1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
NÁHRADNÍ DÍLY Z MADARSKA (4)
VlaVla Profil uživatele + foto
4/10/2005 12:29:31
Nejvíc zúžené hrdlo měly výměníky z Polska, ty také něměly v hrdle vlisovanou trubičku kvůli zpevnění. V Maďarsku existuje několik výrobců, ty co prodává p.Kytka jsou výkonově i zpracováním těm originálním nejpodobnější.
Cahoun Profil uživatele + foto
4/10/2005 12:23:20
Jesli mohu napsat svou zkušenost právě s výměníkem z Maďarska, tak rovnou říkám, že vydržel jen rok v provozu (včetně zimního obdobý) Ačkoliv předtím jsem byl s ním spokojen, leč mohl to být třeba jiný madarský výrobce. Rad bych upozornil, že neodešel plášť z venku, ale začal kouřit dovnitř!
Za další, člověk si ho musí upravit, jelikož jinak přijde o cenné koníky pod kapotou, díky zúžení hrdla na parohy. Rozbruska to jistí a pak je to OK.
Ivosh Profil uživatele + foto
4/10/2005 07:38:46
Kdosi mi říkal, že tlumiče se dělají v Polsku nebo Maďarsku. Původní německý
už neseženeš, pokud ano, i tak bude starý nebo drahý. Kupoval jsem ty
maďarské a neměl jsem s nimi špatnou zkušenost. I tak je optimální životnost
okolo 3 let, pokud ti trabík nestojí v garáži a jezdíš i přes zimu. O něco
prodlouží životnost šopování, ale je otázka, zda se to vyplatí.
DAN FANDA
4/10/2005 00:11:12
MÁTE NĚKDO ZKUŠENOSTI S NOVÁM NÁHRADNÍMI DÍLY U MAĎARSKA ? CHCI KUPOVAT NOVÝ TLUMIČ A PAN KYTKA MI ŘEKL, ŽE JE TO Z MA´DARSKA, TAK NEVÍM. DÍKY
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: NÁHRADNÍ DÍLY Z MADARSKA

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist