1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Svět motorů č. 36/2005 (29)
skupina podnikatelů (podporovatelů) petermullerservice@gmail.com
5/3/2019 16:04:23
skupina podnikatelů (podporovatelů) petermullerservice@gmail.com
dobrý večer
Jsem soukromý investor, který hledá projekt, který chcete investovat, kontaktujte nás pro různé projekty s finančními prostředky k jejich realizaci. Pokud máte zájem a opravdu potřebujete půjčku, kontaktujte
mě emailem: petermullerservice@gmail.com
Přílohy:  images2.jpg (14,5 kB)
Honza Cimr Profil uživatele + foto
30/11/2005 10:41:17
Sam patrim na obe hromadky - jsem jak pravidelnym ctenarem SM (uz radu let) a zaroven majitelem nejednoho vozu Trabant (600 i 601 v ruznych stavech rozpadu ;o(). Proto vim, ze rozeznani typu 600 a 601 (navic podporeneho vydarenym Frantovym tuningem) je pro laika hodne obtizne ne-li nemozne. Proto bych nedsuzoval neci slusne odvedenou praci - napsani clanku - i kdyby v ni byly mnohem horsi chyby... Jen zavzpominejme oznaceni obalu zapalovacich civek jako nadrze s "NOx" v jednom nejmenovanem casopise...
 
Nezlobime se na tebe (doufam ze nemluvim jen za sebe), jako naprosty "trabanti laik" jsi napsal velmi povedeny clanecek. Doufam, ze ani ty na nas nezanevres a ze se znovu uvidime trebas zase v Jivce...
Honza Čech
30/11/2005 10:09:21
Dobrý den všem Trabantistům... Trabanťákům, Trabčákům.... a tak vůbec :-). Koukám, že jsem vzbudil svým článkem velkou diskusi. No co se dá dělat. abych tedy vše urovnal na pravou míru, pěkně teď vše vysvětlím a doufám, že mě správně pochopíte a nerozcupujete mě, jakej to jsem "debil".
 
V článku jsem skutečně napsal slova o vítězi - ale pokud jsem si dobře všiml, nikde jsem nenapsal, jestli je to model 601 nebo 600. Přiznávám - nejsem žádný váš kolega a v trabantu jsem naposledy jel před pár lety. Nevím, kdy se vyráběl model 600, kdy začal 601, kolik se vyrobilo kusů, kde nejlépe sehnat výfuk, jak ošetřit vlaštovku... Takže jestli jsem někoho z vás urazil tím, že jsem napsal o změněném předku (mám takový dojem, že ten nárazník se spoilerem originální nejsou - nebo se tehdy dělaly aerodynamické díly i na tenhle vůz?), zlatém laku (ten je neoddiskutovatelný) a luxusně zachovalý kola (také se o tom nebudeme přít), omlouvám se. Přiznávám - skutečně jsem to napsal od stolu a neporadil jsme se s vámi "odborníky". Jen je mi líto, jak sprostí dokáží nekteří vaši kolegové být, když píší a volají sem do časopisu kvůli téhle maličkosti... Chtěl bych vidět někdy někoho z nich na pozici člověka, jehož práci recenzuje každý týden 100 000 lidí.
 
Tak doufám, že jsem vás tím moc nerozhodil, mějte se squele a až někdy budete mít nějaké připomínky, můžete použít rovnou můj e-mail.
 
A závěrem - abyste neřekli, že jsem na Trabanty zanevřel - jestli nekdo máte nějakého natuněného trabiho, budu rád, když to budu moct s vámi nafotit, popovídat si a napsat o tom článek. Stačí se jen ozvat. Snad to bude technicky správně :-)
 
S největší úctou k všem přátelům moderého dýmu
 
Honza Čech
Mikuš TN
21/10/2005 23:45:36
Pre autora príspevku "trabant je šrot"
Lekárska veda dnes dokáže veľa, len treba navštíviť psychiatra a neriešiť svoje problémy na webe. Prajem úspešnú liečbu.
Karel
21/10/2005 15:19:27
Ať žije (K)kyslík z Trabandu!
VlaVla Profil uživatele + foto
20/10/2005 22:54:22
Takové auto neznám, ale zato je Traband výborná kapela :-)
trabant je šrot
20/10/2005 21:49:00
Zobudte sa traband je najbiednejsie auto na svete
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
7/9/2005 15:25:08
Mne sa tiez nepaci, aj ked jej autor si zasluzi pochvalu za prevedene technicke ukony. Taketo auta u mna spadaju do kategorie aut, ktore ma zaujmu ani tak nie vzhladom, ale tou technikou a ked si predstavim co vsetko jej majitel musel robit...
Ivosh Profil uživatele + foto
7/9/2005 11:08:11
> Ak sa este stale bavime o tej zlatej 600/601 ...
 
Jojo, stále o té samé. Myslím, že tu došlo k záměně s diskuzí o vytuněné
T600 lim z fóra bří Kotků, ale to už jinde jsme ( ... to už je jiná
vesnice...). Mimochodem, na rozdíl od většiny lidí se mi ta šedá T600 lim
skoro vůbec nelíbí.
Marián_Brondoš Profil uživatele
6/9/2005 23:22:29
To Ivo Jancik:
Ak sa este stale bavime o tej zlatej 600/601 tak som si to splietol s
odkazom z prispevku od Mr_Kuj-a.
Marián_Brondoš Profil uživatele
6/9/2005 23:16:11
To: Ivo Jancik
 
sorry, ale ta strecha na tej sedej 600-ke je podla mna o dost znizena. videl
si vsetky fotky na webe z tu niekde spomenuteho linku (3w.tuning.sk...)?
 
diki za opravu s resistinom, triafal som naslepo 50:50.
 
Maros BA-028GG
Pavel JHB Profil uživatele
6/9/2005 19:11:05
Spis obracene :-)) Do 600 je vevarenej spodek z 601 :-)) vcetne upravy 10cm
rozdilu delky.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
6/9/2005 13:32:59
No Tommy, teraz si nam to pekne zavaril!!!! Nakoniec z toho vyplynie ze redaktor Sveta Motorov nebol az taky neznaly a ze neznaly je tu niekto iny...:))) Alebo mozn aj neznaly bol, ale nejakou podivnou nahodou sa trafil.....takze nastal zaujimavy pripad, kedy on nieco myslel co tak vobec nie je - no a pritom to tak skutocne je!!!! To je teda zamotane...:)))
Tommy Forsage
6/9/2005 12:53:20
Přátelé, ohledně Frantovi zlaté šestistovky bych jen podotknul, že to "bohužel" je podvozkově 601 Universal a přepitvořená do podoby 600...
Jara 600
6/9/2005 12:46:58
Mám také dojem, že redaktor opravdu myslel, že tento vůz někdo předělal z T601. Sám jsem měl podobnou zkušenost, když jsem se svým kombíkem zastavil u pumpy. Zastavil mě nějaký pán (cca 40 let) a ptal se "z čeho jsem toho trabanta svařil" :-)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
6/9/2005 11:53:48
DAKUJEM IVOSH!!! Ani nevies ako ma potesil tvoj komentar. Ja som nechcel rozoberat co je pseudo tuning, co je tuning a co spickovy tuning. Ten zlaty trabant je fakt nadherny, klobuk dolu, osobne som ho videl. Islo mi len o to, ze v podstate ked sa clovek znaly trabantov na to zlate auto pozrie, hned mu dojde ze je to TRABANT 600 a nie prerobena T601-tka ako si to podla toho citovaneho prispevku (pravdepodobne) myslel ten redaktor ktory ten clanok pisal. Inak prikladam aj original clanku....a som velmi rad, ze aspon niekto tu reaguje k veci a neodbocuje od temy...
Přílohy:  pratele_modreho_dymu.jpg (547,7 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
6/9/2005 09:25:48
No, kluci, já si myslím, že ten komentář k fotografii je přeci jen kapku
zavádějící. Také se mi zdá, že redaktor, který to psal, neví, co je to
šestistovka. Píše tam "změněná přední část, střecha ..." Ta přední část --
můžeme se dohadovat, co tím myslel. Ale ta střecha je myslím jasná. Ta
změněná oproti T600 origoš není. Mám dojem, že redaktor opravdu myslel, že
toto vozidlo někdo vyrobil z typu 601.
VlaVla Profil uživatele + foto
6/9/2005 09:20:52
Jde asi o to, že každý ma svoje měřítko, co je to špičkový tunning. Pro mně to je jednoduchost, elegance, smysl pro detaily a hlavně špičkové zpracování. Tenhle kousek to všechno splňuje a ten původní text je podle mně naprosto správně. Howgh.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
5/9/2005 22:56:35
A predsa mi to neda spat - vsimol som si, ze ste si z mojho prispevku vybrali len to, co sa vam hodilo na to, aby ste si zo mna mohli robit srandu. Moc by ma zaujimalo, ako by ste reagovali, keby to co som napisal ja napisal niekto iny. ale to je teraz vedlajsie....ked uz tuning, tak tuning....
 
P.S: Toto s tym vobec nesuvisi, ale chcel by som vidiet co by napisal redaktor zo Sveta Motorov o tomto:
 
[URL]
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
5/9/2005 22:28:52
Inak uz dlho si vsimam ze Slovencina je pre vas Cechov dost problematicka, takze:
1. Doporucam este raz si poriadne a detailne precitat prvy prispevok od Petra a poriadne sa nad nim zamysliet (Co tym chcel basnik povedat?) - berte ohlad aj na to, co chcel povedat autor prispevku (Petr) a co redaktor, teda autor citovaneho clanku.
2. Ak by to bol problem, tak to tu kludne podrobne rozoberiem....
 
V podstate som podla jeho prispevku (PETR-ovho) pochopil, ze citoval autora clanku zo sveta motorov, ktory sa v trabantoch asi nevyzna a opisoval s uzasom 600vku s nadhernym tuningom a uplne zmenenym neviem co a myslel si pri tom v duchu. ako suprovo sa da vytunit 601-tka!!! A pritom ani len netusi ze nieco ako TRABANT 600 vobec kedy existovalo a existuje.
 
Dufam ze uz ste pochopili....a dufam ze aj autor prveho prispevku casom napise, ako to myslel...tot vse.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
5/9/2005 22:08:11
No to je naozaj velmi smiesne...ked ste taki mudri, tak mne neznalemu rozumne vysvetlite, preco tu potom autor prveho prispevku svoj prispevok vobec uverejnil a co nim chcel akoze povedat?
 
P.S.: To slovne spojenie - takmer - seriovej 600vke - malo byt v uvodzovkach, lenze na tejto stranke sa akosi nedaju dat...a tym TAKMER SERIOVA som myslel len karoseriu (teda az na male upravy jej vonkajsi vzhlad :) !!! Toto auto som na vlastne oci videl na zraze v Pasohlavkach, takze viem o com hovorim :)))) teda aspon dufam....:)))))))))))))
VlaVla Profil uživatele + foto
5/9/2005 21:02:54
To Mr_Kuj Ty ale dovedeš pobavit. :-))))) Tvoje tvrzení o "o takmer - seriovej 600vke" je jistě opět ironie. Stejně jako doměnka o tom, že autor měl na mysli typ 601. Protože to tvoje tvrzení snad ani nemůže být myšleno vážně. ;-)
Pavel JHB Profil uživatele
5/9/2005 19:19:36
Mr_Kuj> :-D :-D :-))))
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
4/9/2005 22:49:33
P.S. - autor clanku neuviedol v citovanom texte ziaden nezmysel, pretoze citovany text sam o sebe je nezmysel....a preto ho sem aj uverejnil, teda aspon predpokladam.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
4/9/2005 22:47:38
Nie, vobec som sa nesplietol a malo to vyzniet presne tak ako som to napisal, teda ako ironia. Ked niekto napise o takmer - seriovej 600vke ze ma zmeneny predok, strechu a zadnu cast...a mysli pri tom na to ze to je prerobena 601-tka, tak co si o tom ma clovek pomysliet? Aspon tak som pochopil ze to myslel autor prveho prispevku - teda ze neznali redaktori pisu take nezmysli o -krasne vytunenom trabante-...
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Svět motorů č. 36/2005

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist