1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

jak co nejlip zakonzervovat trabika? (14)
edmundo
15/12/2018 09:58:57
Dobrý den, pane / paní
Získejte tento pohodlný a spolehlivý finanční úvěr od přímého poskytovatele. Jasná a srozumitelná smlouva, jasné pracovní podmínky.
Do 60 minut od vašeho požadavku víte, zda vám mohu poskytnout půjčku a za jakých podmínek.
Pokud je úvěr schválen, budou prostředky okamžitě vyplaceny.
Tato nabídka je platná po celé Evropě.
Garantuji vám spravedlivou a profesionální dohodu.
Moje úroková sazba je 3%.
Můžete splatit od 2 000 do 5 000 000.
 
E-mail: edmundo.casar@gmail.com
Přílohy:  telechargement.jpg (10,3 kB)
Filip Novy Profil uživatele
21/4/2015 17:25:43
Mel jsem take tento bakelitovy stroj a vyborne mi poslouzil. Filip, spolupracovnik webu: [URL].
Martin Chalupa Profil uživatele
6/2/2007 14:36:06
Hele, urcite ho radci nech stat nez ho nastartovat na deset minut. To je dost na nic, akorat to uskodi, kdyz uz ho nastartujes tak by se mel aspon trochu projet, aby se prohral. Je to prece dvoutakt. V knizce se i pise, ze je lepsi , pokud je to nadlouho odstavit nalejt aspon tak smes 1:20 benzin olej a nechat nastartovany aby si tuto smes zacal spalovat motor, a pak to nechat.
Martin Chalupa Profil uživatele
6/2/2007 14:32:56
Ahoj trabantaci, nevite prosim , jake znaceni ma olej do predovky u trabika. Vim , ze se tam ma davat PP80 ale poptrebuju vedet znaceni nejridcího oleje vhodnyho do teto prevodovky.
walkingtall
8/5/2006 15:20:23
Zdravím.
Koupil jsem si teď ojetou Ladu, nicméně svého trabíka se zatím nechci vzdát.
Tímto se ptám, jak se k němu mám chovat, protže s ním teď nemá kdo jezdit. Počítám totiž, že víc jak 50-100 km do měsíce s ním teď nějakej čas nenajedu. Je to pro něj dobré? Stačí abych ho případně třeba jednou týdně na chvíli nastartoval a nechal protočit motor? Nebo je lepší ho úplně odstavit než ho takto jednou týdně natáčet? Myslím, že v garáži takhle zůstane přinejmenším ještě tři - čtyři měsíce, než se rozhodnu co s ním dál.
JUCH Profil uživatele
2/3/2006 23:42:17
Chci si uložit převodovky na pozdější použití, mám jě nějak naplnit něčím ? aby tam pár let vydržely.
Karel
21/9/2005 20:22:34
Ja mam dve stary cela v kotelne, schvalne, kvuli te vuni .....
Honza Cimr Profil uživatele + foto
21/9/2005 07:41:24
S tou vuni mas na 601procent pravdu... ale moc bych se nebal, protoze nove
materialy jsou velice rychle vycuchnute, vyvetrale, ale stary cuch, starych
veci zustava...
...a i kdyby ne, tak jsi uz nastinil reseni...
Ivosh Profil uživatele + foto
21/9/2005 07:23:22
To Pavel JHB: Tos vystihl úplně přesně. U obou šestistovek mne dovnitř
lákala ještě jedna věc. Neuvěřitelně příjemná vůně tlejícího duroplastu a
starého čalounění. Alespoň mně to moc voní. Bude mi líto, pokud bude o to
renovovaný vůz ochuzen. Ale třeba to spraví kousky natrhaného blatníku pod
sedačkama.
 
Karel má bohužel taky pravdu. V garáži u našich byly celkem asi tři trabíci
před renovací. Každý skončil s bednou paprik a botama do zahrady na střeše
či na kufru. Dvě z aut byla šestikila, ale to nemělo vliv. Dá se to spravit
jen jedním -- novým lakem. Když jsme na jednu T601 (pro zasvěcené "
pseudoveterán") daly nový lak, nikdo se neodvážil na to dát ani ponožku...
:-)
Karel
20/9/2005 20:29:22
Přidávám - nepouštět tam tchány a nezaskládat během doby uložení auto borde..m.
Pavel JHB Profil uživatele
20/9/2005 16:15:49
Ivos> to je prece samozrejmost:
1/ Pokochas se pohledem na ladne krivky
2/ Sednes si dovnitr
3/ Slapnes na spojku, brzdu, zatocis volantem
4/ Odchazis hned v lepsi nalade......
 
Ja osobne jeste otru hadrem chromovanou koncovku vyfuku a kouknu na zadek (Trabanta!!!!) nevim proc ale libi se mi....
Ivosh Profil uživatele + foto
20/9/2005 11:03:17
Možná to není úplně třeba, ale já když jsem měl odstavený šestikilo přes
zimu před renovací, občas, když jsem šel okolo, šlápl jsem několikrát na
brzdy, aby se proběhly válečky. :-) Aspoň pro klidné spaní...
Pavel JHB Profil uživatele
20/9/2005 10:55:46
Moc se s tim netrap, to neni zase az tak dlouha doba. Dulezite je, aby byla
garaz vetrana. Postavit auto na spalky, nebrzdit ruckou, vyndat svicky a do
sani a nad svicky nalejt olej a rucne protocit. Pak vratit svicky. Auto
samozrejme pred uschovou radne umyt a nechat vyschnout (hlavne podlahu).
Pokud to je mozne nedovirat na tvrdo dvere a vika, aby se neomackavaly gumy.
Naslo by se toho vic, zalezi na tom, jak ho chces hyckat :-D
TDD Profil uživatele
20/9/2005 09:59:05
servus kucí
moc Vás prosim o radu
moje současný časo-prostorovo-finanční (apod.) kapacity mě donutily k tomu, že limuzku umisťuju na dobu neurčitou (minimálně do jara, možná i dýl) do garáže...
prosim Vás jak ho mám na tenhle pobyt "v exilu" co nejlip připravit...prostě co udělat abych nenadělal víc škody než užitku...(jdou třeba nějak spolehlivějš zakonzervovat brzdy...dával jsem tam nedávno nový, tak aby nezarezly...)
dál to podrobnějš rozebírat asi nemusim
za radu předem díky
a ať to čmoudí...
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: jak co nejlip zakonzervovat trabika?

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist