1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Opravy (15)
michael
2/2/2017 13:50:46
Hledáte naléhavou půjčku? Mám pro vás dobrou zprávu! Nabízíme
úvěry v rozmezí od 5000 do 30 milionů na 3% úrokové sazby na nabídku year.We
Na úvěry na rozvoj podnikání, osobní půjčky, auto úvěr atd Jsme
certifikované, důvěryhodný, spolehlivý, efektivní, rychlý a dynamický Jestliže
zájmu nás kontaktujte na e-mailu; michaelandrewloanfirm@hotmail.com
massh
30/3/2016 11:26:50
Honzaj - jednou jsem byl v autoplus Praha [URL] a tam mi pomohli.
m
20/2/2016 18:45:12
p. Šebor Satalice telefon je na netu
honzaj.
20/2/2016 14:31:42
Ahoj. znáte někdo autoservis v Praze, kde opraví Trabanta? Nejblíz mám tenhle [URL] nemáte s ním někdo zkušenosti?
Pavel JHB Profil uživatele
8/7/2007 19:04:25
U te domaci pripravy, pokud to ma strikat nekdo dalsi je treba se dohodnout
na typu podkladu. V tom maji lakyrkove pravdu, dost casto se totiz stava, ze
se nesnasi plnic, tmel popr kyt s naterem. Hodne zalezi na moznostech ja
kdybych lakoval cele auto, tak to komplet pripravim do stavu, ze staci
striknout plnic + lak. Pokud to bude slusna dilna, tak se muzes dohodnout,
ze si to po plnici prejedes sam (pokud nepouzivaji technologii mokreho
plnice). Jestli mas k dispozici nejakou bezprasnou mistnost + kompresor +
alespon nejakou slusnou kovofinisku, tak se niceho neboj a strikni si to
sam, budes na cca 5-6kKc.
Vysledek "zahradniho laku" (predek + z celo) je na prilozenych fotkach. Je
videt i spatny odstin (predek jde do hneda, zadek do zelena).
Přílohy:  lak1.jpg (128,4 kB)  lak2.jpg (117,4 kB)
optimista
6/7/2007 14:04:42
Díky za odpověď a tipy.Optimista.
Ivosh Profil uživatele + foto
6/7/2007 13:44:24
Ten motorovy prostor muzu potvrdit. Kdyz jsem prebiral auto z lakovny, pan lakyrnik mi licil, jak jeho kluci na tom ztraceli iluze. Brusky zustaly na stolech, k ruce prisel smirgl a hodiny prace. K celkovemu autu mi pak rekl, ze kdybych mel platit standardnich 200 Kc za hodinu, jak bezni zakaznici, vyslo by tech mych 23 tKc tak sotva na tu praci. Bez barvy, plnicu, tmelu atd. Mel jsem kliku, ze v zapomenutych koutech jesenickych hor jeste ziji lide, kteri opravdu umi, dokazi odvezt spickovou praci a cenove jsou prijatelni. Lak stoji za to. "Bohuzel" je mnohem mnohem lepsi, nez jaky byl z fabriky.
Andre Profil uživatele
6/7/2007 13:24:44
No, ona ta cena za samotnej vnejsek a za vnejsek + interier se moc nelisi. Priprava tam neni skoro zadna, protoze vnitrek samozrejme neni v takovym spatnym stavu jako je vetsinou vnejsek. Ale zas se tam vyplaca hodne barvy kolem, protoze tam mas hodne clenity plochy, nejsou jednolity. Takze defakto dejme tomu z tech mnou psanejch cen si odecti tak maximalne 15-20%. Jinak fakt zalezi na koho narazis. Jenom pro uplnost, v nekterejch lakovnach mi dokonce byla recena castka kolem 40 000,- za klasickej lak. Jo a taky jako zajimava alternativa se mi jevi nechat na auto dat folie. Na to sem se taky v Praze informoval, vychazelo by to na 12 000,-. Ale nevim jestli by si poradili s nekterejma castma karoserie, protoze tech hodne ostrejch ohybu je na Trabantovi oproti novejm dospelejm autum o dost vic. Taky by to tam chtelo zajet a prohlidnout s technikem cely auto, jestli je vubec tahle moznost realna.
optimista
6/7/2007 08:43:13
Díky za odpověď.Alespoň budu trochu v obraze.Do budoucna o tom všem uvažuji akorát ten lak by mi stačil asi jen vnější.Zatím je to celkem ucházející.Uvnitř je to OK.S tou přípravou kdybych chtěl jen vnější je to jak ? Kolik by stálo přibližně,jen kdybych TRABIHO přivezl do lakovny ? Předem díky za radu.Optimista.
Andre Profil uživatele
5/7/2007 20:29:15
GO motoru...zalezi na tom, kolik do toho chces vrazit. Prvni dulezita vec na rozhodovani je klikova hridel. Budto muzes nechat namontovat repasovanou, coz je cca 3000,- ale vydrz je jen par desitek tisic km. Druha moznost je nova klikovka, tam je cena 7000,-. No a dal zalezi na tom co vsechno chces menit. Daj se sehnat novy kartery, pisty, valce...dyz se to vezme fakt z gruntu, jenom cenou materialu se hrave preneses pres 10 000,- a mozna i pres 15 000,-. Urcite ti tady nekdo rekne presnejsi ceny, ja si nikdy GO motoru delat nenechaval... A co se tyce laku, s tim uz nejaky zkusenosti mam. Pokud si auto pod lak sam pripravis, samotny striknuti plnicem a barvou te vyjde i s matrosem kolem 8 000,- a vejs, taky dost zalezi na tom jesi chces klasickej lak, nebo metalyzu. Ja ale osobne zastavam nazor, ze auto by si mel pod lak pripravit sam lakyrnik, protoze az se ti to zacne (nedej boze) za par let loupat a budes to chtit nejakym zpusobem reklamovat, nemuze se lakyrnik vymlouvat na to, ze pripravu pod lak nekdo odflaknul, protoze si ji delal on sam. Jinak tady u nas v Praze, dyz se zeptas ve vetsine lakoven za kolik by udelali Trabanta, reknou ti nejmin za 20 000,- za vnejsek + interier. Na motorovej prostor se kazdej vykasle, protoze s tim je strasny srani (leda ze bys jim privezl na podvalniku odstrojenou kastli). Ale priprav se na to, ze pokud ti nekde jen tak mezi reci reknou ze za Trabose chtej 20 tisic, tak az ho uvidej, je mozny ze se cena vysplha o dalsi tisice vejs. Hodne zalezi na tom v jakym stavu je surovej podklad - kolik toho budou muset kitovat atd. Takze doporucuju, abys zjistil co nejpresnejsi cenu, objizdet s Trabikem lakovny v okoli a ptat se. Taky nejsou marny reference od kamaradu nebo rovnou videt na vlastni oci predchozi prace lakyrnika.
optimista
5/7/2007 19:15:23
Mohl by mi někdo poradit kolik stjí GO motoru.Mám rád Trabanty,už mám pátého,ale nejsem tech.typ a nerad bych naletěl.Dále kolik může stát nový lak a práce s tím spojené.Vše si nechávám opravovat v servisu,ale GO a lak zatím nebyl potřeba.CHtěl bych vědět kolik si mám přibližně připravit,popřípadě nějaké doporučení na servis nebo osobu s kterou již někdo má dobré zkušenosti.Jsem z královedvorského kraje,okres Jičín.Předem děkuji za odpověď.Optimista.
Kajda Profil uživatele
29/8/2005 19:01:33
Osobně si to neberu, byl jsem hloupej, teď už to vím. Ale fakt mě nenapadlo, že se to dokáže vypálit do skla, když to třeba na ruce skoro necítím.
Opravdu se to nedá nějak odstranit? Neexistuje něco, co ty spáleniny dokáže třeba rozpustit?
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
28/8/2005 13:29:24
Neviem ako vy, ale zalezi aj na pouzitom brusnom kotuci, neverili by ste, ale kvalita je naozaj kvalita...z tych lacnych to odletuje kade-tade no a tie najdrahsie su naozaj kvalitne :)
Pavel JHB Profil uživatele
27/8/2005 10:00:06
Kajda> Zklamu te, ale napaleny brusivo z flexky nicim neodstranis. Neber si
to prosim nijak osobne, ale je to zakladni vec - jakmile na neco sahnes
flexkou odstranit z dosahu vsechna auta. Dokaze se to totiz napalit nejen na
to tve sklo, ale i lak a sklo auta stojiciho o 2 stani dal !!!
Takze pravidlo je jasny, pohyblivy skla schovat, pevny zakrejt nejakym
kartonem, tlustou dekou atp. Pokud brousis nekde "vedle", tak je nejlepsi,
aby ti nekdo podrzel kus plechu, protoze tu deku muzes klidne zapalit. Bacha
i na klasicky palubovky, tapecirunky atp.
Kajda Profil uživatele
26/8/2005 21:41:46
Jako nezkušenému amatérskému Trabi-opraváři :) se mi stalo, že jsem uvnitř Trabíka kvůli vyvařování něco (docela hodně) brousil flexou a odletující jiskry mi vypálily na oknech černé malé tečky. Nevíte někdo, zda-li se to dá nějak odstranit tak, abych ty okna nepoškodil ještě víc?
Jinak bych chtěl na toto upozornit ty, kteří tak jako já nevěří tomu, že je to možné. (Já už tomu tedy věřím :) ). Prvně jsem si toho ani nevšiml, pak jsem se s někým o opravách bavil a ten mě na to upozorňoval, nevěřil jsem mu. No a pak jsem přišel k autu a koukal jsem na okna a zase jsem nevěřil - svým očím :)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Opravy

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist