přihlášení
Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.
|
Výpis vláknaZapalovací svíčky (19) |
---|
Ondra 1/4/2010 07:19:08 | to Habr: Děkuji moc. | habr  1/4/2010 00:21:04 | to Ondra: v tomto případě se ztotožňuji s Ivošem | Ondra 31/3/2010 12:46:08 | Ahoj. Využil jsem tohoto staršího vlákna, pro dotaz: Mám ve Wartburgu 353 w, r.v.1980, svíčky BRISK N15YC. (jezdil je původní majitel). Ivoš níže uvádí,že jsou vhodné pro Wartburga, -výše pak polemika, že lépe fungují N15C. Takže ,nechat raději N15YC, či nikoliv ? (jedná se o seriový neupravovaný motor) Díky Ondra.
| Pavel JHB  25/8/2007 19:00:21 | Tepelna hodnota je 7 a 5 :-) 14-7 ano, 14-5 ne jsou moc teple ty tak jedine v -30st na kratke pojizdky | tomas oppelt  25/8/2007 18:55:07 | Dobrý den, mám svíčky 14-7 a 14-5 nové. Potřeboval bych vědět, zda je mohu dát do trabanta. Nezjistil jsem jejich tepelnou hodnotu. Poradíte mi někdo prosím? předem díky | Ivosh  6/10/2005 07:18:23 | To jsou zajimave informace. Jaky efekt mela vymena trysek mezi stupni? A proc se to tak delalo? Nikdy by mne to nenapadlo. | Pavel JHB  5/10/2005 17:26:48 | Ivos> Ja mel taky SEDR, kdyz jsem dal Y, tak se motor hur zvedal z volnobehu (pravda, mel jsem ho dost pomalej). Bylo nutno brnknout bez zateze na plyn, jinak se to normalne ulilo a pak to temer neslo nastartovat. Takze jsem vratil normalni svicky (ty byly i doporucovany), tepelnou hodnotu jsem pouzival misto 7 radeji 8 (studenejsi). Dalsi upravu, kterou jsem delal bylo pretryskovani dle fabrickeho doporuceni (mensi tryska prvni stupen a vetsi na druhy stupen). Mel jsem EBZu, takze jsem jen jezdil a jezdil a jezdil...... Ale uz dost, vsichni vite, ze jsem ho uz mockrat voplakal. | Pavel JHB  5/10/2005 17:18:42 | Ano je to tak ja mel s klasikou na W lepsi zkusenosti....
Ivos> Diky moc, balicek dorazil. Jen jsem se nemohl ozvat, stehoval se mi poskytovatel netu, pak rusic (mam WiFi) a vcera mi chcipnul domaci linuxovej server... | Ivosh  5/10/2005 16:07:38 | Mám pocit, že Pavel právě doporučoval nahradit Y za obyč u Warana. | Peky 5/10/2005 16:05:14 | Ivoshi, ale ak sa nemylim mas Warana a tam su Y naprosto v pohode (na rozdiel od Traba). Ak som to nejako prepocul, sorry za prispevok...... | Ivosh  5/10/2005 10:52:45 | To Pavel: takže doporučuješ nahradit Y normálníma? Zatím jsem žádné problémy nepozorval... Taky mám SEDR.
... došel balík? | Ivosh  22/9/2005 08:41:46 | Tak je to jak píše p. Mikuš. Žádné kadmium, ale měď, omlouvám se za mystifikaci. Ověřeno přímo u zdroje (BRISK):
"Dobrý den, C znamená použití střední elektrody s Cu-duší, t.j.elektroda ze slitiny Niklu je naplněna jádrem z mědi. Smyslem je zvýšit odvod tepla z elektrody zasahující do spalovacího prostoru směrem dovnitř svíčky a dále do hlavy válců. S pozdravem Petr Žalud - vývoj svíček"
K tomu čištění -- nevím, jestli ocelový kartáč je to pravé. I ten může nechat na izolátoru stopy, nebo spíš rýhy, pokud se nemýlím. Kartáč na obuv bude asi lepší. | Mikuš TN 20/9/2005 17:54:43 | Na sviečkach označených C znamená že sú z medi latinsky Cuprum a majú lepšiu samočistiacu schopnost. A jedno upozornenie nečistiť sviečky mosadzným kartáčom mosadz sa otiera a môžete si vyrobiť kontakt vodivý povrch na porcelánovom izolátore. Používať len ocelovú kefku mne už dlho slúži ocelová kefka na semišovú obuv. Naposledy som podobnú videl v Tescu. | Mr_Kuj  18/9/2005 23:06:43 | Ja zas suhlasim s Ivoshom: Brisk (PAL) N15C - nepouzivaj N15YC ani N15R ani nic podobne. Pokial nemas nejaky extremne vytuneny motor, tieto sviecky su idealne. A v ziadnom pripade do trabika nedavaj sviecky ktore su urcene do 4-taktov, aj keby boli neviem ake super.... | peky 18/9/2005 18:49:34 | Suhlasim s Cahounom, pouzivam NGK B8HS a nikdy som lepsiu sviecku v aute nemal.... | Pavel JHB  16/9/2005 19:09:15 | Ivosi, ja nevim, ale ypsilonky jsem samozrejme v W353 mel take, ale nejak se mi zdalo, ze s normalnima je to lepsi. Mel jsem provedeni s SEDRem a z delsiho volnobehu se mely svicky snahu vic zalejvat. Utopene zustavaly teplejsi. Nejlepsi IMHO byvaly stare osmicky. | Cahoun  16/9/2005 10:23:47 | Ačkoliv souhlasím s tím co psal Ivosh, osobně již několik let (cca 30 000 km), používám svíčky NGK - celoroční B6HS nebo letní B8HS, cenově 75,- Kč za kus, vystrčené jiskřiště. Měl jsem možnost vyzkoušet i B6HVX za 850,- Kc kus (titanové) ale v normálních podmínkách jsem neshledal rozdíl. Měním je cca jednou za rok zhruba po 7 000km. | Ivosh  16/9/2005 08:54:23 | Nejlevnější a přitom dobrou alternativou jsou svíčky BRISK N15C. Jsou předepsané pro tento motor. Když Ti bude někdo nabízet N15YC, dají se též použít, ale nejsou vhodné, jelikož mají vysunuté jiskřiště. Jsou určené pro motor Wartburg. Písmeno C označuje myslím kadmiovou elektrodu. Opravte mne někdo, jestli se mýlím. | Vladimír 15/9/2005 21:19:47 | Prosím o radu. Chci zakoupit nové zapalovací svíčka do Trabanta 12V, nevím však jaké. |
předchozí | 1 | další  |
Pro zvýraznění částí
textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.
Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.
Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky.
K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci
každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.
|