše z BB u jeho "pětkového" motoru.
 
Poslední věc -- změnil jsem "tristní" hlášku "chyba" při nenalezení čísla na
"nezjištěno". Aby Vás to tak neprudilo. :-) Ale doporučuji číst i
vysvětlující hlášky (speciálně Mrkuj).
Tomas BB, SK
11/10/2005 09:01:55
Vynimocne si nemyslim, ze mrKuj spravil chybu. Totiz na mojom motore (vymena za povodny P60) je cislo 5 - .... A ziadne "B" nie je ani na motore. Pre uplnost dodavam ze na parohách je oplastenie.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
11/10/2005 08:30:13
pred priponou souboru se pise ".", tedy tecka... ;o)
VlaVla Profil uživatele + foto
10/10/2005 19:57:11
To Mr_Kuj: Pokud budeš postupovat podle Ivošova návodu "Když za první číslici 5 přidám písmeno B", tak dostaneš číslo motoru 5B868637 a to už je datované do roku 1981 ;-) Takže zkus vyfotit motor, zatím to vypadá, že máš překlep v techničáku.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
10/10/2005 19:35:17
To Tomas Kotek: Ok, ale aj ked tam dam 5B.....tak stale mi vypise chyba :)
Tomáš Kotek Profil uživatele + foto
10/10/2005 19:05:17
TO Mr_Kuj: S tím číslem motoru jsem na tom podobně. Jsem druhý majitel, vše originální, jen někdo jaksi zapsal špatně do papírů číslo motoru. Je tam také 58 místo 5B. Asi se to někomu líbilo víc...
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
10/10/2005 18:53:05
Tak co povies na to Ivosh? Naozaj je blbost na mojej strane?
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
10/10/2005 18:49:32
A konecne, cisla motoru a karoserie!
Přílohy:  3.jpg (381,6 kB)
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Overenie karoserie a motoru - nastroj

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2020 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist